Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (476)Книжкові видання та компакт-диски (382)Журнали та продовжувані видання (289)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Черній В.С. 
Виховання культури людських взаємин в учнів 5 - 8-х класів у процесі вивчення художньої літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Черній ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розглянуто ефективні методи та прийоми роботи стосовно виховання культури людських взаємин в учнів середнього шкільного віку. Встановлено, що пріоритетними є методи дискусійного характеру, виразного читання, творчих завдань. Відзначено, що запропонована методика істотно підвищує ефективність виховання культури людських взаємин в учнів. Визначено, що виховання культури людських взаємин в учнів V - VIII класів у процесі вивчення української літератури сприяє вдосконаленню навчального процесу, стимулює інтелектуальні процеси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р2 + Ч421.252.6 +
Шифр НБУВ: РА324400

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

      
3.

Полька Н.С. 
Гігієнічне обгрунтування принципів і критеріїв безпечного застосування комп'ютерної техніки у навчанні молодших школярів: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.02.01 / Н.С. Полька ; Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзеєва АМН України. — К., 2001. — 35 с.: рис. — укp.

Показано гігієнічно значимі чинники, які створюються в учбовому середовищі навчальних закладів під час використання комп'ютерів і доведено їх негативний вплив на здоров'я учнів. Встановлено закономірності змін працездатності, функцій зору, центральної нервової системи і опорно-рухового апарату та вікові розбіжності у адаптаційно-компенсаторних реакціях дітей залежно від вираженості чинників учбового середовища кабінетів комп'ютерної техніки, організації робочого місця, якості комп'ютерів та тривалості роботи учнів на комп'ютерах. Експериментально підтверджено нормативи електромагнітних опромінень, продукованих комп'ютерами. Обгрунтовано якісно нові принципи і критерії оцінки безпечного застосування комп'ютерної техніки у навчальному процесі та розроблено адресні профілактичні заходи і гігієнічні регламенти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-38 + Ч421.253
Шифр НБУВ: РА313830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Пожар Н.В. 
Групові форми організації пізнавальної діяльності старшокласників в умовах інформатизації навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Пожар ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі пошуку ефективних форм організації пізнавальної діяльності старшокласників в умовах інформатизації навчання. Визначено сутність та види групових форм, обгрунтовано особливості групової роботи учнів в умовах інформатизації навчання, визначено основні вимоги до організації групової роботи. Науково обгрунтовано етапи організації групової роботи. Експериментально підтверджено позитивний вплив організації групової роботи на якість знань учнів (повноту, глибину та усвідомленість), рівень засвоєння знань в залежності від характеру самостійної діяльності учнів, рівень розвитку пізнавального інтересу, характер взаємовідносин учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.252

Рубрики:

      
5.

Семенов М.А. 
Гуманізація навчально-виховного процесу в старших класах загальноосвітніх середніх шкіл в умовах інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А. Семенов ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретичні засади гуманізації навчально-виховного процесу в старших класах з використанням комп'ютерних технологій. Розроблено та запропоновано систему гуманізації навчально-виховного процесу з залученням інформаційних технологій, реалізовану в системі адаптованого вибору методів навчання залежно від індивідуальних особливостей учня. Встановлено ефективність різних методів навчання для учнів з різними рівнями пам'яті, уваги та мислення. Запропоновано схему використання інформаційних технологій у вихованні учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Ч421.253
Шифр НБУВ: РА315193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Дегтярьова Г.А. 
Гуманізація навчального процесу в основній школі засобами інформаційних технологій (на прикладі предметів гуманітарного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.А. Дегтярьова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблеми гуманізації освіти, зокрема, питання теоретичного обгрунтування гуманізації навчального процесу в основній школі засобами інофрмаційних технологій. З'ясовано відповідність чинників даних технологій засадам гуманізації освіти. Визначено функції інформаційних технологій у процесі реалізації принципів гуманізації навчання, а також напрями гуманізації навчального процесу засобами даних технологій. Запропоновано технології застосування всіх визначених способів гуманізації навчання окремо та в комплексі. Обгрунтовано та експериментально перевірено способи впровадження інформаційних технологій безпосередньо в навчальний процес і в самостійну роботу учнів, що відповідають гуманістичній парадигмі освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА348469

Рубрики:

      
7.

Федусенко Ю.І. 
Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 03.00.09 / Ю.І. Федусенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичну доцільність застосування педагогічної технології дидактичної гри як ефективного засобу навчання іноземних мов учнів початкової школи. Досліжено суть дидактичної гри, її функції та принципи застосувння у навчальнмоу процесі. Визначено дидактичні умови, які забезпечують ефективність її реалізації у даному процесі. Такими умовами є організація навчальної співпрацію вчителя й учнів на підготовчому, діяльнісному та завершальному етапах дидактичної гри, доступність змісту гри за певних психологічних особливостей і вікових можливостей учнів початкової школи, їх навчального досвіду, з урахуванням потреб та інтересів; урізноманітнення видів дидактичної гри у навчальному процесі; застосування ігор, які стимулюють розвиток мотиваційної сфери та пізнавальної діяльності учнів, сприяють удосконаленню їх фізіологічних якостей і адаптації до шкільного соціуму; відповідність змісту дидактичної гри меті та завданням уроку. У процесі експериментального навчання підтверджено ефективність формування в учнів початкової школи іншомовної комунікативної компетенції з використанням дидактичних ігор за зазначених дидактичних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ш12-911 +
Шифр НБУВ: РА363968

Рубрики:

      
8.

Коробська Г. В. 
Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. В. Коробська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано витоки застосування навчальної гри як засобу формування вмінь особистості. Визначено внесок науковців другої половини XX ст. в розробку теоретичних засад даної проблеми. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї використання дидактичної гри як засобу формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в даний період (кінець 1950 - 1960 рр.; 1970 - 1980 рр.; 1990 рр.). Узагальнено досвід використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в урочний і позаурочний час, накреслено напрями його творчого застосування за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Луньова Г.С. 
Дидактичні засади формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.С. Луньова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні засади та нове практичне вирішення актуальної проблеми формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання. Розкрито сутність педагогічного поняття "інформаційно-технологічне уміння", виділено його структурні компоненти. Встановлено критерії та розроблено дидактичну модель формування інформаційно-технологічних умінь в учнів старшої школи, експериментально доведено її ефективність. Визначено рівні сформованості інформаційно-технологічних умінь старшокласників, запропоновано методику їх педагогічного діагностування. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес педагогічних ВНЗ і загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.331.3 + В1 р21-31 +
Шифр НБУВ: РА356159

Рубрики:

      
10.

Кондратова В.В. 
Дидактичні умови застосування комп'ютерної графіки в навчанні учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Кондратова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови застосування комп'ютерної графіки під час навчання учнів V - VII класів загальноосвітньої школи та виявлено його роль у розвитку навчально-пізнавальної активності, мотивів навчання, міцності та усвідомленості знань. З'ясовано зміст програмно-методичного забезпечення у процесі навчання даних учнів. Визначено дидактичні умови та розроблено технологію застосування комп'ютерної графіки у навчанні учнів V - VII класів загальноосвітньої школи. Уперше запропоновано графічну технологічну схему послідовності етапів підготовки вчителя до уроку з застосуванням комп'ютерної графіки, також наведено методичні рекомендації щодо її використовування на уроках образотворчого мистецтва, історії та українознавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА337459

Рубрики:

      
11.

Цідило І.М. 
Дидактичні умови індивідуалізації трудового навчання учнів 8 - 9 класів засобами інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Цідило ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та визначено дидактичні умови ефективної індивідуалізації трудового навчання у 8 - 9-х класах на засадах запровадження інформаційних технологій, експериментально перевірено їх ефективність. Наведено технологію комп'ютерного проектування об'єктів праці та тестування для визначення навчальних досягнень учнів за урахування їх індивідуальних можливостей. Запропоновано педагогічний програмний засіб "Інженер".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА344677

Рубрики:

      
12.

Салащенко Г.М. 
Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.М. Салащенко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості здійснення навчального діалогу у процесі вивчення учнями іноземної мови. Розкрито суть понять "навчальний діалог", "діалогічний підхід до вивчення знань", "діалогічна взаємодія в системі "вчитель - учень", зміст і структурні компоненти такого діалогу. Виявлено й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують його результативність щодо підвищення якості гуманітарних знань учнів. Проведено формувальний експеримент, під час якого апробовано структуру навчального процесу, побудованого за принципами діалогічного підходу до його організації, розроблено й упроваджено в практику криворізьких загальноосвітніх шкіл програму уроків "Питання методики та змісту формування культурознавчої грамотності за допомогою навчального діалогу". Створено систему індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з метою розвитку самостійності, творчої активності, імпровізації, іншомовної культури учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 +
Шифр НБУВ: РА356905

Рубрики:

      
13.

Зубченко О.С. 
Інформаційно-комунікаційні технології у шкільній освіті Великобританії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.С. Зубченко ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в шкільну освіту Великобританії. Проаналізовано особливості становлення феномену ІКТ в освіті. Розкрито сучасну освітню стратегію Великобританії в галузі ІКТ. Визначено ключові тенденції розвитку ІКТ в освіті країн ЄС. Висвітлено динаміку розбудови моделі ІКТ-освіти на прикладі ключових тенденцій, які прослідковуються у функціонуванні британської школи на чотирьох рівнях: законодавчому, матеріально-технічному, змістовому, підготовки спеціалістів. Виявлено ієрархічну структуру впровадження даної моделі в систему освіти Великобританії. Запропоновано визначення таких понять, як ІКТ в освіті, автономне та мережеве застосування ІКТ в освіті. Класифіковано практичне застосування ІКТ в навчальному процесі, показано інноваційність їх використання в школах Великобританії. Наведено рекомендації щодо впровадження британського досвіду в систему освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.253
Шифр НБУВ: РА372484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Заліток Л. М. 
Книжка як засіб виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заліток ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів. Проаналізовано генезу ідей про виховне значення дитячої книжки в історико-педагогічному процесі. Вивчено історіографію спадщини ученого з даної проблеми. Вперше проведено цілісний системно-структурний аналіз діяльності Павлиської середньої школи за часів В. Сухомлинського з виховання молодших школярів за допомогою книжки. Висвітлено досвід педагога щодо залучення дітей до книжки навчанням читання з застосуванням системного підходу. Розкрито роботу з книжкою в практичній діяльності В. Сухомлинського як систему компонентів, що охоплює об'єктивну та досить повну інформацію про форми роботи з книжкою в початковій школі, розглянуто зміст кожної з даних форм. Показано роль бібліотеки у використанні книжки з метою виховання молодших школярів. Вивчено та проаналізовано творчі ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів у діяльності сучасної Павлиської середньої загальноосвітньої школи I - III ступенів ім. В. Сухомлинського та Українського колежу ім. В. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.252.2 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Фоменко А.В. 
Комп'ютер як засіб організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках історії (на матеріалах курсу стародавнього світу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.В. Фоменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено теоретичну модель організації навчання школярів на уроках історії з застосуванням комп'ютера, яка враховує його основні етапи та закономірності. Встановлено та науково обгрунтовано зв'язок між застосуванням комп'ютера та підвищенням рівнів пізнавальної діяльності учнів та їх навчальних досягнень. Розроблено комп'ютерну навчальну програму з історії стародавнього світу, яка моделює навчально-пізнавальну діяльність школярів, а також методику застосування даного програмного продукту. Визначено основні принципи та критерії створення навчальних програм з історії. Удосконалено методику якісного та кількісного визначення рівнів пізнавальної діяльності учнів на уроках історії стародавнього світу. Визначено та розвинено психолого-педагогічні та технічні критерії розробки навчальної комп'ютерної програми, зокрема, з історії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Т.Р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА323408

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Мельник А.О. 
Літературний розвиток учнів 5 -7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.О. Мельник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методичну систему літературного розвитку учнів V - VII класів у процесі навчально-ігрової діяльності. Представлено структурну модель організації зазначеної діяльності. Удосконалено класифікацію літературних ігор. Розроблено технологічну карту літературної гри. Обгрунтовано доцільність використання ігрових прийомів на всіх етапах вивчення художнього твору з урахуванням його жанрово-родової специфіки. Експериментально доведено, що запропонована методична система сприяє вихованню в учнів зацікавленості у читанні, формуванню у них навичок повноцінного сприйняття художнього твору й усвідомленню специфіки літератури як мистецтва слова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20 + Ч421.252.46 +
Шифр НБУВ: РА341741

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Петровський С.С. 
Метод проектів у профільному навчанні інформатики учнів старшої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.С. Петровський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впровадження методу проектів у профільне навчання інформатики учнів старшої школи. Проаналізовано стан розробленості проблеми в науково-педагогічній літературі. Визначено критерії доцільності впровадження методу проектів у профільне навчання інформатики учнів старшої школи. Розроблено модель реалізації методу проектів у структурі особистісно орієнтованого навчання, яка відображає взаємозв'язки методичної системи, перебіг процесу профільного навчання в у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Розроблено етапи впровадження методу проектів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Ефективність моделі застосування методу проектів у структурі особистісно орієнтованого навчання підтверджено шляхом проведення педагогічного експерименту. Результати дослідження впроваджено в навчальний процес семи ЗНЗ Західного та Східного регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.415 + Ч421.204 + З970р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА363376

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Нищета В.А. 
Метод проектів як засіб формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання українознавчих предметів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Нищета ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання українознавчих предметів засобами проектної діяльності. На підставі результатів аналізу психолого-педагогічної літератури складено номенклатуру сутнісних ознак життєвої компетентності, її функціональну модель і критерії сформованості. Обгрунтовано життєтворчі можливості українознавчих предметів. Виявлено життєво-компетентнісний потенціал методу проектів як особистісно зорієнтованої технології. У контексті ідей компетентнісного підходу та життєтворчого спрямування сучасного навчання, технологічного підходу до організації пізнавальної діяльності учнів, підсилення ролі українознавчої складової сучасної освіти науково обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови використання авторської технології життєвотворчих проектів як засобу формування життєвої компетентності старшокласників у навчанні української мови та літератури, історії України. Розроблено рекомендації щодо її впровадження в процесі навчання українознавчих предметів у середній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.415 + Ю952.2-734 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363689

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Гуменюк О.Є. 
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Є. Гуменюк ; Київ. держ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена висвітленню соціально-психологічних закономірностей розвивальної взаємодії вчителя і учнів в системі модульно-розвивального навчання як соціокультурній організації. Проаналізовані ідеї, принципи, категорії і поняття нової експериментальної системи, описані соціальні параметри моделі психологічного розвитку особистості (полімотивація, соціальна роль, психолого-педагогічний зміст, паритетна освітня діяльність тощо) й обгрунтовані технологічні інваріанти їх взаємозалежного втілення у досвіді педагогічних колективів середніх шкіл. Порівняння наукових підходів до соціального проектування розвивальних систем навчання дало змогу описати структуру соціально-психологічного простору розвивальних взаємин у класі, що організується у формі модульного заняття (міні-модуля). Охарактеризовані компоненти інноваційного програмово-методичного забезпечення повного освітнього циклу (знання - уміння - норми - цінності), описана методологія дослідження ефективності модульно-розвивального процесу. Подані результати системного експертно-діагностичного вивчення основних параметрів і показників психосоціального розвитку вчителів і учнів за нових експериментальних умов свідчать про якісно вищий розвитковий вплив міні-модуля на зростання культурного потенціалу особистості порівняно з традиційним уроком, а також про важливі соціально-психологічні чинники реалізації розвивальної ефективності модульних занять з боку вчителя і учнів. Доведена доцільність нової системи щодо поліпшення психологічної і методичної грамотності педагогів, зростання інтелектуального та особистісного розвитку школярів, підвищення їхньої здатності до неперервної розвивальної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ч421.251

Рубрики:

      
20.

Нечволод Л.І. 
Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.І. Нечволод ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На підставі результатів аналізу теоретичних джерел уточнено місце робочих зошитів як засобу індивідуалізації процесу навчання, функції зошитів, а також розроблено класифікацію завдань стосовно робочих зошитів з друкованою основою (РЗДО) відповідно до рівнів навченості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішності використання РЗДО в індивідуальному процесі навчання, які забезпечують позитивні зміни в характері мотивації навчання, сприяють підвищенню якості знань, формуванню загальноінтелектуальних умінь, розвитку пізнавальної активності та самостійності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.252.2 +
Шифр НБУВ: РА321342

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського