Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (1499)Книжкові видання та компакт-диски (1777)Журнали та продовжувані видання (858)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єршова Л.М. 
Розвиток жіночої освіти на Волині (кінець ХVІІІ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Єршова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розвитку жіночої освіти на Волині у науково-педагогічній, історичній та соціально-психологічній літературі. Виявлено історичні та соціально-культурні передумови формування системи жіночої освіти у регіоні. Визначено етапи її становлення та основні тенденції розвитку. Охарактеризовано роль Міністерства народної освіти та відомства православного віросповідання у розвитку загальноосвітньої жіночої школи. Розглянуто специфіку організації професійної та позашкільної освіти волинських жінок. Досліджено основні напрямки їх освітньо-виховної та культурної діяльності. Наведено класифікацію існуючих у губернії освітніх інституцій для жінок. Розкрито особливості законодавчого забезпечення та фінансування жіночої освіти, матеріально-технічного та науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу основних освітніх закладів для жінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА320439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Єрьоменко О.А. 
Теорія та практика демократизації відносин "учитель - учень" (на матеріалах середніх закладів освіти України другої половини ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Єрьоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст. з проблеми демократизації взаємостосунків учитель - учень та їх реалізації у тогочасній шкільній практиці. Визначено витоки становлення ідеї демократизації даних відносин у зарубіжній педагогічній думці та тенденції її розвитку. Висвітлено розвиток проблеми демократизації взаємостосунків між учителями та учнями в історії педагогічної думки України. Визначено особливості цих стосунків у зазначений період. Розглянуто досягнення та безпосередній внесок найбільш видатних особистостей. Висвітлено напрями творчого осмислення та використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з дослідженої проблеми видатних вітчизняних педагогів другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч34(4УКР)01 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА361626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Іващенко С.Г. 
Розвиток еколого-педагогічної культури вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Іващенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розвинуто та збагачено зміст поняття "еколого-педагогічна культура вчителя", визначено її сутнісні ознаки та складові. Розроблено модель еколого-педагогічної культури вчителя, критерії та показники її сформованості. Удосконалено методику діагностики даної культури, а також обгрунтовано зміст еколого-педагогічної підготовки вчителів у процесі підвищення кваліфікації, форми та методи її здійснення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.8 +
Шифр НБУВ: РА332202

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Ільченко О.Ю. 
Виховання дітей-безпритульників на Полтавщині в 20-30-і рр. ХХ ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ю. Ільченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз і систематизовано провідні ідеї виховання дітей-безпритульників. Вивчено та узагальнено досвід виховної роботи колонії ім. В.Короленка та колонії ім.М.Горького, а також державних структур - Ради захисту дітей, комісій допомоги дітям та таких громадських організацій як "Ліга порятунку дітей", "Друзі дітей". Проаналізовано особливості виховання безпритульних дітей у даний період. Охарактеризовано основні етапи виховного процесу: I етап (друга половина 1918 р. - літо 1921 р.) - первинної допомоги "дітям війни" та всім нужденним дітям та підліткам, II етап (літо 1921 р. - кінець 1923 р.) - становлення профілактичної та виховної роботи серед "дітей голоду", III етап (початок 1924 р. - перша половина 1929 р.) - перевиховання "дітей непу", виховання "пролетарської дитини", IV етап (друга половина 1929 р. - 1939 р.) - загальної освіти та професійної орієнтації "дітей голодомору" та "дітей репресій". Визначено напрями виховання соціально не захищених дітей та підлітків (пріоритетні - трудове, суспільно-політичне, атеїстичне, патріотичне, а також розумове, моральне, естетичне, фізичне виховання). Встановлено провідні тенденції виховання дітей-безпритульників, зокрема, спрямованість на виховання людини нового соціалістичного типу, ідеологізації та політизації змісту освітньо-виховної роботи, розвитку дитячого самоврядування. Обгрунтовано можливості розвитку прогресивних тенденцій виховної роботи з дітьми-безпритульниками досліджуваного періоду. Розроблено елективні спецкурси, а також науково-методичні рекомендації для педагогів і соціальних працівників з питань ліквідації явища безпритульності за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР4)6 +
Шифр НБУВ: РА343298

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Абібуллаєва Д.І. 
Формування і розвиток державної системи народної освіти кримських татар (1870 - 1920 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Д.І. Абібуллаєва ; НАН України. Ін-т сходознав. ім. А.Кримського. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Здійснено спробу комплексно дослідити становлення й розвиток державної системи народної освіти кримських татар у другій половині XIX - на початку XX ст. Систематизовано історіографічні дані, а також визначено етапи й проблематику висвітлення історії кримськотатарської народної освіти XIX - XX ст. у роботах дослідників історії імперської Росії, радянського періоду та сучасної України. Виявлено, систематизовано й оброблено нові факти й дані в українських і російських архівосховищах, до наукового обігу введено факти, матеріали й документи Державного архіву Автономної Республіки Крим (м.Сімферополь), Державного архіву Одеської області (м.Одеса), Російського державного історичного архіву (м.Санкт-Петербург). Вивчено процес виникнення й розвитку Сімферопольської татарської вчительської школи (СТВШ). Комплексно показано роль викладацького складу й почесних опікунів СТВШ у навчанні й вихованні національних педагогічних кадрів для російсько-татарських міністерських училищ (РТМУ), розглянуто основні навчальні посібники, а також стан бібліотечного фонду СТВШ у різні роки. Висвітлено законодавчу базу виникнення й розвитку РТМУ та навчання кримських татар російської мови. Під час її реалізації дітям-мусульманам значною мірою полегшувався доступ у загальноросійські навчальні заклади. Досліджено педагогічну діяльність учительського корпусу у навчанні й вихованні учнів у РТМУ. Систематизовано навчальні програми, предмети навчання й підручники даного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7) + Ч34(4УКР)45 + Т3(4УКР-6КРМ)5-7 +
Шифр НБУВ: РА339870

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Агапов Ю. Ю. 
Становлення і розвиток приватної освіти на Волині (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. Ю. Агапов ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше в історико-педагогічній науці комплексно розглянуто й висвітлено роль і місце приватної освіти, як в житті волинського суспільства, так і в системі народної освіти на Волині у другій половині XIX - на початку XX століття. Обгрунтовано провідні тенденції та чинники, що визначали розвиток приватної освіти на Волині в даний період. Наведено авторське тлумачення понять "приватна освіта" та "приватний навчальний заклад" у контексті означених історичних і територіальних меж, що дозволило розкрити специфіку та сутність досліджуваного феномену. Подальшого розвитку набули змістові й організаційні характеристики діяльності приватних навчальних закладів і домашньої форми освіти у визначений період. У науковий обіг введено нові та маловідомі документи, що розширюють межі сучасних знань про приватну освіту другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6 + Ч34(4УКР3)70
Шифр НБУВ: РА384906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Аніщенко О.В. 
Розвиток професійної освіти жінок в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Аніщенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Відтворено історію розвитку професійної освіти жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст.; охарактеризовано стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії; проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті та особливості змісту і форм організації фахового навчання жінок в Україні; обгрунтовано підходи до класифікації закладів жіночої професійної освіти; здійснено класифікацію навчальних закладів сільськогосподарського та рукодільного профілю; розкрито особливості законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок. Визначено основні напрями використання позитивних ідей функціонування жіночих професійних навчальних закладів за нових умов соціально-економічного розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА310959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Арешонков В.Ю. 
Педагогічні засади самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Ю. Арешонков ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні засади удосконалення професійної самоорганізації слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід становлення теорії педагогічної самоорганізації, уточнено термінологічний апарат. Визначено роль педагогічної синергетики як теоретичної основи дослідження проблем самоорганізації у системі післядипломної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічної самоорганізації учителів на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Модель розроблено на базі підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовий, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. На підставі аналізу кількісних та якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність запропонованих методів самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти. Результати наукового дослідження впроваджено в систему роботи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти різних регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА346110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Артюх М. С. 
Розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів у системі діяльності відділу освіти районної державної адміністрації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / М. С. Артюх ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст понять"управління розвитком професійної компетентності педагогічних кадрів" і "організаційно-педагогічні умови діяльності відділу освіти з розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів". Розроблено модель автономної системи розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів як незалежного елемента загальної системи післядипломної освіти. Виявлено основні педагогічні умови успішного запровадження механізму управлінського супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА381609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Біліченко П.Г. 
Просвітницька діяльність українських меценатів родини Терещенків (друга половина XIX - поч. ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / П.Г. Біліченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

На підставі аналізу широкої джерельної бази системно проаналізовано передумови становлення меценатства в історії вітчизняної освіти. Охарактеризовано роботу благодійних товариств, які різнилися за об'єктом надання допомоги, галуззю та територією діяльності, а також розкрито роль наукових товариств в університетах і професійних школах, науково-технічних, промислово-фінансових і культурних об'єднаннях. Висвітлено досвід організації навчально-виховної роботи у закладах загальної та професійної освіти, створених за сприяння Терещенків, способів участі членів родини українських меценатів у роботі просвітицьких установ соціального спрямування. Охарактеризовано тенденції розвитку меценатської підтримки освіти у сучасній Україні, а саме: врегулювання нормативно-правової бази меценатської діяльності в галузі освіти; доцільність відновлення українського меценатства як соціокультурного явища; формування соціальної свідомості людей, відповідних ціннісних орієнтацій; поступову децентралізацію управління освітньою галуззю, створення умов для формування прозорого фінансового бюджету освітніх закладів. Розроблено питання визначення категорій "меценатство", "просвітництво", "благодійництво". Розроблено спецкурс з історії педагогіки "Історія та традиції меценатської підтримки просвітництва в Україні".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)38 + Ч33(4УКР)52 + Т3(4УКР)5-8 Терещенки +
Шифр НБУВ: РА359290

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Біницька О.П. 
Удосконалення системи планування та фінансування підготовки педагогічних кадрів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / О.П. Біницька ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості змін у теорії та практиці планування підготовки педагогічних кадрів для системи освіти України та її регіонів. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено адекватні сьогоденній соціально-економічній ситуації концепцію та модель інноваційних підходів до планування та організації підготовки педагогічних кадрів початкової ланки освіти, вивчено процес соціально-економічної трансформації умов формування механізму її фінансування. Обгрунтовано шляхи та напрями оптимізації фінансування навчання педагогічних кадрів за умов реалізації системи їх ступеневої підготовки у вищих педагогічних закладах різного рівня акредитації, підпорядкованості та фінансового забезпечення. Наведено рекомендації щодо практичного використання результатів дослідження в системі освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч30/49 + Ч34(4Укр)п/р
Шифр НБУВ: РА318065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Бачинська Є.М. 
Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є.М. Бачинська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь. Обгрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Розкрито шляхи забезпечення єдності та послідовності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільової програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА332199

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Берека В.Є. 
Соціально-педагогічні основи розвитку позашкільної освіти в Україні (1957 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Берека ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Виявлено й уточнено провідні ідеї, положення, що складають теоретичні основи позашкільної освіти. Визначено та вперше науково обгрунтовано етапи та тенденції формування змісту навчально-виховної роботи позашкільних закладів України у досліджуваний період. Надано класифікацію та охарактеризовано організаційно-педагогічні форми та методи даної роботи. У науковий обіг вперше введено ряд архівних документів і матеріалів, що відображають розвиток позашкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)4 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА313752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Бондарчук Н.О. 
Державна політика Чехії в галузі освіти: стан і тенденції розвитку: автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / Н.О. Бондарчук ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено реформування державної політики Чеської Республіки в галузі освіти у період підготовки до вступу в ЄС. Відзначено, що досвід реформування системи освіти даної країни у період адаптації до ЄС є корисним для України, оскільки Чехія пройшла шлях реформ у найбільш короткі строки, що дозволило уряду країни комплексно виконати завдання входження до європейського освітнього простору та проведення системи освіти у відповідність з європейськими стандартами. Досліджено досвід реформування системи освіти Чеської Республіки та запропоновано певну стратегію реформування освітньої галузі України, побудовану на засадах стратегічного планування. Умовно таку стратегію запропоновано поділити на шість блоків, кожний з яких визначає певний напрям діяльності, а саме: стратегічний, управлінський, фінансовий, управління людськими ресурсами, організаційний блок (адміністрування закладів освіти) і технологічний. Відповідні механізми реформування системи освіти України за умов їх комплексного запровадження дасть змогу найбільш ефективно вирішувати проблеми адаптації системи освіти України до вимог європейського освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ЧЕХ)132 + Ч34(4ЧЕХ)к +
Шифр НБУВ: РА361596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Борзенко-Мірошніченко А.Ю. 
Моніторинг якості освітніх проектів на основі моделей системної динаміки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.Ю. Борзенко-Мірошніченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено недоліки процесів управління та моніторингу освітніх проектів. Розкрито зміст унікальності продукту освітніх проектів. Сформовано коло замовників та їх вимоги до продукту освітніх проектів. Досліджено динамічну складність системи управління якістю освітніх проектів. Визначено роль, розроблено теоретичні засади й інструментарій процесу моніторингу якості освітніх проектів. Сформульовано принципи та виявлено закономірності процесу моніторингу якості освітніх проектів. Розроблено множину стратегій управління якістю освітніх проектів. Здійснено практичне впровадження нової методики управління якістю освітніх проектів та комп'ютерної програми "Система підтримки моніторингу якості освітніх проектів на основі контрольних точок "МОЯК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6 +
Шифр НБУВ: РА349850

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Братаніч Б.В. 
Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / Б.В. Братаніч ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Визначено філософську предметність соціально орієнтованого маркетингу в освіті, його зміст і місце у системі філософського знання у контексті процесу становлення маркетингу як системного соціального феномену постіндустріального суспільства і з метою використання освітнього маркетингу для реформування педагогічної теорії й освітньої практики, а також здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переоієнтації освіти за умов ринкового супільства. Показано, що філософія соціально орієнтованого маркетингу в освіті має міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*31-723.2 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА343462

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Бурлаков 
Ефективність реформування освіти в умовах трансформаційної економіки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Олексій Олександрович Бурлаков ; Ужгородський національний ун-т. — Ужгород, 2005. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч30 в05 + Ч34(4УКР)к
Шифр НБУВ: РА353190

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Бушман І.О. 
Система освіти як засіб модернізації української культури: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / І.О. Бушман ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Запропоновано концепцію використання вищої освіти як засобу модернізації культури. Розв'язано комплекс теоретико-методологічних проблем філософії освіти, а саме: освіту розглянуто з використанням принципу системності та у сукупності контекстуальних культурних і глобалізаційних процесів сучасності. З'ясовано, що соціальні інститути освіти та культури функціонують в інструментальному форматі систем у межах більшої - суспільної - мегасистеми. Уперше виявлено, що взаємодія освітньої та культурної систем містить взаємопотенціюючі та взаємообмежувальні аспекти, які актуалізуються у відповідних конкретно-історичних формах залежно від сукупної взаємодії факторів впливу. Здійснено компаративістський аналіз основних концептуальних підходів до досліджуваної проблематики. На підставі аналізу основних вітчизняних і зурубіжних джерел з філософії освіти визначено пріоритети її розвитку. Запропоновано оригінальне значеннєве (сутнісне) та функціональне визначення освітньої парадигми як цілісної, об'єктивної картини культурного олюдненого світу, яка відтворює його крізь призму віднесення до соціокультурних цінностей і у цілому до когнітивного масиву. Згідно з аналізом структурної та функціональної моделі системи освіти уперше визначено соціокультурні та модернізаційні орієнтири її теоретичного й емпіричного дослідження, що полягають у концептуалізації освітньої політики, наданні їм перспективістських, евристичних, продуктивних ознак і механізмів реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч34(4УКР)7 + Ч111.156 +
Шифр НБУВ: РА334774

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Вікторов В.Г. 
Регулювання якості освіти як філософсько-освітянська проблема: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / В.Г. Вікторов ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 30 с. — укp.

Проаналізовано феномен якості освіти й управління ним у структурі цілісної освітньої державної політики. Визначено, що якість освіти є категорією, яка за своєю суттю відображає різні аспекти освітнього процесу - філософські, соціальні, педагогічні, політичні, демографічні, економічні. Якість освіти трактовано як суспільний ідеал освіченості людини, результат її навчальної діяльності, процес організації навчання та виховання, критерій функціонування освітньої системи. Досліджено порядок організації та проведення моніторингу якості освіти, порівняння показників якості освіти та механізмів їх визначення. Здійснено аналіз загальної системи управління освітою та визначення специфіки "управління якістю освіти", а також системи контролювальних засобів якості освіти. Визначено роль і порядок проведення ліцензування, акредитації та атестації викладацьких кадрів закладів освіти. Визначено роль і місце управління якістю освіти у системі загальнодержавної освітньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч34(4УКР)к +
Шифр НБУВ: РА343344

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Васильченко Л.В. 
Формування управлінської культури керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Васильченко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування управлінської культури керівника школи у системі післядипломної освіти. Здійснено аналіз даної проблеми у соціально-педагогічному контексті. Розглянуто генезис поняття "управлінська культура", виділено структурні компоненти та критерії рівнів сформованості управлінської культури керівника школи. Обгрунтовано модель системи її розвитку у процесі післядипломної педагогічної освіти, яка передбачає врахування курсового етапу, міжкурсового етапу та самоосвіти, критеріїв ефективності та певних результатів. Доведено, що успішне формування управлінської культури керівника школи за умов системи післядипломної освіти є можливим за умов наукового розуміння ним управлінської культури у сукупності усіх позитивних соціальних утворень, розвитку даної культури як необхідної складової процесу підвищення кваліфікації керівника, наукової розробки моделі та пакету дидактичних засобів (тестів, анкет, методичних рекомендацій, сценаріїв ділових ігор).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА341960

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського