Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (620)Книжкові видання та компакт-диски (605)Журнали та продовжувані видання (78)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР)7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коджа Т.І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Коджа ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА325968

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Сергійчук О.М. 
Вища школа України в умовах лібералізації суспільного життя. 1953 - 1964 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.М. Сергійчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Проаналізовано політику партійно-радянської влади щодо вищої школи у період хрущовської "відлиги". З'ясовано суть лібералізації суспільного життя, її вплив на розвиток вищої школи та реформування вищих навчальних закладів республіки. Визначено кількісний та якісний склад науково-педагогічних кадрів вищої школи України, розкрито особливості їх підготовки за умов децентралізації управління вузами. Виявлено особливості формування складу студентів вузів, простежено їх національне та соціальне походження. Досліджено вплив лібералізації суспільних процесів на проведення навчального процесу, проаналізовано підходи партійних і громадських організацій до виховання студентства. Значну увагу приділено матеріально-технічному забезпеченню вищої школи республіки, її фінансуванню, житлово-побутовим умовам студентів. Прослідковано міжнародні зв'язки вищих навчальних закладів республіки з вузами інших країн світу, а також встановлено їх характер і результативність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА320949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Полякова Л. П. 
Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Л. П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан та еволюційні тенденції розвитку української системи вищої освіти, її специфіку в порівнянні з закордонними системами й обгрунтовано загальносвітові тенденції розвитку системи вищого освіти. Виявлено специфіку функціонування, передумови та напрямки розвитку університетів в інноваційній економіці. Визначено напрямки трансформації університетів за умов інноваційного розвитку економіки та суспільства, що базується на знаннях. Запропоновано визначення поняття "інноваційний університетський комплекс" як перспективної форми інтеграції освітньої, наукової й інноваційної діяльності. Розроблено концептуальні підходи до формування внутрішньої структури освітньої підсистеми університетського комплексу. Обгрунтовано стратегічні напрямки інноваційного розвитку університетських комплексів з урахуванням особливостей організації української системи вищої освіти та загальносвітових тенденцій розвитку системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.253 + Х819(4УКР)132.1 ф
Шифр НБУВ: РА376293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Сафонова В.Є. 
Інноваційні основи макроекономічного прогнозування розвитку системи вищої освіти України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / В.Є. Сафонова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено інноваційні засади макроекономічного прогнозування розвитку системи вщиої освіти України. Обгрунтовано соціально-економічні та організаційні передумови наукового передбачення як фундаментальні засади аналізу процесів прогнозування та планування у галузі вищої освіти. Сформульовано визначення основних економічних категорій та принципів процесу прогнозування у сфері вищої освіти, розкрито інноваційні підходи щодо його здійснення. Вивчено сучасний досвід планування та прогнозування функціонування вищих навчальних закладів провідних зарубіжних країн (США, Японії, Франції) з метою використання окремих здобутків у вітчизняній системі вищої школи. Досліджено макроекономічний механізм її прогнозування за умов інноваційного розвитку. Проведено науковий аналіз інформаційного забезпечення прогнозування та планування у галузі вищої освіти, моделювання основних макроекономічних показників її розвитку. Визначено параметри формування прогнозів нової структури вузівської системи, студентського контингенту та викладацького складу. Розглянуто засади прогнозування фінансово-економічного розвитку системи вищої освіти на державном рівні та за умови використання позабюджетних джерел. Визначено основні механізми удосконалення прогнозування фінансово-економічної системи ВНЗ за умов ринкових перетворень і модернізації галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА343303

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Довгань К.Г. 
Київський університет в умовах посилення сталінського тоталітарного режиму (1933 - 1941 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / К.Г. Довгань ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проведено всебічний аналіз широкого кола джерел з історії Київського державного університету (КДУ), документів і матеріалів його діячів (1933 - 1941 рр.). Відзначено, що процес відновлення та становлення КДУ у 1933 - 1941 рр. відбувався за умов оформлення радянських засад системи вищої освіти, згідно з якими університет розглядався не як автономний центр розвитку науки та культури, а як своєрідна "кузня кадрів" і "ділянка ідеологічного фронту". У кінці 1930-х рр. Київський університет перетворився на звичайний радянський вищий учбовий заклад з уніфікованою системою викладання, слухняною професурою та вірним справі побудови соціалістичного суспільства студентством. Науково-педагогічна та громадсько-політична діяльність представників професорсько-викладацького та науково-допоміжного складу, співробітників, студентів і аспірантів Київського університету у 1933 - 9141 рр. відбувалась у контексті наступу влади на інтелігенцію, розгортання репресій щодо неї. Установлення тотального контролю над вищою школою супроводжувалося винищенням її найкращих представників. Політичні репресії проти діячів КДУ у досліджений період були складовою частиною централізаторської політики Кремля, метою якого було створення химерного суспільства "будівничих соціалізму" та побудова уніфікованої тоталітарної держави. Політичні репресії негативно вплинули на розвиток провідного вищого закладу УРСР, внаслідок чого було втрачено ціле покоління талановитих педагогів і науковців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)61 + Ч484(4УКР)711.9 + Т3(4УКР-2К)61-5 +
Шифр НБУВ: РА356691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Кобченко К.А. 
Київські вищі жіночі курси в контексті боротьби за освіту жінок в Україні (1878 - 1920): Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / К.А. Кобченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше комплексно досліджено історію створення та діяльності Київських вищих жіночих курсів як одного з провідних навчальних закладів університетського типу для жінок в Україні у контексті жіночого руху за право на освіту. Проведено критичний аналіз численних джерел, узагальнено досвід історіографічних розробок з досліджуваної проблеми. Розглянуто процес боротьби за відкриття курсів, організацію їх роботи та її основні складові (діяльність викладацького складу, становлення навчального процесу та викладання). Охарактеризовано склад слухачок, висвітлено процес еволюції прав Київських вищих жіночих курсів, досліджено обсяг та характер викладання українознавчих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Ч484(4УКР)716 + Т3(4УКР-2К)0-297
Шифр НБУВ: РА330966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Іващенко В.Ю. 
Мемуари професорів та студентів з історії Харківського університету XIX - початку XX століття: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / В.Ю. Іващенко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2004. — 17 с. — укp.

Визначено ступінь розробки теми в історіографії, а також напрями подальших досліджень у даній сфері. Розглянуто 85 професорсько-студентських спогадів з історії Харківського університету XIX - початку XX ст., охарактеризовано ступінь репрезентативності та достовірності вміщеної в них інформації. Уперше у вітчизняній історіографії досліджено еволюцію університетської мемуаристики. Висвітлено функціональне призначення спогадів, досліджено вплив авторських настанов на форму та зміст відповідних мемуарних творів. Проаналізовано більшість анонімних пам'яток, розглянуто склад мемуаристів за соціальним походженням, факультетською належністю, сферою професійної діяльності та віковими показниками. Простежено процес формування дослідженого комплексу. Визначено змістове навантаження провідних сюжетів спогадів. На прикладі комплексу професорсько-студентських мемуарів з історії Харківського університету XIX - початку XX ст. зроблено спробу з'ясувати деякі риси, загальні для всієї тогочасної університетської мемуаристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХАР)5,013 + Ч484(4УКР)711.9 +
Шифр НБУВ: РА328739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Беседіна Є. В. 
Модернізація професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах диверсифікації університетської освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Беседіна ; Крим. гуманіт. ун-т. (м. Ялта). — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. Розроблено теоретико-методологічне забезпечення процесу модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. З'ясовано чинники її актуалізації у напрямку формування в них конкурентоспроможності. Виявлено структуру, уточнено критерії, показники та охарактеризовано рівні конкурентоспроможності майбутніх перекладачів. Обгрунтовано педагогічні умови та спроектовано модель модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів, спрямованої на формування в них конкурентоспроможності, апробовано ефективність її методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377 + Ч484(4УКР)711 к94
Шифр НБУВ: РА373741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Чепурна Н.М. 
Науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників України (1970 - 2004 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Чепурна ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників (СПКПП) України у 1979 - 2004 рр., зокрема, теоретично обгрунтовані, об'єктивно зумовлені цілі, завдання, принципи, структуру, зміст і методичне забезпечення усіх рівнів і форм цієї системи. Зауважено, що зазначений період характеризується переходом від нестабільності у науково-методичному забезпеченні СПКПП до системності. Здійснено історико-логічний аналіз її становлення, розвитку та науково-методичного забезпечення. З'ясовано, що такі системи можуть слугувати базою для подальшого розвитку теорії та методики післядипломної педагогічної освіти в Україні. Згідно з цією методикою навчальний процес розглядається як інтеграція загально-педагогічних, функціональних і культурологічних знань і вмінь педагогічних працівників; вибір форм і методів навчання дорослих грунтується на засадах андрагогіки, педагогічної творчості, педагогічної інноватики; передбачається систематичне впровадження до змісту навчання досягнень педагогічної науки, передового досвіду, педагогічних інновацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА339472

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Жулкевська В.О. 
Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання банківських працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Жулкевська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 24 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування та становлення дистанційного навчання в Україні. Розглянуто питання підвищення ефективності професійної підготовки банківських працівників шляхом інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання з використанням міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" ("Blackboard") у навчальних закладах економічного профілю. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні аспекти дистанційного навчання банківських працівників. Проаналізовано особливості організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу та специфіку фахової підготовки за даних умов. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано до використання професійно-орієнтовану модель дистанційного навчання на базі міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Визначено необхідні особистісні риси та показники професійної компетентності банківських працівників. Відзначено визначальний вплив комунікативних умінь і навичок на рівень успішності професійної діяльності. Доведено, що використання експериментальної моделі фахової підготовки банківських працівників ефективно впливає на формування комунікативної компетенції студентів та підвищення професійного рівня майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25 + Ч484(4УКР)764 +
Шифр НБУВ: РА335413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Черняк С.Г. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності Київського імператорського університету св. Володимира (1833 - 1863 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Черняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено провідні етапи становлення та розвитку діяльності Київського імператорського університету св. Володимира, (1833 - 1837 рр. - організаційно-структурний, 1838 - 1841 рр. - структурно-змістовий, 1842 - 1863 рр. - структурно-процесуальний), класифіковано провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад його діяльності, зокрема, управління, структури, освітньої та наукової діяльності. Висвітлено тенденції, що відображають політику проведення вступних кампаній і вирішення кадрових питань. Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади діяльності ВНЗ, провідні тенденції розвитку організаційно-педагогічних засад діяльності Київського імператорського університету св. Володимира 1833 - 1863 рр. за сучасних умов функціонування Київського національного університету ім. Т. Шевченка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Ч484(4УКР)711.9 +
Шифр НБУВ: РА360714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Фатєєва Е.М. 
Організаційно-педагогічні засади управління центром довузівської підготовки вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Е.М. Фатєєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади управління центром довузівської підготовки вищого навчального закладу. На підставі вивчення генезису інституцій довузівської підготовки при вищих навчальних закладах визначено її сутність як психолого-педагогічної проблеми особистості. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід діяльності у даній сфері. Обгрунтовано та реалізовано концептуальні положення управління центром довузівської підготовки майбутніх студентів як складової вищого навчального закладу. Розроблено структурно-функціональну модель управління центром довузівської підготовки, показано специфіку його організації, охарактеризовано структуру та розкрито сутність навчального процесу. Обгрунтовано зміст довузівської підготовки та трикомпонентну структуру навчальних планів (зокрема, розроблено 34 навчальні плани для 42-х спеціальностей університету). Розглянуто сучасні вимоги до навчального процесу, що дозволяють реалізувати особистісно орієнтований підхід до слухачів центру довузівської підготовки. Досліджено динаміку зміни та виявлено фактори впливу на якість засвоєння знань слухачів під час навчання у центрі довузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)760 +
Шифр НБУВ: РА345321

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Білий Л.Г. 
Організаційно-педагогічні основи управління вищим навчальним закладом недержавної форми власності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Білий ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему управління вищими навчальними закладами (ВНЗ) недержавної форми власності. Виявлено особливості функціонування даного типу ВНЗ, показано специфіку управління ними та визначено педагогічні умови підвищення ефективності даного процесу. Зокрема, доведено необхідність розробки та впровадження структури управління, адекватної його основним цілям, що враховує економічні інтереси навчального закладу, здатна до ускладнення та саморозвитку; створення умов для професійного та соціального розвитку викладача; підвищення професійної компетенції керівників різних ланок управління на базі самоосвіти та самовдосконалення; встановлення зовнішніх комунікацій як інструмента розвитку ВНЗ недержавної форми власності. Розроблено організаційно-педагогічну модель управління ВНЗ недержавної форми власності як цілісної, самодостатньої системи, визначено критерії та показники ефективності даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 +
Шифр НБУВ: РА353126

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Степашко В.О. 
Організаційно-педагогічні умови формування викладацького персоналу у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Степашко ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та законодавчих документів визначено та науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування складу викладацького персоналу, професійні, особистісні та ділові якості претендентів як критерії їх відбору на посади викладачів вищого навчального закладу. Розроблено та апробовано моделі системи відбору та формування викладацького персоналу та управління нею. Експериментально перевірено їх правомірність і практичну придатність, а також методику діагностування професійних, особистісних та ділових якостей претендентів на посади викладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА331311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764
Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Котова А.В. 
Організація самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А.В. Котова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу архівних документів, науково-педагогічної літератури, нормативних документів уперше цілісно в широких хронологічних межах досліджено організацію самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX ст. Розкрито сутність, дидактичні цілі, основні функції, принципи, особливості класифікації видів самостійної роботи студентів вітчизняних університетів даного періоду, науково обгрунтовано етапи розвитку ідеї її організації. Узагальнено досвід організації самостійної роботи студентів вітчизняних університетів другої половини XX ст, зокрема, охарактеризовано форми й умови її ефективної організації, особливості діяльності викладача як її керівника. Визначено шляхи реалізації накопиченого досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.286 + Ч483(4УКР)63/64 + Ч484(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА371568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Старовойт Л.Я. 
Особливості організації багатоступеневого навчання у вищому професійному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Я. Старовойт ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади створення та діяльності навчальних закладів нового типу, в яких здійснюється підготовка висококваліфікованих робітників і молодших спеціалістів для підприємств громадського харчування різних типів та форм власності. Теоретично обгрунтовано моделі багатоступеневого професійного навчання, виявлено особливості його організації на основі широкомасштабної інтеграції змісту предметів, професій, теоретичного та виробничого навчання, впроваджено блочно-модульну систему навчання за ступенями. Запропоновано основні принципи структурування навчального матеріалу, форми і методи вивчення інтегрованого курсу спеціальної технології та виробничого навчання. Експериментально перевірено новий розроблений інтегрований навчальний план ступеневого навчання кваліфікованого робітника та молодшого спеціаліста для підприємств громадського харчування.Доведено положення про те, що особливостями функціонування багатоступеневої підготовки у професійно-технічних училищах є оптимальність, стабільність,визначеність, системна ефективність. Вивчено основні напрями взаємодії ВПУ та університету в здійсненні ступеневої неперервної професійної освіти. Розроблено науково-методичні рекомендації з організації багатоступеневого навчання у ВПУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)715 + Ч461(4Укр)
Шифр НБУВ: РА311731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Очкасова М.П. 
Особливості розвитку приватної вищої освіти в Україні: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / М.П. Очкасова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено інтегративну систему критеріїв іституціоналізації приватної вищої школи України через синтез методологічних підходів класичного та нового інституціоналізму. Доведено, що ціннісні критерії є інтегруючими та мають особливе значення для інституту приватної вищої освіти - це пов'язано з включенням індивідів у духовну культуру суспільства. З застосуванням контент-аналізу виявлено ціннісно-нормативні характеристики, які підтверджують, що відбувається інституалізація організацій приватної вищої школи країни. Внаслідок проведеного теоретичного аналізу проблеми, компаративного аналізу становлення та розвитку приватної вищої школи в сучасному світі та залучення даних соціологічного дослідження доведено, що розвиток приватної вищої освіти в Україні відбувається у формі інституалізації організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)70 + С5*674.58
Шифр НБУВ: РА316972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Богославець Л. П. 
Педагогічне проектування навчально-виховного процесу в системі доуніверситетської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Богославець ; Київський університет ім. Бориса Грінченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)760
Шифр НБУВ: РА369657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Ярковой О.М. 
Педагогічні засади розвитку управлінської культури державних службовців в умовах післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.М. Ярковой ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку управлінської культури державних службовців за умов післядипломної освіти, запропоновано структурно-компонентну модель її розвитку. Визначено суть поняття управлінської культури, її складові компоненти (аксіологічні, когнітивні, мотиваційні, операційні, комунікативні, особистісно-діяльнісні, оцінно-ціннісні), психолого-педагогічну, професіональну та мовленнєву компетентності. Визначено критерії управлінської культури державного службовця (гностично-світоглядний, кваліфікаційно-нормативний, посадово-правовий, функціонально-повноважний), а також рівні її прояву - оптимальний (високий), достатній, задовільний (середній), низький, у стадії становлення (дуже низький). Доведено ефективність цільової комплексно-кваліфікаційної програми розвитку управлінської культури державних службовців. Узагальнено методику творчого використання найбільш дійових прийомів і видів управлінської діяльності щодо здійснення корекції процесу її розвитку за умов післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Х819(4Укр)012.1
Шифр НБУВ: РА318793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського