Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (98)Книжкові видання та компакт-диски (208)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Гунда Г.В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Гунда ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

На базі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку форм занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі заняття: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядковані розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Виявлено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня підготовки студентів за педагогічними знаннями, вміннями, професійно-педагогічною спрямованістю та психологічною готовністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2
Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Казьмірчук Н.С. 
Наступність змісту трудового навчання у педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.С. Казьмірчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності змісту трудового навчання під час процесу двоступеневої підготовки вчителів початкових класів. Створено модель реалізації наступності змісту трудового навчання в системі "педучилище - педуніверситет". Визначено та запропоновано найбільш вмотивовані рівні професійної готовності студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації до творчого викладання уроків трудового навчання в початковій школі. Окреслено параметри форм, методів і прийомів реалізації наступності змісту трудового навчання в педучилищах і педуніверситетах під час підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266 + Ч489.511.266 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА343663

Рубрики:

      
3.

Боднарук І.М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Боднарук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37 +
Шифр НБУВ: РА341653

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Лук'яненко Г.І. 
Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів 5 - 9 класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Лук'яненко ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів у контексті загальної культури особистості. Розглянуто культуру харчування особистості в аспекті педагогічної науки, описано її структурно-функціональну модель. Визначено критерії та показники рівнів сформованості культури харчування вчителів трудового навчання, педагогічні умови їх підготовки до формування культури харчування учнів V - IX класів. Проаналізовано особливості формування культури харчування педагога як чинник їх професійної підготовки. Розроблено модель предметно-дидактичного аспекту даної підготовки, а також критерії готовності вчителя до формування культури харчування. Обгрунтовано педагогічну технологію навчання розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.0 +
Шифр НБУВ: РА350643

Рубрики:

      
5.

Багрій В.Н. 
Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Н. Багрій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічні умови формування професійних умінь соціальних педагогів на етапі педагогічної практики (послідовне засвоєння усіх компонентів процесуальної та виховної структур діяльності майбутнього соціального педагога; поетапне впровадження моделі розв'язання соціально-педагогічних проблем; актуалізація рефлексивних уявлень студентів як суб'єктів навчально-виховного процесу та майбутньої професійної діяльності; оптимізація розвитку морально-гуманістичних засад професійного становлення соціального педагога). Проаналізовано теоретичні підходи щодо визначення ролі, місця та змісту педагогічної практики у процесі формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів, розроблено технологію їх розвитку. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь соціальних педагогів. Розкритосутність досліджуваних умінь у контексті компетентнісного, ситемного підходів до професійної підготовки майбутнього соціального педагога, діяльність якого спрямована на засвоєння цілісного соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.266.69 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА370092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Усеінова Л. Ю. 
Формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах виробничої практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ю. Усеінова ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність професійно-практичної компетентності й обгрунтовано необхідність використання компетентнісного підходу за умов практичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Уточнено понятійно-категоріальний апарат і визначено сутність поняття "виробнича практика" та "професійно-практична компетентність". Виявлено сучасні проблеми організації виробничої практики у ВНЗ України, а також запропоновано шляхи їх розв'язання. Визначено роль виробничої практики щодо формування професійно-практичної компетентності, її місце й значення в сучасному навчальному процесі. Розроблено модель формування професійно-практичної компетентності. Охарактеризовано стан нормативного та навчального забезпечення практичної підготовки студентів. Запропоновано використання даної інтегрованої програми виробничих практик. Розроблено методику організації проведення виробничої практики. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості професійно-практичної компетентності за результатами виробничої практики. Наведено систему оцінювання на базі відповідних критеріїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.6 + Ж.р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА371360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Білоконний С. П. 
Формування рефлексивних умінь студентів педагогічних університетів у процесі педагогічної практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Білоконний ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито зміст та структуру рефлексивних умінь, обгрунтовано рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, початковий), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність програми формування рефлексивних умінь студентів на основі моделі організації педагогічної практики з дотриманням педагогічних умов. Визначено етапи формування рефлексивних умінь студентів (I етап - підготовчий, II етап - основний, III етап - оцінний). Апробація розробленої моделі довела позитивну динаміку зростання рівня сформованості рефлексивних умінь та доцільності використання матеріалів дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА378273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Манчуленко Л.В. 
Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Манчуленко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів. Визначено суть, зміст, критерії та рівні формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів. Виявлено стан його сформованості. Доведено, що педагогічна практика є засобом професійної підготовки, а також сприяє формуванню творчого стилю педагогічної діяльності на достатньому (базовому) рівні. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. Розроблено модель, етапи її функціонування, а також технологію впровадження й експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 +
Шифр НБУВ: РА345261

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського