Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (1660)Книжкові видання та компакт-диски (932)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-913$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мартинова Р.Ю. 
Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Р.Ю. Мартинова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність переструктурування змісту навчання іноземних мов як засобу удосконалення якості оволодіння ними. Розроблено прогностичну цілісну загальнодидактичну модель змісту навчання іноземних мов. Визначено складові кожної ланки моделі та послідовність засвоєння їх у процесі навчання. Висвітлено етапи навчання іноземних мов за домінувальним видом навчальної діяльності, що програмує смисловий і лінгвістичний взаємозв'язок кожної частини навчального матеріалу. Розроблено вимоги до структурування змісту навчання мовного матеріалу та видів іншомовної мовленнєвої діяльності щодо фонетичного, тематичного й інтегрованого етапів навчання. Визначено зміст навчання кожного мовного та мовленнєвого елементів іншомовної мовленнєвої діяльності. Перевірено ефективність розробленої дидактичної моделі методами експертної оцінки та реалізації за сучасних умов навчання. Нову модель використано під час розробки підручників з іноземних мов для учнів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА350580

Рубрики:

      
2.

Сінкевич С.В. 
Формування ціннісного ставлення курсантів вищих військових закладів освіти до вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / С.В. Сінкевич ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено чинники та педагогічні умови формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови у вищих військових навчальних закладах (ВВЗО). Обгрунтовано показники та рівні сформованості ціннісного ставлення курсантів ВВЗО. Розглянуто застосування особистісного та професійного орієнтованих підходів, практичну спрямованість навчання іноземної мови, а також творчу обстановку на заняттях з іноземної мови. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу ВВЗО модель формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови, а також програму щодо її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)301 + Ц4,8(4Укр)390.1-31
Шифр НБУВ: РА320044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Марчук В. В. 
Формування ціннісних орієнтацій студентів аграріїв у процесі вивчення іноземних мов: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Марчук ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

З'ясовано, що цінністю є вся різноманітність предметів людської діяльності, суспільних відносин, природних явищ, які можуть оцінюватися людиною з позицій добра та зла, істини та хибності, краси та потворності, моральності й аморальності, користі та шкоди. Розглянуто ціннісні орієнтації як наукову проблему у тісному взаємозв'язку із життєвими цілями особистості, способом її життя, потребами, інтересами, психологічними установками. Проаналізовано типи ціннісних орієнтацій (розвинені, стійкі, несуперечливі ціннісні орієнтації та нерозвинекі, нестійкі, суперечливі), які характеризують різні рівні сформованості у особистості внутрішнього світу, зв'язок свідомості та підсвідомості, ідеалів, життєвих устремлінь. Розкрито важливий засіб формування ціннісних орієнтацій особистості студентів аграріїв - іноземна (англійська) мова. Вивчення іноземної мови дозволяє проникнути у глибинні процеси, що відбуваються у суспільно-політичному, економічному та культурному житті суспільства, виявити взаємозв'язки та взаємозалежності між змінами, що відбуваються у системі цінностей та ціннісних орієнтацій суспільства й індивіда (соціальної групи, класу, нації). Визначено педагогічні умови, які складаються із багатьох компонентів, що знаходяться на різних рівнях ієрархічної структури. Основними серед них є: спілкування, психологічний комфорт, співпадіння інтересів, морально-естетичне середовище, благоприємний морально-культурний та психолого-педагогічний клімат, творчо-професійна активність викладача, викладання спеціальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА384351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Павлюк Р.О. 
Формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Павлюк ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено зміст, методику, модель і педагогічні умови формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії, визначено критерії їх оцінювання та рівні сформованості. До наукового обігу введено поняття "віртуальне педагогічне середовище", "віртуальна педагогічна взаємодія" та "віртуально-навчальне іншомовне середовище". Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено ефективність розвитку креативного потенціалу майбутніх педагогів шляхом використання тренінгових систем, мистецьких педагогічних та арт-терапевтичних технологій. Доведено, що формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії може бути ефективним за умови активного розвитку креативно-віртуальних умінь як комплексу креативно-комунікативних умінь (інтелектуальні, емоційні та поведінкові особливості індивіда, які сприяють нестандартному, нешаблонному рішенню ситуацій, що виникають у процесі спілкування, вибору найбільш ефективних стратегій поведінки), віртуальних умінь (навички роботи з комп'ютером, розвитку уяви та фантазії дитини засобами залучення до участі у віртуальному педагогічному процесі), педагогічно-креативні уміння (здатність породжувати нові, унікальні ідеї та реалізовувати власний творчий потенціал, уміння розвивати креативність вихованців, впливати на формування їх особистості засобами мистецтва). Наведено рекомендації щодо удосконалення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов, експериментально підтверджено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч314 + Ю945.1 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА368257

Рубрики:

      
5.

Гордієнко М.Г. 
Формування умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Г. Гордієнко ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано проблему професійної підготовки майбутніх інженерів у психолого-педагогічній теорії та практичній діяльності технічних ВНЗ III - IV рівнів акредитації в Україні. З урахуванням професійної компетентності визначено особливості формування умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів за напрямом підготовки "Електромеханіка" у даних ВНЗ, а також педагогічні умови досягнення ефективності цієї роботи. Теоретично обгрунтовано принципи відбору та структурування змісту навчального матеріалу для самостійної роботи студентів з іноземною фаховою літературою. З урахуванням особливостей професійної підготовки майбутніх інженерів-електромеханіків обгрунтовано етапи проектування технології формування умінь і навичок зазначеної роботи. Розроблено й експериментально перевірено розроблену технологію даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА361590

Рубрики:

      
6.

Макоєд Н.О. 
Формування у майбутніх інженерів умінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Макоєд ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування вмінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій у студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено структуру (руховий, фаховий, когнітивно-інформаційний, лінгвістичний компоненти) і зміст, критерії та рівні їх сформованості, а також наведено методику формування вмінь перекладу фахових текстів із застосуванням комп'ютерних технологій. Розглянуто педагогічні умови та досліджено їх вплив на ефективність формування вмінь перекладу фахових текстів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.37
Шифр НБУВ: РА321633

Рубрики:

      
7.

Шехавцова С.О. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позанавчальній діяльності університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Шехавцова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позанавчальній діяльності університету на підставі компетентнісного підходу. Визначено суть і структуру даної компетентності, складовими якої є лінгвокультурна, соціолінгвістична, етнопсихологічна та комунікативна компетентність. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які впливають на успішність процесу формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів у позанавчальній діяльності університету. Розроблено й апробовано комплексну програму за соціокультурним напрямком для позанавчальної діяльності університету, а також соціокультурні проектні технології, рольові ігри, Інтернет-технології та інтерактивні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.353.13 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА363368

Рубрики:

      
8.

Блощинський І.Г. 
Формування самооцінки курсантів вищих військових закладів освіти у процесі навчання іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / І.Г. Блощинський ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні шляхи та умови формування самооцінки курсантів у процесі навчання іноземної мови у вищому військовому закладі освіти. Обгрунтовано критерії, показники сформованості та рівні самооцінки курсантів. Визначено основні шляхи формування у курсантів адекватної самооцінки у процесі вивчення іноземної мови, зокрема: гуманізація взаємовідносин між суб'єктами педагогічного процесу; розвиток ініціативи та самостійності курсантів; створення ситуації успіху та стимулювання оцінних суджень курсантів. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення педагогічного керівництва розвитком адекватної самооцінки курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)301 + Ц4,8(4Укр)390.)-31
Шифр НБУВ: РА318004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бучацька С.М. 
Формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Бучацька ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено проблеми формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами. Висвітлено структуру, детермінанти та динаміку розвитку зазначеної готовності. З'ясовано особливості розвитку мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного й емоційно-вольового компонентів психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами залежно від курсу їх навчання, майбутнього фаху, статі, соціального походження. Запропоновано й експериментально апробовано модель і програму підвищення у студентів рівня їх психологічної готовності до даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ю940.321.7 + Ю953.41 +
Шифр НБУВ: РА363012

Рубрики:

      
10.

Бахов І. С. 
Формування професійної міжкультурної компетентності майбутніх перекладачів у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. С. Бахов ; Нац. акад. внутр. справ. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано та перевірено модель формування професійної міжкультурної компетентності майбутніх перекладачів. Визначено структурні компоненти професійної міжкультурної компетентності майбутнього перекладача (лінгвокраїнознавчий, мотиваційно-ціннісний, афективний, конативний) та обгрунтовано їх зміст. Охарактеризовано рівні, критерії та показники сформованості професійної міжкультурної компетентності майбутніх перекладачів, описано способи та прийоми її діагностики та формування. Описано педагогічні умови та модель формування професійної міжкультурної компетентності майбутніх перекладачів у ВНЗ та експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9
Шифр НБУВ: РА379945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Підручна З.Ф. 
Формування професійної комунікативної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / З.Ф. Підручна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної комунікативної компетентності (ПКК) майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки. Розкрито сутність поняття, обгрунтовано зміст, основні характеристики та структуру ПКК майбутніх перекладачів, виявлено тенденції та психолого-педагогічні чинники її формування у процесі професійного становлення майбутніх фахівців. Уточнено професіограму компетентного перекладача, визначено та конкретизовано критерії й показники, охарактеризовано рівні сформованості ПКК, розглянуто методи та процедуру їх діагностування. Створено модель формування ПКК, яка дає змогу простежити динаміку розвитку даного процесу. Розроблено й експериментально перевірено зміст і технологію формування ПКК, обгрунтовано методи, структуру і зміст навчально-методичної підготовки майбутніх перекладачів до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА361185

Рубрики:

      
12.

Копил Г.О. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Копил ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і структурні компоненти професійної компетентності фахівіців з міжнародної економіки (мотиваційно-ціннісний, інформаційно-перцептивний, операційно-дієвий). З'ясовано значущість інтеркультурологічної компетенції (ІК) для майбутнього випускника факультету міжнародної економіки та менеджменту як системотвірного чинника формування даної компетентності. Визначено рівні розвитку ІК. Обгрунтовано педагогічні умови формування ІК під час практичних занять з іноземної мови (організацію мотиваційного забезпечення навчального процесу з формування інтеркультурологічної компетенції, застосування комунікативного підходу до вивчення іноземних мов, запровадження рефлексивного підходу у процесі формування інтеркультурологічної компетенції у майбутніх фахівців з міжнародної економіки). Розроблено модель поетапного формування ІК студентів, яка передбачає певні форми, методи та прийоми активного навчання з застосуванням сучасних засобів навчання, інформаційні технології. Сформульовано методичні рекомендації щодо формування ІК у студентів і сприяння підвищенню рівня їх професійної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА351998

Рубрики:

      
13.

Мацюк О. О. 
Формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Мацюк ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше визначено сукупність педагогічних умов, які сприяють формуванню професійної компетентності перекладача засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) (посилення мотивації у майбутніх перекладачів до професійного зростання засобами ІКТ, забезпечення міжпредметних зв'язків у фаховій підготовці на основі використання ІКТ, організація й актуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів засобами ІКТ). Розроблено модель формування професійної компетентності перекладача засобами ІКТ з такими складниками: мета, принципи, засоби ІКТ, функції засобів, особливості підготовки перекладачів, шляхи вдосконалення їх мовної підготовки, типи компетенцій перекладача, компоненти, вимоги до критеріїв, критерії та показники рівнів сформованості професійної компетентності, результат. Визначено та теоретично обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності перекладачів засобами ІКТ. Вдосконалено змістово-процесуальну основу професійної підготовки перекладачів засобами ІКТ і методи, форми організації навчального процесу на основі використання засобів ІКТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377
Шифр НБУВ: РА384051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Демченко Д.І. 
Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх юристів у фаховій підготовці: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д.І. Демченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть дефініції "професійна іншомовна компетентність юриста" як професійно значущої інтегрованої якості особистості представника юридичної професії, системно-ціннісного новоутворення, що забезпечує декодування іншомовної правової інформації (міжнародних правових документів, юридичної термінології), творче використання її в практичній юридичній діяльності (у безпосередніх контактах з іноземними колегами) та здатність вільно здійснювати міжнародну юридичну діяльність з розв'язання професійних проблем. Розкрито зміст професійної іншомовної компетентності юриста як систему взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів цього феномену (аксіологічного, когнітивного та діяльнісного). Визначено педагогічні умови формування професійної іншомовної компетентності юриста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА375188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Мельник А.І. 
Формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів у процесі навчання іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.І. Мельник ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. : рис. — укp.

Обгрунтовано зміст поняття "професійно-пізнавальна спрямованість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійно-пізнавальної спрямованості студентів-медиків. Розроблено й експериментально перевірено дієвість моделі формування дослідженої якості й ефективність педагогічних умов її формування у процесі навчання іноземних мов, якими є: врахування цілісності пізнавального, емоційно-вольового, мотиваційного та діяльнісного компонентів, реалізація професійно орієнтованого навчання, здійснення особистісно-діяльнісного підходу, керування процесом іншомовного спілкування у контекстному та системному навчанні, розробка та впровадження інтегрованих бінарних занять як складових системи, яка передбачає використання також інших форм організації, активних методів і засобів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА359027

Рубрики:

      
16.

Замкова Н.Л. 
Формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Л. Замкова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано психологічні та педагогічні аспекти формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов. Розглянуто сучасні наукові підходи щодо визначення змісту поняття "професійні якості". Обгрунтовано сутність, критерії та показники сформованості професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. З'ясовано сутність індивідуального стилю та функції професійної діяльності. Визначено вимоги щодо методичного забезпечення процесу вивчення іноземних мов майбутніми менеджерами зовнішньоекономічної діяльності. Теоретично обгрунтовано ефективні педагогічні умови, що сприяють формуванню навичок професійного іншомовного спілкування. Розроблено й експериментально апробовано методику поетапного формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + У9(4УКР)80-212.1 р30 +
Шифр НБУВ: РА337174

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Шестопал О. В. 
Формування професійних знань майбутніх учителів іноземної мови засобами мультимедіа: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Шестопал ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійних знань (ПЗ) майбутніх учителів іноземної мови (ІМ) засобами мультимедіа (ЗММ), обгрунтовано доцільність їх впровадження в навчальний процес (НП), спрямованих на розвиток фахових компетентностей студентів. Розкрито структуру та функції ЗММ в навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Визначено психолого-педагогічні тенденції й принципи, що становлять теоретичне ядро цілісної концепції моделювання НП, заснованого на інтеграції ЗММ і ресурсів. Розроблено модель формування ПЗ майбутніх учителів ІМ ЗММ, обгрунтовано й доведено педагогічні умови її ефективного використання. Описано оптимальні форми й способи конвергенції навчання ЗММ та традиційних методів формування творчих комунікативних здібностей студентів. Визначено критерії оцінювання рівня ПЗ майбутніх учителів ІМ, удосконалено методику формування їх фахових знань ЗММ, обгрунтовано ефективний спосіб формування навичок аудіювання і спілкування англійською мовою за допомогою мультимедійних педагогічних програмних засобів, які інтенсифікують навчально-пізнавальну діяльність студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2
Шифр НБУВ: РА380860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Штифурак А.В. 
Формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ в процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Штифурак ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови процесу формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ. Проаналізовано природу інтересу як психологічного феномену, етапи формування професійного педагогічного інтересу, його взаємозв'язок з мотивацією та пізнавальними інтересами. Значну увагу приділено віковим особливостям старших підлітків, професійним якостям учителя іноземної мови, розглянуто сучасні підходи до її викладання. На підставі проведеного аналізу з'ясовано, що позитивний вплив на формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ у процесі вивчення іноземної мови має здійснювати: трансформація пізнавальних інтересів у професійні шляхом інтенсивного використання завдань квазіпрофесійного характеру; формування позитивної навчальної мотивації, пов'язаної з інтересами студентів; проведення психокорекційної роботи з метою усунення негативних психологічних рис, характерних для старших підлітків, зокрема, замкнутості, конфліктності, несформованості емпатії, тривожності, низької самооцінки; активне використання комунікативного підходу до викладання іноземних мов, що сприяє більшій концентрації уваги на змісті у процесі говоріння, а не на формі, інформативного насичення роботи, інтенсивнішого використання творчих завдань та рольових ігор. За результатами дослідження доведено позитивний вплив запропонованих форм і методів роботи на становлення молодого спеціаліста та формування позитивного ставлення до педагогічної діяльності, виявлено зростання професійного інтересу серед студентів, що брали участь у експерименті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА335727

Рубрики:

      
19.

Шишко А.В. 
Формування педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови у процесі магістерської підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Шишко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну компетентність майбутнього викладача іноземної мови як інтегроване багаторівневе утворення у цілісній професійній структурі особистості, що є одним із проявів його професіоналізму та професійно-педагогічної культури, складовою педагогічної компетентності, показником сформованості необхідних умінь, якостей і характеристик, цінностей і практичного досвіду, що визначають необхідний рівень готовності до професійної самоорганізації та самореалізації. Визначено структуру, функції, критерії та показники педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови. Обгрунтовано доцільність організації комунікативної взаємодії та педагогічної рефлексії у навчальному процесі. Розроблено й апробовано технологію формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови, розглянуто етапи й організаційно-педагогічні умови її реалізації, запропоновано засоби методичної оптимізації процесу магістерської підготовки. Експериментально доведено ефективність нової технології формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА356144

Рубрики:

      
20.

Сіняговська І. Ю. 
Формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету у процесі навчання іноземної мови: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. Ю. Сіняговська ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до визначення сутності пізнавальної діяльності й уточнено поняття "пізнавальна самостійність студента", структура якого є шестиелементною блочною єдністю. Визначено організаційно-дидактичні умови формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету - здійснення дидактичної адаптації, інтенсифікація самостійної навчально-пізнавальної діяльності, варіативність змісту навчання іноземної мови в контексті фахової підготовки студента. Розкрито специфіку й особливості навчання іноземної мови у вищому педагогічному навчальному закладі. Науково обгрунтовано лінгводидактичну модель формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету у процесі навчання іноземної мови. Запропоновано чотирифазну технологію її реалізації. Доведено, що реалізація запропонованої лінгводидактичної моделі й іманентних їй організаційно-дидактичних умов забезпечує формування блоків пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету у процесі навчання іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА381355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського