Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (138)Книжкові видання та компакт-диски (122)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.387$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Савенко О. О. 
Економічна підготовка учнів у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Савенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено теоретико-методичне обгрунтування економічної підготовки учнів у позашкільних навчальних закладах. Визначено сутність понять "економічна підготовка учнів позашкільних навчальних закладів", "економічна компетентність учня". Розроблено структуру соціально-педагогічних умов економічної підготовки учнів за компонентами. Розкрито компоненти економічної компетентності учнів позашкільних навчальних закладів. Вдосконалено сутність понять "економічна освіта", "економічне навчання", "економічне виховання" та теоретичні основи економічної підготовки. Висвітлено зміст, форми та методи економічної освіти, навчання та виховання. Досліджено концептуальні положення соціально-економічної практики учнів. Визначено основні положення позашкільної освіти та підходи до організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах та розробки навчальних програм у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.357 + У. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА382118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Биковський Т. В. 
Методика навчання інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Биковський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито історико-теоретичні основи розвитку інформаційних технологій, встановлено основні хронологічні етапи становлення та розвитку інформаційних технологій. Проаналізовано сучасний стан системи інформаційних технологій. Проведено наукове обгрунтування методичної системи навчання інформаційних технологій у науково-технічних гуртках позашкільних навчальних закладів. Розкрито мету та зміст навчання учнів інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах, наведено організаційні форми, методи та засоби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + З970 р(4УКР)21
Шифр НБУВ: РА382227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Барановська І.Г. 
Методичні засади художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Барановська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст та особливості художньо-творчої самореалізації підлітків за умов діяльності ансамблю народної музики. Сформульовано принципи, визначено й перевірено педагогічні умови, які впливають на результативність художньо-творчої самореалізації підлітків в ансамблі народної музики. Встановлено критерії (емоційно-перцептивний, мотиваційно-вольовий, пізнавально-активний, ціннісно-орієнтаційний, художньо-діяльнісний) та рівні (високий, середній, низький) її діагностики. Обгрунтовано й експериментально апробовано методичну модель художньо-творчої самореалізації підлітків за умов діяльності ансамблю народної музики на основі вивчення українських народних музичних традицій, цілісність якої обумовлена взаємозв'язком емоційно-комунікативної, мотиваційної, змістової, ціннісної, процесуальної складових. Удосконалено навчально-методичне забезпечення творчих об'єднань (художньо-творчих колективів) позашкільних закладів освіти та позакласної роботи загальноосвітніх шкіл України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.19р(4УКР)2 + Ч421.387 + Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА351074

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Гавлітіна Т.М. 
Національно-патріотичне виховання підлітків в умовах позашкільного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Гавлітіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано концептуальні підходи щодо національно-патріотичного виховання підлітків у позашкільному навчальному закладі, з урахуванням яких розроблено програмне забезпечення його діяльності. Уточнено сутність поняття "національно-патріотичне виховання" у контексті діяльності позашкільного навчального закладу. Створено організаційно-педагогічну модель національно-патріотичного виховання підлітків, визначено й апробовано умови її реалізації. Розглянуто сучасні форми та методи інноваційної діяльності позашкільного навчального закладу, впровадження яких сприяє удосконаленню процесу національно-патріотичного виховання підлітків. Розроблено систему сутнісних характеристик національно-патріотичної вихованості підлітків у позашкільному навчальному закладі, сукупність яких визначає їх ціннісно-орієнтаційну діяльність. Обгрунтовано доцільність впровадження нового змісту, активних форм і методів національно-патріотичного виховання підлітків, наведено рекомендації щодо удосконалення управління даним процесом у позашкільному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.387 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА350232

Рубрики:

      
6.

Мкртічян О.А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Мкртічян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено, а також обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Балахтар В.В. 
Педагогічні засади організації дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в Україні (1960 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.В. Балахтар ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено позашкільну освіту як сферу організації дозвілля дітей і підлітків. Розглянуто етапи становлення та розвитку організації дозвілля зростаючого покоління у системі позашкільної освіти України (1960 - 1991 рр.). Досліджено роль і місце педагога-організатора дозвілля дітей та молоді у позашкільних закладах означеної доби. Проаналізовано напрями, зміст, принципи, функції, форми та методи організації молодіжного дозвілля. Окреслено систему позашкільних закладів України, визначено їх науково-методичне забезпечення. Висвітлено шляхи реалізації прогресивних ідей досвіду організації дозвілля дітей і підлітків у системі позашкільної освіти досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.387(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шагай Н.М. 
Педагогічні умови морального виховання учнів початкових класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.М. Шагай ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективної організації морального виховання у процесі проведення гурткових занять у позашкільних начальних закладах, якими є: упровадження інноваційної наукової технології, яка враховує специфіку позашкільних навчальних закладів і зумовлена сучасним станом у них виховної системи; діалогічність процесів педагогічної взаємодії керівників гуртків і учнів початкових класів; урахування вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів; підвищення компетентності педагогів позашкільних закладів з питань морального виховання учнів початкових класів; забезпечення адекватності виховних впливів даних закладів і сім'ї на особистість молодшого школяра. Розроблено функціональну модель морального виховання даних дітей, яка містить мету, зміст, принципи, методи, форми, засоби, суб'єкти навчально-виховного процесу, педагогічні умови та результати морального виховання. Доведено, що підвищення рівня моральної вихованості здійснюється за умови впровадження виховної технології, яка передбачає проведення виховної роботи з молодшими школярами з застосуванням інтерактивних форм і методів, а також підготовку їх педагогів і батьків до здійснення морального виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Ч421.387 +
Шифр НБУВ: РА351638

Рубрики:

      
9.

Останіна Н.С. 
Проблеми організації клубної роботи з учнівською молоддю в педагогічній теорії й практиці України (1917 - 1931 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.С. Останіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості організаційно-педагогічної діяльності клубів учнівської молоді в педагогічній теорії та практиці в 1920-ті рр. З'ясовано історико-педагогічні джерела формування дитячого клубу як педагогічного феномену та охарактеризовано його виховну сутність. Висвітлено особливості становлення та розвитку дитячих клубів в Укрїні у досліджуваний період. Розглянуто науково-теоретичні засади та провідні тенденції їх діяльності. Обгрунтовано можливості використання перспективних ідей клубної роботи з учнівською молоддю у 1920-х рр. за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.387 +
Шифр НБУВ: РА334709

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Гуцол А. В. 
Розвиток системи позашкільних закладів освіти в Луганській і Донецькій областях (1946 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Гуцол ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості процесу розвитку позашкільних закладів освіти на Луганщині та Донеччині у 1946 - 1991 рр. Розкрито теоретичні засади організації позашкільної освіти, основні види позашкільних закладів. Надано визначення поняття "позашкільні заклади освіти". Розглянуто основні нормативно-правові акти, які сприяли якісним і кількісним змінам у системі позашкільних закладів. Встановлено, що період розвитку позашкільних закладів (1946 - 1991 рр.) умовно можна розділити на чотири етапи, кожен з яких мав свої особливості, зумовлені роллю вказаних закладів у системі освіти. Розкрито регіональні особливості матеріально-технічного та кадрового забезпечення позашкільних закладів на Луганщині та Донеччині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР5)62/63 + Ч421.387(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Окушко Т.К. 
Соціально-педагогічні умови корекції девіантної поведінки підлітків у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.К. Окушко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Подано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми девіантної поведінки підлітків у позашкільних навчальних закладах. Досліджено феноменологію поняття "девіантна поведінка підлітків" та уточнено його сутність відповідно до особливостей підліткового віку. Обгрунтовано сутність поняття "корекційно-педагогічна діяльність" у позашкільних навчальних закладах. У структурі корекції девіантної поведінки підлітків виділено когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінково-регулятивний компоненти, визначено соціально-педагогічні умови, розроблено та експериментально перевірено різнорівневу структурно-функціональну модель корекції девіантної поведінки підлітків, підготовлено методичні рекомендації щодо корекції девіантної поведінки підлітків у позашкільному навчальному закладі. Результати дослідження дозволили довести ефективність запропонованих соціально-педагогічних умов і різнорівневої структурно-функціональної моделі кореції девіантної поведінки підлітків у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю983.620.2-81 + Ч421.387 +
Шифр НБУВ: РА368288

Рубрики:

      
12.

Калюжна О.І. 
Формування навичок здорового способу життя підлітків у позашкільному навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.І. Калюжна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "навички здорового способу життя підлітків". Розроблено й експериментально перевірено модель формування навичок здорово способу життя у підлітків у позашкільному навчальному закладі, встановлено критерії, показники та рівні їх сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування навичок здорового способу життя у підлітків, якими є спрямування змісту їх практичної діяльності на усвідомлення поняття "навички здорового способу життя"; впровадження у навчально-виховний процес спеціально розроблених програм валеологічного змісту з урахуванням індивідуальних особливостей і вікових потреб школярів; підвищення фахової підготовки керівників грутків; залучення батьків до навчально-виховного процесу позашкільних закладів як рівноправних суб'єктів. Розроблено особисно-орієнтовані положення про формування навичок здорового способу життя підлітків засобами гурткової роботи у позашкільному навчальному закладі (гігієнічних навичок, правильного харчування, рухової активності, загартування організму, безпечної поведінки).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.387
Шифр НБУВ: РА372779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Тихенко Л.В. 
Формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук України: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Тихенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності в Малій академії наук (МАН) України у педагогічній теорії та практиці. Досліджено процес становлення та розвитку МАН України як навчально-виховної системи. Розроблено критерії оцінювання та здійснено перевірку ефективності сучасної соціально-педагогічної моделі МАН України як комплексу організаційно-педагогічних умов для формування творчих здібностей старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розроблено й експериментально перевірено методику такого формування. Окреслено стратегію розвитку навчально-виховної системи "Мала академія наук України" на державному, регіональному та процесуальному рівнях. Обгрунтовано необхідність переорієнтації освітнього середовища МАН України з навчальної мети на виховну та навчально-розвивальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.268 + Ю984.51-724 +
Шифр НБУВ: РА361040

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Стародубцева І.В. 
Формування у підлітків соціального досвіду в умовах дитячого оздоровчого центру: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І.В. Стародубцева ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Доведено, що ефективності процесу формування у підлітків соціального досвіду у дитячому оздоровчому центрі сприяє створення та дотримання залучення підлітків до спеціально організованої діяльності, спрямованої на набуття соціального досвіду, поряд із забезпеченням вільного вибору різних видів діяльності, кола спілкування та відносин у дитячому оздоровчому центрі, реалізації науково доцільної програми діяльності педагогічного колективу з формування у підлітків соціального досвіду, здійснення спеціальної підготовки педагогічних працівників дитячого оздоровчого центру до виховної діяльності, спрямованої на формування у підлітків соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.387
Шифр НБУВ: РА371705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського