Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (384)Книжкові видання та компакт-диски (298)
Пошуковий запит: (<.>U=ч489.518.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Прокоф'єва М.Ю. 
Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Прокоф'єва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207 +
Шифр НБУВ: РА355827

Рубрики:

      
2.

Мордоус І.О. 
Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Мордоус ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розкрито особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови за сучасних умов реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців даної спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначено основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризовано комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обгрунтовано інтеграцію активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів у процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що даний процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.284 +
Шифр НБУВ: РА368302

Рубрики:

      
3.

Борин Г.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Борин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51 +
Шифр НБУВ: РА362783

Рубрики:

      
4.

Шевченко І.В. 
Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Шевченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Установлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості у них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови організації їх такої діяльності. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності за етапами: когнітивно-збагачувальним, репродуктивно-відтворювальним, продуктивно-творчим, регулятивно-рефлексивним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА348254

Рубрики:

      
5.

Вашак О.О. 
Підготовка майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Вашак ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості застосування етнопедагогіки у професійній підготовці майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників, а також визначено критерії та рівні готовності майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки. Визначено модель формування готовності студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до здійснення екологічного виховання дошкільників на засадах екологічного дитиноцентризму, екологовідповідної інформованості екологодієвої активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 + Ч411,01
Шифр НБУВ: РА371508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Залізняк А.М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.М. Залізняк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА366539

Рубрики:

      
7.

Трубник І.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Трубник ; Республікан. вищ. навч. закл. "Крим. гуманітар. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто поняття "екологічно мотивована поведінка", зміст, принципи, умови, засоби та методи підготовки маубутніх вихователів до формування такої поведінки в дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників у процесі вивчення дисципліни "Основи природознавства та методика ознайомлення дітей із природою". Подано достовірні результати впровадження експериментальної методики в практику ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 +
Шифр НБУВ: РА367649

Рубрики:

      
8.

Грама Г.П. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Г.П. Грама ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру поняття "готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників". Уточнено поняття "підготовленість", "підготовка", "готовність", "математична мова". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розроблено методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень дошкільників з використанням інтерактивних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.383
Шифр НБУВ: РА374233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Дяченко С.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Дяченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів у ВНЗ до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників з метою побудови навчальних програм спеціальних курсів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію даної підготовки. Запропоновано підходи до формування змісту фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено навчально-методичне забезпечення технології - програмне забезпечення та комп'ютерну підтримку розроблених курсів "Нові інформаційні технології" та "Методика використання персонального комп'ютера в дошкільних закладах", інструкційні карти, конспекти лекцій з мультимедійною підтримкою, професійно орієнтовані інформаційно-технологічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 + Ч489.518.1 +
Шифр НБУВ: РА365016

Рубрики:

      
10.

Петренко С.А. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Петренко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Визначено психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок. Визначено критерії діагностування даної підготовки. Охарактеризовано функціональні обов'язки вихователя дошкільного навчального закладу, підготовленого до навчання дітей життєво важливих рухів у сучасній професіограмі педагога. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання з урахуванням специфіки професійної діяльності. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапної підготовки студентів до дошкільного виховання з застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм і методів. Теоретично обгрунтовано умови, які забезпечують ефективність процесу їх підготовки до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.4 +
Шифр НБУВ: РА349996

Рубрики:

      
11.

Давкуш Н. В. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Давкуш ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено базові поняття такі як "прогностична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу" та "прогностична компетентність". Охарактеризовано структурні компоненти прогностичної діяльності та прогностичної компетентності. Розроблено та впроваджено модель і науково-методичний супровід підготовки майбутніх вихователів до прогностичної діяльності. Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні прогностичної компетентності. Експериментально перевірено модель означеної підготовки та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч30 в621.5
Шифр НБУВ: РА381061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Бахіча Е. Е. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Е. Е. Бахіча ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Розроблено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму (відтворення в змісті навчання інформації про культурні традиції народів, що мешкають на території Криму, наявність практичних завдань, що спонукають до усвідомлення й опанування методики полікультурного виховання дітей дошкільного віку на засадах толерантності, організації виховної роботи, що забезпечує набуття майбутніми вихователями особистого досвіду толерантної взаємодії і співпраці в полікультурному середовищі). Визначено поняття "полікультурне середовище Криму", "полікультурне середовище дошкільного навчального закладу". Описано складові, критерії, показники й охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності на засадах толерантності за умов полікультурного середовища дошкільного навчального закладу. Розроблено й експериментально апробовано методику реалізації педагогічних умов формування в майбутніх вихователів готовності до роботи з дітьми на засадах толерантності в полікультурному середовищі дошкільних навчальних закладів Криму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА382223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Шовкопляс О. М. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Шовкопляс ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше визначено сутність понять "функціональні порушення опорно-рухового апарату дітей в дошкільному навчальному закладі" та "готовність майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дітьми з фyнкцioнaльними порушеннями OPA"(опорно-рухового апарату), критерії (мотиваційний, змістовно-теоретичний, діяльнісний), показники та рівні (високий середній, низький) готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми, що мають функціональні порушення OPA, розроблено діагностичний апарат, особливості й етапи підготовки майбутніх вихователів до профілактично-коригувальної роботи як основи їх успішної професійної діяльності. Розроблено модель підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дітьми з функціональними порушеннями OPA. Удосконалено зміст і методику фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дітьми з функціональними порушеннями OPA. Наведено теоретичні положення щодо сутності, змісту та структури професійної готовності майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дітьми з функціональними порушеннями OPA, форми, методи професійної підготовки майбутніх вихователів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч439.6
Шифр НБУВ: РА384710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Віттенберг К.Ю. 
Підготовка майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Ю. Віттенберг ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів до навчання дітей іноземних мов. Встановлено, що використання вихователів до навчання дітей іноземних мов підвищує ефективність даної підготовки. Розроблено й апробовано методику підготовки майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов, що підтвердила свою ефективність у практиці навчально-виховного процесу вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.253 + Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА369593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Галаманжук Л.Л. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Галаманжук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності підготовки студентів вищих навчальних закладів України, що навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання" до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблено й апробовано систему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до фахової діяльності, визначено її мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби контролю та умови ефективної реалізації. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності студентів до виховання старших дошкільників на основі використання творів пластичного мистецтва. Експериментально доведено, що навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічної практики, розробка індивідуального пакета наочно-інформаційного забезпечення занять сприяє значному підвищенню рівня професійної готовності майбутніх дошкільних педагогів, зокрема, до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА353914

Рубрики:

      
16.

Хращевська О.О. 
Підготовка майбутніх учителів до формування у молодших школярів художньо-естетичного ставлення до довкілля: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Хращевська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів художньо-естетичного ставлення до довкілля у теоретичному та практичному аспектах. Визначено критерії та рівні даної підготовки. Розроблено модель процесу підготовки у вищій педагогічній школі майбутніх фахівців до формування художньо-естетичного ставлення молодших школярів до довкілля як педагогічної системи. Виявлено технологію реалізації визначених педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до вирішення зазначеної проблеми. Установлено динаміку змін за рівнями даної підготовки студентів під впливом експериментальної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.1 + Ч489.518.1 + Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА351697

Рубрики:

      
17.

Закорченна Г.М. 
Підготовка студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Закорченна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності організації процесу професійної підготовки студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті на рівні керівництва сучасним дошкільним виховним закладом. Теоретично обгрунтовано концепцію сутності та функціональної структури професійної діяльності керівника дошкільного закладу як менеджера дошкільної освіти, визначено її етапи та способи реалізації. Виявлено рівні оволодіння студентами основними функціями педагогічного менеджменту та розроблено методику їх діагностики. Експериментально апробовано ефективність чотирьох технологій підготовки студентів до здійснення функцій педагогічного менеджменту в дошкільній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Ковалевська Н.В. 
Професійна підготовка студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім'ях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ковалевська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї. Проведено аналіз змістового й операційного компонентів даної підготовки та показано, що майбутні вихователі не готові здійснювати таку професійну діяльність високого рівня. Визначено критерії їх готовності до роботи за умов сім'ї, а саме: педагогічну та соціально-правову компетентність; комунікативну компетентність; імпровізаційні уміння. Розроблено й експериметально перевірено модель підготовки студентів факультутів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї, що грунтується на педагогіко-герменевтичному підході. Структурними компонентами розробленої моделі є: цільовий, стимуляційно-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулятивний, оціночно-мотиваційний. Здійснено модифікацію змістового й операційно-діяльнісного компонентів професійно-педагогічної підготовки на базі розробленого курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч495 +
Шифр НБУВ: РА349386

Рубрики:

      
19.

Карпенко Н. М. 
Професійно-педагогічна підготовка фахівців дошкільної освіти в університетах Швеції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Карпенко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано соціально-педагогічні умови становлення систем суспільної дошкільної освіти та підготовки педагогів для даної галузі, виділено історичні етапи їх розвитку. Обгрунтовано вимоги, які визначають організацію педагогічного процесу в дошкільних установах, його мету та зміст. Визначено тенденції та основні пріоритети реформування дошкільної педагогічної освіти за умов євроінтеграції. Досліджено зміст, організаційні форми та методи навчання майбутніх педагогів-вихователів. Розглянуто особливості партнерства дошкільних закладів та університетів. Окреслено можливості використання новітніх зарубіжних ідей у вітчизняній педагогічній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч484(4ШВЕ)711
Шифр НБУВ: РА373481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Жаровцева Т.Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Жаровцева ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи; забезпечення рефлексії у цій системі; педагогізацію взаємодії з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 +
Шифр НБУВ: РА349582

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського