Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (31)Реферативна база даних (1198)Книжкові видання та компакт-диски (4202)Журнали та продовжувані видання (105)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фера С. В. 
Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / С. В. Фера ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено проблему соціально-психологічної гри як засобу економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку. Проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковцями. З'ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв'язок між рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку та такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім'ї, вік, освіта та професія батьків. Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено й апробовано програму "Економіка в нашому житті".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.612 + Ю983.401.2 + Ч411.357
Шифр НБУВ: РА381965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Скрипник Н. І. 
Виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Скрипник ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки на теренах дошкільної освіти. Розкрито сутність поняття "виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку" як процесу формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатного до свідомих характерних проявів, які виявляються у вчинках, спілкуванні та спільній діяльності з оточуючими. З'ясовано структуру вихованості старших дошкільників: компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного виховання у дітей старшого дошкільного віку толерантних взаємостосунків і представлено поетапну реалізацію їх у навчально-виховному процесі дошкільного закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.15
Шифр НБУВ: РА382140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Горбунова Н. В. 
Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Горбунова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано системний підхід до вивчення слова, принципи організації словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, діяльнісний, компетентнісний підходи до організації словникової роботи, змістовий аспект розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності. Визначено тенденції та стадії оволодіння дитиною словом в онтогенезі, педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку (створення позитивного емоційного тла для занурення дітей у комунікативно-мовленнєве середовище, дотримання послідовності етапів розвитку словника дітей (занурення, орієнтація, диференціація, активне вживання) за пріоритетності індивідуальних форм словникової роботи над загальногруповими й інтеграція цілеспрямованої словникової роботи в різні види мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова), взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами в роботі з розвитку словника дітей). Виявлено критерії (мотиваційний, когнітивно-змістовий, експресивно-оцінний), показники й охарактеризовано рівні розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Науково обгрунтовано, розроблено лінгводидактичну модель та експериментальну методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-910.33 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА384013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Чернявська М. В. 
Естетичне виховання дітей у дошкільних закладах освіти України (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Чернявська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти України в другій половині XX ст. Визначено внесок провідних учених, педагогів досліджуваного періоду в розробку наукових засад вирішення зазначеної проблеми. Обгрунтовано етапи (1950 - 1961 рр. - етап становлення системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти, 1962 - 1980 рр. - етап розвитку системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти, 1990-ті рр. - етап модернізації системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти). Окреслено перспективи використання в сучасних дошкільних закладах освіти позитивного досвіду естетичного виховання дітей дошкільного віку досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355 + Ч413(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Зубрицька-Макота І. В. 
Психологічні умови формування уявлень про моральні норми у дошкільників: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Зубрицька-Макота ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні умови формування уявлень про моральні норми у дошкільному віці. Уточнено поняття "уявлення про моральні норми", розкрито вікове психічне підгрунтя засвоєння моральної норми. Виявлено специфіку взаємозв'язку емоційної та когнітивної складових уявлень про моральні норми й їх вплив на моральну поведінку та на цій основі виділено типи уявлень дошкільників за сформованістю їх уявлень про моральні норми. Обгрунтовано психологічні умови та механізми впливу моральної поведінки батьків на уявлення про моральні норми й їх дотримання дітьми дошкільного віку. Розроблено й апробовано програму психокорекції психологічних умов формування уявлень про моральні норми у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.1-990.63 + Ч411.352
Шифр НБУВ: РА379741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка ; Харків. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Сас О. О. 
Формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку в умовах соціально-рольової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Сас ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч411.350.0
Шифр НБУВ: РА379184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Алинкіна Д. Е. 
Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. Е. Алинкіна ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п'ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбувається у процесі активної комунікативної діяльності та демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних і творчих характеристик мовлення. Досліджено взаємозв'язок між ступенем розвитку різних змістових компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку за умов полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п'ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу й апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленнєвого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб'єктних особистісних механізмів (розвиток мотивів та інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера у спілкуванні, формування ціннісних орієнтацій у національній культурі).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА380565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Еманова З. Г. 
Формування досвіду музично-виконавської діяльності у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / З. Г. Еманова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано сутність поняття та зміст досвіду музично-виконавської діяльності (МВД) старших дошкільників, визначено його компонентну структуру з огляду на специфіку даного віку. Розроблено критерії і показники, на основі яких виявлено рівні сформованості досвіду МВД старших дошкільників. Обгрунтовано поетапну методику формування досвіду МВД у старших дошкільників за умов художньо наповненого розвивального середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34 + Ч411.355.23
Шифр НБУВ: РА380110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Бабюк С. М. 
Педагогічні умови фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. М. Бабюк ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури визначено сутність та структуру фізичної вихованості старших дошкільників. Визначено критерії та показники сформованості фізичної вихованості дітей 5 - 6-ти років. Виявлено низький, середній, достатній та високий рівні сформованості структурних компонентів фізичної вихованості, розкрито роль вихователів дошкільних навчальних закладів, інструкторів з фізичного виховання, батьків у процесі фізичного виховання старших дошкільників. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість педагогічних умов та ефективність методики фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.334 + Ч411.51
Шифр НБУВ: РА380562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Просенюк А. І. 
Виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. І. Просенюк ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку (диференціація змісту художніх творів відповідно до вікових та індивідуальних можливостей дітей, створення системи взаємодії дітей та дорослих під час ознайомлення зі змістом художніх творів, спонукання дітей до відтворення змісту художніх творів у різноманітних видах діяльності). Визначено поняття "вихованість інтересу дітей старшого дошкільного віку до змісту художнього твору", критерії, показники. Охарактеризовано рівні вихованості інтересу до змісту художнього твору (високий, достатній, середній, низький). Розроблено експериментальну модель виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку, форми, методи та прийому виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст понять "інтерес", "виховання інтересу", "вихованість інтересу", "художній твір", "зміст художнього твору".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21 + Ю984.541.3
Шифр НБУВ: РА381879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Вашак О.О. 
Підготовка майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Вашак ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості застосування етнопедагогіки у професійній підготовці майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників, а також визначено критерії та рівні готовності майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки. Визначено модель формування готовності студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до здійснення екологічного виховання дошкільників на засадах екологічного дитиноцентризму, екологовідповідної інформованості екологодієвої активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 + Ч411,01
Шифр НБУВ: РА371508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Грама Г.П. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Г.П. Грама ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру поняття "готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників". Уточнено поняття "підготовленість", "підготовка", "готовність", "математична мова". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розроблено методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень дошкільників з використанням інтерактивних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.383
Шифр НБУВ: РА374233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Жуков С. М. 
Методологічні і методичні засади формування духовних інтересів та потреб у дітей 5 - 9 років засобами мистецтв: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / С. М. Жуков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Вивчено, розроблено та науково обгрунтовано теоретико-методологічні основи формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв і на їх базі розглянуто методичну концепцію духовного виховання підростаючого покоління. Проаналізовано теоретичні передумови духовного становлення підростаючої особистості, саме з позицій її духовних інтересів і потреб. Вперше розглянуто, проаналізовано та сформовано духовні інтереси та потреби. Наведено педагогічну систему формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв. Розроблено модель структури духовних інтересів і потреб, уточнено процесуальну послідовність появи та розвитку структурних компонентів і всієї системи. Вдосконалено формування духовних інтересів і потреб у дітей 3 - 5-ти років засобами мистецтв, формування духовних інтересів і потреб у сукупності у молодших школярів і формування багатогранних інтересів і потреб у дошкільників різноманітними засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 + Ч421.355.2 + Ч411.352 + Ч421.352
Шифр НБУВ: РА375102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Семчук С. І. 
Особливості впливу засобів масової інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. І. Семчук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему визначення особливостей впливу ЗМІ на соціалізацію дітей дошкільного віку. Розкрито сутність і структуру соціальної компетентності дітей дошкільного віку. Уточнено поняття "медіасоціалізація дитини дошкільного віку" та "медіа-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу". Визначено провідні групи факторів та охарактеризовано особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дітей п'яти-шести років. Визначено критерії, показники та рівні сформованості соціальної компетентності дошкільників. Встановлено педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в контексті впливу на них ЗМІ. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов з формування соціальної компетентності дошкільників у контексті впливу на них ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ю952.1-734 + С5*676*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА376125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Замрозевич С. Р. 
Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. Р. Замрозевич ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано сутність і структуру феномена "фізична готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі", розкрито зміст понять "підготовка", "готовність", "підготовленість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості фізичної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Виявлено педагогічні умови формування фізичної готовності дітей до навчання в школі (врахування стану фізичного здоров'я кожної дитини, наявність позитивних стимулів до систематичних занять фізичними вправами, залучення батьків до спільної роботи з фізичної підготовки дітей до школи), розроблено та перевірено ефективність експериментальної моделі та методики їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА376109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Вергазова Л. Г. 
Словесна творчість дошкільників як засіб морального виховання у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ - ХХ ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Г. Вергазова ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-історичні та педагогічні передумови формування сучасних поглядів на словесну творчість як засіб морального виховання. Розкрито генезу поняття дитячої словесної творчості в історії дошкільної педагогіки. Здійснено історико-ретроспективний аналіз проблеми взаємозв'язку дитячої словесної творчості з моральним вихованням дошкільників і визначено етапи її розвитку. Охарактеризовано пріоритетні підходи щодо організації словесної творчості дошкільників як засобу морального виховання на різних етапах педагогічної практичної діяльності кінця XIX -XX ст. Виявлено можливості використання позитивного досвіду вітчизняних педагогів за сучасних освітніх умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)5/6 + Ч411.352
Шифр НБУВ: РА375510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Аблітарова А. Р. 
Особливості статеворольової соціалізації дошкільників різних етнічних груп: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. Р. Аблітарова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено зміст, структуру статеворольової соціалізації дітей 5 - 6-ти років. Узагальнено теоретичні уявлення щодо структури статеворольової соціалізації дітей старшого дошкільного віку за умов полікультурного суспільства. Статеворольова соціалізація розуміється як процес засвоєння особистістю соціокультурних цінностей, які обумовлюють більшість особливостей статеворольової поведінки. В її структурі виділено когнітивний, емоційно-цінісний і діяльнісний компоненти. Результатом педагогічного впливу в процесі статеворольової соціалізації дітей є статеворольова соціалізованість, яка кваліфікується вмінням сприймати статеві стереотипи та цінності, застосовувати стандартні мовленеві конструкти, жести, символи, які характерні для представників певної статі, сформованості відповідного статевого типу особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.358 + Ю952.1-734
Шифр НБУВ: РА375873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Михайлова Л. І. 
Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Михайлова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку розмовного мовлення (РМ) старших дошкільників, розроблено експериментальну модельного розвитку РМ. Визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активізації РМ дітей; комунікативна спрямованість розвитку РМ дітей; заохочення та підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях "дитина - дитина", "дитина - діти", "дитина - вихователь", "дитина -дорослий"; взаємозв'язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. Висвітлено сутність і структуру понять "РМ дітей старшого дошкільного віку", "дискурсивна діяльність", "дискурсивна компетенція випускника дошкільного закладу", наведено критерії. Охарактеризовано рівні розвитку РМ дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА376145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського