Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (2627)Книжкові видання та компакт-диски (2472)Журнали та продовжувані видання (983)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мокляк В. М. 
Студентське самоврядування в історії розвитку вищої школи України (XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Мокляк ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше на історико-педагогічному материалі виявлено та систематизовано основні теоретичні ідеї студентського самоврядування у вищій школі досліджуваного періоду. Охарактеризовано основні напрями розробленості проблеми. Обгрунтовано специфіку процесу, на підставі виявлених критеріїв виокремлено етапи розвитку студентського самоврядування. З'ясовано принципи, основні напрями змісту, методи, форми та види діяльності студентських самоврядних організацій. Науково узагальнено досвід діяльності студентського самоврядування у вітчизняних університетах. Визначено основні напрями його використання в сучасних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч484.431
Шифр НБУВ: РА386252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Огаренко Т. Ю. 
Моделювання динаміки попиту на послуги вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Т. Ю. Огаренко ; Класичний приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання динаміки попиту на послуги ВНЗ, яка може бути застосована для прогнозування та прийняття рішення про застосування управлінського впливу для підвищення рівня попиту. Концепція базується на сучасних методах і підходах, зокрема системному підході, методах нелінійної динаміки та методах теорії графів. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, який включає: модель динаміки попиту на основі узагальненого логістичного відображення, нелінійну модель динаміки попиту з урахування якості освітніх послуг, модель рефлексивного управління (РУ) попитом на послуги ВНЗ. Удосконалено методи управління попитом на послуги ВНЗ, в тому числі на основі РУ. Проведено процедуру формування впливів РУ, спрямованих на зближення образів ВНЗ та абітурієнта з метою забезпечення успішної взаємодії агентів, за альтернативними сценаріями залежно від варіанта розташування образів на шкалі узагальненої оцінки відстаней між образами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49 в611
Шифр НБУВ: РА379889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Баран М. П. 
Модернізація вищої освіти України: механізми інституційного регулювання: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. П. Баран ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні й організаційно-правові засади модернізації вищої освіти України на початку XXI ст. Актуалізовано питання інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Здійснено аналіз впливу чинників інституційного середовища на вищу освіту України та механізми інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Охарактеризовано зміни механізмів інституційного регулювання вищої освіти у Польщі та Росії. Проведено науково-практичне обгрунтування виділення освіти як пріоритетної сфери інституційного регулювання. Опрацьовано результати опитування за методикою ЕТОМ-аналізу відповідно до яких запропоновано шляхи вдосконалення механізмів інституційного регулювання вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)132.1
Шифр НБУВ: РА384381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Корєшкова С. П. 
Тенденції реформування вищої освіти Австралії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. П. Корєшкова ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Встановлено основні засади реформування системи вищої освіти Австралії в кінці XX - на початку XXI ст. Висвітлено та проаналізовано основні етапи реформування системи вищої освіти та стан сектору вищої освіти Австралії 1990 - 2000 рр. Виявлено сучасні тенденції функціонування системи вишої освіти країни на сучасному етапі. Подано характеристику австралійської моделі системи освіти. Охарактеризовано умови використання досвіду реформування системи вищої освіти Австралії в Україні. Розроблено методологічні рекомендації для викладачів і студентів ВНЗ на основі творчого використання в Україні австралійського досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(8АВС)
Шифр НБУВ: РА380256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Левицький В. В. 
Етнічна самоідентифікація української студентської молоді на початку XXI століття (на матеріалах міста Києва): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.05 / В. В. Левицький ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено характер та особливості етнічної самоідентифікації студентів Києва. Досліджено роль і місце етнічної ідентичності у свідомості студентів з позиції теоретико-методологічної бази етнологічної науки. Визначено місце студенства в етнодемографічній структурі українського суспільства, окреслено соціальний портрет студентів Києва. Виявлено, що етнічна ідентичність відіграє важливу роль в системі цінностей студентської молоді. Проаналізовано етномовні процеси, що відбуваються у студентському середовищі, розкрито ставлення студентів до української етнокультури та традиційних релігійних цінностей. Висвітлено роль студентів у громадсько-політичному житті України та їх ставлення до української державності. Досліджено етнопсихологічну дистанцію та рівень толерантності київських студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-2К)64-7 + Т597.5 + Ч484(4УКР-4КИЇ-2К)
Шифр НБУВ: РА381304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Панченко Л. Ф. 
Теоретико-методологічні засади розвитку інформаційно-освітнього середовища університету: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.10 / Л. Ф. Панченко ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні засади розвитку інформаційно-освітнього середовища (ІОС) університету, зокрема: методологічні підходи до проблеми розвитку ІОС, тенденції розвитку університетської освіти, які впливають на розвиток ІОС, принципи побудови складників ІОС. Розроблено модель ІОС університету як сукупність взаємопов'язаних структур - просторово-семантичної, технологічної, інформаційно-компетентнісної, комунікативної, імовірнісної. Наведено методику експертизи складників ІОС, порталу університету як головного елементу ІОС університету, модель педагогічного супроводу розвитку ІОС університету. Визначено критерії та показники щодо експертизи компонентів ІОС, критерії та показники ефективності супроводу розвитку ІОС. Удосконалено зміст, форми та методи підготовки студентів і викладачів до взаємодії в сучасному ІОС. Набули подальшого розвитку поняття "ІОС університету", "співтворчість викладача та студента в ІОС", "супровід розвитку ІОС університету", класифікація видів педагогічного супроводу розвитку навчально-дослідницької діяльності студентів в ІОС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч30 в2:З81
Шифр НБУВ: РА384827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Василюк В. М. 
Тенденції розвитку фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах Російської Федерації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Василюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено системний історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку фізичного виховання студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні та концептуальні засади фізичного виховання студентів у ВНЗ Російської Федерації. Проаналізовано нормативно-правову базу фізичної освіти та виховання студентської молоді в Російській Федерації. Охарактеризовано педагогічну систему фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації та подано її у вигляді моделі. На підставі узагальнення досвіду фізичного виховання студентської молоді Російської Федерації розроблено авторську програму та методичні рекомендації з фізичного виховання студентів у ВНЗ України. Розкрито поняття "тенденції", "фізичне виховання", "фізична культура", "студентська молодь", "вищий навчальний заклад", основні напрями реформування фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РОС) + Ч481.354
Шифр НБУВ: РА380550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Порох Д. О. 
Соціально-педагогічні умови адаптації іноземних студентів до навчання у вищих медичних навчальних закладах України: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Д. О. Порох ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми адаптації іноземних студентів до навчання у медичних ВНЗ України, розкрито сутність, структуру, критерії та рівні адаптації іноземних студентів до навчання у медичних ВНЗ України. Виявлено, обгрунтовано й апробовано соціально-педагогічні умови, що сприяють успішності цієї адаптації: реалізація у навчально-виховному процесі особистісно орієнтованих технологій навчання як адаптаційних засобів, організація психолого-педагогічного супроводу адаптації іноземних студентів, створення полікультурного освітнього простору як особливого соціально-педагогічного середовища, спрямованого на організацію міжкультурного діалогу, формування толерантних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч484(4УКР)48 + Р11(4УКР)028.6
Шифр НБУВ: РА384783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Коробович Л. П. 
Педагогічні умови моніторингу результативності навчального процесу в системі педагогічного менеджменту приватного вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л. П. Коробович ; НАПН України ; Ун-т менеджменту освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено, що забезпечення конкурентоздатності випускників і приватного ВНЗ у цілому можливо за умови створення маркетингового регулювання діяльності ВНЗ. Розроблено систему педагогічного менеджменту приватного ВНЗ із маркетингово-моніторинговим супроводом його діяльності, визначено умови для забезпечення успішності моніторингу результативності навчального процесу, розроблено зміст і структуру моніторингу результативності навчального процесу приватних ВНЗ, критерії оцінювання, інструментарій та технологію моніторингу. Доведено доцільність використання моніторингу результативності навчального процесу в системі педагогічного менеджменту приватного ВНЗ і підтверджено позитивний вплив його впровадження на підвищення конкурентоспроможності приватного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8 + Ч484(4УКР)70
Шифр НБУВ: РА382097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Коляда О. П. 
Портфельне планування у процесі реалізації стратегії розвитку вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / О. П. Коляда ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено проблему інтеграції методологічних положень управління проектами та стратегічного управління розвитком ВНЗ. Вдосконалено модель стратегічного управління проектно-орієнтованим ВНЗ. Уточнено базові поняття дослідження: "проектно-орієнтоване управління", "проектно-орієнтований ВНЗ", "портфельне планування", "показник стратегічної мети", "стратегічний портфель проектів ВНЗ". Запропоновано модель діяльності ВНЗ, яка базується на концепції стратегічної єдності та взаємопов'язує в межах проектної діяльності функціональну компоненту зі стратегічною, тактичною й операційною. Розроблено модель формування портфелю проектів реалізації стратегії розвитку ВНЗ, яка відображає взаємозв'язок оцінювання внеску портфелю у планові та прогнозні значення показників стратегічної мети зі зниженням цінності внеску в часовому аспекті. Реалізовано пілотну апробацію методики формування стратегічного портфелю проектів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА380969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бухнієва О. А. 
Підготовка аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Бухнієва ; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Визначено її концептуально-методологічні засади; вдосконалено поняття "нововведення", "новація", "інновація", "педагогічні інновації", "інноваційний процес". Конкретизовано сутність і структуру інноваційної діяльності, виявлено специфіку її провідного суб'єкта у ВНЗ. Виокремлено критерії та показники, охарактеризовано рівні підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано модель підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ, виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) п + Ч311,01 + Ч216(4УКР)241
Шифр НБУВ: РА382976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764
Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Олендр Т. М. 
Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Олендр ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)711 к8 + Б. р(7СПО)3-38
Шифр НБУВ: РА384303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Запорожченко Ю. Г. 
Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. Г. Запорожченко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено ступінь дослідженості заявленої проблеми у вітчизняному та зарубіжному педагогічному просторі. Досліджено історичні передумови становлення системи забезпечення якості освіти в Ірландії в контексті взаємозв'язків усіх компонентів неперервної освіти. Розглянуто організаційні засади забезпечення якості вищої освіти, розбудову національної кваліфікаційної рамки, особливості використання моніторингу процедур забезпечення якості у ВНЗ Ірландії з огляду на євроінтегральні процеси. Розроблено рекомендації для покращання функціонування вітчизняної системи забезпечення якості вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ІРЛ) + Ч481.21
Шифр НБУВ: РА381024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Радчук Г. К. 
Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Г. К. Радчук ; НААН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 41 с. — укp.

Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як неперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення. Розроблено функціонально-динамічну модель аксіогенезу особистості. Виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ. Емпірично виявлено структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч484(4УКР)01
Шифр НБУВ: РА379318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Завальнюк О. М. 
Утворення і діяльність державних українських університетів (1917 - 1921 рр.): автореф. дис. ... д-ра іст. наук : 07.00.01 / О. М. Завальнюк ; НАН України ; Ін-т історії України. — К., 2011. — 32 с. — укp.

Розкрито складові процесу творення та діяльності державних українських університетів. Висвітлено перші спроби українізувати російськомовні упіверситети в Україні, заснування та діяльності Київського народного українського університету, процесу формування та відкриття державних українських університетів, нормативно-правової бази національної університетської освіти, з'ясуванню кадрового потенціалу та студентського контингенту, матеріально-технічної й інформаційної бази нових вишів, освітньої та наукової діяльності українських університетів, проблеми соціального захисту науково-педагогічних, навчально-допоміжних і технічних працівників і студентів, а також місця нових університетів у державотворенні й освітньо-культурному відродженні країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)612-7 + Ч483(4УКР)61 + Ч484(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА384947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кучай О. В. 
Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кучай ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблеми формування професійної компетенції вчителів інформатики у ВНЗ Польщі. Розкрито зміст понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетенція", "професійна компетенція вчителя інформатики". Проаналізовано польську модель формування професійної компетенції вчителів інформатики, становлення та розвиток інформатичної освіти в Польщі, виявлено основні її тенденції. З'ясовано особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики в Україні. Проведено порівняльний аналіз інформатичної системи педагогічної освіти в Польщі й Україні. Визначено можливість творчого використання в системі педагогічної освіти України продуктивних ідей польського досвіду підготовки майбутніх вчителів інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 + Ч484(4ПОЛ)
Шифр НБУВ: РА378581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Федоров О. В. 
Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватного вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Федоров ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано філософсько-культурологічну, соціально-економічну, естетико-технічну та психолого-педагогічну літературу, розкрито сутність, розроблено та науково обгрунтовано структуру, критерії та показники підприємницької культури дизайнера. Вивчено досвід і з'ясовано особливості професійної підготовки студентів-дизайнерів за умов приватного ВНЗ, проведено педагогічну діагностику рівнів сформованості підприємницької культури, а також змодельовано педагогічну систему процесу її формування. Охарактеризовано педагогічні умови та технології формування підприємницької культури дизайнера в процесі вивчення соціально-економічних і професійно-орієнтованих дисциплін та спецкурсу "Сучасна підприємницька культура" у приватному ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Ж182 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гуменюк А. М. 
Становлення нелінійного мислення педагога в умовах модернізації вищої педагогічної освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. М. Гуменюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Здійснено розробку концептуальної моделі становлення нелінійного мислення сучасного педагога в нових соціокультурних та дискурсивних контекстах для модернізації вищої педагогічної освіти. Досліджено процес модернізації вищої педагогічної освіти з позиції нелінійного підходу як комплексне, багатомірне перетворення усіх її складових з метою становлення нової моделі освітнього процесу як одного з варіантів освітнього буття. Уточнено поняття нелінійного мислення педагога та доведено його евристичність в освітньому процесі. На підставі якісних методів дослідження виявлено недоліки у системі підготовки сучасного педагога та проаналізовано її відповідність сучасним цивілізаційним виклик і суспільним запитам. Запропоновано перевизначення мети сучасної освіти та напрями трансформації освітнього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю252:Ч30 + Ч484(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Котова А.В. 
Організація самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А.В. Котова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу архівних документів, науково-педагогічної літератури, нормативних документів уперше цілісно в широких хронологічних межах досліджено організацію самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX ст. Розкрито сутність, дидактичні цілі, основні функції, принципи, особливості класифікації видів самостійної роботи студентів вітчизняних університетів даного періоду, науково обгрунтовано етапи розвитку ідеї її організації. Узагальнено досвід організації самостійної роботи студентів вітчизняних університетів другої половини XX ст, зокрема, охарактеризовано форми й умови її ефективної організації, особливості діяльності викладача як її керівника. Визначено шляхи реалізації накопиченого досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.286 + Ч483(4УКР)63/64 + Ч484(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА371568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського