Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2098)Книжкові видання та компакт-диски (1897)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 318
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Денисенко В.В. 
Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Денисенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів. Висвітлено історико-методологічні аспекти цієї проблеми, проаналізовано її сучасний стан, розкрито суть понять "аксіологія", "цінності", "професійно-педагогічні ціннісні орієнтації", "навчальні ціннісні орієнтації", "педагогічна технологія". Визначено основні критерії, умови, зміст, методи формування професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну технологію такого формування у майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито мету, завдання, основні етапи впровадження зазначеної технології у навчально-виховний процес вищого навчального закладу. Установлено, що участь студентів в усіх етапах технології сприяє зростанню рівня сформованості їх професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій. На підставі кількісних і якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність впровадження розробленої педагогічної технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА340514

Рубрики:

      
2.

Васильковська К.М. 
Формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-історичних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / К.М. Васильковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано організаційно-методичну систему формування художнього світогляду майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-історичних дисциплін на засадах культурологічного підходу. Здійснено теоретичний аналіз суті, змісту та структури художнього світогляду вчителя музики. Розкрито педагогічний потенціал культурологічного підходу стосовно формування дослідженого світогляду у студентів вищих навчальних закладів. Виявлено роль музично-історичних дисциплін як фактора його становлення у майбутніх учителів музики у системі їх фахової підготовки. Визначено критерії, показники та рівні сформованості художнього світогляду майбутніх учителів музики. Впроваджено до практики вищих навчальних закладів організаційно-методичну систему формування художнього світогляду студентів у процесі вивчення музично-історичних дисциплін, з'ясовано основні педагогічні умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0) р(4УКР)31-3 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА341665

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Саган О.В. 
Формування художньо-графічних умінь і навичок майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Саган ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Науково обгрунтовано місце та роль художньо-графічної діяльності у структурі професійної підготовки педагогів. Висвітлено теорію та практику формування художньо-графічних умінь та навичок майбутніх учителів початкових класів. Розкрито теоретичні передумови їх формування у процесі навчання у вузі. Висвітлено досвід роботи відповідних підрозділів у руслі проблеми, що вивчалася, а також наукові передумови інтегративного підходу до художньо-графічної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти у процесі вивчення математики та художніх дисциплін. Визначено комплекс організаційно-педагогічних умов формування художньо-графічних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ15р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА308694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Голота Н.М. 
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.М. Голота ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено формуванню художніх і конструктивних умінь у майбутніх спеціалістів дошкільного профілю. Проведений аналіз педагогічних, психологічних, методичних джерел свідчить про відсутність спеціальних досліджень з даної проблеми. На основі дослідження розроблено та обгрунтовано програму курсу "Художня праця" для дошкільних відділень педагогічних вузів. Визначено структуру художніх і конструктивних умінь, виявлено основні умови ефективності їх формування, відображено процес і результати експериментального дослідження. Методикою експерименту передбачалось створення спеціально орієнтованої творчої навчальної діяльності, спрямованої на формування художніх і конструктивних умінь за допомогою системи навчальних і творчих завдань. Аналіз результатів експерименту доводить ефективність розробленої методики формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Герніченко І.І. 
Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.І. Герніченко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей і запропоновано побудову змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації. Розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засобів навчання та на їх основі розроблено методичну систему формування фахових знань з побудови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Копіца О.І. 
Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Копіца ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто діалогічну взаємодію майбутніх учителів трудового навчання як форму спілкування, спосіб цілісної взаємодії та взаємовпливу за принципами співробітництва та співтворчості, який грунтується на вдосконаленні існуючого заємозв'язку між суб'єктами діалогічної взаємодії. Розглянуто педагогічний аспект такої взаємодії як спосіб організації взаємостосунків суб'єктів спілкування у навчально-виховному процесі, спрямованому на формування комунікативної культури особистості, під час вирішення певних педагогічних завдань. Визначено суть і зміст формування умінь діалогічної взаємодії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, зокрема у проектно-технологічній діяльності. Виявлено, що уміння діалогічної взаємодії зумовлені спроможністю майбутніх учителів організовувати діалогічне спілкування на міжособистісному рівні та у процесі професійної підготовки, що передбачає сформованість діалогічної компетентності. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови. Уточнено критерії визначення рівнів сформованості умінь діалогічної взаємодії. Розроблено методику впровадження системи умінь в процес професійної підготовки даних студентів, а також структурно-функціональну модель системи роботи стосовно формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання й організаційну модель управління нею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА356437

Рубрики:

      
7.

Глузман Н.А. 
Формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Глузман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено наукові засади проблеми формування системи узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення курсів "Математика" та "Теоретичні основи початкового курсу математики і методика її навчання". Розроблено теоретичну модель формування системи узагальнених прийомів розумової діяльності, що містить процесуальні та змістовні дії, які забезпечують високий рівень осмислення ходу виконання математичного завдання та суті засвоєних понять. Запропоновано методику формування прийомів розумової діяльності та надано рекомендації щодо їх використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4УКР)210 р3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА326690

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Ягупець Ю.І. 
Формування у майбутніх учителів трудового навчання умінь застосовувати засоби наочності у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.І. Ягупець ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто формування готовності до застосування засобів наочності (ЗЗН) у процесі трудового навчання (ТН) як невід'ємну складову професійної підготовки учителів. Обгрунтовано структуру та основні компоненти готовності учителів до ЗЗН у ТН, критерії оцінювання та визначено рівень сформованості компонентів готовності учителів ТН до використання засобів навчання у навчально-виховному процесі (НВП). Проаналізовано систему підготовки вчителів ТН до ЗЗН, зміст формування у вчителів ТН умінь ЗЗН у НВП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.215.5 + Ж6р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА370269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Демченко О.П. 
Формування у майбутніх учителів початкових класів професійної готовності до створення виховних ситуацій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.П. Демченко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення стосовно формування професійної готовності до виховної роботи та створення виховних ситуацій за умов вищого педагогічного закладу освіти. З'ясовано психолого-педагогічні особливості та значення виховних ситуацій як одного з методів організації діяльності школярів у контексті особистісно зорієнтованого виховання, його місце у загальній системі методів виховання. Розроблено класифікацію виховних ситуацій. Визначено структуру, показники, рівні сформованості у майбутніх вчителів початкових класів професійної готовності до створення виховних ситуацій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування у майбутніх учителів початкових класів. Розроблено методику формування такої готовності за умов навчально-виховного процесу вищого наукового закладу. Доведено, що використання методики в експериментальних групах сприяє позитивним змінам у рівнях професійної готовності майбутніх учителів до створення виховних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА341667

Рубрики:

      
10.

Кучерак І. В. 
Формування у майбутніх учителів навичок професійного спілкування з молодшими школярами на уроках музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Кучерак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено класифікацію навичок професійного спілкування майбутніх учителів початкових класів на уроках музики: діагностичні, рефлексивні, організаційні, комунікативні та навички взаємодії. Обгрунтовано педагогічні умови формування навичок професійного спілкування з молодшими школярами на уроках музики. Розроблено та експериментально апробовано авторську педагогічну технологію формування в майбутніх учителів навичок професійного спілкування з молодшими школярами на уроках музики. Визначено критерії, показники та рівні сформованості навичок професійного спілкування. Установлено, що ефективному формуванню у майбутніх учителів навичок професійного спілкування сприяє застосування активних методів навчання, зокрема, елементів соціально-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч314 + Щ31 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА382687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Лола В.Г. 
Формування технологічної культури майбутніх учителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Г. Лола ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, методи, форми, організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Здійснено аналіз проблеми формування технологічної культури з соціально-педагогічних позицій, розглянуто генезис поняття "Технологічна культура", визначено типи універсальних культур. Обгрунтовано модель формування технологічної культури майбутнього фахівця як складової його професійно-педагогічної культури (загальні цілі, педагогічні завдання, зміст, форми, методи роботи, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти формування, критерії ефективності, результати). Виявлено організаційно-педагогічні умови забезпечення процесу формування технологічної культури студентів індустріально-економічного факультету, критерії та рівні сформованості, нетрадиційні методи навчання, комплексне використання яких забезпечує формування технологічної культури в майбутніх учителів трудового навчання, розроблено тести, питальники, творчий дизайн-проект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)32 +
Шифр НБУВ: РА327751

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Прийма С.М. 
Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики у процесі професійно-педагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Прийма ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено системне дослідження технологічної культури майбутніх учителів інформатики. Розроблено та науково обгрунтовано її теоретико-методологічні положення. Створено модельно-понятійну основу дослідженої культури, складовими якої є її зміст, мета та функції, а також рівні сформованості та критерії їх визначення, засоби й етапи формування технологічної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки студентів - майбутніх учителів інформатики. Розроблено та доведено ефективність організаційно-методичного забезпечення процесу формування даної культури, а саме: педагогічних умов; організаційних форм і засобів прямого та непрямого впливу на її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА341606

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Хмельковська С.В. 
Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Хмельковська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Науково обгрунтовано суть поняття "творчий потенціал учителів іноземних мов". Визначено структуру творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов. Установлено критерії (творчі здібності - комунікативні, дослідницькі, дидактичні, рефлексійні; творчі якості - цілеспрямованість, наполегливість, самостійність, ініціативність, здатність до міжособистісного спілкування, фантазія; особливості психічних процесів - критичність, дивергентність, пам'ять, увага; спрямованість на творчу діяльність; позитивне уявлення про себе, творчий інтерес, допитливість, потяг до нової інформації, до нестандартних дій), показники та рівневу характеристику сформованості творчого потенціалу майбутніх учителів-філологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель і методику його формування з застосуванням методу проектів і професійно-комунікативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш12 р-22 +
Шифр НБУВ: РА339807

Рубрики:

      
14.

Матвєєва О.О. 
Формування творчої уяви майбутніх педагогів-музикантів у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Матвєєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретично-експериментальні дослідження проблеми формування творчої уяви майбутніх педагогів-музикантів у процесі професійної підготовки, визначено її сутність, структуру, функції, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обгрунтовано педагогічні умови формування творчої уяви майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки. З'ясовано, що реалізовані у педагогічному експерименті дані умови сприяють усвідомленню студентами творчої уяви як професійної значущої здібності вчителя музики, позитивно-активному ставленню до реалізації власного творчого потенціалу, розумінню емоцій музичних образів, розвитку інтелектуальних умінь, умінь аналізувати музичні образи та застосовувати на практиці прийоми створення образів уяви у виконавській діяльності, а також використовувати творчу уяву для створення нових та оригінальних уроків музики та творчих завдань для дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю935.143.2 + Щ31 р(4УКР)3-4 +
Шифр НБУВ: РА361157

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Столярова Т.О. 
Формування творчої активності майбутнього вчителя трудового навчання в процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.О. Столярова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено й апробовано модель формування творчої активності майбутнього вчителя трудового навчання у процесі його професійної підготовки. Визначено комплекс організаційно-педагогічних умов, які забезпечують ефективність формування даного особистісного утворення. Розкрито основні положення про механізми, форми, методи розвитку творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. Обгрунтовано цілісну методику формування даної професійно необхідної якості як органічної єдності її компонентів: мотиваційно-цільового, рефлексивно-діагностичного, когнітивно-змістового й операційно-технологічного. Визначено якісні характеристики та критеріальні показники рівнів творчої активності, що забезпечюуть можливість управління процесом професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі формування творчої активності майбутнього вчителя трудового навчання. Основні результати наукового дослідження впроваджено в навчально-виховний процес педагогічних університетів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.220 +
Шифр НБУВ: РА357839

Рубрики:

      
16.

Чорноус В. П. 
Формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкової школи в процесі вивчення предметів математичного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. П. Чорноус ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано сутнісну характеристику базових понять дослідження: "творчість", "творчі здібності", "творча особистість", "творчий потенціал", "формування творчих здібностей", "креативність". Проаналізовано сучасний стан проблеми формування творчих здібностей студентів. Теоретично обгрунтовано модель формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкових класів. Визначено її структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості творчих здібностей студентів. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови та технологію формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкової школи. Впроваджено спецкурс "Народна математика як фактор формування творчого потенціалу особистості".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.220 + В1р1 р
Шифр НБУВ: РА371311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Кекух Л.В. 
Формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Кекух ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблему формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення математики у вищих закладах освіти III - IV рівнів акредитації. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обгрунтовано структурно-компонентну модель стимулів до педагогічної творчості, яка включає змістовий, процесуальний, комунікативний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток мотиваційної сфери особистості, що виявляється у мотивах-стимулах та інтересах-стимулах. Запропоновано методику педагогічного оцінювання рівня сформованості стимулів до педагогічної творчості. Експериментально перевірено авторську технологію формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення математики. Доведено, що підвищенню ефективності формування даних стимулів сприяє використання можливостей змісту навчального матеріалу, системи навчально-творчих завдань, індивідуальної роботи; коригування навчального процесу з урахуванням особливостей педагогічного оцінювання рівня сформованості стимулів до педагогічної творчості у студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА313507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Колодько Т.М. 
Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Колодько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрнутовано й експериментально перевірено умови формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки у вищій школі на підставі використання системного та комунікативно-діяльнісного підходів. Уточнено зміст понять "компетенція", "компетентність", "соціокультурна компетенція майбутніх учителів іноземних мов" відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та комунікативного методу навчання іноземних мов. Визначено структуру соціокультурної компетенції майбутнього вчителя та охарактеризовано її основні компоненти. Встановлено особливості краєзнавчої, лінгвокраєзнавчої та соціолінгвістичної компетенції. Розроблено теорію та методику професійно-спрямованого навчання майбутніх учителів іноземних мов з використанням комплексу способів, засобів і прийомів, які забезпечують формування соціокультурної компетенції як важливого компонента професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Визначено рівні, критерії та показники сформованості соціокультурної компетенції. Встановлено умови, що позитивно впливають на розвиток даної якості й експериментально підтверджено їх ефективність. Розроблено й апробовано програму спецкурсу "Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА339885

Рубрики:

      
19.

Закір'янова І.А. 
Формування соціокультурної компетентності у майбутніх вчителів іноземної мови в процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Закір'янова ; Ін-т вищої освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Систематизовано теоретичні аспекти проблеми формування та визначення сутності соціокультурної компетентності як педагогічного компонента професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Охарактеризовано структуру соціокультурної компетентності й обгрунтовано організаційно-педагогічні та психолого-педагогічні умови, що сприяють формуванню даної якості у майбутніх учителів іноземної мови. На підставі використання якісно нового підходу щодо розгляду питання фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови у контексті професійного становлення, розвитку та саморозвитку особистості педагога розроблено й апробовано модель формування соціокультурної компетентності у студентів та запропоновано систему відповідних методичних заходів для її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш1 п/р +
Шифр НБУВ: РА341808

Рубрики:

      
20.

Руденко Л.М. 
Формування системи медичних знань у процесі підготовки педагога-дефектолога до корекційної роботи в закладах спеціальної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л.М. Руденко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність поняття "медична компетентність", "медичні знання" щодо корекційно-реабілітаційної освіти, визначено та обгрунтовано систему медичної підготовки майбутнього педагога-дефектолога, розроблено критеріально-рівневу характеристику медичної готовності майбутнього корекційного педагога. Обгрунтовано модель медичної підготовки, яка складається з проектно-методологічного, організаційно-змістового та технологічного блоку й реалізується в три етапи: адаптаційно-професійний, локально-професійний та системно-професійний. Експертна оцінка розробленої системи формування медичних знань педагога-дефектолога показала доцільність її впровадження у практику підготовки цих фахівців, що було підтверджено підвищенням всіх компонентів підготовки корекційного педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Р11(4УКР) р3-34 +
Шифр НБУВ: РА335652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського