Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (296)Книжкові видання та компакт-диски (338)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю954.04$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Радчук В.М. 
Психологічні детермінанти конфліктної поведінки особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.М. Радчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично та експериментально проаналізовано проблеми психологічної детермінації конфліктної поведінки особистості. Визначено основні підходи до проблеми конфлікту. Систематизовано напрямки виділення причин виникнення міжособистісних конфліктів. На даній основі розроблено модель психологічної детермінації конфліктної поведінки особистості, яка містить у собі такі рівноцінні взаємопов'язані структурні компоненти: організаційні, ситуативні та особистісні чинники. Відповідно до запропонованої моделі на теоретичному і емпіричному рівні досліджено психологічну детермінацію конфліктної поведінки особистості, підібрано комплекс психодіагностичних методик, індикаторів та критеріїв вивчення психологічної детермінації конфліктної поведінки особистості. Показано, що вплив психологічних (суб'єктивних) детермінант на конфліктну поведінку особистості опосередкований об'єктивними чинниками: характером суперечностей, мірою значущості об'єкта конфлікту для його учасників, рівнем розвитку міжособистісних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю937-953.6
Шифр НБУВ: РА308348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Романкова Л.М. 
Моделювання конфліктних ситуацій як засіб оптимізації міжособистісних стосунків в педагогічному колективі: Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.М. Романкова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Вивчено способи запровадження методу моделювання з метою корекції конфліктної взаємодії в педагогічному колективі. Проаналізовано теоретико-методологічні та концептуально-методичні засади модельного вивчення та корекції конфліктної взаємодії. Встановлено, що моделювання як оперування образно-символічними, фізичними (матеріальними), математичними (зокрема, графоаналітичними) моделями є дієвим засобом профілактики неконструктивного розв'язання конфліктів та корекції реальної конфліктної поведінки в педагогічному спілкуванні. Проведено моделювання конфліктної взаємодії, яке здійснено з використанням способів графологічної репрезентації, ігрового моделюванння та символічного (проективного) малювання в організаційно-методичних форматах науково-методичного семінару вчителів і соціально-психологічного тренінгу. На достовірній емпіричній базі підтверджено ефективність методу моделювання в системі активного соціально-психологічного навчання педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю954.04 + Ч421.42
Шифр НБУВ: РА321225

Рубрики:

      
4.

Калениченко Р.А. 
Психологічне забезпечення ефективності професійної діяльності підрозділу охорони: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.03 / Р.А. Калениченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Визначено особливості та фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності у взаємозв'язку з психологічним кліматом у підрозділі охорони. Наведено теоретичний та експериментальний аналіз результатів психологічного забезпечення ефективності їх діяльності, показано важливість проведення психодіагностичної та психокорекційної роботи. З'ясовано, що застосування психологічної оптимізації психологічного клімату підрозділу роти охорони суттєво покращує міжособистісні, міжгрупові стосунки, що зумовлює ефективність військово-професійної діяльності. Розроблено програму психологічного забезпечення оптимізації ефективності професійної діяльності даного колективу та доведено ефективність її використання військовослужбовцями експериментальної групи у комплексі психологічного забезпечення професійної діяльності, надано практичні рекомендації щодо використання її у військах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4,8(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА324824

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Семенюк В.Л. 
Управління ціннісно-нормативними конфліктами у військових колективах (психологічний аспект): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / В.Л. Семенюк ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено кореляційні зв'язки між ціннісно-нормативною системою підрозділу, ціннісними орієнтаціями військовослужбовців та конфліктністю у колективах військовослужбовців. Проведено аналіз регуляції ціннісно-нормативної системи малої соціальної групи в процесі неформальних взаємин між військовослужбовцями у військових колективах, виявлено основні протиріччя, що лежать в основі виникнення ціннісно-нормативних конфліктів у них. Визначено основні механізми регуляції неформальних взаємин ціннісно-нормативними системами та ступінь їх впливу на конфліктність у військових колективах, розроблено алгоритм діяльності офіцера щодо управління ціннісно-нормативними конфліктами в них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4,8(4УКР)4 +
Шифр НБУВ: РА327237

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Коваль І.А. 
Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Коваль ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність виділення, як окремого виду, учбових конфліктів у процесі спільної учбової діяльності. Розкрито основні типи та причини даних конфліктів, їх властивості, способи поведінки студентів у конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності, а також основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність та його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної діяльності, причому їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні її згуртованості. Встановлено, що основні психологічні особливості даних конфліктів зумовлені передусім специфікою спільної учбової діяльності, її місцем у навчальній системі, співвідношенням між результатами, як спільним продуктом та індивідуальні здобутки, їх значущості для студентів. Доведено, що серед факторів, які визначають характер впливу конфлікту на учбову діяльність - переважно конструктивний або деструктивний, істотним є характер взаємин, що склалися між студентами ще до включення їх у спільну діяльність. Зазначено, що це зумовлено опосередкованим характером організації учбової діяльності та взаємин між її учасниками. Показано, що до даних факторів також відносяться характер учбової задачі (її новизна, складність, можливість застосування різних стратегій розв'язування), спосіб оцінювання результатів діяльності, однорідність (неоднорідність) групи за своїм складом, а також індивідуальні особливості її членів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю940.3 + Ч421.314 +
Шифр НБУВ: РА323651

Рубрики:

      
7.

Ващенко І.В. 
Конфлікти у діяльності працівників органів внутрішніх справ і шляхи їх подолання (соціально-психологічний аспект): Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / І.В. Ващенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Вивчено психологічні характеристики конфліктної компетентності та конфліктостійкості працівників органів внутрішніх справ (ОВС), виявлено соціально-психологічні резерви удосконалення їх діяльності за умов конфлікту. Визначено вимоги до правового забезпечення організації діяльності працівників ОВС за умов конфлікту з урахуванням психологічної природи конфліктної компетентності та конфліктостійкості. Докладно розглянуто типи та сутність конфліктів, які розв'язують працівники ОВС у своїй професійній діяльності, причини та фактори, що зумовлюють їх виникнення та перебіг. Встановлено залежність між взаємодією працівників різних підрозділів ОВС за умов конфлікту та якістю виконання поставлених перед ними завдань. Розроблено та апробовано технології попередження конфліктів працівниками ОВС та прийняття ними рішень за умов конфлікту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Х819(4УКР)112.011.022 +
Шифр НБУВ: РА324450

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Дорошенко Н.М. 
Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Дорошенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: табл., рис. — укp.

Вивчено гендерну детермінацію вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише у разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну освіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольових настановлень щодо власної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю937.3 + С5*423.2*344 + С5*333.7 +
Шифр НБУВ: РА327386

Рубрики:

      
9.

Озерський І.В. 
Взаємодія слідчого з органом дізнання в системі МВС України (організаційно-правовий та психологічний аналіз): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 19.00.06 / І.В. Озерський ; Нац. акад. внутр. справ України МВС України. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Вивчено сучасний стан взаємодії слідчого з органом дізнання, її межі, правову процедуру та значення для прийняття юридичних рішень. Досліджено організаційно-правові та психологічні умови та чинники, що впливають на зазначену взаємодію. Створено теоретико-правову основу взаємодії, наведено рекомендації щодо змін і доповнень до чинного кримінально-процесуального законодавства та проекту нового КПК України. Розроблено та апробовано процедуру експериментального виявлення та коригування конфліктної установки у взаємодіючих суб'єктів. Визначено професійно-психологічні властивості, необхідні для ефективної взаємодії. Наведено пропозиції щодо вдосконалення організації та проведення професійної психологічної підготовки слідчого та органу дізнання до взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Х891.9(4УКР)7-9 + Х893.9(4УКР)721.01 +
Шифр НБУВ: РА328156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Молочко М.В. 
Формування соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі дошкільного закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.В. Молочко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Конкретизовано й збагачено зміст і структуру поняття соціально-психологічного клімату (СПК) педагогічного колективу дошкільного закладу, який є складною інтегрованою характеристикою колективу. Зауважено, що зазначена характеристика емпірично виявляться в домінуючому відносно стійкому груповому настрої та є результатом відображення педагогами ділових і міжособистісних взаємин у колективі, опосередкованих цілями та змістом спільної професійно-педагогічної діяльності у специфічному просторі функціонування дошкільного закладу. Розроблено індивідуально-групові та діяльнісно-рольові критерії оцінки стану СПК у колективі. Теоретично обгрунтовано соціально-психологічні, організаційно-управлінські та педагогічні чинники його становлення за умов дошкільного закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.42 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА329777

Рубрики:

      
11.

Пилат Н.І. 
Соціальна ідентичність особистості як чинник вибору стилю поведінки в конфлікті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.І. Пилат ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичний аналіз соціальної ідентичності особистості як конфліктогенного чинника поведінки людини. Виявлено систему базових ідентичностей у структурі її самосвідомості та досліджено їх роль у процесі визначення ситуації як конфліктної. З'ясовано та проаналізовано ефективні умови становлення позитивної соціальної ідентичності студентської молоді. Встановлено залежність вибору людиною стилю поведінки у конфлікті від тих соціальних ідентичностей, що є базовими у структурі Я-концепції особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + С5*5*332.111.3-231.1 +
Шифр НБУВ: РА331252

Рубрики:

      
12.

Макарчук Н.О. 
Особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Макарчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Вивчено особистісні детермінанти, психологічні механізми виникнення та розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розкрито суть понять "конфліктна ситуація" та "особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій". Вивчено психологічні особливості конфліктних ситуацій та особистісної детермінації конфліктної взаємодії. Модифіковано діагностичні методики дослідження особистісної детермінації розв'язання зазначених ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розглянуто та систематизовано базові особистісні детермінанти їх виникнення та розв'язання. Виокремлено типові конфліктні ситуації у студентському середовищі (зовнішньо-детерміновані, детерміновані групою, внутрішньо-детерміновані). Розроблено й апробовано систему з формування особистісних детермінант розв'язання конфліктних ситуацій у студентському віці особистісно-орієнтованими засобами. Обгрунтовано психологічні умови ефективності та чинники формування психологічних механізмів і особистісних детермінант розв'язання досліджених ситуацій у студентському середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю937.42 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА341061

Рубрики:

      
13.

Карчевський І.Р. 
Проблемна міжособистісна взаємодія особового складу військової частини та особливості її діагностики і попередження: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / І.Р. Карчевський ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблемну міжособистісну взаємодію військовослужбовців і особливостей її діагностики та запобігання. За результатами теоретичного аналізу досліджень міжособистісних стосунків у підрозділах і військових частинах військ Західного оперативного командування розвинуто основні поняття та виявлено головні ознаки такої взаємодії військовослужбовців. Виявлено та проаналізовано проблемні сфери міжособистісної взаємодії особового складу у військовій частині. Створено програму її психологічної діагностики та запобігання, а також експериментально перевірено ефективність. За результатами дослідження розроблено практичні рекомендації командному складу військового підрозділу щодо запобігання проблемної міжособистісної взаємодії військовослужбовців за різних ситуацій повсякденної службової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4,8(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА340251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Кенані С. 
Індикатори психологічного клімату спортивної команди: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С. Кенані ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й емпірично досліджено індикатори аналізу компонентів психологічного клімату спортивної команди. Доведено, що структура даного психологічного клімату відображає взаємозв'язок базових компонентів, які є індикаторами його динаміки. Виявлено суб'єктивні й об'єктивні групи факторів, які визначають стан психологічного клімату футбольної команди. Розроблено й апробовано програму тренінгу корекції як основної форми опанування зовнішніх і внутрішніх змін, спрямованих на підвищення ефективності використання особистісних, групових і організаційних ресурсів спортивної команди. З'ясовано, що впровадження розробленої авторської технології регуляції психологічного клімату до тренувального процесу футбольних команд істотно поліпшує груповий настрій і взаємовідносини у системах тренер - спортсмен і спостмен - спортсмен.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.78.4(4УКР)7 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА341322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Матяш-Заяц Л.П. 
Соціально-психологічні чинники виникнення міжособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.П. Матяш-Заяц ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне вивчення соціально-психологічних чинників виникнення міжособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці. Розроблено й впроваджено тренінгову програму формування конфліктної компетентності сучасної молоді. Виявлено, що основний вплив на виникнення міжособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці має властивий особистості індивідуальний стиль спілкування, а також рівень конфліктності, взаємопов'язаний з іншими індивідуально-психологічними особливостями, та соціальний статус особистості у групі. Доведено, що значна кількість юнаків проявляє схильність до авторитарного стилю спілкування, прагне домінування, схильна до вибору компромісного стилю поведінки за конфліктних ситуацій, має недостатньо розвинені комунікативні й організаторські уміння, низький рівень саморегуляції у процесі спілкування, середній рівень конфліктності та високий рівень тривожності. Зазначено, що найбільш властивою формою агресивних реакцій є вербальна агресія. Більшість юнаків і дівчат мають низький соціальний статус у групі. Виявлено психолого-педагогічні умови запобігання й успішного розв'язання міжособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці, а саме: підвищення конфліктної компетентності особистості, оволодіння системою знань про закономірності сприймання людьми один одного у процесі спілкування, формування уміння адекватно виражати власні емоції та почуття, гнучкості у міжособистісній взаємодії, розширення самоусвідомлення. Розроблено й апробовано тренінгову програму формування конфліктної компетентності молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю983.402.3 + Ч421.352.25 +
Шифр НБУВ: РА340642

Рубрики:

      
16.

Волошина О.В. 
Соціально-психологічний клімат в колективах працівників міліції та його оптимізація: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Волошина ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 15 с. — укp.

Представлено результати теоретичного й експериментального аналізу психологічних детермінант соціально-психологічного клімату у колективах працівників міліції. Установлено домінуючі тенденції впливу згуртованості, окремих індивідуально-психологічних якостей працівників та застосування відповідного стилю керівництва підрозділом на оптимізацію соціально-психологічного клімату. Визначено ефективні напрями діяльності керівників і фахівців служби психологічного забезпечення щодо удосконалення соціально-психологічного клімату та формування позитивних міжособистих стосунків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Х819(4УКР)112.011.022 +
Шифр НБУВ: РА340306

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Топольницька Г.Ю. 
Психологічні умови формування культури міжособистісних відносин у курсантів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / Г.Ю. Топольницька ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Уперше визначено сутність і зміст культури міжособистісних відносин у курсантів-прикордонників як соціально-психологічного явища. Розкрито основні тенденції розвитку курсантських колективів у межах універсального вимірювання культури "колективізм - індивідуалізм". Обгрунтовано психологічні умови, які впливають на формування культури міжособистісних відносин курсантів. Визначено динаміку її формування в системі організованого навчально-виховного процесу. Уточнено психологічні уявлення про залежність між культурою міжгособистісних відносин і потребнісно-мотиваційною сферою особистості курсанта-прикордонника, його когнітивними здібностями та поведінковою активністю. Емпіричним шляхом доведено провідну роль потребнісно-мотиваційної сфери у формуванні високої культури міжособистісних відносин. Розроблено й апробовано методику формування культури міжособистісних відносин у курсантів під час їх навчання у вищому військовому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4,8(4УКР)397-5 +
Шифр НБУВ: РА346568

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Антонов Г.В. 
Педагогічні засади запобігання і розв'язання конфліктів у навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Антонов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Вперше на основі узагальнення провідних тенденцій розвитку теорії конфлікту в філософії, соціології, психології виявлено й охарактеризовано специфіку педагогічних конфліктів, їх типи, причини виникнення за умов навчально-виховного середовища вищого навчального закладу. Розкрито зміст, форми і методи організаційно-педагогічної діяльності щодо запобігання й розв'язання педагогічних конфліктів. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено систему забезпечення конфліктологічної підготовки студентів. На основі аналізу наукових джерел уточнено: сутність конфлікту, його функції, роль і значення для розвитку особистості, її адаптації в суспільстві; сутність, структуру, критерії та показники готовності майбутнього вчителя до здійснення діяльності щодо запобігання й подолання конфліктів. Подальшого розвитку набули дефініції "конфлікт", "педагогічний конфлікт".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА342985

Рубрики:

      
19.

Дзюба 
Формування психологічної готовності заступника директора школи до взаємодії з учителями в умовах конфлікту: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тетяна Михайлівна Дзюба ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч314 + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА352454

Рубрики:

      
20.

Макагон 
Організаційно-педагогічні умови створення сприятливого навчально-виховного середовища в загальному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Олександр Емануїлович Макагон ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.3 + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА360273

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського