Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (584)Книжкові видання та компакт-диски (1062)Журнали та продовжувані видання (251)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Печенізький В.П. 
Активне соціально-психологічне навчання компетентності у спілкуванні керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / В.П. Печенізький ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми використання теорії та практики активного соціально-психологічного навчання у розвитку компетентності у спілкуванні управлінських кадрів. Проаналізовано структурні елементи компетентного спілкування, їх зв'язок із професійною діяльністю керівника військового колективу. Уточнено класифікацію психологічних труднощів спілкування, їх причини, характер змін міжособистісного сприйняття внаслідок впливу соціально-психологічного тренінгу (СПТ). Розроблено діяльнісно-орієнтовану програму СПТ, спроможну забезпечити інтенсивний розвиток знань, навичок і умінь компетентного спілкування керівників військових колективів, а також критерії та методичні процедури комплексної оцінки компетентності у спілкуванні з урахуванням впливу СПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА310184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Шкурко Я.І. 
Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Я.І. Шкурко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх урахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. На основі експерименту обгрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності. Розроблено й апробовано спецкурс "Психологія статевих відмінностей керівників загальноосвітніх закладів системи загальної середньої освіти", цикл лекцій, практичних (семінарських) занять і тематичних дискусій, інші програмно-методичні матеріали з метою урахування фактора статі у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних педагогічних працівників освіти, зокрема, жінок - директорів шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю953.41
Шифр НБУВ: РА308301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кохан В.Г. 
Діяльність військового керівника по збереженню психічного здоров'я військовослужбовців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / В.Г. Кохан ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2003. — 18 с.: табл. — укp.

Уточнено суть та зміст психічного здоров'я військовослужбовця. Проведено експериментальне дослідження та визначено рівні психологічної готовності військових керівників до діяльності щодо збереження психічного здоров'я підлеглого. Розроблено пропозиції з метою оптимізації зазначеної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю942-69 + Ц4,8(4УКР)42 +
Шифр НБУВ: РА326281

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Родіна Н.В. 
Індивідуально-особистісні особливості менеджерів середньої ланки в кризових ситуаціях: психодинамічний підхід: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.В. Родіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми вивчення психологічних характеристик менеджерів у контексті антикризового менеджменту. Як теоретичну модель, яка дозволяє вивчати особливості поведінки менеджерів за кризових ситуацій, обрано модель структури особистості, яка складається з таких рівнів: несвідомого - того, що суб'єктивно переживається, та декларативного. Розвинуто теоретичний концепт "Его-заломлення" як функції, що перетворює взаємодію ситуаційних факторів і структури особистості на поведінкові реакції. Обгрунтовано адекватність застосування психодинамічного підходу до вивчення феноменів, що знаходяться у несвідомому особистості та регулюють її поведінку за кризових ситуацій. Побудовано психологічні профілі менеджерів середньої ланки, базуючись на виявленій завдяки проведеному дослідженню структурі їх провідних індвідуально-особистісних особливостей, з врахуванням статі, віку, стажу роботи, сімейного статусу, кількості дітей у сім'ї, порядкового номеру народження, кількості братів і сестер. Значну увагу приділено порівняльному аналізу індивідуально-особистісних особливостей менеджерів середньої ланки комерційних і державних структур. Проведено класифікацію кризових ситуацій. Розроблено рекомендації щодо підготовки менеджерів середньої ланки до діяльності за кризових ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА339809

      
5.

Манилюк Ю.С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.С. Манилюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411 +
Шифр НБУВ: РА349847

Рубрики:

      
6.

Коцюк Ю.А. 
Криптографія як метод формування психологічного комфорту менеджерів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / Ю.А. Коцюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Вивчено поняття психологічного комфорту менеджерів, що активно використовують у їх діяльності інформаційні системи. Досліджено вплив криптографії на формування психологічного комфорту менеджерів. Систематизовано й узагальнено трактування суті поняття психологічного комфорту. Запропоновано визначення поняття "психологічний комфорт менеджера" у його професійній діяльності. Вивчено й узагальнено погляди науковців щодо впливу психологічного комфорту особистості на ефективність праці. Встановлено існування помірного позитивного статистично вірогідного зв'язку між рівнем психологічного комфорту менеджерів, що активно використовують інформаційні системи, та наявними у них знаннями з криптографії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х840.4с +
Шифр НБУВ: РА365473

      
7.

Панчук Т.В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Панчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Щегорцова В.М. 
Мотивація праці державних службовців: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.03 / В.М. Щегорцова ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено зміст понять "мотивація" та "мотивація праці як функція державного управління". Запропоновано класифікацію видів мотивації на основі узагальнення підходів, що існують в економічних, психологічних наукових джерелах і літературі з державного управління. Виявлено проблеми та негативні сторони системи мотивації праці державних службовців. Розглянуто необхідність участі кадрової служби як головного суб'єкта управління мотивацією праці в органах державної влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1 + Ю959.18
Шифр НБУВ: РА371492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Кравченко Л.М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної моделі даної підготовки менеджера освіти в інтегрованому соціально-педагогічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362771

Рубрики:

      
10.

Кобера А.В. 
Організаційно-психологічні детермінанти лідерства в органах внутрішніх справ України: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / А.В. Кобера ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти лідерства в органах внутрішніх справ України. Проаналізовано існуючі теорії та концепції лідерства, розглянуто особливості його виникнення в органах внутрішніх справ України та поліцейських організаціях зарубіжних країн. Встановлено, що умовою ефективності діяльності міліцейського підрозділу є виконання керівником ролі лідера колективу. До наукового обігу введено поняття "управлінський лідер органів внутрішніх справ". Визначено об'єктивні й суб'єктивні детермінанти лідерства в органах внутрішніх справ. Розроблено інтеграційну модель управлінського лідера. На підставі визначених професійно-значущих якостей управлінського лідера органів внутрішніх справ встановлено критерії професійно-психологічного відбору та підготовки керівників органів внутрішніх справ. Розроблено комплексну тренінгову програму розвитку лідерського потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.22 + Ю954.05 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА356010

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Афанасенко В.С. 
Особистісні фактори ефективності управлінської діяльності військового керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Афанасенко ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено індивідуально-типологічні, емоційно-вольові, психолого-адаптивні та комунікативні якості військових керівників різних рівнів підготовки та стажу служби. Розроблено систему критеріїв ефективності управлінської діяльності офіцера на базі особистісних факторів. Обгрунтовано необхідність системи соціально-психологічної підготовки офіцерів-керівників, курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів до управлінської діяльності. Запропоновано адаптовані навчальні програми та методики щодо цілеспрямованого розвитку необхідних керівнику психологічних знань, умінь та навичок, а також особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 + Ю959.18
Шифр НБУВ: РА309650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Ларіна Н.Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Ларіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА364737

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  
  

      
13.

Свєтлорусова А.В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.В. Свєтлорусова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА366540

Рубрики:

      
14.

Косар У. Б. 
Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / У. Б. Косар ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше на теоретичному й експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обгрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Визначено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих її елементів та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності. Набули подальшого розвитку уявлення про зміст, сутність, психологічні особливості успішної управлінської діяльності та професійної самосвідомості керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА383742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Кострікін О.В. 
Професійно важливі якості керівника як чинник ефективності управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / О.В. Кострікін ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено взаємозв'язок ефективності управлінської діяльності з рівнем самоактуалізації, ціннісними орієнтаціями керівника, компетенцією, професійною ідентичністю. На основі системного теоретичного аналізу процесу управлінської діяльності було розглянуто структурно-функціональну модель, що відображає систему її регуляції та функціональні зв'язки з професійно важливими підсистемами особистості. Досліджено систему детермінації ефективності управлінської діяльності, комплекс суб'єктивних і об'єктивних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14
Шифр НБУВ: РА372037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Овдієнко І. М. 
Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Овдієнко ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз основних наукових підходів до вивчення проблеми взаємодії, на основі яких визначено зміст, структуру та показники ефективної взаємодії керівників ЗНЗ зі шкільною психологічною службою (ШПС). Висвітлено проблеми психологічної підготовки управлінців до взаємодії з цією службою. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до цієї взаємодії як результату їх психологічної підготовки. Встановлено особливості та чинники готовності керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС. Апробовано авторську програму психологічної підготовки керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС та доведено ефективність її використання за умов професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА380061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Матеюк О.А. 
Психологічний вплив командира на підлеглих у військово-професійній діяльності: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.09 / О.А. Матеюк ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 32 с. — укp.

Проведено теоретико-методологічне та експериментальне дослідження феномену професійного психологічного впливу військового керівника на підлеглих як системного утворення. Охарактеризовано його структуру, властивості та функції. Сформульовано визначення поняття професійного психологічного впливу військового керівника на підлеглих, показано його специфіку у зіставленні з іншими видами психологічного впливу. Визначено основні чинники, що детермінують успішність професійного психологічного впливу військового керівника на підлеглих, описано його алгоритм, закономірності та базові механізми реалізації, розроблено теоретичну модель та інноваційні технології. Уточнено основні напрямки застосування окремих методів і системокомплексів професійного психологічного впливу військового керівника на підлеглих, здійснено систематизацію сучасних стратегій, тактик і техніки його застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953. + Ю959.18:Ц + Ц4,8(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА346618

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Лазорко О.В. 
Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Лазорко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито зміст поняття відповідальності менеджера промислового підприємства. Визначено структуру та особливості даного соціально-психологічного утворення. Виявлено об'єктивні й суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислових підприємств та їх вплив на формування високого рівня досліджуваної особистісної якості. Розроблено й апробовано технологію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.1 + Ю959.181:У + У9(4УКР)301-212.14 +
Шифр НБУВ: РА350895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Юркевич Г.Й. 
Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.Й. Юркевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дослідження присвячене вивченню психологічних детермінат розвитку особистості мененджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку мененджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181-213

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського