Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (757)Книжкові видання та компакт-диски (377)Журнали та продовжувані видання (89)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Полякова Л. П. 
Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Л. П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан та еволюційні тенденції розвитку української системи вищої освіти, її специфіку в порівнянні з закордонними системами й обгрунтовано загальносвітові тенденції розвитку системи вищого освіти. Виявлено специфіку функціонування, передумови та напрямки розвитку університетів в інноваційній економіці. Визначено напрямки трансформації університетів за умов інноваційного розвитку економіки та суспільства, що базується на знаннях. Запропоновано визначення поняття "інноваційний університетський комплекс" як перспективної форми інтеграції освітньої, наукової й інноваційної діяльності. Розроблено концептуальні підходи до формування внутрішньої структури освітньої підсистеми університетського комплексу. Обгрунтовано стратегічні напрямки інноваційного розвитку університетських комплексів з урахуванням особливостей організації української системи вищої освіти та загальносвітових тенденцій розвитку системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.253 + Х819(4УКР)132.1 ф
Шифр НБУВ: РА376293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Куліш І.М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Куліш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА323445

Рубрики:

      
3.

Побережна Н.О. 
Дидактичні умови впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.О. Побережна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості впровадження інформаційних технологій (ІТ) у навчальний процес ВНЗ за умов ринку з урахуванням інтересів особистості та держави. Розроблено модель упровадження цих технологій, яка включає діагностичний, цільовий, змістовий, мотиваційний, діяльнісний і результативний компоненти. Визначено комплекс дидактичних умов упровадження ІТ у процес навчання. Експериментально перевірено виявлений комплекс, що забезпечує адаптивність введеного елемента системи інформаційні технології навчання, а вся педагогічна система набуває нової, більш високої якості, що сприятиме підготовці кваліфікованих молодих спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА375364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
4.

Парубок О.М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Парубок ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на основі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор із спеціальних дисциплін. Розвинуто класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА326372

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Козак Т.С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368
Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Пиголенко І.В. 
Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ"): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / І.В. Пиголенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп'ютерних та інтернет-технологій за умов становлення інформаційного суспільства. Зазначений актуальний процес є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді за умов становлення інформаційного суспільства. Досліджено зміни ціннісних орієнтацій під впливом інтернет-технологій як новий соціальний феномен, базуючись на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито зміст категорій "інформація", "комунікація" та "знання" та їх значення у ствердженні інформаційного суспільства. З'ясовано вплив новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти. Обгрунтовано висновок щодо її провідної ролі у творенні та розвитку особистості, формуванні професіоналів і майбутньої інтелектуальної еліти, яка є головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологізацію соціальних функцій мережі Інтернет і досліджено фактори, що впливають на активність використання даної мережі студентською молоддю. Значну увагу приділено аналізу результатів соціологічних досліджень щодо цінності вищої освіти у житті сучасної молоді. Виявлено особливості використання інтернет-тенологій у період навчання у ВНЗ та його вплив на трансформацію ціннісних орієнтацій студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ю252:Ч30 + Ю251.05:З97 +
Шифр НБУВ: РА351825

Рубрики:

      
7.

Солобуто Л. В. 
Інформаційна технологія створення базового електронного комплексу навчальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. В. Солобуто ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше запропоновано метод формування електронного комплексу навчальних дисциплін, який відрізняється від існуючих розробок тим, що складається з двох частин: формування основного курсу, що є загальним для ряду спеціальностей, навчальні плани яких містять конкретну дисципліну, та формування спеціалізованої частини, яка складається з розділів, необхідних для вивчення тільки окремих спеціальностей. Удосконалено метод формування інформаційної моделі базового електронного комплексу навчальних дисциплін (БЕКНД) за рахунок використання блочної ієрархічної структури БЕКНД, в якій зазначені не лише якісні, але й кількісні зв'язки між блоками. Отримали подальший розвиток методи комп'ютерного контролю знань за рахунок формування тестових задань з урахуванням визначених кількісних взаємозв'язків між блоками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА380027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Томана М.Т. 
Математичне моделювання та оптимізація системи дистанційного навчання освітнього закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / М.Т. Томана ; НАН України. Держ. НДІ інформ. інфраструктури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи математичного моделювання й оптимізації систем дистанційного навчання в освітньому закладі. Створено математичні моделі для процедур складання навчальних планів для окремих студентів і груп студентів з урахуванням обмежень щодо порядку предметів, які дають можливість оптимізувати процес вибору предметів за побажанням студентів. Запропоновано математичні моделі для процедур складання розкладів консультацій, іспитів і захистів дипломних робіт для груп студентів та окремих студентів з оптимізацією вибору термінів згідно з побажаннями викладачів і студентів, а також з урахуванням обмежень щодо термінів і місткості приміщень. Наведено способи знаходження оптмальних або задовільних розв'язків за допомогою процедур програмування з використанням бібліотеки Java Constraint Programming. Розроблено архітектуру та програмно реалізовано інтегровану систему управління навчальним закладом з метою організації дистанційного навчання за допомогою мережі Internet.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА350391

Рубрики:

      
9.

Білощицький А.О. 
Методи та моделі комплексного інформаційно-освітнього середовища в умовах розвитку вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.О. Білощицький ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

На підставі проведеного аналізу існуючих підходів до інформаційних технологій (ІТ) у навчальному процесі та діяльності ВНЗ за умов необхідності впровадження кредитно-модульної системи визначено напрямки ІТ у ВНЗ та масштаби їх впровадження. Запропоновано принципи створення комплексного інформаційно-освітнього середовища ВНЗ. Запропоновано схему створення об'єктів інформаційно-освітнього середовища системи управління навчальним процесом, де джерелами створення об'єктів комплексного інформаційно-освітнього середовища (КІОС) є множина інших об'єктів і суб'єктів ВНЗ. Розроблено абстрактну модель КІОС ВНЗ. Розроблено концептуальну та логічну структуру розподілених баз даних навчального закладу з широким використанням метаописів. На підставі результатів дослідження сучасних методів контролю знань і тестування запропоновано абстрактну модель підсистеми комп'ютерного тестування. У системі тестування реалізовано принципи "жорсткої" та "м'якої" оцінки. Наведено концептуальну модель програмних засобів, що має багаторівневу розподілену архітектуру та орієнтована на розвиток ВНЗ. На підставі запропонованих моделей і методів з використанням необхідних програмно-технічних засобів розроблено систему "Навігатор - Освіта".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.314.5 +
Шифр НБУВ: РА352321

Рубрики:

      
10.

Трегубенко І.Б. 
Методи та моделі оптимізації системи управління навчальним процесом в вищих закладах освіти: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Б. Трегубенко ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2007. — 24 с. — укp.

Розроблено нові моделі, методи та інформаційні технології оптимізації систем управління навчальним процесом у вищих закладах освіти. Створено модель оптимізації складу навчальних модулів для кредитно-модульної системи освіти, що дозволяє вирішувати задачу періодичного поновлення складу та вмісту навчальних дисциплін (модулів). Запропоновано метод оптимізації послідовності навчальних модулів з метою підвищення ефективності вивчення дисциплін. Побудовано моделі та розроблено метод аналізу інформаційних потоків навчального навантаження в системах управління навчальним процесом, який формалізує процес утворення моделі та дозволяє одержати розрахунок затрат часу, необхідного для формування завдання зі складання розкладу академічної групи. Побудовано метод оптимізації структур інформаційних потоків у системах управління навчальним навантаженням, який дозволяє змінити структуру інформаційних потоків та мінімізувати затрати часу на формування щорічного навчального навантаження. Розроблено інформаційну технологію обробки навчальних і робочих планів, яка поліпшує ефективність управління навчальним процесом, зменшує вірогідність виникнення порушень у процесі планування навчального навантаження на кафедри та дозволяє скоротити затрати часу, необхідного для формування завдання зі складання розкладу академічної групи. Створено інформаційну технологію формування комплексних навчальних планів для безперервної підготовки фахівців, яку можна застосовувати для нормалізації навчальних планів у закладах освіти різних рівнів акредитації та напрямів підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА352686

Рубрики:

      
11.

Русіна Н.Г. 
Методика навчання студентів курсового та дипломного проектування із землевпорядних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Г. Русіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Визначено шляхи ефективного використання в навчальному процесі методів активізації навчання (проблемно-пошукові, ігрові), індивідуалізації навчання, діяльнісного підходу до відбору змісту навчання та різнорівневого, поетапного контролю, і на цій підставі розроблено експериментальну методику. Обгрунтовано основні її складові, а саме: концептуальна основа, цілі, завдання, принципи, методи, прийоми та форми навчання майбутніх техніків-землевпорядників курсового та дипломного проектування. Зазначено, що основним змістом методики є методи активного навчання, а саме: евристична бесіда, робота з навчальною літературою, аналіз виробничих ситуацій з постановкою проблемних завдань, ділові та рольові ігри, методи автоматизованого проектування та дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П03 р (4УКР)3-3 + Ч481.252.45 +
Шифр НБУВ: РА368357

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Тітова О. А. 
Методика навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Тітова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Встановлено, що програмні продукти навчального призначення найчастіше включають комп'ютерні презентації, електронні підручники, посібники, словники та довідники, електронні лабораторні практикуми, програми-тренажери, тестові програми. Навчальні програмні продукти розроблено на основі технологій мультимедіа, гіпертексту, віртуальної реальності, інформаційних і комунікаційних мереж. Вони застосовуються для візуалізації навчальної інформації; моделювання й імітації даних об'єктів, процесів та явищ; проведення лабораторних робіт з технічних дисциплін з імітацією дослідження або експерименту тощо. Виявлено й обгрунтовано педагогічні умови, форми та методи навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Експериментально доведено ефективність застосування розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-3 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА379622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Ланських Є.В. 
Моделі та методи системного проектування інформаційних освітніх систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.В. Ланських ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Реалізовано системний підхід до побудови логічної схеми задач системного проектування інформаційних освітніх систем (ІОС), виділено ієрархічні рівні прийняття рішень, визначено етапи побудови рішень та поєднання їх в єдину логічну схему. Сформовано структуру логічної схеми цілей та задач системного проектування перспективних ІОС, що функціонують за умов розвитку інтеграції освітніх ресурсів. Розроблено вимоги та побудовано системну модель ІОС. Запропоновано банк математичних моделей для розв'язування задач системного проектування ІОС. Розроблено вимоги до побудови математичної моделі динамічних операцій, що є базою системного проектування даних систем. Сформульовано задачу оптимізації вибору видів забезпечення ІОС. Розроблено аналітичну модель для визначення показника ефективності використання дистанційного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА326004

Рубрики:

      
14.

Киричек Г. Г. 
Моделі, методи та інструментальні засоби інформаційного забезпечення навчального процесу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. Г. Киричек ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності, рівня інформатизації й якості навчального процесу за допомогою моделей, методів та інструментальних засобів інформаційного забезпечення, які реалізовано в сучасній інформаційно-пошуковій системі (ІПС) з науково-обгрунтованими ієрархічними зв'язками рівнів навчання з системою інформаційного забезпечення, Web-інтерфейсом користувача та ресурсами, тематичний склад яких визначено відповідно до наукового та навчального процесів ВНЗ. В основу ІПС покладено вимоги до функціонування електронної бібліотеки ВНЗ як системи інформаційного забезпечення навчального процесу. Розроблено модель інформаційної системи, досліджено її ієрархічність і вплив на процес навчання. Запропоновано аналітичні вирази для оцінювання імовірності засвоєння знань і загальних витрат на навчання. Реалізовано інструментальні засоби для підсистем: реєстрації та доступу до ресурсів, видалення та редагування записів у системі, різнопланового контекстного пошуку, перегляду інформаційного ресурсу, збору статистичних даних. Наведено технологічні етапи розробки Web-інтерфейсу електронної бібліотеки ВНЗ, універсальність і можливість реалізації якого підтверджено свідоцтвом про авторське право на твір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА381630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Краснощок В.М. 
Оптимізація пріоритетного доступу в корпоративних обчислювальних мережах при організації навчального процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Краснощок ; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

За методами теорії масового обслуговування вперше одержано аналітичні вирази для розрахунку пріоритетних параметрів систем обслуговування в корпоративних обчислювальних мережах. Розроблено економіко-математичні моделі, методи й алгоритми, які дають змогу поліпшити техніко-економічні показники функціонування сучасних корпоративних мереж вищих навчальних закладів, а також підвищити ефективність обслуговування заявок, що надходять від користувачів під час навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.314.5-016 +
Шифр НБУВ: РА331294

Рубрики:

      
16.

Осова О.О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Осова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252 +
Шифр НБУВ: РА359312

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Ящун Т.В. 
Оцінка якості навчально-пізнавальної діяльності в системі "студент - комп'ютер": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / Т.В. Ящун ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Систему "студент - комп'ютер" розглянуто як інтелектуальну ергатичну систему, на якість якої впливають групи характеристик студента та комп'ютера як засобу навчання. Оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер" зроблено на основі двох багатофакторних кваліметричних моделей: регресивної та логічної. Багатофакторну регресивну модель побудовано на основі методу групового урахування аргументів, логічну - на базі нечіткої логіки. За результатами регресивної та логічної моделей розроблено відповідні методи оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер". Перевірка вірогідності розроблених методів свідчить про доцільність їх використання для розв'язування ряду ергономічних та педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1
Шифр НБУВ: РА308595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Друзь Ю.М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Друзь ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Полєщук І.Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ф. Полєщук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА335722

Рубрики:

      
20.

Сорока О.М. 
Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Сорока ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

На базі аналізу некомп'ютерних методів навчання іноземної мови визначено, що їх не можна безпосередньо застосовувати до навчального процесу за новими інформаційними технологіями, який має грунтуватись на психолого-педагогічних вимогах до організації навчальної діяльності студентів. На підставі цих вимог і принципів комунікативності та поетапно-концентричного принципу розроблено нормативну модель навчання. У процесі її реалізації створено комп'ютерне навчальне середовище, яке становить континуум комунікативних ситуацій і задач всіх типів, необхідних для оволодіння іноземною мовою. Розроблене комп'ютерне навчання передбачає гіпертекстову організацію системи, широке застосування зворотного зв'язку та оптимальний розподіл функцій управління учбовою діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА319762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського