Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (584)Книжкові видання та компакт-диски (256)Журнали та продовжувані видання (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.Е. Гризун ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 39 с. — укp.

Визначено засади інтеграції наукових знань на основі дослідження впливу інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти та на навчальну дисципліну. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: сутність, мету, закономірності, принципи, етапи та логіку. Розроблено технологію даного проектування. Визначено, що внутрішня науково-методична експертиза модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань, має здійснюватися за моделями оцінювального та діагностичного типів. Проведено емпіричне дослідження, яке довело високу якість готового проекту та позитивний вплив даного проектування на планування та результативність навчального процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5 +
Шифр НБУВ: РА368643

Рубрики:

      
2.

Бугеря Т.М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Бугеря ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р +
Шифр НБУВ: РА367290

Рубрики:

      
3.

Демінська Л.О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Демінська ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5 +
Шифр НБУВ: РА328636

Рубрики:

      
4.

Федієнко В.В. 
Моделі кваліметрії і порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Федієнко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 24 с. — укp.

Проведено порівняльний аналіз існуючих шкал оцінювання навчальних досягнень студентів. Проаналізовано передовий досвід вітчизняних ВНЗ щодо забезпечення кваліметрії цих досягнень за умов кредитно-модульної організації навчального процесу. Розроблено та теоретично обгрунтовано моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень майбутніх фахівців у різних оціночних системах. Уточнено критерії та показники, за якими визначалася ефективність моделей кваліметрії та проведено порівняння цих рівнів у різних оціночних системах. Доведено ефективність визначених моделей кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.28 + Ч484(4)Ц22 +
Шифр НБУВ: РА367740

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Запорожченко Ю. Г. 
Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. Г. Запорожченко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено ступінь дослідженості заявленої проблеми у вітчизняному та зарубіжному педагогічному просторі. Досліджено історичні передумови становлення системи забезпечення якості освіти в Ірландії в контексті взаємозв'язків усіх компонентів неперервної освіти. Розглянуто організаційні засади забезпечення якості вищої освіти, розбудову національної кваліфікаційної рамки, особливості використання моніторингу процедур забезпечення якості у ВНЗ Ірландії з огляду на євроінтегральні процеси. Розроблено рекомендації для покращання функціонування вітчизняної системи забезпечення якості вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ІРЛ) + Ч481.21
Шифр НБУВ: РА381024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ключковська 
Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ірина Михайлівна Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА341617

Рубрики:

      
7.

Кушнір В.А. 
Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кушнір ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 39 с. — укp.

Системно досліджено педагогічний процес у теоретико-методологічному аспекті. Зазначено, що складність педагогічного процесу як системи характеризують поняття: недиз'юнктивність, гетерогенність, гіпертекстуальність, різноманіття. Обгрунтовано визначальні системні властивості педагогічного процесу: невизначеність, хаотичність, закономірність, біфуркаційність, темпоральність, нестійкість, мінливість. Суперечності в педагогічному процесі співіснують на основі принципу доповнювальності, створюючи цим необхідне різноманіття станів педагогічного процесу, яке забезпечує його саморозвиток як складної системи. Системне розуміння педагогічного процесу сприяє формуванню методологічних знань педагога, які допоможуть учителю зорієнтуватися у всій складності педагогічного процесу, визначити своє місце в ньому. Відзначено, що методологічні знання, як надпредметні, допомагають педагогу розібратися в чисельних науково-методичних публікаціях, які в основному відображають предметні знання про педагогічний процес і є важливим складником професійної підготовки педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.21
Шифр НБУВ: РА323888

Рубрики:

      
8.

Карпенко О.О. 
Трансформація навчальної книги в умовах інформатизації вищої освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / О.О. Карпенко ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження питань стосовно трансформації навчальної книги за умов інформатизації вищої освіти. Виявлено рівень теоретичної розробленості даної проблеми. Обгрунтовано загальну типологічну модель навчальної книги, що передбачає врахування ознак (змісту, форми, жанру, ролі у навчальному процесі, читацького та цільового призначень) і особливості її адаптації до галузі бібліотечно-інформаційної освіти. Установлено залежність трансформації ознак навчальної книги від впливу соціокультурних змін в освіті. Запропоновано класифікацію функцій підручника за умов інформатизації згідно ознак їх домінування. Визначено структурну композицію сучасного підручника як навчально-педагогічного комплексу, що інтегрує навчально-методичні матеріали. Розглянуто напрями вдосконалення навчальної книги в інформаційному середовищі вищої освіти за умов інформатизації завдяки визначенню критеріїв її адаптації за змістом і формою та моделі функціонування, використання та розвитку у зазначеному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 +
Шифр НБУВ: РА337561

Рубрики:

      
9.

Тітаренко Н. Ю. 
Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Тітаренко ; НАПН України ; Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення "педагогічного проектування", "проективних умінь". Розроблено модель технології формування вмінь проектувати підручник у магістрантів, яку розглянуто на трьох рівнях конкретизації: інтерпретації інтегративно-синергетичної моделі педагогічної технології, змістової моделі формування вмінь магістрантів проектувати підручник; спецкурсу "Проектування підручника для вищої школи". Досліджено педагогічні умови ефективного формування проективних умінь у магістрантів. Удосконалено структуру організаційних, інформаційних, моделювання і діагностичних проективних умінь шляхом доповнення їх операційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА380694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Кірей К.О. 
Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.О. Кірей ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю з застосуванням засобів мультимедіа у процесі вивчення фахових дисциплін економічного профілю. Уточнено професійно-орієнтовану модель випусника ВНЗ зазначеного профілю за професійно значущими параметрами й аспектами необхідних знань, умінь, навичок і якостей, а також критеріями та рівнями їх сформованості. Розкрито особливості професійного навчання майбутніх фахівців економічного профілю як сучасної педагогічної проблеми. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у даних студентів ВНЗ професійних знань з застосуванням засобів мультимедіа та методичних рекомендацій щодо проектування мультимедійних навчальних програмних засобів з фахових економічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.215.71 +
Шифр НБУВ: РА361890

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Кісіль М.В. 
Якість вищої освіти як предмет філософського аналізу: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / М.В. Кісіль ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано якість вищої освіти як інтегральний продукт науки та культури, що має власні атрибутивні характеристики та відповідає потребам розбудови суспільства. Її властивості мають прояв у компетенціях фахівців, зафіксованих у державних стандартах освіти. Проаналізовано даний феномен як сумарний енергоінформаційний потенціал особистості, що накопичується під час навчання у ВНЗ, зміст якості освіти має прояв у інноваційному характері продуктивної діяльності фахівця, розглянуто її суб'єктивовану й об'єктивовану форми існування. Суб'єктивно буття якості освіти визначаєтья самовідчуттям конкурентопроможності особистості фахівця та його мотивацією до праці, а об'єктивно має прояв у двох вимірах: потенційному - як концептуалізація державотворення, розбудови громадянського суспільства, формування освітнього простору Об'єднаної Європи та матеріалізованому - як складова інноваційно-інформаційного суспільства, як продукт інноваційної діяльності. Обгрунтовано її подвійну детермінацію у зовнішньому плані - завдяки глобалізації, єпропейській інтеграції, інтернаціоналізації, а внутрішня зумовлюється сучасною наукою, що є стрижнем освіти та цінностями національної культури, забарвлення яких визначається тенденціями демократизації та гуманізації. Наведено пропозиції щодо гарантування якості вищої освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ю252:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА359852

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського