Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (123)Журнали та продовжувані видання (76)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч414$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нечай С. П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. П. Нечай; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 21 c. - укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей - сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до виховання дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Покроєва Л. Д. 
Організаційно-педагогічні умови функціонування сучасних дошкільних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Л. Д. Покроєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку суспільного дошкільного виховання. Наведено причини кризового стану цієї ланки безперервної освіти в Україні, який характеризується, передусім, різким скороченням мережі дошкільних закладів і зниженням у них кількості дітей. Проаналізовано сучасні наукові підходи та різний досвід стосовно реформування суспільної дошкільної освіти в Україні та за кордоном. Обгрунтовано необхідність комплексного реформування суспільної дошкільної освіти в Україні, з'ясовано напрями реформування. Виявлено, що існуючі організаційно-педагогічні умови функціонування дошкільних закладів не забезпечують їх усталеності за нових соціально-економічних умов і не задовольняють попиту населення. Визначено організаційно-педагогічні умови функціонування сучасних дошкільних закладів: варіативність типів і видів дошкільних закладів, гнучкий режим їх роботи, створення педагогічно доцільного розвивального середовища, формування дитячих груп за функціональним призначенням, запровадження додаткових послуг, залучення кваліфікованих фахівців для їх надання. Розроблено критерії та показники ефективності діяльності сучасних дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Попиченко С. С. 
Розвиток теорії і практики дошкільного виховання в Україні (кінець XIX - початок XX ст.) / С. С. Попиченко. - К. : Наук. світ, 2001. - 255 c. - укp.

Висвітлено процес розвитку теорії та практики дошкільного виховання в Україні в кінці ХІХ - yf початку ХХ ст., розглянуто історію її становлення, проаналізовано діяльність різних типів дитячих закладів даного періоду. Узагальнено досвід роботи київських громадсько-педагогічних товариств, проаналізовано етапи розвитку дошкільної освіти в Україні. Визначено роль Н.Д.Лубенця в становленні теорії дошкільного виховання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Большакова А. М. 
"Державні діти": проблеми готовності до школи / А. М. Большакова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 8. - С. 171-177. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості психологічної готовності до шкільного навчання вихованців інтернату ("державних дітей"). На підставі порівняльного аналізу даних, отриманих під час діагностики рівня готовності до школи "державних дітей" та їх однолітків, що виростають у родинах, доведено значне відставання вихованців інтернатів за всіма показниками, що зумовлює виникнення труднощів у їх навчанні та подальшому психічному розвитку в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч414(4Укр)715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Макарова Э. В. 
Влияние физической реабилитации на морфо-функциональные показатели детей со сколиозом в условиях специализированных дошкольных учреждений / Э. В. Макарова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 3. - С. 75-81. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Доведено ефективність системи фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з початковими проявами сколіозу.

Доказана эффективность физической реабилитации детей дошкольного возраста с начальными проявлениями сколиоза.

Effect of physical rehabilitation for morphological-functional indeces of kids effected by scolioses who stay in pre-school spesialised establishments. In the article it is being considered the effect of physical rehabilitation for the pre-school age kids who are having initial signs of scolioses.


Ключ. слова: дети дошкольного возраста, физическая реабилитация, нарушение осанки, сколиоз, морфо-функциональные показатели
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4Укр)713.5 + Р733.458.250.533-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Підготовка дітей до школи. Наступність, перспективність : Зб. / уклад.: В. І. Войтенко; Упр. освіти і науки Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т. - Хмельниц. : Абетка-НОВА, 2002. - 138 c. - (Дошкіл. освіта). - укp.

Розглянуто теоретико-практичні аспекти проблеми наступності, перспективності в роботі дошкільних навчальних закладів і початкової школи. Висвітлено досвід розв'язання питання наступності дошкільними працівниками та педагогами даних закладів Віньковецького, Дунаєвецького, Красилівського районів, міст Кам'янця-Подільського, Хмельницького. Наведено тематику семінару для вихователів дошкільних закладів, а також план реалізації завдань фізкультурно-оздоровчого напрямку.

Рассмотрены теоретико-практические аспекты проблемы преемственности, перспективности в работе дошкольных обучающих заведениях и начальной школы. Освещен опыт решения вопроса преемственности дошкольными работниками и педагогами данных заведений Веньковецкого, Дунаевского, Красилевского районов, городов Каменец-Подольского, Хмельницкого. Предложена тематика семинара для воспитателей дошкольных заведений, а также план реализации заданий физкультурно-оздоровительного направления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)719

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оновлення змісту та форм дошкільної і початкової освіти України : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2003 р., м.Миколаїв / ред.: І. Д. Бех; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2003. - 306 c. - укp.

Висвітлено проблеми оновлення змісту та форм освітнього процесу у вищому навчальному закладі за спеціальностями "дошкільна освіта" і "початкова освіта", а також навчально-виховного процесу в школі І ступеня та дошкільному навчальному закладі. Наведено стратегічні напрями розвитку системи загальної середньої освіти в Миколаєві. Проаналізовано особливості методичної підготовки майбутніх учителів до проведення уроків природничо-наукового змісту. Розглянуто питання трудового виховання учнів шкіл-інтернатів.

Освещены проблемы обновления содержания и форм образовательного процесса в высшем учебном заведении по специальностям "дошкольное образование" и "начальное образование", а также учебно-воспитательного процесса в школе І степени и дошкольном учебном заведении. Приведены стратегические направления развития системы общего среднего образования в Николаеве. Проанализированы особенности методической подготовки будущих учителей к проведению уроков естественно-научного содержания. Рассмотрены вопросы трудового воспитания учеников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) я431 + Ч424(4УКР)714.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Макарова Е. В. 
Фізична реабілітація дітей зі сколіозом I ступеня у спеціалізованих дошкільних закладах : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Е. В. Макарова; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Виявлено особливості формування геометрії мас тіла дітей віком 3 - 6-ти років зі сколіозом I ступеня. Уточнено та доповнено дані про морфофункціональний розвиток таких дітей у віковій динаміці. Обгрунтовано послідовність, інтенсивність та співвідношення засобів фізичної реабілітації для дітей зі сколіозом I ступеня різних вікових груп за умов організованих колективів (спеціалізовані дошкільні заклади) та проведено оцінку їх ефективності. Доповнено існуючу програму фізичної реабілітації даних дітей нетрадиційними методиками (лікувальною хореографією, вправами на великих надувних м'ячах, точковим масажем).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)713.5 + Ч411.354 + Р733.458.250.533-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пісоцька Л. С. 
Соціально-педагогічні умови управління розвитком дошкільної освіти в регіоні : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. С. Пісоцька; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше здійснено соціально-педагогічний аналіз концептуальних змін та виявлено впливові чинники щодо управління розвитком дошкільної освіти за сучасних умов. Конкретизовано та методично обгрунтовано функціональні напрями управління розвитком дошкільної освіти на рівнях регіонального органу управління освітою та дошкільного навчального закладу. Запропоновано нові організаційні форми та методи управління розвитком дошкільної освіти на різних його ієрархічних рівнях. Удосконалено зміст діяльності суб'єктів управління дошкільною освітою в регіоні у річному управлінському циклі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сташевська І. О. 
Музичне виховання дітей дошкільного віку в Німеччині (друга половина XX століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Сташевська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу численних джерел з історії, теорії та практики музичної педагогіки вперше визначено основні тенденції розвитку та розкрито еволюційну сутність німецького дошкільного музичного виховання. Узагальнено теоретичні та практичні надбання дошкільної музичної педагогіки Німеччини. Вітчизняну музичну педагогіку збагачено невідомими раніше теоретичними положеннями щодо музичного виховання дітей дошкільного віку в сучасній Німеччині як ефективного засобу емоційного, інтелектуального та духовного розвитку, пробудження природних задатків, самовираження, самореалізації та індивідуальної ідентифікації дитини, формування її інтелігентності й комунікативних навичок. До наукового обігу введено нові поняття, що відображають сутність дошкільного музичного виховання в Німеччині другої половини XX ст. (курси "Раннє музичне виховання" для дітей віком 4 - 6-ти років, курси для дітей віком 1,5 - 3-х років з їх батьками, слухання звуків навколишнього світу, метод акустичних експериментів, дидактику аудитивної комунікації, графічну нотацію).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.23 + Ч414(4ГЕР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Керівництво дошкільним навчальним закладом : Інформ.-метод. матеріали / упоряд.: Н. С. Майор. - Т. : Мандрівець, 2006. - 168 c. - (Дошкілля). - укp.

Розкрито концептуальні засади модернізації дошкільної освіти, мету, завдання та пріоритетні напрямки її розвитку. Викладено сучасні вимоги до організації керівництва дошкільним навчальним закладом, контролю та управління навчально-виховним процесом, а також орієнтовні форми контролю за різними видами діяльності. Наведено поради для батьків і вихователів.

Раскрыты концептуальные основы модернизации дошкольного образования, цель, задачи и приоритетные направления его развития. Изложены современные требования к организации руководства дошкольным учебным заведением, к контролю и управлению учебно-воспитательным процессом, а также ориентированные формы контроля за разными видами деятельности. Приведены советы для родителей и воспитателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 + Ч414(4УКР)к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Червінька О. Ю. 
До проблеми вивчення інноваційних процесів у дошкільних навчальних закладах м. Севастополя / О. Ю. Червінька, І. М. Майорова // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 95-98. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Звернено увагу на необхідність зміни форм та методів управління дошкільними закладами в період модернізації. Особливу роль відведено науково-методичному супроводженню інноваційної діяльності педагогів-дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)к2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крутій К. Л. 
Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі : Моногр. / К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Запоріжжя, 2006. - 172 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл. Бестселер метод.; 6). - Бібліогр.: с. 160-170. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми освітнього моніторингу. Розглянуто його типи, види, параметри, критерії, методи та вимоги. Наведено інформацію стосовно оцінки якості освітніх послуг, кваліфікації педагогів, побудови системи управління якістю в групах короткотривалого перебування дітей, критеріїв оцінки діяльності районної (міської) систем дошкільної освіти, проблем навчання в системі післядипломної освіти педагогів.

Освещены актуальные проблемы образовательного мониторинга. Рассмотрены его типы, виды, параметры, критерии, методы и требования. Приведена информация, касающаяся оценки качества образовательных услуг, квалификации педагогов, построение системы управления качеством в группах краткосрочного пребывания детей, критериев оценки деятельности районной (городской) систем дошкольного образования, проблем обучения в системе последипломного образования педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА67853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тесленко В. В. 
Основні завдання дошкільної та загальної середньої освіти, що потребують реалізації у 2006/2007 навчальному році / В. В. Тесленко. - К. : Пед. преса, 2006. - 36 c. - укp.

Розглянуто концептуальні засади реформування освітянської галузі за сучасних умов. Обгрунтовано необхідність докорінного оновлення змісту та зміни спрямованості навчання, заміни авторитарної педагогіки на педагогіку толерантності, надання освіті інноваційного характеру та здійснення "мовного прориву". Визначено основні задачі загальної середньої освіти, розроблено оптимальну модель освітньої території. Висвітлено основні положення програм оптимізації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах та соціального захисту дітей-сиріт, інвалідів і дітей, позбавлених батьківського піклування. Наведено пропозиції щодо удосконалення механізмів управління освітньою системою та її нормативно-правової бази.

Рассмотрены концептуальные основы реформирования отрасли образования в современных условиях. Обоснована необходимость коренного обновления содержания и изменения направленности обучения, замены авторитарной педагогики на педагогику толерантности, внедрения инновационного подхода к организации образовательной системы и осуществления "языкового прорыва". Определены основные задачи общего среднего образования, разработана оптимальная модель образовательной территории. Освещены основные положения программ оптимизации учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях и социальной защиты детей-сирот, инвалидов и детей, лишенных родительской опеки. Приведены предложения по усовершенствованию механизмов управления образовательной системой и ее нормативно-правовой базы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) + Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Денисюк М. 
Дошкілля у навчально-виховному комплексі / М. Денисюк, Н. Михалевич // Пед. пошук. - 2007. - № 3. - С. 50-51. - укp.

Розглянуто переваги, які надає процесу навчання і виховання дитини створення навчально-виховного комплексу "ЗОШ І - III ступенів - дитячий садок". Висвітлено досвід роботи педагогів дитячого садка у с. Замшани (Волинська область).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)719

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Малахова С. М. 
Дошкілля Іллічевська / С. М. Малахова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 66-71. - укp.

Розглянуто аспекти та приріоритетні напрями діяльності педагогічних колективів дитячих навчальних закладів м. Іллічевська, що забезпечують зміцнення здоров'я дітей, формування культури мовлення та спілкування, а також їх підготовку до школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пінонік В. М. 
Дошкільна освіта - найважливіша складова системи безперервної освіти / В. М. Пінонік // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 45-47. - укp.

Охарактеризовано стан розвитку дошкільної освіти Комінтернівського району Одещини як найважливішої складової безперервної освіти. Висвітлено напрямки розвитку дошкільних навчальних закладів, завданням якого є збалансований розвиток дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ємельчанінова І. А. 
Знайомтесь: дошкілля м. Южного / І. А. Ємельчанінова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 59-62. - укp.

Висвітлено досвід зі збереження фізичного та психічного здоров'я дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти м. Южний. Охарактеризовано здобутки педагогічних колективів у розвитку дошкільної освіти як першої ланки безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР-4ОДЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шевченко С. 
Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в Києві (1919 - 1929 рр.) / С. Шевченко // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 70-73. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано процеси розвитку системи освіти в Україні на початку XX ст., що базується на ідеї соціального виховання дітей і підлітків у дитячому будинку як основній формі їх утримання. Розглянуто діяльність "Культур-Ліги" - Єврейської культурно-просвітницької організації, яка стала фундатором різних культурних установ, зокрема, Дослідного дитячого будинку для знедолених єврейських дітей у Києві, що надавав закінчену середню освіту та допомогу щодо підготовки до вступу у ВНЗ. Розкрито основні напрями діяльності закладу, визначено особливості організації навчального процесу єврейських дітей. Особливу увагу приділено вивченню експериментально-дослідної роботи дитячого будинку, аналізу праць і діяльності його керівника - Я.Б.Рєзніка, цінність педагогічної спадщини якого полягає не лише в науковому обгрунтуванні процедури педагогічного дослідження, а й у досвіді застосування у 1922 р. комплексної системи навчання. Висвітлено найбільш суттєві педагогічні здобутки Дослідного дитячого будинку, який внаслідок втрати своєї актульності за рішенням КПРС про ліквідацію національних секцій, шкіл і дитячих будинків, був закритий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Печенко І. 
Сучасний дошкільнй заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 65-67. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано стан сучасної системи дошкільної освіти в Україні. Розглянуто проблеми дошкільних освітніх установ, що претендують на свою специфічну соціальну роль і використовують традиційні застарілі підходи щодо виховання дітей. Окреслено основні завдання дошкільної установи як відкритої соціальної системи. Доведено актуальність дослідження дошкільного навчального закладу як однієї з провідних інституцій соціалізації особистості на етапі дошкільного дитинства. Висвітлено реалізацію завдань формального етапу досліження, зокрема, застосування інтегрованої технологогії соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у період дошкільного дитинства. Визначно основні напрями взаємодії дорослого та дитини, висвітлено перспективи їх досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського