Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (522)Книжкові видання та компакт-диски (444)Журнали та продовжувані видання (256)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Хорошайло О.С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Хорошайло ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

      
2.

Будяк Л.В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л.В. Будяк ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8
Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764
Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Іноземцева С.В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Іноземцева ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 c. — укp.

Вперше в хронологічних межах досліджено соціально-педагогічну роботу з дітьми з особливими потребами. Визначено передумови організації соціально-педагогічної роботи з такими підлітками в середніх навчальних закладах. Обгрунтовано та охарактеризовано етапи та визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної роботи з ними. Визначено прогностичні тенденції розвитку системної організації соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України в XXI ст. так визначено перспективи творчого використання прогресивних соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч430.3(4УКР)63/64 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА368433

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Грабовенко Н.В. 
Соціально-педагогічна робота з сім'ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, в умовах реабілітаційного центру: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.В. Грабовенко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми організації соціально-педагогічної роботи з сім'ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями (хворих на дитячий церебральний параліч). Визначено типи таких сімей, розроблено й апробовано модель соціально-педагогічної роботи з ними, яку впроваджено у практику діяльності реабілітаційного центру. Розглянуто психолого-педагогічні проблеми та потреби сімей, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено нові форми та методи соціально-педагогічної роботи з такими сім'ями, встановлено критерії та показники її ефективності й обгрунтовано шляхи поліпшення за умов реабілітаційного центру. Доведено доцільність впровадження диференційованого й особистісно орієнтованого підходів до різних типів сімей, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, обгрунтовано необхідність формування готовності батьків до виховання хворої дитини у співпраці з спеціалістами реабілітаційного центру, визначено орієнтири їх взаємодії та розподілено обов'язки між фахівцями та батьками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ч430.4 + Ю952.14 + С5*652.4 +
Шифр НБУВ: РА356379

Рубрики:

      
6.

Василенко О.М. 
Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О.М. Василенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність адаптації молодших школярів (МШ) з особливими потребами (ОП) до шкільного навчання (ШН) в соціально-педагогічному контексті. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчальної діяльності дітей з ОП, проблеми їх входження в соціокультурне та загальноосвітнє середовище. Розроблено соціально-педагогічні умови адаптації МШ з ОП до навчання у загальноосвітній школі. Визначено критерії, показники та рівні їх адаптованості до ШН та методику визначення адаптаційних рівнів учнів молодшого шкільного віку до навчання в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч430.221.05 + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА372598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Никоненко Ю.В. 
Становлення соціальних здібностей у студентів з функціональними обмеженнями: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю.В. Никоненко ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Показано, що становлення соціальних здібностей у студентів з функціональними обмеженнями відбувається на базі розвитку психологічного механізму як функції життєвого досвіду особистості, а на життєвий досвід впливає різноманітність та якість соціального середовища й активна власна позиція. Встановлено, що чинниками впливу на соціальні здібності є ендо- й екзогенні фактори. Розроблено програму та критеріальну основу дослідження основних показників діагностики особливостей становлення соціальних здібностей студентів вікової норми та студентів з функціональними обмеженнями. Розроблено методичний сценарій корекційно-розвивальної програми розвитку соціальних здібностей студентів з функціональними обмеженнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ч430.94
Шифр НБУВ: РА375636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Золотоверх В. В. 
Становлення та розвиток дошкільних закладів для дітей з психофізичними вадами в системі спеціальної освіти України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В. В. Золотоверх ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність історико-педагогічного дослідження проблеми становлення та розвитку дошкільних закладів для дітей з психофізичними вадами в системі спеціальної освіти України як умова раннього виявлення, корекції властивих їм порушень і підготовки до навчання в школі. На підставі історико-логічного та порівняльного аналізу отриманих матеріалів розроблено авторську періодизацію, виявлено організаційно-педагогічні, соціально-культурні та наукові чинники створення, розширення, функціонування спеціальних дошкільних закладів, розглянуто їх диференціацію, особливості дидактичного та методичного забезпечення їх діяльності, зміцнення матеріально-технічної бази. Проаналізовано основні тенденції, закономірності та особливості цього процесу на різних етапах суспільного розвитку країни; визначено прогностичні можливості використання історичного досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91
Шифр НБУВ: РА313210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Соколов В.В. 
Сучасні тенденції психологічного супроводу діяльності реабілітаційних закладів освіти в країнах Західної Європи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / В.В. Соколов ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Системно проаналізовано світові тенденції розвитку психологічного супроводу навчально-виховного процесу для дітей зі спеціальними потребами на прикладі західноєвропейських країн. Установлено парадигми формування цих тенденцій. Визначено найвпливовіші формувальні фактори генези сучасних концепцій соціальної психології. Виокремлено основні типи дискурсивного обгрунтування психологічного забезпечення реабілітаційної освіти. Провідними сучасними світовими тенденціями такого забезпечення визначено вдосконалення психологічного супроводу діючих систем реабілітаційної освіти, становлення глобальної системи всезагальної освіти, згідно з якою психологічна підтримка є однією з необхідних складових; максимальне залучення кожної дитини зі спеціальними потребами у суспільне життя; здійснення корекції за принципом раннього втручання й індивідуального підходу до проектування принципово нових систем психологічного супроводу реабілітаційної освіти, альтернативних загальноприйнятим. Зазначені тенденції систематизовано за напрямками: цілей і завдань психологічної роботи з особами зі спеціальними потребами; форм і методів психологічної діяльності у реабілітаційній освіті; відносин спеціальний психолог - дитина зі спеціальними потребами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ч430.4(4) +
Шифр НБУВ: РА362864

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Стасюк О.М. 
Управління зв'язками з громадськістю центрів реабілітації неповносправних: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.03 / О.М. Стасюк ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано діяльність реабілітаційних центрів м. Львів щодо організації зв'язків з громадськістю. Охарактеризовано складові діяльності фізичного реабілітолога. Встановлено, що фізична реабілітація є окремим видом послуг, якому властиві такі специфічні ознаки: індивідуалізація, мінливість (змінність), конфеденційність даних. Зроблено висновок, що зв'язки з громадськістю є одним з основних видів комунікацій у сфері фізичної реабілітації. Визначено зміст та обсяги управлінських дій щодо зв'язків реабілітаційних центрів з громадськістю. Проаналізовано рівень поінформованості неповносправних та їх батьків про діяльність реабілітаційних центрів, визначено джерела та шляхи інформування. Виявлено чинники, які впливають на оцінювання пацієнтами та їх батьками реабілітаційних центрів щодо якості послуг. Розроблено алгоритм удосконалення процесу управління зв'язками з громадськістю, в якому враховано особливості сфери реабілітаційних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ч430.4 +
Шифр НБУВ: РА363069

Рубрики:

      
11.

Ляшенко В.І. 
Формування життєвої компетентності дітей-інвалідів у центрах ранньої соціальної реабілітації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.І. Ляшенко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

З використанням соціального, психологічного та педагогічного підходів інтерпретовано життєву компетентність дітей-інвалідів як умову, необхідну для дотримання ними існуючих у суспільстві цінностей, прав і норм поведінки, розвинену здатність до самоорганізації найважливіших фізичних і психічних якостей, як духовно-практичний досвід, який може бути успішно освоєний у процесі ранньої соціальної реабілітації. Доведено, що ефективному формуванню життєвої компетентності дітей-інвалідів у центрах ранньої соціальної реабілітації сприяють педагогічні умови, зокрема: відповідна діяльність центрів, їх взаємозв'язок з батьками, створення реабілітаційного середовища, залучення дітей-інвалідів до найважливіших сфер життєдіяльності, використання комплексу методів педагогічного впливу, а також підготовка батьків та вчителів-реабілітологів до формування життєвої компетентності дітей з обмеженими можливостями здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 + Ч312 + С5*148:430 + С5*423.3*423.121 +
Шифр НБУВ: РА337058

Рубрики:

      
12.

Позднякова О. Л. 
Формування соціальної компетентності учнів з обмеженими можливостями здоров'я засобами проектної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. Л. Позднякова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Уточнено дефініції поняття "соціальна компетентність" учнів, виокремлено об'єктивні та суб'єктивні чинники, які ускладнюють їх соціалізацію. Визначено основні домінантні компоненти соціальної компетентності. Досліджено базові здатності, рівень засвоєння яких в сукупності визначає рівень їх соціальної компетентності. Розроблено та перевірено ефективність програми поетапного включення учнів у проектну діяльність, зміст і технології формування соціальної компетентності учнів з урахуванням стану здоров'я. Встановлено методичні рекомендації для вчителів щодо оптимізації процесу формування соціальної компетентності засобами проективної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25
Шифр НБУВ: РА373848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського