Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (22)Книжкові видання та компакт-диски (131)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Актуальні питання комплексної освіти у спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення природничо-математичних дисциплін : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. "Рішельєв. читання", 23 - 27 верес. 1999 р., м.Одеса / ред.: В. А. Сминтина; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : АстроПринт, 1999. - 272 c. - укp.

Висвітлено сучасний стан проблем науково-методичного та організаційного забезпечення навчального процесу, позакласної роботи у середніх навчальних закладах природничо-математичного профілю, пошуку та впровадження новітніх технологій роботи з обдарованою молоддю, а також проведення наукових змагань школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431(4Укр) + Ч34(4УКР)4 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жінка в науці та освіті: минуле, сучасність, майбутнє : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 3 - 4 груд. 1999 р. / ред.: М. Жулинський. - К., 1999. - 282 c. - укp.

Висвітлено положення жінки в науковій та освітянській сферах України та зарубіжних країн. Наведено приклади того, що подолання патріархальних стереотипів у ставленні до жінки та щодо її вторинної ролі у науці та освіті, використання жіночого потенціалу є важливими покращання ситуації в науці та суспільстві в цілому. Визначено роль гуманітарної освіти у вихованні інтелігента-патріота, питання розширення міжнародних контактів, зокрема, з жіночими науковими організаціями. Розглянуто напрями роботи державних установ, відповідальних за розвиток науки та освіти в країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)17 я431 + Ч34(4УКР)42 я431 + Ф74(4УКР)045.2 я431 + Т3(4УКР)0-297 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сухенко Т. В. 
Жіноча середня освіта в Україні (XIX - початок XX ст.) / Т. В. Сухенко // Укр. іст. журн. - 1998. - № 5. - С. 63-74. - укp.


Ключ. слова:
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч34(4УКР)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Матеріали "круглого столу" "Гуманітарні аспекти інтеграції кримськотатарського народу в українське суспільство", 5 трав. 1999 р. / Укр. незалеж. центр політ. дослідж. за підтримки Фонду "Ноу-Хау" уряду Великобританії, "Гуманітарні аспекти інтеграції кримськотатарського народу в українське суспільство", "круглий стіл" (1999; Київ). - К., 1999. - 115 c. - укp.

Розглядаються питання сучасного стану кримськотатарської культури: досягнення та проблеми, аналізуються історико-культурні здобутки кримськотатарського народу. Показано державну політику України стосовно виявлення та розвитку кримськотатарських культурних джерел. Висвітлюються питання функціонування і розвитку кримськотатарської мови в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УК6А/Я)-31 + Ч34(4УКР)45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ганкевич В. Ю. 
Очерки истории крымскотатарского народного образования : (Реформирование этноконфессион. учеб. заведений мусульман в Таврич. губернии в ХІХ - нач. ХХ в.) / В. Ю. Ганкевич; Симфероп. гос. ун-т, Херсон. отд-ние ист.-культ. пробл. юга Украины Ин-та искусствоведения, фольклористики и этнологии им. М.Т.Рыльского НАН Украины. - Симф. : Таврия, 1998. - 164 c. - Бібліогр.: с.144-161. - рус.

Исследована система крымскотатарских учебных заведений, их типы и виды, а также особенности реформирования всего комплекса учебных национальных учреждений. Проанализирован ряд предложений государственных и общественных организаций, направленных на преобразование учебных заведений мусульман Крыма, выяснено отношение государственных структур к существовавшим ранее и возникающим национальным школам, а также деятельность всех элементов структуры учебных заведений крымских татар. Показаны возможные пути возрождения крымскотатарского национального образования, рассмотрен ряд важных вопросов этнопедагогики крымских татар, отношение ислама к этим проблемам, раскрыты принципы функционирования конфессиональных крымскотатарских школ: мектебе и медресе. Особое внимание уделено формированию административной системы учебных заведений для крымских татар в первой половине XIX в., русско-татарских министерских училищ, Симферопольской татарской учительской школы, земских общественных и частных учебных заведений для мусульман Таврической губернии и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7)5 + Ч34(4УКР)45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Богомолов А.  
Мусульманское образование в Крыму (1917 - 1939 гг.) / А. Богомолов, О. Бубенок, С. Данилов, Д. Радивилов // Сх. світ. - 2004. - № 4. - С. 89-103. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21929 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Завгородня Т. К. 
Опіка над дітьми в добу трансформації суспільного устрою : Моногр. / Т. К. Завгородня, Н. В. Лисенко, Д. -К. Мажец, Б. М. Ступарик. - Івано-Франківськ; Ужгород : Мистец. лінія, 2002. - 152 c. - укp.

У європейському контексті розглянуто питання розвитку опіки над дітьми та молоддю, її зміст в закладах системи освіти в добу трансформації суспільного устрою. Визначено опікунську функцію дошкільних закладів, школи та позашкільних навчально-виховних установ. Проаналізовано сучасний стан даної проблеми в Україні.

В европейском контексте рассмотрены вопросы развития опеки над детьми и молодежью и ее содержание в заведениях системы образования в период трансформации общественного строя. Определена опекунская функция дошкольных заведений, школы и внешкольных учебно-воспитательных учреждений. Проанализировано современное состояние данной проблемы в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч34(4УКР)46 + С5*423.121 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Якісна освіта в багатоетнічному суспільстві : Матеріали регіон. семінару / упоряд.: О. О. Січкар; Нац. комісія України у справах ЮНЕСКО. - К. : Сфера, 2004. - 136 c. - укp.

Викладено основні аспекти комплексного підходу до планування якісної освіти для всіх. Охарактеризовано проблеми задоволення прав національних меншин на здобуття якісної освіти. Проаналізовано сучасні світові тенденції, українські реалії та перспективи наукового забезпечення освіти. Значну увагу приділено питанням освіти національних меншин в регіонах України.

Изложены основные аспекты комплексного подхода к планированию качественного образования для всех. Охарактеризованы проблемы удовлетворения прав национальных меньшинств на получение качественного образования. Проанализированы современные мировые тенденции, украинские реалии и перспективы научного обеспечения образования. Значительное внимание уделено вопросам образования национальных меньшинств в регионах Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)45 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аніщенко О. В. 
Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / О. В. Аніщенко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. - 251 c. - Бібліогр.: 558 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку професійної освіти та особливості самореалізації жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. На підставі вивчення архівних і літературних джерел проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті. Охарактеризовано зміст і форми організації фахового навчання жінок в Україні. Обгрунтовано підходи щодо класифікації закладів даної освіти, а також розкрито суть законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок.

Освещена история развития профессионального образования и особенностей самореализации женщин в Украине во второй половине XIX - начале XX вв. На основании изучения архивных и литературных источников проанализированы особенности функционирования сети женских профессиональных учебных заведений по подготовке специалистов разных квалификационных уровней и специальностей. Выявлены тенденции развития женского профессионального образования в зарубежном контексте. Охарактеризировано содержание и формы организации специального обучения женщин в Украине. Обоснованы подходы касающиеся классификации заведений данного образования, а также раскрыта суть законодательного обеспечения специального образования и профессиональной деятельности женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР) + Ч34(4УКР)42 + Ф74(4УКР)045 + С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Артюшкіна Л. М. 
Сирітство в Україні як соціально-педагогічна проблема (соціально-правовий аспект) / Л. М. Артюшкіна, А. О. Поляничко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2002. - 268 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Розглянуто права та обов'язки батьків і дітей, питання встановлення батьківства, усиновлення, опіки та піклування, захисту інтересів вихованців інтернатних закладів. Розкрито поняття та причини соціального сирітства, історичні форми влаштування дітей-сиріт, висвітлено зарубіжний досвід утримання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Рассмотрены права и обязанности родителей и детей, вопросы установления отцовства, усыновления, опекунства и попечения, защиты интересов воспитанников интернатных заведений. Раскрыты понятия и причины социального сиротства, исторические формы устройства детей-сирот, освещён зарубежный опыт содержания детей-сирот и детей, лишённых родительского попечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)46 + С5*644.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сагарда В. В. 
Освітньо-виховні проблеми національних меншин Закарпаття / В. В. Сагарда, М. Ю. Токар, В. С. Фернега; Закарпат. наук.-метод. центр освіти нац. меншин при Ужгород. держ. ун-ті - Філ. наук.-метод. центру серед. освіти М-ва освіти і науки України. - Ужгород, 2000. - 132 c. - укp.

Наведено регіональну характеристику етнічного складу населення Закарпаття. Проаналізовано стан та динаміку розвитку освіти національних меншин на різних рівнях системи освіти. Розглянуто питання кадрового та навчально-методичного забезпечення шкіл національних меншин регіону.

Приведена региональная характеристика этнического состава населения Закарпатья. Проанализированы состояние и динамика развития образования национальных меньшинств на различных уровнях системы образования. Рассмотрены вопросы кадрового и учебно-методического обеспечения школ национальных меньшинств региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фахова підготовка іноземних громадян в Україні : Зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 11 - 12 берез. 2004 р. / ред.: З. І. Тимошенко; Європ. ун-т. - К., 2004. - 241 c. - укp.

Розглянуто проблему фахової підготовки іноземних громадян у ВНЗ України. Описано особливості періоду соціальної адаптації іноземних студентів. Визначено соціальні фактори та висвітлено сучасні тенденції у мовній підготовці студентів, головні напрями організації навчально-виховного процесу їх довузівської підготовки.

Рассмотрена проблема профессиональной подготовки иностранных граждан в ВУЗ Украины. Описаны особенности периода социальной адаптации иностранных студентов. Определены социальные факторы и освещены современные тенденции в речевой подготовке студентов, главные направления организации учебно-воспитательного процесса их довузовской подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)48я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Самодрин А. П. 
Впровадження системи профільного навчання в умовах регіону : наук.-метод. посіб. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ПП Щербатих О.В., 2008. - 109 c. - Бібліогр.: 520 назв. - укp.

Наведено рекомендації щодо умов надання нового імпульсу розвитку територіального комплексу на засадах формування єдиного навчально-освітнього простору та системи профільного навчання регіонів для забезпечення культурного супроводу ідеї розвитку їх соціально-економічної системи з використанням програмно-цільового управлінсько-дидактичного підходу.

Приведены рекомендации относительно условий предоставления нового импульса развития территориального комплекса на основах формирования единого учебно-образовательного пространства и системы профильного обучения регионов для обеспечения культурного сопровождения идеи развития их социально-экономической системы с использованием программно-целевого управленческо-дидактического подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)411 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Медведєв І. А. 
Державне управління комплексом неперервної професійної освіти (на прикладі Сумської області) : Моногр. / І. А. Медведєв; Упр. освіти і науки Сум. облдержадмін., Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 163-179. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади державного управління комплексами неперервної професійної освіти. Обгрунтовано інституційно-організаційний, соціально-економічний, фінансово-кредитний та розпорядчо-правовий механізми забезпечення населення окремої території якісними освітніми послугами. З'ясовано характерні риси формування попиту населення на дані послуги з урахуванням стану на регіональному ринку праці.

Рассмотрены теоретико-методологические основы государственного управления комплексами непрерывного профессионального образования. Обоснованы институционно-организационный, социально-экономический, финансово-кредитный и распорядительно-правовой механизмы обеспечения населения отдельной территории качественными образовательными услугами. Выяснены характерные черты формирования спроса населения на данные услуги с учетом состояния на региональном рынке труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Заєць О.  
З історії київської приватної жіночої гімназії Л.Є.Браткової / О. Заєць // Київ. старовина. - 2007. - № 4. - С. 74-78. - Бібліогр.: с. 78. - укp.

Висвітлено історію приватної жіночої гімназії Л.Браткової на Малій Васильківській, 37 (зараз вул. Шота Руставелі, 37), яку було відкрито в 1902 р. як приватний учбовий заклад I розряду (парафіяльне однокласне початкове училище). Зазначено, що гімназія знаходилася поблизу Центральної синагоги і частка учениць єврейської національності у порівнянні з іншими гімназіями тут була досить велика.

Освещена история частной женской гимназии Л.Братковой на Малой Васильковской, 37 (сейчас ул. Шота Руставели, 37), которая была открыта в 1902 г. как частное учебное заведение I разряда (парафияльное одноклассное начальное училище). Указано, что гимназия находилась рядом с Центральной синагогой и часть учениц еврейской национальности в сравнении с другими гимназиями здесь была очень велика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-2К)5-7 + Ч33(4УКР-2КИЇ)52 + Ч34(4УКР)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Канішевський С. М. 
Модель співорганізації навчальних закладів України, орієнтованих на підвищення якості освіти дітей та молоді у галузі фізичного виховання: "дитячий садок - школа - дитячий юнацький клуб (ДЮК) - спортивний клуб (за інтересами) вищого навчального закладу (ВНЗ)" / С. М. Канішевський, І. О. Россипчук, Ю. В. Човнюк, О. І. Іванова, Є. О. Іванов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 102-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано модель спільної організації навчальних закладів України, орієнтованих на підвищення якості освіти дітей та молоді у сфері фізичного виховання, засновану на взаємодії структурних елементів: дитячого садка, школи, дитячого юнацького клубу та спортивного клубу (за інтересами) вищого навчального закладу.

Предложена модель совместной организации учебных заведений Украины, ориентированных на повышение качества образования детей и молодёжи в сфере физического воспитания, основанная на взаимодействии структурных элементов: детского сада, школы, детского юношеского клуба (ДЮК) и спортивного клуба (по интересам) высшего учебного заведения (ВУЗ).

The model of cooperative organization of Ukrainian educational establishments oriented on raise of the quality of the education of children and youth at the sphere of physical education is proposed. This model is based on the interaction of such structural elements as: children's garden, school, children youthful club (CYC) and sport club (according to interests) of high educational establishment (HEE).


Ключ. слова: співорганізація, навчальні заклади України, фізичне виховання, дитячий садок, дитячий юнацький клуб (ДЮК), спортивний клуб (за інтересами), вищий навчальний заклад (ВНЗ)
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Андрющенко В. П. 
Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз : Моногр. / В. П. Андрющенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер, О. В. Чалий; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. думка, 2003. - 852 c. - Бібліогр.: 344 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку неперервної професійної освіти, процеси модернізації національної системи освіти в контексті загальноцивілізаційних трансформацій. Висвітлено проблеми філософії неперервної професійної освіти, розглянуто питання застосування синергетики як сучасної методології вивчення соціально-педагогічних систем. Описано педагогічні технології у неперервній професійній освіті, особливості допрофесійної підготовки учнівської молоді. Визначено психологічні засади взаємозв'язку професійного навчання та розвитку особистості майбутніх фахівців.

Проанализированы зарубежный и отечественный опыт развития непрерывного профессионального образования, процессы модернизации национальной системы образования в контексте общецивилизационных трансформаций. Освещены проблемы философии непрерывного профессионального образования, рассмотрены вопросы применения синергетики как современной методологии изучения социально-педагогических систем. Описаны педагогические технологии в непрерывном профессиональном образовании, особенности допрофессиональной подготовки ученической молодежи. Определены психологические основы взаимосвязи профессионального обучения и развития личности будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч34(4УКР)4 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Астахова В. И. 
Непрерывное образование в контексте образовательных реформ в Украине : Моногр. / В. И. Астахова, Е. Г. Михайлева, Е. В. Астахова, А. А. Гайков, Г. И. Костаков; Нар. укр. акад. - Х., 2006. - 300 c. - Библиогр.: с. 284-297 - рус.

Представлен теоретический анализ сущности непрерывного образования как глобального явления, лежащего в основе новой образовательной системы в современном мире. Осуществлен поиск новых моделей образования, ориентированых на творчество, деятельное знание и высокие моральные принципы. Раскрыты сущность и предпосылки формирования концепции непрерывного образования, ключевые принципы профессиональной подготовки в условиях функционирования данного образования, его кадровое и правовое обеспечение, а также механизмы практической реализации этих принципов и закономерностей в различных сферах образовательной деятельности вуза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Михайлева Е. Г. 
Непрерывное образование как фактор развития интеллектуального потенциала украинского общества : Моногр. / Е. Г. Михайлева; Нар.укр. акад. - Х., 2005. - 141 c. - (Социол. познание). - Библиогр.: с. 135-141 - рус.

Предпринята попытка социологического осмысления влияния непрерывного образования на процессы формирования и развития интеллектуального потенциала украинского общества. Исследование проведено на основе совместного использования результатов теоретического анализа этих феноменов и широкого спектра эмпирических социологических данных. Особое внимание уделено изучению практических механизмов развития интеллектуального потенциала украинского общества с помощью принципов и технологий непрерывного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кобельська О. М. 
Просвітницька діяльність жіночих організацій України (кінець ХІХ - перша половина ХХ століття) : моногр. / О. М. Кобельська; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т. : Мандрівець, 2007. - 234 c. - Бібліогр.: 430 назв. - укp.

Висвітлено просвітницьку концепцію українського жіночого руху в Україні наприкінці ХІХ - першій половині ХХ ст. Проаналізовано досвід жіночих організацій щодо формування особистості жінки як матері, фахівця, громадянки, християнки. Розкрито роль українських жінок у творенні національного шкільництва. Визначено змістову структуру просвітницької праці жіночих організацій у контексті національного, загальноосвітнього та соціально-гендерного компонентів, а також форми та методи їх виховної роботи.

Освещена просветительская концепция украинского женского движения в Украине в конце ХІХ - первой половине ХХ ст. Проанализирован опыт женских организаций относительно формирования личности женщины как матери, специалиста, гражданки, христианки. Раскрыта роль украинских женщин в образовании национального школьного дела. Определены содержательная структура просветительского труда женских организаций в контексте национального, общеобразовательного и социально-гендерного компонентов, а также формы и методы их воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф74(4УКР)02 + Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692838 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського