Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (271)Книжкові видання та компакт-диски (138)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.421$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Степашко В.О. 
Організаційно-педагогічні умови формування викладацького персоналу у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Степашко ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та законодавчих документів визначено та науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування складу викладацького персоналу, професійні, особистісні та ділові якості претендентів як критерії їх відбору на посади викладачів вищого навчального закладу. Розроблено та апробовано моделі системи відбору та формування викладацького персоналу та управління нею. Експериментально перевірено їх правомірність і практичну придатність, а також методику діагностування професійних, особистісних та ділових якостей претендентів на посади викладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА331311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Коломієць О.В. 
Педагогічний стиль спілкування як засіб самореалізації викладача вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О.В. Коломієць ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і структуру самореалізації викладачів ВНЗ. Виявлено особливості самореалізації викладачів ВНЗ залежно від їх стильових характеристик педагогічного спілкування та визначено взаємозв'язок стилю педагогічного спілкування з особливостями індивідуальності науково-педагогічних працівників. З'ясовано зумовленість структури самореалізації викладачів ВНЗ їх стажем науково-педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю953 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА372616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Жигло О.О. 
Педагогічні умови професійного зростання вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Жигло ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 21 с. — укp.

Визначено суть професійного зростання викладача вищого навчального закладу (ВНЗ). Обгрунтовано педагогічні умови, які сприяють його професійному зростанню. Виявлено суперечності, що виникають у професійно-педагогічній діяльності викладача. Розроблено методичні підходи для забезпечення професійного зростання викладача ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 +
Шифр НБУВ: РА346459

Рубрики:

      
4.

Облєс І.І. 
Педагогічні умови професійної адаптації викладача вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Облєс ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної адаптації викладача ВНЗ на етапі професійної підготовки. З'ясовано сутнісні характеристики даної адаптації як складного, системного, неперервного процесу активної взаємодії особистості та професійного середовища, що забезпечує ефективність професійної педагогічної діяльності та є основою професійного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього фахівця. Розроблено й науково обгрунтовано концептуальну модель професійної адаптації педагога вищої школи у процесі магістерської підготовки. За результатами дослідження визначено й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов, що забезпечують успішність цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА357139

Рубрики:

      
5.

Коновалова В.Б. 
Педагогічні умови успішності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Б. Коновалова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Визначено особливості успіху та успішності професійної діяльності викладача ВНЗ. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють успішності його професійної діяльності. Розроблено методичні підходи для організації успішної професійної діяльності викладача ВНЗ у процесі взаємодії зі студентами. Основні результати роботи впроваджено в навчальний процес ВНЗ та експериментально перевірено ефективність запропонованих педагогічних умов. Наведено методичні рекомендації для викладачів фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 +
Шифр НБУВ: РА339309

Рубрики:

      
6.

Мамічева О.В. 
Психологічні основи розвитку педагогічних здібностей викладачів гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01 / О.В. Мамічева ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова МОН України. — О., 2010. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано психологічні засади розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю, охарактеризовано їх основні складові. Визначено компоненти та показники предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ за предметами. Розкрито психологічні особливості розвитку показників предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю у порівнянні з викладачами негуманітарного профілю. Встановлено індивідульно-психологічні властивості викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів, проаналізовано їх зв'язок з предметно-педагогічними здібностями. Визначено основні детермінанти розвитку предметно-педагогічних здібностей викладчів ВНЗ гуманітарного профілю. Розроблено структуру предметно-педагогічних здібностей викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів для кожного з предметів, виділено їх спільні характеристики. Запропоновано модель розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів, визначено механізм їх розвитку. Встановлено взаємозв'язок розвитку педагогічних здібностей залежно від індивідуально-психологічних особливостей, стилю педагогічної діяльності та стажу викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілю. Розроблено діагностичний комплекс визначення предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА369937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Матвійчук Т.В. 
Психологічні особливості розвитку педагогічних здібностей викладачів вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Матвійчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено структурно-функціональну модель та розкрито психологічні особливості розвитку педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Експериментально виділено типи функціональних взаємозв'язків професійно-педагогічних і предметно-педагогічних здібностей, стилю педагогічної діяльності й індивідуально-психологічних характеристик викладачів ВНЗ у процесі професійної діяльності. Удосконалено комплексну методику вивчення педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Розкрито вплив предметної спрямованості й етапу професійного становлення на формування стилю педагогічної діяльності та психологічної структури педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Визначено індивідуально-психологічні детермінанти розвитку педагогічних здібностей та індивідуальності викладача ВНЗ у процесі його професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-724 + Ч481.421 +
Шифр НБУВ: РА368472

Рубрики:

      
8.

Присяжнюк Ю. С. 
Розвиток методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. С. Присяжнюк ; Нац. акад. пед. наук України ; "Ун-т менедж. освіти". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено концептуальну модель та організаційно-педагогічні умови розвитку методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ у системі післядипломної освіти. Визначено зміст поняття "методична компетентність викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ". Удосконалено форми та методи розвитку методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ. Уточнено сутність феномену "методична компетентність".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.421 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Скок А.Г. 
Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.Г. Скок ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу (ВНЗ). Розвинуто методичні засади та наведено результати емпіричного дослідження даної проблеми. Розкрито суть комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Установлено недостатній рівень її розвитку в даних викладачів й основні вияви комунікативної нетолерантності (інтолерантності). Виділено основні типи викладачів ВНЗ. Установлено взаємозв'язок між рівнем розвитку їх загальної та комунікативної толерантності. З'ясовано психологічні чинники, які впливають на становлення комунікативної толерантності викладачів ВНЗ. Розроблено програму соціально-психологічної їх підготовки, спрямовану на формування даної толерантності. Наведено результати її еспериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.235 + Ч481.421 + Ю959.0-994 +
Шифр НБУВ: РА350049

Рубрики:

      
10.

Гура О.І. 
Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Гура ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача ВНЗ та процесу її формування. Визначено та науково обгрунтовано суть цього феномену як особистісно-професійної системної якості педагога. Розроблено й апробовано професіограму викладача ВНЗ, що відображає взаємозв'язок основих видів його діяльності, завдань, знань, умінь і професійних якостей, а також спрямовану на визначення мети, змісту та результату професійної підготовки. Розроблено й науково обгрунтовано модель освітнього процесу, науково-методичну систему формування психолого-педагогічної компетентності викладачів ВНЗ за умов магістерської підготовки й експериментально доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч481.421 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА358331

Рубрики:

      
11.

Радченко В.М. 
Управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Радченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано модель управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів (ВНЗ) I - II рівнів акредитації на засадах менеджменту та мотивації праці. Розглянуто структуру та розкрито зміст мотивації професійної діяльності викладачів, складовими якої є їх професійні потреби (особисті, економічні, духовні) й інтереси (економічні, духовні), що застосовуються як механізм впливу на якість їх професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні, економічні й організаційні умови управління закладом освіти за сучасних ринкових умов з метою підвищення якості професійної діяльності викладачів та рівня задоволення їх професійних потреб та інтересів. Розроблено технологію оцінювання якості професійної діяльності викладачів за її основними компонентами (навчальною, виховною, організаційно-управлінською, громадсько-педагогічною: навчально-методичною) на кваліметричних засадах, матеріального та морального стимулювання викладачів за рівнями якості їх професійної діяльності та рівнями управління (державним, обласним, внутрішнім). Зазначено щодо доцільності визначення рівнів управління якістю педагогічної діяльності викладачів за умов задоволення їх професійних потреб та інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА350006

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Цибулько В.О. 
Формування адаптаційної готовності цивільних викладачів до педагогічної діяльності у вищому військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Цибулько ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування адаптаційної готовності цивільних викладачів для педагогічної діяльності у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ). Базуючись на розробленій багатокомпонентній структурі адаптаційної готовності, з урахуванням специфічних особливостей вищого навчального закладу, виокремлено критерії та визначено рівні сформованості адаптаційної готовності цивільного викладача до професійної діяльності у ВВНЗ. Для забезпечення адаптаційних процесів запропоновано педагогічну технологію формування даної готовності, яку поетапно реалізовано у формі професійно-рефлексивного практикуму та практичних занять за програмою їх підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-4 + Ч481.421 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА350034

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Мороз Л.В. 
Формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у методичній діяльності вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Мороз ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено систему формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у ВНЗ I - II рівнів акредитації й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови її реалізації. Розкрито сутність поняття "готовність викладачів до виховної роботи". Визначено компоненти, критерії та показники розвитку даної професійної якості, розроблено методику визначення рівнів її сформованості. Удосконалено форми та методи методичної діяльності ВНЗ I - II рівнів акредитації з формування готовності викладачів до виховної роботи. Обгрунтовано зміст діяльності куратора студентської групи у системі професійно орієнтованої виховної роботи ВНЗ I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.46 + Ч481.421 +
Шифр НБУВ: РА357268

Рубрики:

      
14.

Приходько Т.П. 
Формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності в процесі магістерської підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Приходько ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено категорію готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності складним, інтегративним професійно-особистісним утворенням, результатом їх магістерської підготовки. Розроблено концептуальну модель цього процесу та обгрунтовано педагогічні умови, що забепечують ефективне формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності й передбачають: інтенсифікацію процесу магістерської підготовки та педагогічну спрямованість її змісту, розвиток мотивації професійного педагогічного самовдосконалення, формування професійної педагогічної ідентичності. Уточнено понятійно-категоріальний апарат теорії готовності фахівця до викладацької діяльності, критерії та показники такої готовності майбутнього економіста. Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх економістів у магістратурі на основі активних форм і методів навчання: рефлепрактикуму, портфоліо-методу. Розвинуто науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру готовності майбутніх фахівців до викладацької діяльності, професійну педагогічну ідентичність особистості, педагогічні основи організації освітнього процесу науково-педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА366988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Ірхіна Ю. В. 
Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю. В. Ірхіна ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи (ВШ). Висвітлено теорію та практику підготовки викладачів ВШ у практиці вітчизняної та закордонної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у терії і практиці ВШ, подано визначення поняття "професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи", "підготовка магістрантів до викладацької діяльності". Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти), критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті та способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб'єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їх реалізації у процесі підготовки магістрантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА382052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Мазур Н. І. 
Формування професіоналізму майбутнього викладача педагогіки у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Мазур ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано, що професіоналізм майбутнього викладача педагогіки є системною характеристикою особистості, що являє собою сукупність і результат сформованості професійної компетентності та майстерності, професійно-педагогічної культури, індивідуальних професійно-важливих якостей та здібностей, забезпечує ефективність та якісну організацію професійної діяльності. Організаційно-педагогічними умовами, що зумовлюють оптимізацію динаміки формування професіоналізму майбутнього викладача педагогіки визначено побудову процесу професійно-педагогічної підготовки на засадах педагогічної акмеології, активізацію комунікативної взаємодії в системах викладач - студент і студент - студент у соціокультурному просторі педагогічного університету, методологізацію та педагогічне спрямування науково-дослідної діяльності майбутнього викладача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА376331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського