Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (1445)Книжкові видання та компакт-диски (1191)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 171
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмакова Т.С. 
Проблема формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.С. Єрмакова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито витоки ідеї формування здорового способу життя (ЗСЖ) школярів у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи (1950 -1960-ті рр. - етап постановки питань формування ЗСК школярів як педагогічної проблеми, 1970 - 1980-ті рр. - етап інтенсивного розвитку науково-методичних засад формування ЗСЖ старшокласників, 1990-ті рр. - етап розвитку уявлень про формування ЗСЖ учнів як системи, заснованої на гуманістичних засадах) та виявлено провідні тенденції розвитку проблеми формування ЗСЖ старшокласників у вітчизняній педагогіці досліджуваного періоду. Узагальнено досвід (напрями, форми, методи, засоби) формування ЗСЖ старшокласників у другій половині XX ст. та визначено перспективи його використання в сучасній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА374901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Єрьоменко О.А. 
Теорія та практика демократизації відносин "учитель - учень" (на матеріалах середніх закладів освіти України другої половини ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Єрьоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст. з проблеми демократизації взаємостосунків учитель - учень та їх реалізації у тогочасній шкільній практиці. Визначено витоки становлення ідеї демократизації даних відносин у зарубіжній педагогічній думці та тенденції її розвитку. Висвітлено розвиток проблеми демократизації взаємостосунків між учителями та учнями в історії педагогічної думки України. Визначено особливості цих стосунків у зазначений період. Розглянуто досягнення та безпосередній внесок найбільш видатних особистостей. Висвітлено напрями творчого осмислення та використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з дослідженої проблеми видатних вітчизняних педагогів другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч34(4УКР)01 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА361626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Єфремов С.В. 
Професійна спрямованість науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах України у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С.В. Єфремов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено передумови організації професійно спрямованої науково-дослідної роботи (НДР) студентів у ВНЗ. Обгрунтовано етапи розвитку цієї роботи та визначено період (1950-ті - перша половина 1970-х рр. - етап поглиблення провідної ролі професійної спрямованості в НДР студентів, друга половина 1970-х - 1980-ті рр. - етап посилення інтеграції НДР студентів з навчальним процесом у ВНЗ, науковими установами та виробництвом, 1990-ті р. - етап зміни змісту НДР студентів відповідно до нових політичних і соціально-економічних умов розвитку незалежної України). Узагальнено практичний досвід організації професійно спрямованої НДР сдудентів у другій половині XX ст. Означено перспективи творчого використання педагогічно цінних надбань в організації професійно спрямованої НДР студентів у ВНЗ України за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА374900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

      
4.

Іваніків Н.М. 
Принцип краєзнавства в організації навчального процесу початкової школи в Україні (20 - 30-ті роки XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Іваніків ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Системно узагальнено суть принципу краєзнавства в організації навчального процесу початкової школи в Україні (1920 - 1930-ті рр.). Уточнено дефініцію "принцип краєзнавства" у педагогічній науці. Обгрунтовано тенденції та етапи реалізації краєзнавчого принципу у комплексних навчальних програмах, підручниках і посібниках для початкових шкіл України дослідженого періоду. Розкрито аспект використання даного принципу у позакласній роботі з молодшими школярами зазначеного періоду. Визначено перспективи його застосування у навчальному процесі загальноосвітньої школи I ступеня на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА366899

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Іванко А.Б. 
Освітня діяльність та педагогічна спадщина І.Г.Ткаченка (1919 - 1994 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Б. Іванко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення історико-педагогічної літератури й архівних матеріалів проаналізовано становлення І.Г.Ткаченка як педагога та науковця за конкретних історичних умов. Здійснено періодизацію його діяльності. Досліджено педагогічну систему І.Г.Ткаченка в органічному взаємозв'язку з педагогікою В.О.Сухомлинського. Розкрито суть його новаторських педагогічних ідей, гуманістичні засади навчання та виховання. З'ясовано внесок вченого-педагога у створення власної оригінальної моделі управління сільською школою, її стратегічне завдання він вбачав у вихованні високоосвіченого, всебічно розвиненого молодого покоління, здатного у своїй практичній діяльності ефективно використовувати новітні досягнення науково-технічного прогресу. Узагальнено досвід роботи І.Г.Ткаченка в організації навчально-виховного процесу, багатоаспектну діяльність у сфері підвищення кваліфікації управлінських кадрів загальноосвітніх шкіл. Розкрито значення діяльності для розвитку педагогічної думки в Україні та висвітлено досвід використання педагогічних ідей і досвіду І.Г.Ткаченка у практиці роботи сучасних закладів освіти Кіровоградщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Ткаченко, І.Г. + Ч33(4УКР)6-8 Ткаченко, І.Г.
Шифр НБУВ: РА345966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Агафонова Н.В. 
Становлення національної системи освіти в Україні: 1917-1920 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.В. Агафонова ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 1998. — 16 с. — укp.

Предметом дослідження є система освіти, її концептуальне вирішення і неоднозначний (у контексті революційних подій) процес практичного втілення. Розглянуто пропозиції щодо реформування освітньої галузі, ініційовані всіма урядовими структурами, що змагались за владу в Україні упродовж 1917-1920 рр. Було відтворено в історичній послідовності процес становлення національної системи освіти в Україні у 1917-1920 рр. Розкрито методологічні аспекти вибору і історичну обумовленість пропагованих в означений період перспектив розвитку освітньої галузі. Визначено рівень узгодженості ініційованих різними владами реформ освітньої системи з реальним економічним і політичним статусом, потенціалом України, конкурентоспроможність системи освіти на світовому рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Адаменко О.В. 
Розвиток педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ ст. (1950 - 2000 рр.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Адаменко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 44 с. — укp.

З застосуванням оригінальної технології поєднання кількісних і якісних методів аналізу першоджерел здійснено дослідження процесів розвитку головних педагогічних теорій як складових вітчизняної педагогіки другої половини XX ст. Систематизовано публікації та дисертації українських науковців з питань дидактики, виховання та управління загальноосвітньою школою другої половини XX ст. Обгрунтовано алгоритм формування репрезентативної вибірки першоджерел в історико-педагогічному дослідженні. Визначено об'єктивні кількісні та якісні характеристики створеного українськими науковцями у другій половині XX ст. педагогічного знання, простежено динаміку змін інтересу науковців й освітян-практиків до різних педагогічних проблем в означений період. Висвітлено внесок провідних українських науковців другої половини XX ст. у розвиток дидактики, теорії виховання та теорії управління загальноосвітньою школою. З урахуванням сучасних методичних положень визначено особливості та періодизацію розвитку основних педагогічних теорій в Україні у досліджуваний період. Визначено прогностичні тенденції розвитку вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА344690

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Аніщенко О.В. 
Проблема наукової організації праці учнів загальноосвітньої і професійної школи в історії розвитку педагогічної науки і практики в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Аніщенко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2009. — 42 с. — укp.

Висвітлено історію розвитку наукової організації праці (НОП) учнів загальноосвітньої та професійної школи в Україні наприкінці ХІХ - упродовж ХХ ст. Визначено стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії. Розкрито сутність ключових понять, зміст і структуру наукової організації праці учнів з позицій міждисциплінарного підходу. Теоретично обгрунтовано періодизацію розвитку наукової організації у загальноосвітній та професійній школі в Україні. Встановлено особливості НОП школярів у контексті педогогічних досліджень. Виявлено тенденції розвитку наукової організації праці школярів, а також учнів у системах підготовки кваліфікованих робітників. Проаналізовано основні напрями й організаційні форми професійно-педагогічної підготовки педагогів до організації праці учнів на наукових засадах. Зазначено особливості професійно-педагогічної компетентності вчителів з наукової організації праці учнів за умов інформаційно-технологічного розвитку суспільства. Здійснено прогностичне обгрунтування реалізації міждисциплінарного підходу у галузі організації праці учнів загальноосвітньої та професійної школи на наукових засадах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)6 + Ю941.1-236:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366671

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Антонюк Т.Д. 
Денаціоналізація системи відносин сім'ї і школи в умовах радянізації освіти в УСРР (20-ті - початок 30-х років XX століття): Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / Т.Д. Антонюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Проаналізовано вплив радянізації шкільництва на взаємини сім'ї та школи 1920 - 1930-х рр., а також на уніфікацію та денаціоналізацію освітньо-виховного процесу. До наукового обігу введено значну кількість неопублікованих малодосліджених матеріалів, які на тлі загальних тенденцій розвитку висвітлюють стосунки сім'ї та школи даного періоду. З використанням сучасних наукових методик висвітлено концепції основних ідеологів становлення радянської системи освіти. Здійснено порівняльно-історичний аналіз концепцій українського шкільництва часів Української революції та більшовицько-радянських, що були втілені в практику. Висвітлено характер протистояння, спричиненого трьома основними підходами до розвитку шкільництва у даний період, що передбачали: розвиток українського шкільництва на засадах національно-демократичних, закладених у проектах нової української школи періоду Української революції; формування української радянської школи за проектами українських радянських діячів, керівників Наркомосу УСРР, які певною мірою намагалися поєднати національні та інтернаціональні чинники; будівництво українського шкільництва за російськими радянськими зразками, з подальшою трансформацією в суто радянські. Висвітлено роль тотальної радянізації українського суспільства щодо розвитку шкільництва, що призвело до повної уніфікації системи освіти в межах СРСР та денаціоналізації шкільництва. Доведено, що теорія та практика стосунків сім'ї та школи мала негативні наслідки для подальшого розвитку шкільництва в Україні й формуванні світогляду дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-7 + Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА335604

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бєлкіна Н.І. 
Освітня діяльність і педагогічні погляди М.І.Демкова (1859-1939): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Бєлкіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено цілісному аналізу педагогічних поглядів М.І.Демкова. Обгрунтовано особливості підходу педагога до сутності процесу навчання і виховання; виявлено структурні компоненти педагогічної системи М.Демкова. Розкрито педагогічні вимоги вченого до підготовки педагогічних кадрів. В дисертації здійснено систематизацію і критичний аналіз історико-педагогічних праць М.Демкова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Демков М.І.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бабіна О.І. 
Становлення та розвиток гімназійної освіти в Україні (в кінці XIX - на початку XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Бабіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено історико-педагогічному аналізу розвитку гімназії як середнього загальноосвітнього закладу в Україні, яка перебувала у складі Російської імперії. Проаналізовано соціальні, політичні, педагогічні умови, за яких відбувався цей процес, їх вплив на його еволюцію. Виявлено і науково обгрунтовано етапи розвитку гімназійної освіти, його тенденції та особливості. На підставі аналізу навчальних планів і програм визначено особливості змісту гімназійної освіти, молодіжного та вчительського рухів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)61
Шифр НБУВ: РА308198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Багно Ю.М. 
Соціально-культурні компоненти навчально-виховного процесу сільської початкової школи в Україні(20 - початок 30-х рр. ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.М. Багно ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу сільських початкових сіл на початку 1920 - 1930 рр. в Україні, здійснено аналіз програмного забезпечення, визначено й доведено єдність соціального та культурного аспектів суспільного життя. Визначено сутність основних соціально-культурних компонентів навчально-виховного процесу сільської школи, виявлено позитивні та негативні аспекти їх впливу на навчально-виховний процес сільської початкової школи. Доведено, що навчально-виховний процес сільських початкових шкіл був побудований на принципах демократизації, диференціації, індивідуалізації, а також зв'язку виховання з реальним життям і соціокультурним середовищем. Розкрито наукові підходи до мети, завдань, змісту освіти та виховання в Україні досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА367197

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Бадьора С.М. 
Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Бадьора ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття девіантної поведінки особи, висвітлено її генезис і з'ясовано причини виникнення. Проаналізовано чинники, що формують поведінку особистості, яка характеризується різного роду соціальними девіаціями, описано систему профілактичних заходів вітчизняної педагогічної практики. Визначено місце християнської етики та християнського віровчення у педагогічному процесі корекційно-профілактичної роботи з асоціальною молоддю. Проаналізовано систему організації навчально-виховної роботи в пенітенціарних установах, вивчено проблеми ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою. Визначено чинники ефективності впровадження результатів новітніх педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Х884.9(4УКР)024 +
Шифр НБУВ: РА363577

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Базиль Л.О. 
Становлення і розвиток шкільної літературної освіти в Україні у 1918 - 1938 рр.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Базиль ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано основні етапи розвитку шкільної літературної освіти в Україні у 1918 - 1938 рр. На основі аналізу шкільних програм, підручників, методичних посібників виявлено особливості розвитку літературної освіти учнів у 1918 - 1922, 1923 - 1932, 1932 - 1938 рр., а також характерні риси змісту навчання в тогочасній школі, з'ясовано реальний внесок вітчизняних вчених-методистів 1920 - 1930 рр. у процес становлення методики викладання української літератури. Доведено, що процес розвитку літературної освіти у 1918 - 1938 рр. був досить складним і неоднозначним, що обумовлено динамічною зміною подій у вирі стихійного політичного життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч33(4УКР)61 +
Шифр НБУВ: РА328302

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Балахтар В.В. 
Педагогічні засади організації дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в Україні (1960 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.В. Балахтар ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено позашкільну освіту як сферу організації дозвілля дітей і підлітків. Розглянуто етапи становлення та розвитку організації дозвілля зростаючого покоління у системі позашкільної освіти України (1960 - 1991 рр.). Досліджено роль і місце педагога-організатора дозвілля дітей та молоді у позашкільних закладах означеної доби. Проаналізовано напрями, зміст, принципи, функції, форми та методи організації молодіжного дозвілля. Окреслено систему позашкільних закладів України, визначено їх науково-методичне забезпечення. Висвітлено шляхи реалізації прогресивних ідей досвіду організації дозвілля дітей і підлітків у системі позашкільної освіти досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.387(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Баранюк І. Г. 
Формування професіоналізму вчителя початкових класів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Г. Баранюк ; Ін-т вищ. освіти НАПН України . — К., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне вивчення педагогічної спадщини В. Сухомлинського щодо формування професіоналізму вчителя взагалі та початкових класів зокрема. Створено цілісну, внутрішньо структуровану модель професіоналізму вчителя початкової школи. Висвітлено шляхи, засоби та методи діяльності В. Сухомлинського як директора школи, спрямовані на зростання професіоналізму вчителів. Обгрунтовано концептуальні та практичні підходи щодо використання спадщини педагога щодо формування професіоналізму вчителів початкових класів на рівні їх підготовки в освітніх закладах і в процесі практичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.42
Шифр НБУВ: РА375228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Березівська Л.Д. 
Організаційно-педагогічні засади реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.Д. Березівська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію, характер, наступність реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. Розроблено логіко-структурну модель як цілісний підхід до аналізу шкільних реформ, яка включає взаємопов'язані наукові складові (причини і цілі, принципи, напрями, хід, результати та наслідки, досвід шкільних програм). Висвітлено організаційні основи реформ школи як складові державної освітньої політики за схемою та механізми їх здійснення. Розкрито педагогічні засади шкільних реформ: трансформування принципів, на якихбазуються реформи; напрями та результати, зокрема найголовніші зміни в структурі, змісті шкільної освіти, методах навчання, організації навчально-виховного процесу, в системі управління. Узагальнено вітчизняний досвід реформування шкільної освіти, що дозволяє створити модель реформ, які можуть бути успішними за умови використання цієї моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА364286

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Бобилева Я.В. 
Проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання в педагогічній спадщині Д. Тхоржевського: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Я.В. Бобилева ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну спадщину вченого, визначено основні етапи його життєдіяльності, з'ясовано, що духовний розвиток ученого відбувався за часів значних соціальних і економічних змін. Виявлено оригінальні погляди, категорії та методичні підходи, що були ним розроблені, з'ясовано погляди Д.О. Тхоржевського на зміст професійної педагогічної діяльності вчителя трудового навчання, уточнено на основі наявних джерел інформації класифікацію наукових шкіл і визначено місце наукової школи вченого в даній системі. Розкрито особливості педагогічної системи його наукової школи, здійснено реконструкцію поглядів науковця на професійні здібності, уміння та навички вчителя трудового навчання. Обгрунтовано, що наукова спадщина Тхоржевського утворює оригінальну загальнотеоретичну систему, що охоплює питання підготовки вчителя трудового навчання та методики трудової та професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Тхоржевський, Д. + Ч489.518.5 + Ж.р.(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА369479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Богуславська В.Г. 
Народна освіта України в добу національно-демократичної революції 1917 - 1920 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.Г. Богуславська ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 19 с. — укp.

Вперше висвітлено особливості національно-духовного визволення й відродження України. Виявлено специфічні риси шкільної справи за часів Центральної Ради, Гетьманату, Директорії УНР, частково радянської України. На підставі аналізу недоступних раніше архівних матеріалів досліджено концептуальні засади розвитку народної освіти та формування освітянської політики, питання підготовки вчительських кадрів для української школи, проаналізовано функціонування мережі навчальних закладів. Значну увагу приділено проблемі підготовки нової навчальної літератури й заходам щодо матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів. Обговорено діяльність системи органів управління зазначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)61 + Т3(4Укр)61-7
Шифр НБУВ: РА316772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Бондаренко Г.Л. 
Формування творчої особистості молодшого школяра в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Л. Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертаційна робота присвячена розкриттю специфіки сучасного психолого-педагогічного знання про творчість, творчу діяльність молодшого школяра та формування творчої особистості учня молодшого шкільного віку у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Аналізуються погляди В.О. Сухомлинського на процес, умови та шляхи формування творчої особистості молодшого школяра. Доведено можливість творчого застосування ідей В.О. Сухомлинського щодо визначеної проблеми на сучасному етапі. Розроблено і експериментально перевірено систему педагогічних технологій, спрямованих на формування творчої особистості молодшого школяра на основі педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського