Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (353)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4УКР)132$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Курко М. Н. 
Адміністративно-правове регулювання вищої освіти в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / М. Н. Курко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання вищої освіти в Україні, що обумовило необхідність уточнення правового забезпечення розвитку вишої освіти. Визначено особливості нормативно-правового регулювання бюджетного фінансування й організаційно-правових форм ВНЗ. Розглянуто проблемні питання системи державних органів, органів місцевого самоврядування та громадського самоврядування в управлінні сферою освіти, характеристики організаційних засад науково-методичного забезпечення діяльності у галузі вищої освіти. Встановлено організаційні засади забезпечення фінансової діяльності в освітянській сфері та напрями розвитку конституційного права громадян на освіту. Розкрито сутність економіко-правового регулювання діяльності у сфері освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Огаренко Є. А. 
Адміністративно-правове регулювання діяльності вищих навчальних закладів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Є. А. Огаренко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність адміністративної правосуб'єктності ВНЗ, поняття їх адміністративно-правового статусу. Розроблено Стратегію діяльності ВНЗ. Досліджено інститут адміністративного розсуду органу державної влади у сфері регулювання діяльності ВНЗ. Удосконалено законодавче врегулювання діяльності ВНЗ. Розвинуто понятійний апарат у сфері адміністративно-правового регулювання діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шаповал Р. В. 
Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Р. В. Шаповал ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання (АПР) освітньої діяльності (ОД) в Україні. Обгрунтовано доцільність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти. Проаналізовано особливості системно-структурної характеристики АПР ОД та визначено функції і завдання освіти за сучасних умов. Розглянуто проблемні питання діяльності суб'єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування в сфері освіти. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на ефективність АПР ОД, особливості економіко-правового регулювання освіти та характеристику правосуб'єктності навчальних закладів у контексті ефективного застосування їх форм для забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. Вивчено позитивний досвід АПР ОД у закордонних країнах та особливості його застосування в Україні. Надано рекомендації щодо визначення напрямів реформування ОД, сформульовано рекомендації щодо введення змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів з даних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА381922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Хохленко О. М. 
Адміністративно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Хохленко ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність категорії "вдосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти". Внесено конкретні пропозиції щодо визначення та подальшого розвитку діяльності управлінь освіти та науки місцевих державних адміністрацій. Вдосконалено поняття адміністративних правовідносин у діяльності місцевих державних адміністрацій, а також напрями розробки адміністративно-правових засад і правозастосовної діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти. Запропоновано модель управління якістю освіти, а також адміністративно-правовий механізм модернізації освітньої системи Київщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА374634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Колісніченко Н.М. 
Взаємозв'язок державного регулювання та механізмів самоорганізації в управлінні вищою освітою: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Н.М. Колісніченко ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено філософсько-теоретичний аналіз взаємозв'язку державного регулювання та механізмів самоорганізації в управлінні вищою освітою, обгрунтовано оптимальне співвідношення на центральному, регіональному та інституційному рівнях. Базуючись на системному підході, з використанням його синергічного ядра переосмислено методологічну проблематику розвитку відкритої системи вищої освіти, розроблено концептуальні засади впровадження реформаційних процесів в управлінні нею. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної тематики. Виявлено методологічно-теоретичні та прикладні її аспекти, розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації управління вищою освітою в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА323704

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Пасінович І.І. 
Державне регулювання вищої освіти в умовах ринкових відносин: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / І.І. Пасінович ; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретико-методологічні основи державного регулювання вищої освіти. Розроблено рекомендації, спрямовані на покращання діяльності ВНЗ за умов ринку. Висвітлено ознаки нової освітньої парадигми, дієвої за умов економіки знань. Обгрунтовано необхідність перегляду форм і методів державної регуляторної освітньої політики. Визначено переваги приватних ВНЗ, за використання яких підвищується конкурентоспроможність вищої освіти. Розвинуто понятійно-категоріальний апарат економіки освіти шляхом введення термінів стосовно підприємницької діяльності ВНЗ. Доведено, що вища освіта містить значний підприємницький потенціал. Визначено напрями державного регулювання щодо впровадження ринкових відносин в освітню галузь для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ. Класифіковано платні послуги ВНЗ, що має сприяти оптимальному поєднанню освітньої на наукової діяльності, активізації співпраці з бізнесом, а також диверсифікації доходів ВНЗ з одночасним зменшенням їх залежності від бюджетного фінансування. Побудовано рейтинг ВНЗ у аспекті відомчого підпорядкування та форм власності на підставі інтегрального показника розвитку ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР)к1 + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА363398

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шилова В.І. 
Державне регулювання ринку освітніх послуг в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.І. Шилова ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність освітніх послуг, досліджено сучасний стан їх розвитку в Україні. Розроблено теоретичні засади удосконалення механізму державного регулювання ринку освітніх послуг в Україні. Наведено рекомендації щодо створення Державної служби управління якістю освітніх послуг при Міністерстві освіти та науки України. Розроблено модель взаємного пристосування ринку освітніх послуг та ринку праці. Удосконалено організаційно-економічний механізм регулювання вітчизняного ринку освітніх послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х839(4УКР)211.8:Ч3 +
Шифр НБУВ: РА352824

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Григанська С.В. 
Державне регулювання системи вищої освіти в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / С.В. Григанська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади вдосконалення державного регулювання системи вищої освіти, удосконалено його механізм. Досліджено особливості діяльності закладів вищої освіти. Запропоновано напрями вдосконалення діяльності дорадчих органів при Президентові України. Проаналізовано сучасний стан державного регулювання системи вищої освіти. Удосконалено систему її бюджетного фінансування. Визначено засади застосування механізму освітнього страхування фізичних осіб шляхом створення Фонду підтримки вищої освіти. Удосконалено систему оцінювання її якості на основі інституціоналізації громадського контролю в особі Громадської асоціації контролю ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА361436

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Коробко Л.І. 
Державне регулювання системи професійно-технічної освіти в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.І. Коробко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади вдосконалення державного регулювання системи професійно-технічної освіти. Визначено суть такої системи. Досліджено особливості її державного регулювання. Доповнено перелік функцій даної освіти. Запропоновано систему оцінювання підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів України. Розроблено практичні рекомендації щодо створення Центру розвитку професійно-технічної освіти при Міністерстві освіти та науки України. Проаналізовано сучасний стан розвитку системи професійно-технічної освіти. Висвітлено тенденції діяльності зазначених закладів. Досліджено особливості їх діяльності в Запорізькій області. Запропоновано розвинути структуру мережі професійно-технічних навчальних закладів шляхом створення на їх базі ресурсних центрів. Досліджено державне замовлення у системі професійно-технічної освіти. Удосконалено механізм багатоканального фінансування даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА357381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Пшенична Л.В. 
Державне сприяння адаптації системи вищої освіти в Україні до вимог Болонського процесу: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.В. Пшенична ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009 — укp.

Визначено місце та роль вищої освіти у сучасному суспільстві. Проаналізовано особливості розвитку Болонського процесу в Україні, розкрито його основні положення та принципи, показано специфіку освіти як об'єкта державного управління. На підставі аналізу суспільно-історичних процесів зроблено висновок, що незважаючи на багатство природних ресурсів, будь-яка країна без відповідного розвитку суспільного інтелекту втрачає перспективу величі. До наукового обігу введено поняття "державне сприяння адаптації вищої освіти" як окремого соціального явища, що допомагає осмислити специфіку цілеспрямованого впливу держави на процес її пристосування до основних принципів і сучасних стандартів європейського освітнього простору. Досліджено особливості організації вищої освіти в Україні у контексті системності й інституціональної забезпеченості, проаналізовано нормативно-правову базу державного управління галуззю та її розвиток у контексті адаптації до умов Болонського процесу. Удосконалено змістові характеристики механізмів державного управління вищою освітою із засосуванням структурно-організаційного та структурно-функціонального підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА368259

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Майборода С.В. 
Державне управління вищою освітою в Україні: структура, функції, тенденції розвитку (1917 - 1959 рр.): Автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.В. Майборода ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2002. — 36 с. — укp.

На підставі результатів дослідження широкого кола джерел, значна частина яких була невідома або вперше введена до наукового обігу, проведено системний концептуально-цілісний аналіз еволюції розвитку державного управління вищою освітою в Україні як історико-соціального феномену в 1917 - 1959 рр. Системно подано структуру й функції центральних органів державного управління вищою освітою, охарактеризовано стиль і методи керівництва міністрів освіти. Удосконалено підходи до визначення періодизації та етапів еволюції державного управління вищою освітою в Україні. Охарактеризовано закономірності та суперечності відповідно до кожного з виявлених періодів розвитку державного управління вищою освітою. Розглянуто зміст і форми управління, виявлено основні принципи, тенденції розвитку державного управління вищою освітою України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к2 + Ч33(4УКР)61 + Х819(4УКР)132-1 + Х621.151.4(2УК)
Шифр НБУВ: РА318550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Полякова Л. П. 
Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Л. П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан та еволюційні тенденції розвитку української системи вищої освіти, її специфіку в порівнянні з закордонними системами й обгрунтовано загальносвітові тенденції розвитку системи вищого освіти. Виявлено специфіку функціонування, передумови та напрямки розвитку університетів в інноваційній економіці. Визначено напрямки трансформації університетів за умов інноваційного розвитку економіки та суспільства, що базується на знаннях. Запропоновано визначення поняття "інноваційний університетський комплекс" як перспективної форми інтеграції освітньої, наукової й інноваційної діяльності. Розроблено концептуальні підходи до формування внутрішньої структури освітньої підсистеми університетського комплексу. Обгрунтовано стратегічні напрямки інноваційного розвитку університетських комплексів з урахуванням особливостей організації української системи вищої освіти та загальносвітових тенденцій розвитку системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.253 + Х819(4УКР)132.1 ф
Шифр НБУВ: РА376293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Андрейчук С.К. 
Державне управління реформуванням вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.К. Андрейчук ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз процесу державного управління вищою освітою України на етапі її інтеграції в європейський освітній простір. Досліджено міжнародний досвід й охарактеризовано сучасний стан формування нормативно-правової бази державного управління структурною перебудовою вищої освіти. Визначено структуру та функції центральних органів державного управління вищою освітою, розглянуто основні форми, методи та напрями їх діяльності у сфері реформування та наближення до європейських стандартів освітньої галузі України. Висвітлено позитивні зміни в освітньому середовищі, проаналізовано його недоліки. Визначено характерні особливості державного управління процесами структурної перебудови системи вищої освіти та впровадження інновацій з метою підвищення ефективності діяльності ВНЗ. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи державного управління вищою освітою за умов її адаптації до Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.101.0 + Ч484(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353725

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Стадник А. М. 
Державне управління системою загальної середньої освіти на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Стадник ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано особливості функціонування системи загальної середньої освіти в регіональному розрізі та сучасний стан забезпечення її життєдіяльності. Обгрунтовано необхідність оновлення кадрової політики в освіті на базі використання надбань міжнародного досвіду та з урахуванням сучасних вимог щодо педагогічного персоналу. Запропоновано систему управління інтеграційними процесами як фактором розвитку загальної середньої освіти регіону. Розроблено механізм управління впровадженням профільної освіти та визначено специфіку його рівнів з урахуванням готовності загальноосвітніх закладів щодо профільного навчання. Систематизовано вимоги до формування управлінської компетентності керівників освіти як основи підвищення управлінської культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА373356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Лукіна 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні: Автореф. дис... д-ра наук з держ. управління: 25.00.02 / Тетяна Олександрівна Лукіна ; Національна академія держ. управління при Президентові України. — К., 2005. — 36 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч484(4УКР) к2
Шифр НБУВ: РА337180

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Панченко А. Г. 
Державний контроль в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / А. Г. Панченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему здійснення контролю на різних рівнях державного управління та місцевого самоврядування за діяльністю ЗНЗ. Обгрунтовано теоретичні засади, форми, методи, механізми здійснення контрольних заходів. Розкрито особливості застосування різних форм і методів контролю на районному рівні управління. Розглянуто механізм взаємовідносин ЗНЗ, районних управлінь освіти й інших державних органів, який полягає у забезпеченні підготовки та здобуття випускниками шкіл компетентностей для одержання майбутньої професії. Запропоновано комплекс методик: для оцінювання якості підготовки випускників і доцільності вибору спеціалізації ЗНЗ, оптимізації мережі спеціалізованих ЗНЗ на рівні району, підготовки спеціалістів районними управліннями освіти та районного науково-методичного центру до інспектування та атестації освітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)071 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА377977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Грабовський В.А. 
Державно-громадське управління загальною середньою освітою на районному рівні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.А. Грабовський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності районного управління освітою (РУО). На базі антропосоціального, синергетичного, кваліметричного наукових підходів та концепції демократизації даного державного управління визначено суть, специфіку функцій і структури, основні характеристики державно-громадського управління районними управліннями освітою та загальноосвітніми навчальними закладами району. Теоретично обгрунтовано та розроблено базову модель державно-громадського управління загальною середньою освітою у районі. Доведено, що практичне використання елементів цього управління освітою району сприяє забезпеченню його демократичної основи, саморозвитку й самореалізації його учасників. Розкрито технологію реалізації запропонованої моделі на основі базового стандарту діяльності районного управління освітою на державно-громадських засадах. Наведено рекомендації для державних органів управління освітою та закладів загальної середньої освіти щодо впровадження до практики даної моделі з метою забезпечення державно-громадської основи управління й задоволення освітніх потреб громадян, що мешкають на території району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч424(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА341669

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Кухарчук П.М. 
Державно-громадське управління системою професійно-технічної освіти в Україні (регіональний аспект): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / П.М. Кухарчук ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади державно-громадського управління у контексті реформування системи освіти України, уточнено критерії його ефективності. Проведено оцінювання рівня державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні у регіональному аспекті, наведено характеристику його складових. Визначено роль держави, органів місцевого самоврядування, громадськості, соціальних партнерів, роботодавців у функціонуванні та розвитку системи професійно-технічної освіти, а також фактори підвищення її ефективності. Розроблено модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти регіону, визначено її основні завдання та запропоновано механізми реалізації. Обгрунтовано визначення державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти як процесу урегулювання співвідношення владних повноважень, компетенцій, впливу державних структур та органів громадського самоуправління, соціальних партнерів у механізмах управління системою професійно-технічної освіти. Розроблено механізми делегування повноважень з управління системою професійно-технічною освітою на відомчий, регіональний, місцевий і локальний рівні. Доведено, що модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні на регіональному рівні є перспективною для розвитку реформування системи освіти, реалізація якої сприяє соціально-економічному розвитку регіонів, підвищенню якості освітніх послуг і конкурентоспроможності працівників робітничих спеціальностей на ринку праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + Ч464(4УКР)3 + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА363596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Романенко К.М. 
Конституційне право громадянина на освіту в Україні: стан і тенденції розвитку: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.02 / К.М. Романенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено конституційне право людини та громадянина на освіту у контексті його соціальних детермінант, взаємозалежності соціальних юридичних аспектів. Проаналізовано наукові підходи до інтерпретації суті права на освіту як складової забезпечення демократичного розвитку суспільства та самоактуалізації особистості за сучасних умов. Визначено міжнародний контекст, концептуальні та нормативно-правові засади зближення соціального та юридичного змісту права на освіту у "суспільстві освіти". Визначено основні ознаки соціоцентричної методології дослідження даного права та її переваги. Обгрунтовано соціальні критерії удосконалення його змісту та напрямки їх реалізації у законодавстві. Запропоновано трактування змісту конституційного права на освіту за умов формування в Україні соціально орієнтованої ринкової економіки. Досліджено напрями вдосконалення нормативно-правового забезпечення конституційного права на освіту у загальносоціальному, державно-управлінському та ринковому аспектах. На підставі результатів проведеного дослідження сформульовано узагальнення, пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення механізму забезпечення конституційного права на освіту у контексті тенденцій розвитку українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)33 + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА361121

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Поступна О. В. 
Механізми державного управління вищою освітою на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / О. В. Поступна ; Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та запропоновано практичні рекомендації з вдосконалення механізмів державного управління вищою освітою на регіональному рівні. Розглянуто вищу освіту як об'єкт державного управління. Виявлено особливості управління на рівні регіону. Обгрунтовано існуючі моделі управління освітньою сферою. Досліджено зміст понять "вища освіта" та "державне управління вищою освітою". Вдосконалено підходи щодо розширення горизонтальних зв'язків внутрішньої організаційної структури управління вищою освітою на рівні регіону. Наведено основні положення концепції щодо управління вищою освітою на регіональному рівні. Розроблено конкретні механізми й умови для розвитку доступної та якісної системи вищої освіти відповідно щодо вимог суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА369843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського