Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (170)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (615)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
1.

Панчук Т.В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Панчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Попова Н.В. 
Організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Н.В. Попова ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні. Виокремлено їх основні види та компоненти. Розроблено систему консультативного забезпечення та її основні складові - концептуальну, мотиваційну, змістову, операційно-технологічну. Розроблено технологію визначення стану консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, зміст і технологію діяльності регіонального, місцевих і шкільних центрів консультативного забезпечення їх управлінської діяльності й основні напрями роботи. Висвітлено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст й умови проведення. Проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування розробленої системи в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА358060

Рубрики:

      
3.

Петренко А.А. 
Організаційно-педагогічні засади атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Петренко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел визначено організаційно-педагогічні засади управлінської діяльності директора школи. Науково обгрунтовано й апробовано модель атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розроблено кваліметричну субмодель, яка виконує роль інструментарію та має підпорядковану функцію щодо загальної моделі атестації керівника навчального закладу. Встановлено підвищення якості загальної середньої освіти в регіоні в результаті впровадження в управлінську практику розробленої моделі атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу. З метою підвищення компетентності керівників та поліпшення підготовки кадрового резерву директорів загальноосвітніх шкіл регіону розроблено відповідні науково-методичні рекомендації. Експериментально виявлено поліпшення професійно-особистісних характистик керівників загальноосвітніх навчальних закладів та позитивний вплив запропонованої моделі на рівень загальної та середньої освіти в Чернігівському регіоні. Результати наукового дослідження впровадежно в управлінську діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, експертних рад та експертних комісій системи загальної середньої освіти Чернігівського та Харківського регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч34(4УКР) п2 +
Шифр НБУВ: РА351309

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Пархоменко І.М. 
Організаційно-педагогічні засади оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.М. Пархоменко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с.: рис. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури та нормативних документів системи освіти України, вивчення досвіду науковців і практичних досліджень розроблено систему оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) районним управлінням освіти на державно-громадських засадах за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної). Визначено структуру та зміст оцінювання за основними напрямами їх управлінської діяльності (стратегічного менеджменту, управління навчально-виховним процесом, менеджменту персоналу, фінансово-господарського менеджменту, внутрішніх і зовнішніх комунікацій) й особистісно-діловими якостями. Запропоновано рівні управлінської кваліфікації (нормативно-репродуктивний, перетворювальний, технологічний, творчо-інноваційний) і відповідні кваліфікаційні категорії ("керівник", "керівник першої категорії", "керівник вищої категорії", "керівник-наставник"). Розроблено інформаційно-ресурсний комплекс для оцінювання їх управлінської діяльності та його проведення за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА348804

Рубрики:

      
5.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Ларіна Н.Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Ларіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА364737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
7.

Василенко Н.В. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Василенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу інноваційної діяльності та її нормативно-правового забезпечення розроблено та теоретично обгрунтовано систему підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розроблена система містить взаємозалежні та взаємозумовлені складові, а саме: концептуальну, змістову, технологічну, рефлексивну, прогностичну. Концептуальна складова відображає наукові засади підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО, змістова розкриває оновлений навчально-тематичний план, форму організації навчання, що відповідають сучасним вимогам до вищих навчальних закладів, технологічна містить сучасні технології (форми та методи) навчання дорослих, рефлексивна розкриває методику визначення рівня підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності, прогностична - технологію фахового зростання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311,01 +
Шифр НБУВ: РА353493

Рубрики:

      
8.

Романенко Н.А. 
Підготовка майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності в умовах інноваційного середовища: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Романенко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено структуру готовності майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища. Визначено критерії (аксіологічний, когнітивний, функціональний), показники та рівні готовності майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища, що складається з таких етапів: інформаційно-когнітивний, аналітико-проектувальний, самостійно-креативний. Розроблено спецкурс "Професійна діяльність менеджерів освіти за умов інноваційного середовища", який використано в експериментальній моделі підготовки майбутніх спеціалістів даного напряму у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА369896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Прасол Д.В. 
Психологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.В. Прасол ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

На емпіричному рівні досліджено особливості формування психологічної готовності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до прогностичної діяльності. Проаналізовано її специфіку стосовно керівників ЗНЗ, її місце в управлінській діяльності даних керівників. Розроблено теоретичну модель дослідженої готовності. Визначено компоненти психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності (гностичну, мотиваційну, операційну, особистісну). Вивчено індивідуальні властивості, які входять до складу визначених компонентів, що зумовлюють її успішність та рівні успішності, проаналізовано розподіл керівників навчальних закладів за цими рівнями та соціально-демографічними показниками. Розроблено й апробовано програму психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності. Визначено психологічні умови її формування в системі післядипломної освіти. Відзначено, що психологічними засадами розвитку готовності керівників ЗНЗ до зазначеної діяльності є зміст (сукупність знань про прогностичну діяльність), чинники (сукупність якостей, які впливають на її успішність), засоби (навчальний семінар-тренінг, який базується на різноманітних методах навчання - міні-лекціях, дискусіях, рольових іграх, психологічних вправах і завданнях), умови (організаційні та змістові).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА363948

Рубрики:

      
11.

Серкіс Ж.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ж.В. Серкіс ; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображуються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА332140

Рубрики:

      
12.

Фадєєва М.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування позитивного іміджу освітньої організації : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М.В. Фадєєва ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено зміст, структуру та показники позитивного іміджу освітньої організації, виявлено чинники його формування. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до формування позитивного іміджу освітньої організації як результату їх підготовки. Виявлено особливості готовності керівників ЗНЗ до формування позитивного іміджу закладів освіти та чинників, які впливають на її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю953 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА372083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Дивак В. В. 
Розвиток економічної компетентності директорів загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Дивак ; "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему розвитку економічної компетентності (ЕК) директорів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Висвітлено теоретичні засади економічної діяльності директорів ЗНЗ. Розкрито сутність поняття "економічна компетентність директорів ЗНЗ" та створено модель даної компетентності. Обгрунтовано технологію розвитку ЕК директорів ЗНЗ засобами ІКТ у системі підвищення кваліфікації. Розроблено спеціалізований навчальний курс "Розвиток економічної компетентності директорів ЗНЗ" і методичні рекомендації щодо її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411 + У9(4УКР)240.01
Шифр НБУВ: РА378190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Губа А.В. 
Теоретико-методичні засади формування управлінської культури вчителя - майбутнього менеджера освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.В. Губа ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Проаналізовано суть понять "менеджмент", "освітній менеджмент", "педагогічний менеджмент", "менеджер освіти". Досліджено генезис теорії освітнього менеджменту, з'ясовано його функції, принципи та механізми. Визначено особливості професійної діяльності вчителя як суб'єкта освітнього менеджменту. Розкрито роль і значення управлінської культури вчителя як складової його професійної культури, визначено сутність управлінської культури вчителя й обгрунтовано структурні компоненти управлінської культури майбутніх менеджерів освіти. Висвітлено систему формування управлінської культури майбутнього менеджера освіти, її парадигмально-концептуальні детермінанти, розглянуто компоненти розробленої системи. Розроблено та впроваджено технологію науково-методичного забезпечення системи формування управлінської культури майбутнього менеджера освіти та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА370100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Зуб'як Р.М. 
Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Р.М. Зуб'як ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано систему управління якістю підвищення кваліфікації керівника загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) сільської місцевості в інституті післядипломної педагогічної освіти. Розкрито сутність, зміст і структуру управління якістю навчального процесу в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти (ОІППО). Уточнено поняття "управлінська компетентність", "якість підвищення кваліфікації", "управління якістю підвищення кваліфікації". Визначено критерії підвищення кваліфікації керівника ЗНЗ сільської місцевості в ОІППО. Розроблено модель управління якістю підвищення кваліфікації керівників закладів освіти сільської місцевості, факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності управління та субмодель управління якістю підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ сільської місцевості на кваліметричній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Базелюк В.Г. 
Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Г. Базелюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито суть поняття "дослідницька діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу", визначено її зміст і структуру. Установлено, що ця діяльність є цілеспрямованим видом діяльності, зміст якої полягає в одержанні об'єктивної, науково-обгрунтованої, вірогідної інформації, необхідної для створення умов і застосування ефективних способів вирішення управлінських, педагогічних та інших проблем, які виникають у процесі функціонування та розвитку ЗНЗ за сучасних умов. Розроблено та науково обгрунтовано модель структурних складових процесу формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ в установах і закладах системи післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано та впроваджено у навчальний процес програми спецкурсів "Технологія науково-педагогічного дослідження в школі", "Дослідницька діяльність керівника ЗНЗ: теорія та практика", а також методичні рекомендації щодо формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ у даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА361807

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Жебровський Б.М. 
Формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Б.М. Жебровський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз поняття "якість", систематизовано сучасні наукові позиції щодо категорій "якість освіти", "управління якістю освіти". Визначено характерологічні особливості управлінської діяльності директора школи щодо забезпечення якості освіти. Обгрунтовано структуру професійної готовності директора школи та визначено її компоненти: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-когнітивний, особистісно-вольовий, рефлексивно-операційний. Доведено, що підвищенню ефективності формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти сприяє впровадження експериментальної моделі, в якій враховано концептуальні ідеї навчально-методичної програми підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА322155

Рубрики:

      
18.

Дзюба 
Формування психологічної готовності заступника директора школи до взаємодії з учителями в умовах конфлікту: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тетяна Михайлівна Дзюба ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч314 + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА352454

Рубрики:

      
19.

Тополенко О.О. 
Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О.О. Тополенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень як системи мотивів, знань, умінь і навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Встановлено взаємозв'язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти для прийняття управлінських рішень" і підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА369477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського