Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (1221)Книжкові видання та компакт-диски (1255)Журнали та продовжувані видання (323)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Федорова Н.Ф. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Федорова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Покась В.П. 
Соціально-педагогічні основи становлення та розвитку загальноосвітніх шкіл-інтернатів в Україні (1956-1966 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.П. Покась ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Розглядаються історичні та соціально-економічні передумови виникнення загальноосвітніх шкіл-інтернатів в Україні, організаційно-педагогічні проблеми їх становлення та невпинного розвитку в зазначений період. Досліджені питання організації навчально-виховної роботи у школах-інтернатах, оптимальні шляхи її удосконалення, визначені перспективи подальшого розвитку закладів суспільного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.4

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Вишневська Н.Ю. 
Реформування шкільної освіти в Норвегії у 80 - 90-х роках XX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ю. Вишневська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Виявлено чинники, які зумовили реформування шкільної освіти в Норвегії наприкінці XX століття, подано загальну характеристику її стану у 80 - 90-х роках. Розкрито основні проблеми та протиріччя, що виникли у процесі здійснення освітньої реформи 1994 р. Розглянуто теоретико-методичні принципи побудови сучасних навчальних планів і програм. Проаналізовано концептуальні підходи, закладені в основу розвитку норвезької шкільної освіти. Визначено структурні зміни системи шкільної освіти, що відбулися у процесі її реформування. Досліджено основні тенденції формування нового змісту освіти та організації педагогічного процесу в сучасній загальноосвітній школі Норвегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Нор)
Шифр НБУВ: РА308270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Абдель Разек Бассам Х. О. 
Оцінка фізичного стану учнів молодших класів (7 - 12 років) чоловічих шкіл Палестини: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Абдель Разек Бассам Х. О. ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі обгрунтування оцінки фізичного стану учнів молодших класів чоловічих шкіл Палестини. Розглянуто питання розробки системи оцінки рівня фізичного стану дітей молодшого шкільного віку як критерію оцінки ефективності педагогічного процесу фізичного виховання. Отримано нові дані про рівень основних складових фізичного стану учнів молодших класів країни: антропометричних показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та працездатності, функціональних показників. Визначено, що фізична підготовленість і працездатність дітей Палестини нижча за українських однолітків та поступається європейським стандартам. На підставі отриманих даних розроблено адаптовану систему оцінки фізичного стану палестинських школярів віком 7 - 12 років. Ефективність розробленої системи оцінки фізичного стану палестинських школярів науково обгрунтовано завдяки педагогічному експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч424(5ПАК)731
Шифр НБУВ: РА308942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Пєша І.В. 
Соціальне становлення дітей в дитячих будинках сімейного типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Пєша ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему становлення особистості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, за умов виховання у дитячому будинку сімейного типу, визначено особливості виховного впливу даного специфічного соціального інституту на вихованців. Теоретично обгрунтовано об'єктивні переваги педагогічного впливу сімейної опіки над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, перед іншими державними інституціями, що піклуються про дітей-сиріт. Розглянуто державну систему утримання та виховання таких дітей. Особливу увагу приділено сімейним формам опіки: усиновленню, піклуванню, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям. За результатами дослідження визначено особливості функціонування дитячих будинків сімейного типу, основні умови гармонійного розвитку у таких сім'ях особистості дитини, позбавленої батьківського піклування. Доведено необхідність та апробовано систему соціально-педагогічної підготовки кандидатів на створення дитячих будинків сімейного типу під час проведення соціально-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Ч424(4УКР)719.2 + С5*644.12
Шифр НБУВ: РА312260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Літвінов О.І. 
Сучасні тенденції формування змісту освіти в державних школах США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Літвінов ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено тенденції формування змісту освіти в державних школах США, головними з яких є поступовий перехід від монокультурної до полікультурної освіти та подальший розвиток двомовної освіти. Серед інших тенденцій виділено першочерговий розвиток базової освіти, системне реформування, диференціацію, гуманізацію, американоцентризм змісту освіти і введення стандартів у її зміст. Розглянуто теоретичні засади змісту освіти головних етнічних груп. Надано загальну характеристику освіти у американських школах, проведено аналіз головних навчальних дисциплін у школах США та України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СОЕ)
Шифр НБУВ: РА310777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Каташов А.І. 
Педагогічні основи розвитку інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.І. Каташов ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

На засадах методології інноваційного пошуку розкрито особливості діяльності інноваційних навчальних закладів, сутність і структуру освітнього середовища сучасного ліцею, подано обгрунтування концептуальної ідеї дворівневої ліцейської освіти. Визначено можливості додаткової освіти в реалізації завдань розвитку творчого потенціалу учнівської молоді, роль керівника закладу освіти у створенні відповідних умов освітнього середовища. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективності розвитку та функціонування інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА314116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сафіулін В.І. 
Організація навчально-виховного процесу в сучасній гімназії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.І. Сафіулін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено та системно досліджено організацію навчання та розвитку творчої особистості в сучасній гімназії. Історико-генетичне вивчення становлення гімназій дозволило визначити етапи їх розитку та провідні принципи діяльності. Наведено інформаційно-розвивальну модель діяльності інноваційного закладу, центром якого є творча особистість, визначено оптимальне співвідношення освітніх галузей, здійснено модернізацію змісту освіти, створено комплекс нових навчальних технологій. Комплексну діагностику результатів висвітлено за методологічним, психологічним, соціальним, валеологічним і педагогічним аспектами та за адекватними критеріями якості та рівня засвоєння знань і розвитку учнів, навчальною активністю, їх самонавчання та самовдосконалення за інтересами тощо. Результативність творчого успіху визначено також з використанням лонгітюдного дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА314170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кашуба О.М. 
Теоретичні основи організаціі навчального процесу в початкових школах Німеччини: Автореф. дис... канд.пед. наук: 13.00.01 / О.М. Кашуба ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Вперше досліджено проблему теоретичних засад організації навчального процесу в початкових школах ФРН. Відтворено специфіку організації процесу навчання початкових шкіл, спрямовану на підготовку учнів до здобуття середньої освіти, визначено головні тенденції даного процесу. Виявлено найважливіші особливості змісту освіти, форми, принципи та методи навчання в початкових школах Німеччини на сучасному етапі. Введено до наукового обігу новий фактичний матеріал, який сприяє створенню об'єктивного уявлення про закономірності та характерні риси діяльності початкових шкіл Німеччини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч424(4ГЕР)714.0
Шифр НБУВ: РА315809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Кисільова В.П. 
Формування творчої особистості учня профільного ліцею у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Кисільова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості організації навчально-виховної роботи у профільному природничо-науковому ліцеї та висвітлено її вплив на формування творчої особистості учня. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність поняття "готовність ліцеїста до організації та проведення науково-дослідницької діяльності", визначено його зміст, рівні, критерії та показники. Теоретично обгрунтовано зміст ліцейної освіти, орієнтований на специфіку академічного рівня навчання, що знайшло відображення у відповідній структурі робочого навчального плану ліцею. Здійснено відбір форм і методів навчання, які направляють діяльність ліцеїстів на процесуальні аспекти змісту освіти з одночасним формуванням у них особистісної та соціальної спрямованості на професію дослідника в галузі природничих наук. Експериментальним шляхом встановлено наявний рівень творчих можливостей учнів природничо-наукового ліцею. Експериментально доведено результативність впливу системи роботи педагогічного колективу щодо формування творчої особистості ліцеїста на рівень готовності його до організації та проведення науково-дослідницької діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Б.р(4УКР)7-3
Шифр НБУВ: РА315955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Комісарик М.І. 
Педагогічні умови використання фітоклімату в реабілітаційно-профілактичній роботі дитячих будинків для дітей-сиріт: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.І. Комісарик ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.

Розкрито досвідно-матеріальні засади формування уявлень про фітоклімат. Визначено основні осередки фітосередовища ділянки дитячих будинків і чинники їх формування. Розглянуто педагогічні умови, закономірності та тенденції виховання пізнавальних інтересів дітей до рослинності природного довкілля. Висвітлено особливості методичного забезпечення процесу ознайомлення дітей з лікарськими рослинами як реабілітаційно-профілактичним засобом. Створено модель варіантної модульної технології організації навчально-виховної роботи з ознайомленням дітей з лікарськими рослинами. Розроблено дидактично-ілюстративний матеріал для ігрової діяльності відповідно до теми; систему тренувальних завдань для визначення поліфункціональності лікарських рослин; конспекти комплексно-тематичних блоків для ознайомлення дітей з лікарськими рослинами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)719.2 + Р128.27
Шифр НБУВ: РА312162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Коношенко С.В. 
Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Коношенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, форми та методи підвищення ефективності діяльності вихователя за умов реабілітаційного центру. Розроблено ефективні форми та технології, які можуть забезпечити підготовку вихователів до реабілітаційної діяльності з урахуванням специфіки контингенту дітей та інноваційного закладу. Створено й експериментально перевірено модель діяльності вихователя з реабілітації дітей, які залишилися без піклування батьків, за умов реабілітаційного центру. Перевірено умови ефективності педагогічної діяльності у реабілітаційних центрах для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.4 + Ч421.344
Шифр НБУВ: РА318903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Караман О.Л. 
Соціально-педагогічні умови захисту дитинства в діяльності загальноосвітньої школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.05 / О.Л. Караман ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено суть і зміст поняття захисту дитинства як соціально-педагогічної категорії, що полягає в інтеграції школи, сім'ї, держави та суспільства в створенні соціально-педагогічних умов для успішної соціалізації та самореалізації особистості дитини. Вперше визначено комплекс соціально-педагогічних умов захисту дитинства, який складається з трьох взаємопов'язаних блоків: системи цілей захисту дитинства в Україні, соціально-педагогічних умов захисту дитинства на державному рівні та у загальноосвітній школі. Розвинуто соціально-педагогічні технології, на базі яких створено технологію захисту дитинства в діяльності загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Ч424(4УКР)4
Шифр НБУВ: РА321238

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Мелешко В.В. 
Управління малокомплектними початковими школами різної структури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Мелешко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Розкрито проблему управління малокомплектними початковими школами різної структури, що функціонують у сільській місцевості. Висвітлено особливості навчальних закладів, специфіку діяльності керівника. Обгрунтовано організацію управління на державно-громадських засадах, визначено сукупність функцій керівника та громадських органів. Розроблено моделі організації управління відповідно до структури школи (одно-, дво-, трикомплектної), які включають дві підсистеми: діяльність керівника та громадських органів. Запропоновано технологію прийняття управлінського рішення. Доведено, що застосування експериментальних моделей сприяє підвищенню ефективності управління школою, виконання прийнятих рішень та управлінських функцій, а також раціональному використанню робочого часу керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0к
Шифр НБУВ: РА320144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Загрева В.Я. 
Правове виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл-інтернатів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Я. Загрева ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Розкрито суть правового виховання, проаналізовано специфічні особливості цього процесу в загальноосвітніх школах-інтернатах. Створено модель, а також розроблено критерії та показники правової вихованості старшокласників і визначено її рівні. Розглянуто педагогічні умови ефективного правового виховання в школах інтернатного типу. Проаналізовано шляхи впровадження їх до навчально-виховного процесу. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено програму з правового виховання старшокласників у загальноосвітніх школах-інтернатах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч424(4УКР)714.4
Шифр НБУВ: РА321655

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Кривоніс С.В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / С.В. Кривоніс ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА324491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Межирицький О.Я. 
Підготовка студентів до соціально-педагогічної діяльності в умовах сільської місцевості: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.05 / О.Я. Межирицький ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст діяльності сільської школи як центру соціально-педагогічної роботи, визначено педагогічні вимоги до функціонування шкіл як культурно-освітянського центру села, сформовано основні напрями соціально-педагогічної діяльності сучасної сільської школи. Визначено і розроблено на теоретичному, змістовному й технологічному рівнях основні напрямки удосконалення підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності в сільському соціумі, що в сукупності доповнюють і розвивають наукові ідеї формування професійної готовності щодо конкретних галузей соціально-педагогічної діяльності й науки. Обгрунтовано зміст професійної підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності в сільській місцевості, інтрепретований як єдність науково-теоретичної, практичної, психологічної і психофізіологічної готовності майбутнього педагога. Удосконалено дидактичні основи форм і методів підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності (дидактичні принципи продуктивності навчання, інтенсифікації навчання й евристичного характеру навчальної діяльності; психолого-педагогічні умови ефективності навчання студентів у творчих навчальних групах; організаційно-педагогічні вимоги створення творчих навчальних завдань; типологія творчих навчальних завдань; принципи організації соціально-педагогічної практики та її види), розроблено основні напрями вдосконалення підготовки до цього виду діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА327909

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Ніколу Панагіотіс 
Система оцінки успішності з фізичного виховання у початковій школі Греції: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Ніколу Панагіотіс ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено об'єктивну систему оцінки успішності з фізичного виховання школярів Греції віком 7 - 10-ти років з урахуванням вимог "Аналітичної програми та вказівок до проведення занять з фізичного виховання в початковій школі" та аналізу результатів педагогічних та функціональних досліджень даних школярів. Одержано дані про адаптаційні та аеробні здатності організму молодших школярів, а також учнів I та II циклів навчання в загальноосвітній школі Греції. Запропоновано як складові оцінок успішності з фізичного виховання кількісні та якісні критерії, що відповідають віковому фізичному та психічному стану 8 - 10-річних учнів, а також особливостям змісту зазначеної програми. Виявлено досить задовільний рівень аеробних можливостей та відповідний рівень загальної витривалості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч424(4ГРЕ)714.0
Шифр НБУВ: РА326943

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Коміссаров В.О. 
Формування соціально-культурного простору середнього навчально-виховного закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Коміссаров ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Здійснено науково-парадигмальне та методологічне обгрунтування перспектив розвитку соціально-культурних аспектів у сфері національної освіти. Запропоновано програму дослідно-експериментальної роботи "Школа здібностей", охарактеризовано змістові компоненти та відповідні новаційні методичні засоби експериментальної школи. Проаналізовано динаміку зростання загальної культури та психолого-педагогічної грамотності учителів-дослідників, а також розумового та особистісного розвитку учнів. Зазначено, що керування соціально-культурним простором загальноосвітнього навчального закладу полягає у науковому обгрунтуванні, структурованому виділенні та досвідному моделюванні низки системних інноваційних умов, яких поетапно, упродовж шести років наукового пошуку, введено відповідно цілям і завданням програми дослідно-експериментальної роботи. Наведено програмово-методичні засоби (граф-схеми навчальних курсів, культурно-змістові матриці, наукові проекти навчальних модулів, освітні сценарії, міні-підручники, освітні програми самореалізації), які сприяють налагодженню розвивальної взаємодії вчителя та учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА328268

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського