Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (13)Наукова електронна бібліотека (37)Реферативна база даних (710)Книжкові видання та компакт-диски (518)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ОЛІМПІЙСЬКІ$<.>+<.>K=ІГРИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Крутій В.А. 
Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження визначено поняття "навчальна активність", види та критерії активності, умови та структуру активізації навчальної діяльності молодших школярів. Розглянуто дидактичні ігри як засіб активізації навчальної діяльності. Охарактеризовано види та структуру дидактичних ігор, методику використання їх у навчальному процесі початкової школи. Надано рекомендації вчителям початкових класів щодо керівництва дидактичним іграми на уроках. Розроблено систему дидактичних ігор, які доцільно використовувати на уроках математики та природознавства з метою активізації навчальної діяльності. Визначено основні рівні активності на різних етапах дослідницько-експериментальної роботи. Наведено результати впровадження нових форм і методів навчальної роботи, спрямованої на активізацію навчальної діяльності. Обгрунтовано ефективність використання дидактичних ігор з метою активізації навчальної діяльності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА315434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Магрламова К. Г. 
Виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. Г. Магрламова ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено змістові характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження, визначено сутність поняття "виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі". Розглянуто сутнісні характеристики специфічних принципів, організаційно-методичних умов виховання в учнів ціннісного ставлення до природи та доведено педагогічну ефективність інтегрування навчально-виховного матеріалу, його диференціації, застосування міжпредметного та діяльнісного підходу до конструювання та реалізації змісту екологічного виховання учнів основної школи. Систематизовано форми та методи виховання в учнів ціннісного ставлення до природи, впроваджено в практику динамічні, інтелектуальні, рольові, естетичні ігри, усні екологічні журнали, інформаційний та прикладний проекти. Обгрунтовано педагогічну ефективність структурно-критеріальної моделі виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА381900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Гуменюк С.В. 
Виховання гуманних якостей учнів основної школи у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Гуменюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано модель формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. Визначено мету, завдання, принципи побудови, психолого-педагогічні механізми, етапи формування гуманних якостей. Запропоновано засоби, методи, форми навчально-виховного впливу й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої моделі, якими є формування позитивної мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою на підставі індивідуального підходу, створення сприятливого психологічного клімату у колективі, що забезпечує гуманізацію взаємовідносин між учителями й учнями, залучення батьків до позаурочних форм фізичного виховання школярів, що сприяє покращанню взаємовідносин між батьками та навчальним закладом. Удосконалено засоби (рухливі та спортивні ігри, забави, естафети, теоретичний матеріал, туризм, моральні дилеми, морально-етичні ситуації), методи та форми (ігровий і змагальний, особистий приклад учителя фізичної культури, контроль і самоконтроль, ритуали підтримки та заохочення учнів, групові дискусії й індивідуальні бесіди, покарання та заохочення, стимулювання інтересу й усвідомленої участі учнів у навчальному процесі, уроки фізичної культури, змагання, туристичні походи) фізичного виховання у контексті формування гуманних якостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.354 + Ч511.0 +
Шифр НБУВ: РА367999

Рубрики:

      
4.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Сотникова О.О. 
Гра та комунікація в соціальній віртуальній реальності: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.О. Сотникова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Наведено результати дослідження соціальної віртуальної реальності з позицій тих трансформацій, яких зазнає "суб'єкт" у віртуальній реальності в процесі її актуалізації/конструювання. Розглянуто теоретичне зрушення, яке відбулося в концептуалізації гри - від категорії естетики до категорії соціальної філософії - та збіглося з практичними соціальними перетвореннями, що знаменували собою проникнення гри в усі сфери життя. Проаналізовано феномен соціальної віртуальної реальності в двох його аспектах: віртуальність соціальної реальності та соціальність віртуальної реальності. Визначено фактори віртуалізації сучасного життя та механізми актуалізації/конструювання соціальної віртуальної реальності. Сформульовано основні принципи комунікативних практик "суб'єкта" у соціальній віртуальній реальності - (інтер)текстуальність, анонімність, ігри з ідентичностями, які дозволили аргументувати положення про те, що суб'єкт у віртуальній реальності функціонує як "віртуальний персонаж" і саме на рівні взаємодії віртуальних персонажів відбувається актуалізація/конструювання/симулювання соціальної віртуальної реальності. Доведено, що основною стратегією комунікативних практик в Інтернеті є іронія.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + Ю223.221 +
Шифр НБУВ: РА339020

Рубрики:

      
6.

Савчук 
Дидактичні ігри на уроках української літератури в 5-7 класах як засіб активізації навчальної діяльності учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Наталія Григорівна Савчук ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-252.46
Шифр НБУВ: РА359823

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Тополя Л.В. 
Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7 - 9-х класах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Тополя ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Конкретизовано поняття дидактичної гри як форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Запропоновано дидактичні ігри, що використовуються під час навчання математики в навчальній школі, початковій школі та 5 - 6-х класах, застосовувати у процесі вивчення курсів алгебри та геометрії в 7 - 9-х класах, в тому числі, з використанням комп'ютерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-36 +
Шифр НБУВ: РА324205

Географічні рубрики:

      
8.

Пішенко О.В. 
Дидактичні ігри як засіб активізації навчання фізики в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Пішенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто передумови та методичні вимоги до використання дидактичних комп'ютерних ігор на уроках фізики. Розкрито природу гри, її педагогічний потенціал і сучасні тенденції розвитку. Проаналізовано особливості організації інтелектуальних дидактичних ігор з метою активізації навчання фізики для учнів основної школи в навчальний і позаурочний час. Наведено комплекс комп'ютерних ігор відкритого типу, призначених для активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи. Описано методику використання навчально-методичного комплексу на уроках вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок, узагальнення та систематизації, у позаурочний час і з метою пропедевтики. Експериментально перевірено ефективність використання розроблених ігор з метою активізації навчання фізик в основній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА365267

Географічні рубрики:

      
9.

Остапенко О.В. 
Диференціальні ігри, динаміка яких зазнає імпульсного впливу: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.02 / О.В. Остапенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135,022
Шифр НБУВ: РА315354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Терещенко І.М. 
Задачі наближення-ухилення та утримання у диференціальних та різницевих іграх: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.04 / І.М. Терещенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено ігри наближення-ухилення та утримання у неперервній і дискретній постановках. Структуру гри в загальному випадку описано операторними конструкціями Б.М.Пшеничного. За допомогою методу H-опуклих множин розв'язано у новій постановці лінійну диференціальну гру утримання траєкторії динамічної системи в термінальній множині на всій додатній піввісі. Показано, що використання для розв'язання дискретної задачі утримання умови повного вимітання дозволяє побудувати мінімальні та максимальні інваріантні множини. Одержано результати для побудови інваріантних множин у дискретній задачі й обгрунтовано можливіть їх використання для випадку неперервної задачі. Розроблено нові методи розв'язання лінійних диференціальних ігор наближення-ухилення з фіксованим часом закінчення. Розкрито важливу роль у запропонованих методах узагальнення умови повного вимітання. За умови повного вимітання розв'язано нові задачі наближення-ухилення з фіксованим часом закінчення та з термінальною множиною. Одержано формули визначення ціни гри.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135,0 +
Шифр НБУВ: РА355382

Рубрики:

      
11.

Рижкова І.Л. 
Задачі наближення-ухилення у лінійних іграх з обмеженнями на ресурси: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.04 / І.Л. Рижкова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Досліджено ігри з інтегральними обмеженнями на керування гравців з простим рухом, з простою та довільною матрицями. Побудовано множини початкових позицій, сприятливих для будь-якого гравця, та оптимальні стратегії гравців. Розроблено методи, які зводять ігри з інтегральними обмеженнями до ігор з геометричними обмеженнями. Дані методи є узагальненням метода H-опуклих множин. Під час розв'язання ігор з довільною матрицею використано властивість "повного вимітання", яка була перенесена з множин на функції, що дозволило звести гру до задачі керування. За допомогою матричної опуклості та H-опуклості розв'язано задачу утримання для гри з довільною матрицею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.135,022
Шифр НБУВ: РА320178 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Коломієць Н.А. 
Інтегральна підготовка у спортивному орієнтуванні на основі індивідуальних особливостей кваліфікованих спортсменів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / Н.А. Коломієць ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито методику комплексної підготовки орієнтувальників, яка включає набір засобів і методів з розвитку функціональних можливостей спортсменів, основою яких є засоби легкої атлетики й екстремальних гонок, спеціальні вправи для розвитку оперативності мислення, уваги, пам'яті під час фізичного навантаження, комп'ютеризовані методики для розвитку спеціального оперативного мислення, пов'язані з читанням карти, спортивні ігри.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.291
Шифр НБУВ: РА372815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Римар О.В. 
Історико-соціальні аспекти розвитку параолімпійського руху в Україні: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Римар ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто роль і значення параолімпійського руху в системі міжнародного спорту. Проаналізовано передумови зародження інвалідного спорту, генезу зародженя Параолімпійських ігор, особливості проведення різноманітних міжнародних спортивних змагань серед інвалідів (літні, зимові Параолімпійські ігри, Дефлімпійські ігри, Спеціальні Олімпіади). Представлено організаційну структуру параолімпійського руху. Наведено характеристику діяльності міжнародних спортивних організацій інвалідів, Міжнародного параолімпійського комітету, охарактеризовано зміст спортивної програми даних організацій. На підставі всебічного аналізу сучасної вітчизняної та зарубіжної літератури, даних інформаційної мережі "Інтернет", статистичних матеріалів, результатів бесід, інтерв'ю керівників вітчизняного параолімпійського руху узагальнено історико-соціальні аспекти функціонування спортивного руху інвалідів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4Укр)90
Шифр НБУВ: РА319746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Томашевський В.В. 
Історія і тенденції розвитку програми сучасних Олімпійських ігор: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / В.В. Томашевський ; Держ. НДІ фіз. культури і спорту. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто особивості формування програми Олімпійських ігор в історичному аспекті, висвітлено фактори, що впливають на її формування та з'ясовано тенденції та перспектив її розвитку. Проаналізовано процес становлення програми сучасних Олімпійських ігор, що є одним з найважливіших компонентів Олімпійського спорту. Встановлено фактори, що впливають на формування програми Олімпійських ігор за всю історію розвитку сучасного олімпійського спорту, досліджено їх роль у формуванні програми Олімпійських ігор. Виділено чотири періоди розвитку програми Олімпійських ігор за переважним впливом окремих факторів, наведено їх характеристику. Виявлено зміни олімпійської програми, здійснено прогноз її розвитку на найближчі олімпійські цикли.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(0)90
Шифр НБУВ: РА318707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ліманська О.В. 
Календарне свято як складова української обрядової культури (на матеріалі Слобожанщини): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.В. Ліманська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні компоненти традиційної календарної обрядовості жителів Слобожанщини - звичаї, обряди, пісні, танці, народні ігри, вивчено історіографію спеціальних літературних джерел. Досліджено еволюцію обрядової культури календарних українських свят даного регіону. Тенденції та закономірності їх формування визначено у тісному зв'язку з історичним розвитком основних атрибутивних елементів святково-обрядової слобожанської традиції. Висвітлено культурно-історичні аспекти трансформації традиційних календарних свят, розкрито роль фольклорно-етнографічних колективів Слобожанщини у їх збереженні та популяризації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ345.1(4УКР-9СЛО) + Т595.241 +
Шифр НБУВ: РА357845

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Маслюченко О.В. 
Коливання нарізно неперервних функцій і топологічні ігри: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.01 / О.В. Маслюченко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 16 с. — укp.

Розв'язано задачу про побудову функцій деякого функціонального класу за даним коливанням, а також наведено методику застосування топологічних ігор з метою вивчення зв'язків між сукупною та нарізною неперервністю. Охарактеризовано коливання нарізно неперервних функцій багатьох змінних на добутках матризованих просторів; описано коливання функцій першого та другого класів Бера й квазінеперервних функцій, визначених на просторах досить загальної природи, зокрема, на матризованих просторах. Отримано теореми про сукупню неперервність нарізно неперервних і подібних до них функцій багатьох змінних на графіках багатозначних відображень, які узагальнюють теореми Наміоки, Талаграна, Гансела - Труалліка та інших авторів і з їх допомогою встановлено нові аналоги теореми Елліса. Побудовано приклад нарізно неперервних скрізь розривної функції на добутку берівського і зліченно компактного просторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.13 + В152.81
Шифр НБУВ: РА319267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Гірченко О. Л. 
Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Л. Гірченко ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп'ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп'ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри, негативно впливає на тривожність молодших школярів. Висвітлено феноменологічні відмінності комп'ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. Доведено, що незакінченість та надмірна розтягненість у часі комп'ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунттям для розвитку тривожності. Розроблено й апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп'ютерними іграми та розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.2 + Ю983.402.1 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Коштур Я.Є. 
Корекція психофізичного розвитку розумово відсталих підлітків засобами плавання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Я.Є. Коштур ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Здійснено науковий аналіз проблеми корекції порушень у психофізичному розвитку розумово відсталих підлітків із застосуванням засобів плавання. Розроблено комплекс тестових вправ для з'ясування рівня психофізичного розвитку учнів. Обгрунтовано структуру, зміст та методичне забезпечення корекційних занять із плавання для психофізичного розвитку підлітків з розумовою відсталістю. Методика корекційної роботи з розумово відсталими підлітками включала шість розділів (теоретичний, загальна фізична підготовка, початкове навчання плавання, навчання техніки спортивних способів плавання, ігри і розваги у воді, стрибки у воду) та передбачала застосування музики. Доведено ефективність запропонової методики занять із плавання, що дозволяє підвищити рівень корекційно-розвивальної і навчально-виховної роботи з розумово відсталими підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Р354.11 +
Шифр НБУВ: РА367639

Рубрики:

      
19.

Шпак Т.В. 
Корекція тренувального процесу велосипедисток високого класу з урахуванням модельних характеристик змагальної діяльності: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Т.В. Шпак ; Держ. наук.-дослід. ін-т фіз. культури і спорту. — К., 2004. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Наведено дані стосовно управління та корекції тренувального процесу велосипедисток високої кваліфікації, а також контролю за станом їх спеціальної підготовки. Установлено та досліджено тенденції динаміки спортивних результатів, тренувальних та змагальних наватажень велосипедисток за три олімпійські цикли. Розроблено новий підхід щодо оцінки компонентів спеціальної підготовки та змагальної діяльності в спорті вищих досягнень. Запропоновано групові та індивідуальні модельні характеристики цих компонентів. Визначено взаємозв'язки й інформативність показників підготовки та функціональних можливостей велосипедисток високого класу. Показано, що розробка комплексних групових й індивідуальних модельних характеристик змагальної діяльності та спеціальної підготовки спортсменок, що відповідають рівню майстерності на етапі реалізації максимальних можливостей, а також розробка шляхів використання цих характеристик з метою корекції тренувального процесу дає наукове підгрунтя для здійснення в процесі тренування одного з найважливіших методичних принципів педагогічного процесу - принципу індивідуалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.217.152-6 +
Шифр НБУВ: РА328748

      
20.

Карабанов А.Г. 
Корекція фізичних недоліків глухих школярів у процесі фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.Г. Карабанов ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 16 с. — укp.

Розроблено дозування фізичних вправ для глухих школярів 11-15 років. Оптимальна кількість повторень вправ на гнучкість хребта становить 25-35 разів, кульшового суглоба - 20-30 разів, плечового суглоба - 15-25 разів, вправ на швидкість - 4-5 разів, силу - 2-3 рази і швидкісно-силових якостей - 6-8 разів. Запропоновано програму з фізичного виховання для глухих школярів 5-9 класів, яка містить гігієнічно обгрунтований фізкультурно-оздоровчий режим школи, що передбачає вирішення оздоровчих, корекційних, освітніх і виховних завдань. Розділи навчальної програми включають гімнастику, легку атлетику, лижну підготовку, плавання, рухливі ігри, баскетбол, ковзани, кросову підготовку і марш-кидок. Кожен розділ має теоретичні відомості, практичний матеріал, словник, фразеологію і нормативні вимоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського