Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (14)Реферативна база даних (234)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=МУЛЬТИМЕДІА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Заболотний В.Ф. 
Дидактичні засади застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В.Ф. Заболотний ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Досліджено особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики у педагогічному ВНЗ. Розкрито сутність понять "компетенція" та "компетентність" як педагогічних категорій. Проаналізовано сучасні науково-методичні підходи щодо використання мультимедіа під час навчання фізики. Запропоновано проект навчального середовища, в якому застосовуються мультимедійні засоби для забезпечення фахових знань курсів загальної та теоретичної фізики та методики її викладання. Обгрунтовано принципи проектування електронних навчально-методичних комплексів, реалізованих на прикладі окремих розділів загальної та теоретичної фізики з метою забезпечення знань фундаментальних дисциплін. Теоретично обгрунтовано методику організації та вивчення узагальнених питань шкільного курсу фізики як пропедевтичного етапу формування методичної компетенції майбутнього учителя фізики. Розроблено модель дидактичної системи послідовного неперервного формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики, яка базується на застосуванні мультимедійних засобів і методів навчання. Експериментально підтверджено ефективність нових методик використання мультимедійних засобів і методів навчання у процесі фахової підготовки студентів педагогічного університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р (4УКР)3-38,022
Шифр НБУВ: РА371744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Анзін В. О. 
Забезпечення якості послуг передачі мультимедіа мережами нового покоління: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / В. О. Анзін ; Держ. ун-т інформ.-комунікац. технологій. — К., 2011. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито проблеми підвищення ефективності надання мультимедійних послуг в мережах нового покоління. Обгрунтовано нову математичну модель передачі мультимедійної інформації, що базується на узагальненій математичній моделі передачі відеоданих і результатах комп'ютерного моделювання передачі мультимедіа. Розглянуто питання об'єктивного оцінювання якості потокового відео в процесі його обробки та передачі мережами нового покоління. З використанням методу виділення динамічної складової, рекурсивного методу фрагментування зображення та методу арифметичного кодування запропоновано вирішення проблеми критичного зниження якості мультимедійних послуг у випадку їх утиснення. Показано можливості застосування метода об'ємного дельта-кодування цифрового відеосигналу, заснованого на алгоритмах детекції руху та традиційного дельта-кодування в системах передачі відеоінформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.33-013.3
Шифр НБУВ: РА384517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
4.

Веренич О.В. 
Методи та засоби створення мультимедіальних дистанційних курсів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Веренич ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр ЮНЕСКО інформ. технологій та систем. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено та розширено модель "Системи гнучкого дистанційного навчання" з метою застосування мультимедіальних засобів у дистанційних курсах. Запропоновано теоретичні засади використання мультимедіальних засобів у процесі розробки дистанційних курсів для визначення області найбільшої ефективності застосування кожного мультимедіального засобу залежно від параметрів, які впливають на розробку мультимедіадистанційних курсів (ММДК). Розроблено методологічні засади побудови ММДК, які постачаються через Інтернет і ще на етапі проектування дозволяють дослідити необхідність використання певних мультимедіальних засобів у процесі створення ММДК для різних предметних областей. Наведено засоби оцінки створених дистанційних курсів з використанням апарату ланцюгів Маркова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826
Шифр НБУВ: РА317176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Тихонська Н.І. 
Методика навчання мови фізики учнів середньої загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Тихонська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Запропоновано новий підхід щодо розробки методики навчання мови фізики учнів середньої загальноосвітньої школи, у якому вперше враховано концептуальні положення єдиної теорії психічних процесів щодо двомовного характеру мислення. Зроблено висновок, що формування в учнів вміння узгоджувати мовленнєві й образні структури як складові мови фізики є основою розуміння навчального матеріалу. Сформульовано визначення поняття мови фізики як системи знаково-символічних засобів, які використовуються в навчальному процесі, пов'язаному з вивченням фізики. Здійснено їх поділ на нормативні й індивідуальні (за усталеністю та сферою вживання), а також на мовленнєві й образні (за характером сприйняття). Особливу увагу приділено дослідженню символотворчості учнів для потреб комунікації та мислення. Встановлено, що творчість у мовній сфері дозволяє школярам активно опановувати культурні мовні норми. Обгрунтовано необхідність ознайомлення учнів із синтаксичними засобами навчальних фізичних текстів, встановлення міжпредметних зв'язків "мовного" спрямування (на матеріалі математики, хімії, мовознавства), використання у процесі розв'язування фізичних задач методу ключових слів для засвоєння термінів. Визначено напрямки використання новітніх інформаційних технологій для навчання учнів мови фізики, пов'язані з можливостями мультимедіа, розроблено відповідні програмні засоби. Експериментально доведено, що врахування двомовності розумових процесів, зокрема, виконання учнями спеціальних завдань на перекодування навчальної інформації у різні форми, сприяє розвитку їх розумових здібностей та формуванню дієвих фізичних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 в3,022 + В3 р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353872

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Тітова О. А. 
Методика навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Тітова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Встановлено, що програмні продукти навчального призначення найчастіше включають комп'ютерні презентації, електронні підручники, посібники, словники та довідники, електронні лабораторні практикуми, програми-тренажери, тестові програми. Навчальні програмні продукти розроблено на основі технологій мультимедіа, гіпертексту, віртуальної реальності, інформаційних і комунікаційних мереж. Вони застосовуються для візуалізації навчальної інформації; моделювання й імітації даних об'єктів, процесів та явищ; проведення лабораторних робіт з технічних дисциплін з імітацією дослідження або експерименту тощо. Виявлено й обгрунтовано педагогічні умови, форми та методи навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Експериментально доведено ефективність застосування розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-3 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА379622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Лещук С.О. 
Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Лещук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики на основі використання новітніх засобів навчання, розроблених на базі інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, навчально-інформаційних середовищ. Створено й апробовано навчально-інформаційне середовище "ІнфоНІС", реалізоване у вигляді програмного засобу. Показано можливість його використання для розробки педагогічних програмних засобів з різних навчальних предметів. Розроблено навчальні матеріали, які містять теоретичні положення, систему практичних завдань і запитань, засоби контролю та мультимедіа для супроводу вивчення програмних засобів загального призначення у курсі шкільної інформатики. Запропоновано методику навчання програмних засобів загального призначення у шкільному курсі інформатики на основі використання "ІнфоНІС". Розроблено окремі компоненти методичної системи відповідного розділу, зокрема, зміст, засоби та форми, які сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі вивчення інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)2-25 +
Шифр НБУВ: РА345637

Географічні рубрики:

      
8.

Андрухів Т. В. 
Підвищення ефективності оптичних мультисервісних мереж з використанням кодового розділення каналів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / Т. В. Андрухів ; Одес. нац. акад. з'вязку ім. О.С. Попова. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано адаптивну гібридну фізично-канальну архітектуру кластеру інтегральної оптичної мережі транспортної системи для мультисервісного доступу з використанням багатофазного кодового мультиплексування каналів. Встановлено поєднання технологій спектрального ущільнення, поляризаційної модуляції, дискретно-фазової модуляції й оптичного кодового ущільнення. Розроблено модель мультисервісної мережі з кодовим поділом каналів. Структуру мультисервісної мережі розподілено на декілька підрівнів мережевої ієрархії. Проведено дослідження, які показують, що найбільша затримка у мережі доступу виникає у фазах профілізації трафіку, та швидкість 256 кбіт/с є нижньою межею пропускної спроможності для мультимедіа трафіку, за менших профільних швидкостей даний трафік створює перевантаження в вузлах мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.3
Шифр НБУВ: РА374752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Самі Мах'д Абдел Квадер Аскар 
Розподіл трафіку телекомунікаційних мереж за принципами диференціального обслуговування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / Самі Мах'д Абдел Квадер Аскар ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 17 с. — укp.

Проаналізовано критерії якості телекомунікаційних послуг і їх зв'язок з використовуваними механізмами керування трафіком, в результаті порівняння віддано перевагу механізму DiffServ, що забезпечує структурування трафіку за класами сервісу з відповідними пріоритетами, не вимагає витрат часу на попереднє встановлення параметрів транспортування трафіку маршрутами проходження потоку, використовує менший обсяг буфера та смугу пропускання, ніж інші. Встановлено як специфікації протоколів RTP, RTCP, RTSP дозволяють ефективно використати їх можливості для передачі потокових мультимедіа додатків з широкою номенклатурою функціональних можливостей. Запропоновано модель служби QoS на підставі технології DiffServ і алгоритмів обслуговування черг і кондиціонування та дозування трафіку за допомогою функцій обмеження та вирівнювання. Досліджено модель мінімізації витрат за умов надання послуг у телекомунікаційній мережі шляхом оптимізації взаємозв'язку між рівнем QoS, ціною послуги та використаними ресурсами із застосуванням моделі служби та технології DiffServ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.3-013.3
Шифр НБУВ: РА372604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Петухова Л.Є. 
Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.Є. Петухова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні концептуальні засади формування інформатичних компетентностей у ВНЗ. Науково обгрунтовано суть і структуру феномену "інформатичні компетентності майбутнього вчителя початкових класів". Визначено організаційно-педагогічні умови, критерії оцінювання (обсяг знань, практичні вміння, сформованість мотивації, рефлексію), компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуально-діяльнісний, рефлексивний) інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів і рівні їх сформованості (ознайомлювальний, базовий, стандартизований, репродуктивно-пошуковий, продуктивний), а також різновиди інформатичних компетентностей (інформатично-збиральну, інформатично-перетворювальну, інформатично-зберігальну, інформатично-презентуальну, інформатично-мережеву). Запропоновано нову дидактичні модель формування інформатичних компетентностей на матеріалі курсу "Історія педагогіки" на базі інтеграції традиційних та інформаційно-комунікаційних форм і методів навчання. Вперше розроблено програмний продукт "Web-мультимедіа енциклопедія "Історія педагогіки", апробований під час проведення циклу лекційних, семінарських занять і самостійної роботи студентів за підтримки Wi-Fi-технології, яка забезпечила вільний доступ до мережі Інтернет.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА365628

Рубрики:

      
11.

Смирнова-Трибульска Є.М. 
Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Є.М. Смирнова-Трибульска ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено комп'ютерно-орієнтовану методичну систему формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання. Визначено ефективність використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій та форм навчання в їх професійній діяльності. З'ясовано, що впровадження запропонованої методичної системи у вищу педагогічну та післядипломну освіту дозволяє вирішити актуальні науково-практичні проблеми підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, формування їх інформатичних компетентностей як одного з пріоритетних напрямів удосконалення національної системи освіти та виконання нового соціального замовлення суспільства. Висвітлено проблеми та напрями інформатизації навчального процесу для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів та в післядипломній освіті. Розглянуто питання впровадження нових, зокрема, дистанційних, форм і технологій навчання у практику підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано сучасну концепцію дистанційного навчання в теорії та практиці безперервної освіти, зокрема, вищої та післядипломної. Визначено особливості дистанційного навчання як одного з перспективних підходів щодо організації педагогічного процесу у вищих навчальних закладах і післядипломній освіті. Розроблено й експериментально перевірено функціональну модель дистанційного навчання. Визначено організаційно-педагогічні й програмно-технічні умови реалізації дистанційного навчання з метою формування у вчителів інформатичних компетентностей у галузі дистанційного навчання. Розроблено основні компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи інформатичної підготовки вчителів для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів та в післядипломній освіті. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено теоретичну модель і зміст інформатичних курсів "Методи комп'ютерної підтримки навчання", "Мультимедіа в дидактиці", "Інтернет-технології", "Теорія та практика дистанційного навчання", з використанням яких розроблено комп'ютерно-орієнтовану методичну систему формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах та в післядипломній освіті. Запропоновано методичні матеріали, посібники, дистанційні курси для підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій та форм навчання у професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + З970 р +
Шифр НБУВ: РА355422

Рубрики:

      
12.

Хоменко Т.М. 
Трансформація жанру проповіді у сучасній україномовній публіцистиці (Євген Сверстюк, Мирослав Маринович - Україна, Іван Ортинський - Німеччина): Автореф. дис... канд. філол.наук: 10.01.08 / Т.М. Хоменко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2001. — 18 с. — укp.

З'ясовано особливості історичної рухомості проповідницького жанру. Досліджено вплив християнства на проблематику проповіді як публіцистичного виступу на морально-етичну тему особливої соціальної ваги у різні культурно-історичні епохи. Доведено авторитарність ідеї та мови Святого Письма у публіцистичному дискурсі сучасності. Проаналізовано роль проповідницької публіцистики у формуванні сучасної людини. Висвітлено світоглядну концепцію та аргументаційну базу модерної проповіді, яка розвивається поряд з іншими публіцистичними жанрами (аналітичною кореспонденцією, концептуальним інтерв'ю, науково-популярними статтями, есе). Розглянуто комунікаційні принципи та діалогічну природу морального типу мислення у сучасному контексті мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.161 + Ш4о1.447 + Э37-462.1 + Ш5(4Укр1Б334
Шифр НБУВ: РА315582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Шахіна І.Ю. 
Формування креативності у майбутніх учителів математики засобами мультимедіа: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ю. Шахіна ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання формування креативності у майбутніх учителів математики засобами мультимедіа на фізико-математичних факультетах вищих педагогічних закладів освіти. Охарактеризовано складові творчого потенціалу особистості педагога. Визначено творчі вміння, якими має володіти висококваліфікований креативний фахівець та його індивідуальні риси. Обгрунтовано умови, за яких проявляється креативність вчителя математики. Виявлено креативні здібності студентів. Встановлено критерії та рівні креативності майбутніх учителів математики (високий, середній і низький). Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування креативності у майбутніх учителів математики, якими є: інформаційна культура, використання комп'ютерних навчальних програм як складових мультимедіа, оволодіння засобами мультимедіа у навчальному процесі. Удосконалено методику формування креативності у майбутніх учителів математики засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21р3 +
Шифр НБУВ: РА348617

Рубрики:

      
14.

Чайковська О.А. 
Формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Чайковська ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2002. — 19 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу філософської, психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури, узагальнення педагогічного досвіду обгрунтовано специфіку використання мультимедійних технологій у початковій музичній освіті з урахуванням взаємодії педагогічних і апаратно-програмних засобів. Визначено роль і місце музичних знань у структурі музичної діяльності молодших школярів, а також критерії та рівні їх сформованості. Аргументовано типологію комп'ютерних навчальних програм, здійснено ретроспективний аналіз процесу інформатизації освіти. Розроблено, експериментально апробовано та впроваджено в навчально-виховний процес методику формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій з урахуванням індивідуалізації навчання; відповідності змісту навчальних комп'ютерних програм творчим можливостям і рівню знань учнів; варіативності використання навчальних комп'ютерних програм у ході дослідно-експериментальної роботи з акцентом на теоретичному, емоційному та творчому аспектах діяльності; наступності у програмному забезпеченні навчального процесу на різних етапах музичного навчання; створення в системі мультимедіа ігрового середовища; інтеграції традиційного та комп'ютеризованого навчання. В межах запропонованої методики впроваджено мультимедійну програму "Українські музичні інструменти", зміст якої включає огляд історії становлення та розвитку народного музичного інструментарію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)21-3
Шифр НБУВ: РА318842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
15.

Галета Я.В. 
Формування пізнавальної самостійності студентів економічного коледжу засобами інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Галета ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 27 с. — укp.

Визначено критерії, показники, рівні сформованості й обгрунтовано модель розвитку пізнавальної самостійності студента. Розроблено методику її формування у студентів економічного коледжу з використанням засобів інформаційних технологій. Визначено критерії відбору даних технологій. Наведена методика реалізує можливості комп'ютерних навчальних ігор, мультимедіа, комп'ютерного моделювання. Визначено напрями використання інформаційних технологій у процесі формування пізнавальної самостійності та їх функції. Доведено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-253 +
Шифр НБУВ: РА341376

Рубрики:

      
16.

Шестопал О. В. 
Формування професійних знань майбутніх учителів іноземної мови засобами мультимедіа: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Шестопал ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійних знань (ПЗ) майбутніх учителів іноземної мови (ІМ) засобами мультимедіа (ЗММ), обгрунтовано доцільність їх впровадження в навчальний процес (НП), спрямованих на розвиток фахових компетентностей студентів. Розкрито структуру та функції ЗММ в навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Визначено психолого-педагогічні тенденції й принципи, що становлять теоретичне ядро цілісної концепції моделювання НП, заснованого на інтеграції ЗММ і ресурсів. Розроблено модель формування ПЗ майбутніх учителів ІМ ЗММ, обгрунтовано й доведено педагогічні умови її ефективного використання. Описано оптимальні форми й способи конвергенції навчання ЗММ та традиційних методів формування творчих комунікативних здібностей студентів. Визначено критерії оцінювання рівня ПЗ майбутніх учителів ІМ, удосконалено методику формування їх фахових знань ЗММ, обгрунтовано ефективний спосіб формування навичок аудіювання і спілкування англійською мовою за допомогою мультимедійних педагогічних програмних засобів, які інтенсифікують навчально-пізнавальну діяльність студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2
Шифр НБУВ: РА380860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Кірей К.О. 
Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.О. Кірей ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю з застосуванням засобів мультимедіа у процесі вивчення фахових дисциплін економічного профілю. Уточнено професійно-орієнтовану модель випусника ВНЗ зазначеного профілю за професійно значущими параметрами й аспектами необхідних знань, умінь, навичок і якостей, а також критеріями та рівнями їх сформованості. Розкрито особливості професійного навчання майбутніх фахівців економічного профілю як сучасної педагогічної проблеми. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у даних студентів ВНЗ професійних знань з застосуванням засобів мультимедіа та методичних рекомендацій щодо проектування мультимедійних навчальних програмних засобів з фахових економічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.215.71 +
Шифр НБУВ: РА361890

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кадемія М.Ю. 
Формування професійних знань учнів профтехучилищ засобами мережних комунікацій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Кадемія ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості нових сучасних технологій навчання, що базуються на передаванні інформації за допомогою комп'ютера і засобів мультимедіа, у навчальному процесі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Удосконалено методику формування професійних знань учнів засобами мережевих комунікацій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу: інноваційну методику формування професійних знань учнів за допомогою цих засобів; педагогічні програмні розробки для учнів, викладачів і майстрів виробничого навчання; методичні рекомендації для педагогічних працівників з організації професійного навчання та використання сучасних комп'ютерних технологій. Розглянуто проблеми створення та застосування електронного навчального посібника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 +
Шифр НБУВ: РА333710

Рубрики:

      
19.

Гребенюк В. В. 
МЕТОДИКА КОМП'ЮТЕРНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДАНИХ НА ОСНОВІ НЕРЕФЕРЕНТНИХ МЕТОДІВ / В. В. Гребенюк. — Б.м., 2021 — укp.

Гребенюк В.В. Методика комп'ютерної оцінки якості мультимедійних даних на основі нереферентних методів – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 123 Комп'ютерна інженерія. – Державний університет телекомунікацій Міністерства освіти і науки України. – Київ, 2021.Дисертаційна робота присвячена дослідженню питань цифрової обробки мультимедійних даних. Багато уваги приділяється поліпшенню якості, наприклад, відеоматеріалів. Оцінка якості зображень та відео невід'ємна частина процесів, в фільтрації і відновленні відео, очищенні їх від таких дефектів як, наприклад, гаусовий шум. Для досліджень в даній роботі істотне значення мають такі розділи цифрової обробки зображень як сегментація зображень, детектування кордонів, перетворення колірних просторів, морфологічна обробка зображень. Проаналізовано поточний стан та перспективи розвитку цифрової обробки мультимедійних даних, визначено основі методи, що забезпечують оцінку якості зображень та відеоматеріалів. Виявлено, що при створенні, обробці, передачі та відтворення мультимедіа, в переважній більшості випадків неможливо отримати оригінальний матеріал для порівняння і виявлення спотворень на кожному етапі життєвого циклу контенту, тому оцінки якості зображень проводили при відсутності зразка. Проведено аналіз та порівняння між собою не тільки нереферентних методів, а й також методів, що вимагають наявності еталонного екземпляру даних для порівняння та виявлення спотворень на зображеннях чи відео. У дисертації вирішена актуальна наукова задача розробки методики комп'ютерної оцінки якості мультимедійних даних на основі нереферентних методів. Удосконалено метод пошуку та оцінки артефактів стиснення на зображеннях, який відрізняється від існуючих застосуванням процедури пошуку блочності на етапі поєднання перцептивної та піксельної мір, що дозволяє краще провести оцінку артефактів стиснення на зображеннях. Таке рішення дозволило підвищити достовірність отриманих результатів на 1-2% та забезпечитизрозумілість діапазону вихідних метрик. Розроблено методику нереферентної оцінки якості зображень, яка відрізняється від існуючих тим, що розрахунок метрик відбувається шляхом статистичного аналізу яскравостей пікселів за окремими кольоровими каналами на основі розрахунку коефіцієнту варіації та розмірів прямолінійних ділянок однакової інтенсивності за геометричними розмірами напівтонового зображення, а також за окремими каналами кольоровості. Такі підходи дозволили не тільки оцінити та порівняти зображення на предмет наявності артефактів стиснення, а й дозволили за допомогою одного алгоритму провести Вперше розроблено метод виявлення артефактів подвоєння на зображеннях та кадрах відео, основою якого є застосування методів детекторівграниць Canny та Prewitt, що дозволяє виявити та оцінити величину подвоєння об'єкту на зображені та величину і напрямок змазу отриманого внаслідок фільмування швидкоплинного об'єкту з великою витримкою. Завдяки включенню в метод бінаризації зображень дозволило реалізувати автоматичний вибір порогу чутливості, що в свою чергу дозволяє підвищити точність оцінки артефактів подвоєння на 10% в порівнянні з метрикою без автоматичного підбору порогу чутливості. Розроблено методику розрахунку загальної оцінки якості відеопослідовності, яка ґрунтується на аналізі трьох величин: середньому значенні оцінок всіх кадрів відео, середньому значенні 10% найгірших оцінок та середньому значенні 1% найгірших оцінок, що дозволяє за допомогою однієї метрики оцінити якість всього відео, а не окремої його частини. Такий підхід, на відміну від існуючих, дозволяє зрозуміти яка кількість кадрів має високі оцінки якості, а за рахунок надання переваги низьким оцінкам дозволяє оцінити кількість та значення оцінок для кадрів з низькою якістю. Для підтвердження достовірності отриманих наукових результатів за допомогою програмних комплексів на мовах C# та MATLAB проведено обробку зображень та відеофайлів. Розроблена методика розрахунку загальної оцінки якості відеопослідовності дозволяє підвищити на 1-2% оцінку якості відео, в тому числі як при малому рівні спотворень. Також тестові випробування показали, що алгоритм з автоматичним підбором порогу чутливості фільтрації на основі бінаризації зображень на 10% точніше оцінює артефакти.^UGrebenyuk V.V. Methods of computer assessment of multimedia data quality based on non-reference methods - Qualifying scientific work on the rights of the manuscript. The dissertation on competition of a scientific degree of the doctor of philosophy on a specialty 123 Computer engineering. - State University of Telecommunications of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kyiv, 2021.The thesis is devoted to research on digital processing and multimedia. Much attention is paid to improving the quality of, for example, videos. Evaluating the quality of images and videos is an integral part of the processes in filtering and restoring video, cleaning them from defects such as Gaussian noise. For research in this work, such sections of digital image processing as image segmentation, border detection, color space transformation, morphological image processing are essential. The current state and prospects of development of digital processing of multimedia data are analyzed, the bases of the methods providing an estimation of quality of images and video materials are defined. It was found that when creating, processing, transmitting and playing multimedia, in the vast majority of cases it is impossible to obtain original material to compare and detect distortions at each stage of the content life cycle, so image quality assessments were performed in the absence of a sample. The analysis and comparison of not only non-reference methods, but also methods that require a reference copy of the data to compare and detect distortion in images or videos. In the dissertation the actual scientific problem of development of methods and computer estimation of quality of multimedia data on the basis of non - reference methods is solved. The method of searching and evaluating compression artifacts on the images, which differs from existing treatments using search blocking during combination of perceptual and pixel measures that can better be assessed compression artifacts in the images. This solution allowed to increase the reliability of the obtained results by 1-2% and to ensure the clarity of the range of initial metrics. A method of non-reference assessment of image quality has been developed, which differs from the existing ones in that the metrics are calculated by statistical analysis of pixel brightness by individual color channels based on the calculation of the coefficient of variation and size of rectilinear areas of equal intensity by geometric halftone image. Such approaches not only allowed to evaluate and compare images for the presence of compression artifacts, but also allowed to use an algorithm to analyze and evaluate different types of noise in images. For the first time the method of detection doubling artifacts in images and video frames, which is based on the use of methods detector boundaries Canny and Prewitt, allowing to identify and estimate the doubling of the image object and the magnitude and direction of blurring obtained by filming fastmoving object with a high shutter speed. By including the algorithm binarization images allowed to realize autom second choices IR sensitivity threshold, which in turn can increase the accuracy of the artifacts doubling to 10 % compared with the metric without automatic selection of the sensitivity threshold. The method of calculating the overall assessment of the quality of video sequences, based on an analysis of three variables: the average of estimates of video frames, average of 10% of the worst grades and average of 1% worst estimates, which allows using the same metrics to evaluate quality of the video, not individual its parts.This approach, in contrast to the existing ones, allows to understand how many staff have high quality scores, and by giving preference to low scores allows you to estimate the number and value of ratings for low quality staff. To confirm the reliability of the obtained scientific results with the help of software packages in C # and MATLAB languages, image and video files were processed. The developed technique of calculation of the general estimation of quality of video sequence allows to increase by 1-2% an estimation of quality of video, including as at a small level of distortions. Also, tests have shown that the algorithm with automatic selection of the threshold of sensitivity of filtering based on binarization of images is 10% more accurate in estimating artifacts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Бальоха А. С. 
Формування природознавчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів у моделі трисуб'єктної дидактики / А. С. Бальоха. — Б.м., 2021 — укp.

Ми розглядаємо природознавчу компетентність майбутніх учителів початкових класів та умови ефективного її формування в закладі вищої освіти.Визначено та охарактеризовано складові компоненти природознавчої компетентності вчителя початкових класів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний. Нова система відносин «викладач – студент – інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище» ґрунтується на активності та рівності визначених компонентів навчального процесу.Нами вперше створено та упорядковано електронний навчально-методичний ресурс «Web-мультимедіа енциклопедія з дисциплін природничого циклу».^UAs part of our research, we consider the natural science competence of future primary school teachers and the conditions for its effective formation in higher education.The criteria aimed at determining the proficiency levels of the natural science competence of primary school teachers: motivational-value, cognitive, activity and reflexive. The new system of relations "teacher - student - information and communication pedagogical environment" is based on the activity and equality of certain components of the educational process.We have created an electronic resource "Web-multimedia encyclopedia of natural science disciplines".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського