Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (494)Книжкові видання та компакт-диски (635)Журнали та продовжувані видання (106)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фомін В.В. 
Індивідуальний підхід в естетичному вихованні учнівської молоді у навчальних закладах України другої половини XIX - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Фомін ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено передумови зародження ідеї індивідуального підходу в історії світової педагогічної думки. Систематизовано та узагальнено теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст. з питань формування індивідуальної естетичної культури та форми, методи, прийоми їх реалізації в шкільній практиці тогочасних навчальних закладів. Висвітлено досягнення та внесок відомих представників музичного та художнього мистецтва у вирішення проблеми індивідуального підходу в естетичному вихованні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА349771

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лобанчук О.А. 
Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Лобанчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему інтеграції видів художньої діяльності засобом розвитку мовлення молодших школярів. Розкрито змістовий, мотиваційний і операційний компоненти методики розвитку мовлення учнів початкових класів засобом інтегрованої художньої діяльності на базі діяльнісного, комунікативного, соціокультурного підходів до організації особистісно орієнтованого навчання. Створено модель мовленнєвого розвитку учнів за умов застосування даного засобу у процесі вивчення української мови, зокрема, визначено лінгводидактичні умови, за яких можна поглибити потенційний розвиток мовленнєвих умінь і навичок учнів за допомогою мистецької спрямованості навчання. Запропоновані зміст, методи та форми навчання орієнтовані на провідні види діяльності дитини (ігрову, художню, дослідницьку) та метод узагальнених предметних структур і узагальнених способів мовленнєвої та пізнавальної діяльності. Як структурні блоки інноваційної технології визначено підсистему текстів і мистецьких творів, під систему комплексних вправ, завдань (за мірою допомоги, рівнем творчості, способами інтегрованої художньої діяльності) стосовно структури навчально-виховного процесу, компонентами якої є розширення кругозору, збагачення словника та граматичної структури мовлення учнів як передумови, що формує здатність особистості займати активну позицію у житті та пізнанні, а також підсистему проектної, інтерактивної діяльності учнів і підсистему управління сприйманням, мисленням, уявою, словесною творчістю у структурі інтегрованого уроку рідної мови та мовлення. Визначено та досліджено процес формування українського усного та писемного мовлення молодших школярів загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих навчальних закладів мистецького спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч421.355 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА361922

Рубрики:

      
3.

Калашник Н.Г. 
Історико-педагогічна генеза формування естетичних смаків учнівської молоді у процесі навчально-виховної діяльності: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.Г. Калашник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Висвітлено основні етапи теоретичного осмислення категорії естетичного смаку в філософії та її втілення в життя в педагогічній теорії та навчально-виховній практиці людства. Розглянуто теоретико-методологічні засади виховання естетичних смаків учнівської молоді за сучасних умов, основні аспекти, принципи та підходи, педагогічні, психологічні та соціокультурні чинники та механізми їх формування, зокрема в дітей різного віку та обдарованості у різноманітних аспектах. Досліджено особливості естетичного виховання та формування естетичних смаків у сучасній українській школі, його програмно-методичне забезпечення. Обгрунтовано доцільність запровадження до навчально-виховного процесу окремої навчальної дисципліни - густосології (смакології), яка інтегрує до цілісної системи всю сукупність знань про естетичні смаки, їх суть та форми, історію розвитку та осмислення, основні передумови, чинники, механізми, принципи, методи та засоби їх формування з урахуванням віку дітей, їх здібностей та естетичних спрямувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА329697

Рубрики:

      
4.

Кривошея Т.М. 
Взаємозв'язок розумової і естетичної діяльності в навчально-виховному процесі школи I ступеня: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Кривошея ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічні передумови взаємозв'язку розумової та естетичної діяльності, визначено рівні та критерії продуктивності розумової діяльності учнів початкових класів та розгортання їх естетичної реакції у межах розумової діяльності, виділено педагогічні умови та розроблено модель реалізації взаємозв'язку розумової та естетичної діяльності, експериментально перевірено шляхи реалізації даного взаємозв'язку у навчально-виховному процесі школи I ступеня. Описано способи діагностики кореляційної залежності результатів розумової та естетичної діяльності учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА326265

Рубрики:

      
5.

Чурікова-Кушнір О.Д. 
Виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Д. Чурікова-Кушнір ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів як невід'ємну частину процесу виховання особистості. Визначено теоретичні засади виховання вокально-інтонаційної культури. Розглянуто потенційні можливості навчального процесу та навчального матеріалу. Розроблено модель вокально-інтонаційної культури, розкрито її зміст, структуру, основні компоненти. Висвітлено комплексну педагогічну систему, яка включає завдання, програму та методику виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4Укр)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА319446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Долгая Н.В. 
Виховання духовності страшокласників засобами молодіжної музичної субкультури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Долгая ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему виховання старшокласників засобами молодіжної музичної субкультури (ММС). Розкрито суть понять духовності, виховання духовності старшокласників, проаналізовано структуру духовності особистості. Наведено критерії, показники та рівні духовної вихованості школярів, розроблено методику діагностики наявного рівня духовного розвитку учнів старших класів. З'ясовано історичні та соціальні передумови виникнення біт-музики як форми відображення субкультури молоді, описано її особливості та визначено характерні риси. Розглянуто виховні функції МСС як засіб духовного становлення учнів юнацького віку, виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність духовного виховання старшокласників засобами ММС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА342930

Рубрики:

      
7.

Михайлова Л.М. 
Виховання естетичної культури старшокласників (на матеріалі творів світового мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Михайлова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання естетичної культури старшокласників у межах інтегрованого курсу "Художня культура світу" з використанням культурологічного аналізу художніх творів. Основними аспектами культурологічного аналізу названо: культурно-історичний, діалогічний, визначення місця твору у світовому культурному просторі. Обгрунтовано критерії сформованості естетичної культури старшокласників (емоційний, інтелектуальний, мотиваційно-діяльнісний, комунікативний), їх показники та рівні вихованості естетичної культури. Запропоновано методику виховання естетичної культури старшокласників. Експериментально перевірено її можливості та доведено ефективність у вирішенні проблем естетичного виховання школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2
Шифр НБУВ: РА313750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Замашна С.М. 
Виховання естетичного ставлення старшокласників до творів мистецтва української діаспори: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.М. Замашна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Уперше методологічно концептуалізовано проблему виховання естетичного ставлення старшокласників до творів мистецтва української діаспори, залучено у навчально-виховний процес імена письменників З.Когут, Л.Палій, В.Чапленка, Г.Черінь, твори англомовних українських митців В.Барабаша, Б.Богдана, Х.Гнатів, Ю.Купченка, Г.Купченко-Фролік, В.Лисенко, літературна спадщина яких має суттєвий виховний вплив завдяки органічному синтезу традицій власної та європейської культури. Застосовано комплексний підхід до вивчення творів літератури української діаспори у поєднанні з іншими видами українського мистецтва, створеного за кордоном. Удосконалено систему естетичного виховання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА335674

Рубрики:

      
9.

Маріо М.Д. 
Виховання молоді засобами православної духовної музики у закладах освіти України (кінець ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Маріо ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз процесу виховання молоді засобами православної духовної музики в закладах освіти України кінця ХІХ - початку ХХ ст. як соціально-педагогічного феномену. Обгрунтовано основні його етапи: 1884 - 1889 рр. - пропедевтичний, 1889 - 1908 рр. - становлення, 1908 - 1914 - активного розвитку, 1914 - 1917 рр. - завершальний. Охарактеризовано моральну, естетичну та громадсько-патріотичну виховну сутність православної духовної музики. Встановлено та класифіковано провідні тенденції (сутнісно-розвивальні, змістовно-процесуальні, актуально-визначальні). Виявлено основні чинники (методи, форми, види діяльності, умови) виховання молоді у церковнопарафіяльних школах, гімназіях, учительських семінаріях, народних та єпархіальних училищах. Доведено позитивний вплив українських духовних піснеспівів на етнопедагогіку, національно-культурні виховні традиції, українську та російську музично-педагогічні культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355.23 + Э372.27-509.11 + Щ318.9 + Щ310.03
Шифр НБУВ: РА311637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
  

      
10.

Бакуліна С.Ю. 
Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Ю. Бакуліна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу за умов загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних досліджень, присвячених окремим аспектам даного процесу. Відзначено важливу роль моральних почуттів у формуванні сучасної особистості. Для діагностики вихованості моральних почуттів молодших школярів виділено 4 критерії: понятійний, емоційно-оцінний, емоційно-регулятивний, поведінковий, до кожного з них критеріїв розроблено показники. За результатами констатуючого експерименту визначено вихідні рівні вихованості моральних почуттів молодших школярів: високий, середній та низький. Кожний рівень характеризувався певними якісними ознаками, виявленими на підставі кількісних результатів. Науково обгрунтовано та практично апробовано педагогічну модель виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу. Педагогічну модель розроблено на основі визначених педагогічних умов: створення фону оптимізму, виявлення морального імпульсу казки й осмислення його динаміки, забезпечення рольового перевтілення школярів у казкових героїв. Розроблено дефініції понять "фон оптимізму", "моральний імпульс" і "ситуація ролі". Розкрито методи та прийоми реалізації виявлених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА312136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Гагарін 
Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Микола Іванович Гагарін ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА352556

Рубрики:

      
12.

Драченко В.В. 
Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків засобами творів світової художньої культури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Драченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено процес виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків. Проаналізовано сучасний стан теорії та практики морально-ціннісного виховання. Розкрито сутність і зміст виховання морально-ціннісних орієнтацій засобами творів світової художньої культури. Визначено компоненти, критерії та рівні вихованості морально-ціннісних орієнтацій підлітків за допомогою запропонованої методики, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішної реалізації даного процесу, якими є: утвердження в школі культуротворчого підходу до процесу виховання; удосконалення структури та змісту виховної роботи на уроках гуманітарно-естетичного циклу; забезпечення механізмів виховання морально-ціннісних орієнтацій учнів; урахування виховних можливостей художніх творів в організації діяльності підлітків. Розроблено модель педагогічної технології виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків засобами творів світової художньої культури на уроках гуманітарно-художнього циклу та в позаурочній виховній діяльності, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА356612

Рубрики:

      
13.

Ратко М.В. 
Виховання у старшокласників світоглядних уявлень в процесі освоєння цінностей української художньої культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.В. Ратко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної й естетико-культурологічної літератури визначено поняття "світоглядні уявлення особистості" й уточнено коло аспектних груп світоуявлень, а саме: концептуалізовано світоглядну систему мистецтва та висвітлено специфічність її репрезентації в українській художній культурі; розкрито світоглядно-виховний потенціал архетипів вітчизняної культури; сформульовано критерії та показники сформованості світоглядних уявлень в учнів старших класів; вивчено стан проблеми у педагогічній теорії та практиці. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну модель забезпечення виховання у старшокласників даних уявлень, яка дозволяє визначити мету, принципи, зміст, педагогічні умови, технологію. Запропоновано концепцію курсу "Художня культура України" для учнів класів гуманітарного й естетичного профілю гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА341878

Рубрики:

      
14.

Семенова М.О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА337600

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Шевченко А.М. 
Гендерне виховання молодших школярів засобами фольклору в умовах полікультурного регіону: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.М. Шевченко ; Східноукраїн. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано сутність ключового поняття дослідження "гендерне виховання молодших школярів", розроблено технологію його засобами фольклору за умов полікультурного регіону. Визначено значні потенційні можливості фольклору народів Криму як ефективного засобу гендерного виховання молодших школярів. Проведено дослідження, яке дозволило перевірити ефективність педагогічних умов гендерного виховання молодших школярів та розробити й впровадити в навчально-виховний процес початкової школи технологію гендерного виховання учнів початкових класів, яка включала такі етапи: ознайомлювальний, емоційний, творчий, етап самостійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА365214

Рубрики:

      
16.

Лобова О. В. 
Дидактико-методична система формування основ музичної культури молодших школярів у процесі загальної музичної освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Лобова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 40 с.: рис., табл. — укp.

У процесі дослідження виявлено, що метою особистісно орієнтованої загальної музичної освіти молодших школярів є формування основ їх музичної культури - інтерактивного утворення, яке забезпечує дитині можливість усвідомлення спілкування з музичним мистецтвом та є необхідною складовою її різнобічного виховання та розвитку. Запропоновано структуру музичної культури молодшого школяра, що містить блоки музичної спрямованості, обізнаності, вихованості та музично-творчої розвиненості, які набувають змістовно-широких та особистісно орієнтованих властивостей. Обгрунтовано дидактико-методичну систему формування основ музичної культури молодших школярів, розроблено інноваційний зміст і методику музичної освіти. Розкрито шляхи забезпечення наступності музичної освіти учнів початкової й основної школи та професійного вдосконалення вчителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА384843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Косяк Л.І. 
Дидактичні умови формування естетичних інтересів старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.І. Косяк ; Криворіз.держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування естетичних інтересів старшокласників у процесі навчальної та естетичної діяльності. Розкрито сутність, основні риси і показники, що характеризують ступінь сформованості естетичного інтересу школярів. Розроблено методику експериментального дослідження процесу формування естетичних інтересів старшокласників у навчальному процесі школи нового типу. Теоретично обгрунтовано й експериментало доведено ефективність таких дидактичних умов - підготовка вчителів до систематичної та цілеспрямованої роботи щодо формування естетичних інтересів учнів, навчання старшокласників естетичних знань, умінь і навичок з метою творчого їх використання в пізнавальній та естетичній діяльності, естетичної спрямованості навчального процесу через уведення до його змісту естетичних ситуацій, міжпредметних зв'язків. Дослідження розкриває перспективи для подальшого вивчення проблеми формування естетичних інтересів учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355
Шифр НБУВ: РА312273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Вавілова І.В. 
Дитяча література як засіб формування особистості дитини (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Вавілова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування особистості дитини періоду друга половина XIX - початок XX ст. Розкрито суть поняття "дитяча література", наявна у сучасній педагогічній і літературознавчій термінології. Досліджено теоретичні питання розвитку дитячої літератури у вітчизняній педагогіці зазначеного періоду, розкрито її специфіку та функції. Визначено роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Показано її специфіку та розглянуто функції. Розкрито роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Виокремлено вимоги до художніх текстів книг для позакласного читання та навчальної літератури. Узагальнено досвід використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у шкільній практиці другої половини XIX - початку XX ст, способи її опрацювання. Визначено напрями освітньо-просвітницької роботи в діяльності прогресивно налаштованої педагогічної громадськості з питань популяризації дитячої літератури. Виявлено особливості методико-педагогічної роботи з питань організації дитячого читання та формування читацької культури школярів. Висвітлено перспективи за сучасних умов досвіду стосовно впливу дитячої літератури на формування підростаючих поколінь. Виявлено прогностичні тенденції використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у загальноосвітніх закладах сьогодення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч33(4УКР)52 + Ш85(4УКР)5-3,0 +
Шифр НБУВ: РА362398

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Карпенкова Н.І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Карпенкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА362025

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Рудковська І.В. 
Еколого-естетичне виховання у школах Німеччини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Рудковська ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, мету, завдання, організаційні форми, методи та принципи еколого-естетичного виховання у школах Німеччини. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування екологічної свідомості учнів естетичними засобами. Розглянуто основні напрями гуманітаризації екологічної освіти у школах Німеччини. Доведено, що перспективним напрямком еколого-естетичного виховання молоді у різних федеральних землях Німеччини є обов'язкове включення у шкільні плани з екологічної освіти широкого кола предметів гуманітарного профілю, які сприяють формуванню в особистості естетичного сприйняття навколишнього середовища. Охарактеризовано зміст і форми еколого-естетичного виховання школярів. Проаналізовано педагогічні умови реалізації еколого-естетичного виховання учнів у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)4 + Ч421.352.27 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА339706

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського