Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (757)Книжкові видання та компакт-диски (377)Журнали та продовжувані видання (89)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Артеменко І. Е. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх податкових інспекторів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Е. Артеменко ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Розкрито структуру психолого-педагогічної компетентності податкового інспектора. Визначено критерії ефективності психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Вдосконалено технології створення електронного підручника для даного інспектора. Встановлено організації контролю психолого-педагогічної підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технології. Розроблено професіограму податкового інспектора. Надано навчально-методичні матеріали з психолого-педагогічної підготовки майбутнього податкового інспектора засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Ч481.253 + Х829(4УКР)201р
Шифр НБУВ: РА371365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Білощицький А.О. 
Методи та моделі комплексного інформаційно-освітнього середовища в умовах розвитку вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.О. Білощицький ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

На підставі проведеного аналізу існуючих підходів до інформаційних технологій (ІТ) у навчальному процесі та діяльності ВНЗ за умов необхідності впровадження кредитно-модульної системи визначено напрямки ІТ у ВНЗ та масштаби їх впровадження. Запропоновано принципи створення комплексного інформаційно-освітнього середовища ВНЗ. Запропоновано схему створення об'єктів інформаційно-освітнього середовища системи управління навчальним процесом, де джерелами створення об'єктів комплексного інформаційно-освітнього середовища (КІОС) є множина інших об'єктів і суб'єктів ВНЗ. Розроблено абстрактну модель КІОС ВНЗ. Розроблено концептуальну та логічну структуру розподілених баз даних навчального закладу з широким використанням метаописів. На підставі результатів дослідження сучасних методів контролю знань і тестування запропоновано абстрактну модель підсистеми комп'ютерного тестування. У системі тестування реалізовано принципи "жорсткої" та "м'якої" оцінки. Наведено концептуальну модель програмних засобів, що має багаторівневу розподілену архітектуру та орієнтована на розвиток ВНЗ. На підставі запропонованих моделей і методів з використанням необхідних програмно-технічних засобів розроблено систему "Навігатор - Освіта".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.314.5 +
Шифр НБУВ: РА352321

Рубрики:

      
3.

Вишинська Г.В. 
Формування інформаційної культури особистості майбутнього офіцера: Автореф. дис.... канд. пед. наук: 20.02.02 / Г.В. Вишинська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування інформаційної культури особистості офіцера-прикордонника засобами навчання та виховання в курсі інформатики. Проведено науковий аналіз стану інформатизації освіти в Україні та у вищих військових навчальних закладах. Описано еволюцію пріоритетів у визначенні освітніх завдань навчального процесу з інформатики. Наведено вимоги до особистісних та професійних якостей сучасної молоді, що зумовлені тенденціями розвитку інформаційного суспільства. Розкрито зміст поняття "інформаційна культура особистості" з точки зору виявлення навчально-освітніх завдань щодо її формування в підготовці офіцерів-прикордонників. Розглянуто основні педагогічні умови формування інформаційної культури офіцера-прикордонника в Національній академії Прикордонних військ України ім. Б.Хмельницького засобами навчання й виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ц4,8(4УКР)243.13
Шифр НБУВ: РА321569

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Вишневська В.М. 
Система адаптивного навчання на принципах нечіткої логіки: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Вишневська ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено навчальну систему, що моделює організаційну діяльність викладача з використанням прогресивних інформаційних технологій на базі нечіткої логіки з метою формування оптимальних умов навчання. Розроблено методологічні засади побудови автоматизованої системи керування процесом навчання, що враховують психологічні особливості студентів. Створено нечіткі моделі й алгоритми керування процесом навчання на принципах нечіткої логіки на базі моделювання інтелектуальної діяльності викладача. Запропоновано проводити корекцію траєкторії навчання на підставі поточного (покрокового) контролю процесу засвоєння матеріалу. Обгрунтовано необхідність визначення інформаційної відповідності між кількістю правильних відповідей за теоретичним і практичним матеріалом. Розроблено новий метод кількісної оцінки рівня інтелектуальності інформаційних навчальних систем. Здійснено експериментальну перевірку нових методів і алгоритмів реалізації інформаційної автоматизованої навчальної системи в учбовому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА352871

Рубрики:

      
5.

Дрогайцев 
Формування інформаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Олександр Іванович Дрогайцев ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА367512

Рубрики:

      
6.

Друзь Ю.М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Друзь ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Киричек Г. Г. 
Моделі, методи та інструментальні засоби інформаційного забезпечення навчального процесу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. Г. Киричек ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності, рівня інформатизації й якості навчального процесу за допомогою моделей, методів та інструментальних засобів інформаційного забезпечення, які реалізовано в сучасній інформаційно-пошуковій системі (ІПС) з науково-обгрунтованими ієрархічними зв'язками рівнів навчання з системою інформаційного забезпечення, Web-інтерфейсом користувача та ресурсами, тематичний склад яких визначено відповідно до наукового та навчального процесів ВНЗ. В основу ІПС покладено вимоги до функціонування електронної бібліотеки ВНЗ як системи інформаційного забезпечення навчального процесу. Розроблено модель інформаційної системи, досліджено її ієрархічність і вплив на процес навчання. Запропоновано аналітичні вирази для оцінювання імовірності засвоєння знань і загальних витрат на навчання. Реалізовано інструментальні засоби для підсистем: реєстрації та доступу до ресурсів, видалення та редагування записів у системі, різнопланового контекстного пошуку, перегляду інформаційного ресурсу, збору статистичних даних. Наведено технологічні етапи розробки Web-інтерфейсу електронної бібліотеки ВНЗ, універсальність і можливість реалізації якого підтверджено свідоцтвом про авторське право на твір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА381630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Козак Т.С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368
Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Краснощок В.М. 
Оптимізація пріоритетного доступу в корпоративних обчислювальних мережах при організації навчального процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Краснощок ; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

За методами теорії масового обслуговування вперше одержано аналітичні вирази для розрахунку пріоритетних параметрів систем обслуговування в корпоративних обчислювальних мережах. Розроблено економіко-математичні моделі, методи й алгоритми, які дають змогу поліпшити техніко-економічні показники функціонування сучасних корпоративних мереж вищих навчальних закладів, а також підвищити ефективність обслуговування заявок, що надходять від користувачів під час навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.314.5-016 +
Шифр НБУВ: РА331294

Рубрики:

      
10.

Куліш І.М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Куліш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА323445

Рубрики:

      
11.

Ланських Є.В. 
Моделі та методи системного проектування інформаційних освітніх систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.В. Ланських ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Реалізовано системний підхід до побудови логічної схеми задач системного проектування інформаційних освітніх систем (ІОС), виділено ієрархічні рівні прийняття рішень, визначено етапи побудови рішень та поєднання їх в єдину логічну схему. Сформовано структуру логічної схеми цілей та задач системного проектування перспективних ІОС, що функціонують за умов розвитку інтеграції освітніх ресурсів. Розроблено вимоги та побудовано системну модель ІОС. Запропоновано банк математичних моделей для розв'язування задач системного проектування ІОС. Розроблено вимоги до побудови математичної моделі динамічних операцій, що є базою системного проектування даних систем. Сформульовано задачу оптимізації вибору видів забезпечення ІОС. Розроблено аналітичну модель для визначення показника ефективності використання дистанційного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА326004

Рубрики:

      
12.

Лемешко Ю. С. 
Синергетична модель управління проектами організації системи знань віртуального університету: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Ю. С. Лемешко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто підходи до управління проектами квазіінтелектуальних (інтелектуальних) систем навчання (КСН), функціонування яких базується на принципах синергетики. Визначено відповідну структуру КСН, розглянуто методи інтелектуальної підтримки адаптивного навчання та контролю знань на основі відповідних моделей. Запропоновано модель управління проектами розробки КСН на основі управляючого впливу, а також впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Розглянуто процеси забезпечення самоорганізації системи управління віртуальним університетом з налаштуванням за якістю навчального процесу. Доведено суттєву економічну ефективність використання запропонованих синергетичних концепцій, моделей і методів в управлінні проектами розробки КСН і адаптивних навчальних курсів для них шляхом порівняльного аналізу за допомогою методик СОСОМО II і СОSСОМО відповідно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф12 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА375966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46
Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Осова О.О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Осова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252 +
Шифр НБУВ: РА359312

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Будівництво   
15.

Парубок О.М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Парубок ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на основі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор із спеціальних дисциплін. Розвинуто класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА326372

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Пиголенко І.В. 
Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ"): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / І.В. Пиголенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп'ютерних та інтернет-технологій за умов становлення інформаційного суспільства. Зазначений актуальний процес є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді за умов становлення інформаційного суспільства. Досліджено зміни ціннісних орієнтацій під впливом інтернет-технологій як новий соціальний феномен, базуючись на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито зміст категорій "інформація", "комунікація" та "знання" та їх значення у ствердженні інформаційного суспільства. З'ясовано вплив новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти. Обгрунтовано висновок щодо її провідної ролі у творенні та розвитку особистості, формуванні професіоналів і майбутньої інтелектуальної еліти, яка є головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологізацію соціальних функцій мережі Інтернет і досліджено фактори, що впливають на активність використання даної мережі студентською молоддю. Значну увагу приділено аналізу результатів соціологічних досліджень щодо цінності вищої освіти у житті сучасної молоді. Виявлено особливості використання інтернет-тенологій у період навчання у ВНЗ та його вплив на трансформацію ціннісних орієнтацій студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ю252:Ч30 + Ю251.05:З97 +
Шифр НБУВ: РА351825

Рубрики:

      
17.

Побережна Н.О. 
Дидактичні умови впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.О. Побережна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості впровадження інформаційних технологій (ІТ) у навчальний процес ВНЗ за умов ринку з урахуванням інтересів особистості та держави. Розроблено модель упровадження цих технологій, яка включає діагностичний, цільовий, змістовий, мотиваційний, діяльнісний і результативний компоненти. Визначено комплекс дидактичних умов упровадження ІТ у процес навчання. Експериментально перевірено виявлений комплекс, що забезпечує адаптивність введеного елемента системи інформаційні технології навчання, а вся педагогічна система набуває нової, більш високої якості, що сприятиме підготовці кваліфікованих молодих спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА375364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Полєщук І.Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ф. Полєщук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА335722

Рубрики:

      
19.

Полякова Л. П. 
Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Л. П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан та еволюційні тенденції розвитку української системи вищої освіти, її специфіку в порівнянні з закордонними системами й обгрунтовано загальносвітові тенденції розвитку системи вищого освіти. Виявлено специфіку функціонування, передумови та напрямки розвитку університетів в інноваційній економіці. Визначено напрямки трансформації університетів за умов інноваційного розвитку економіки та суспільства, що базується на знаннях. Запропоновано визначення поняття "інноваційний університетський комплекс" як перспективної форми інтеграції освітньої, наукової й інноваційної діяльності. Розроблено концептуальні підходи до формування внутрішньої структури освітньої підсистеми університетського комплексу. Обгрунтовано стратегічні напрямки інноваційного розвитку університетських комплексів з урахуванням особливостей організації української системи вищої освіти та загальносвітових тенденцій розвитку системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.253 + Х819(4УКР)132.1 ф
Шифр НБУВ: РА376293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Русіна Н.Г. 
Методика навчання студентів курсового та дипломного проектування із землевпорядних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Г. Русіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Визначено шляхи ефективного використання в навчальному процесі методів активізації навчання (проблемно-пошукові, ігрові), індивідуалізації навчання, діяльнісного підходу до відбору змісту навчання та різнорівневого, поетапного контролю, і на цій підставі розроблено експериментальну методику. Обгрунтовано основні її складові, а саме: концептуальна основа, цілі, завдання, принципи, методи, прийоми та форми навчання майбутніх техніків-землевпорядників курсового та дипломного проектування. Зазначено, що основним змістом методики є методи активного навчання, а саме: евристична бесіда, робота з навчальною літературою, аналіз виробничих ситуацій з постановкою проблемних завдань, ділові та рольові ігри, методи автоматизованого проектування та дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П03 р (4УКР)3-3 + Ч481.252.45 +
Шифр НБУВ: РА368357

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського