Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (39)Книжкові видання та компакт-диски (332)Журнали та продовжувані видання (111)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 381
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Редько В. Г. 
Місце і роль підручника в навчанні іноземної мови в середній школі / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Творчески сопоставляя исторические тенденции в развитии теории школьного учебника, автор раскрывает свое видение этой проблемы, определяет основные дидактические и методические функции школьного учебника по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузьменко Н. М. 
Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Кузьменко; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження генезису національного компоненту в українських шкільних підручниках з читання для молодших школярів за період 1857-1997 рр. У роботі висвітлено принципи відбору і структурування змісту навчальної літератури з читання для дітей молодшого шкільного віку. Визначено періоди підручникотворення на даному відрізку часу. Обгрунтовано мету і завдання створення нового покоління підручників для української початкової школи, що додало аргументів на користь стрижневого авторського положення про інтегруючу роль українознавства у процесі засвоєння національного компоненту змісту освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч311.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гончаренко С. У. 
Проблема підвищення теоретичного рівня освіти / С. У. Гончаренко, Н. В. Пастернак // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 16-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Рассматривается многоуровневое структурирование учебного материала на основе системы методологических ориентиров. Механизм структурирования показан на примере молекулярно-кинетической теории в курсе физики средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чашко Л. Б. 
Аудіовізуальна навчальна інформація на уроках / Л. Б. Чашко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Рассмотрены психолого-дидактические особенности восприятия и усвоения учебной аудиовизуальной информации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Одарченко Н. І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Одарченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 25 c. - укp. - рус.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблено методику застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначено особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Б.р(4Укр)21-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цінько С. В. 
Аудіювання в навчально-виховному процесі / С. В. Цінько // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 10-16. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрены теоретические вопросы аудирования, приведены результаты эксперимента, подтверждающие важность последовательной, систематической работы над слушанием как видом речевой деятельности на уроках украинского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ш141.4-91 + Ю935.113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буринська Н. М. 
Дидактичні основи шкільного підручника з природничих дисциплін / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрены вопросы теории школьного учебника по естественным предметам, назначение учебника, его дидактические функции, принципы построения содержания, концептуальные подходы к разработке структуры и язык учебника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Литвиненко С. А. 
Гуманістичні засади сучасної шкільної освіти / С. А. Литвиненко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 30-33. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Овдієнко Л. Н. 
Гуманістична освітня парадигма і зміст шкільного навчання / Л. Н. Овдієнко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Комп'ютер у шк. та сім'ї, 1999. - 196 c. - укp.

Розглянуто загальні питання теорії сучасного шкільного підручника, зокрема, реалізації у підручниках емоційно-ціннісного компонента змісту освіти, застосування методів структурно-номінативної реконструкції системи знання до проблеми оцінки підручників. Висвітлено особливості підручникотворення у галузях природничо-математичних дисциплін і технологій, а також гуманітарних дисциплін. Визначено основні вимоги до створення шкільного підручника для початкових та спеціальних шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Боришевський М. Й. 
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Одарченко Н. І. 
Використання відеоінформації при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу : Навч. посіб. / Н. І. Одарченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Суми : Слобожанщина, 1999. - 79 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглядаються можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу. Саме їх інформаційні можливості у оперативності подачі навчальної інформації можуть створювати сприятливі умови для успішного сприймання, усвідомлення навчального матеріалу з мінімальними витратами навчального часу, порівняно із іншими засобами навчання. На основі побудованої моделі проведення таких форм занять з використанням засобів відеоінформації подано методичні розробки навчальних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуржій А. М. 
Дидактичні основи створення навчального обладнання : Навч. посіб. для студ. вузів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; АПН України. Ін-т педагогіки. - К., 1999. - 337 c. - Бібліогр.: 748 назв. - укp.

Подано аналітичний огляд сучасного стану забезпечення середніх закладів освіти України навчальним обладнанням, визначено методологічні та концептуальні засади його удосконалення з метою створення у предметних лабораторіях та кабінетах навчального середовища відповідно до нової парадигми і стандартів освіти. Висвітлено технічні засоби навчання, питання організації дослідження ефективності створення навчального обладнання і засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кизенко В. І. 
Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація / В. І. Кизенко, Ю. І. Мальований, Е. М. Соф'янц; АПН України. Ін-т педагогіки. - Донецьк : ТОВ "КІТІС", 1999. - 72 c. - укp.

Розкрито сутність шкільного освітнього компонента, його педагогічної функції. Охарактеризовано принципи й організаційно-педагогічні засади реалізації цієї важливої освітньої складової, а також висвітлено перший досвід освітян України у даній справі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Савчин М. М. 
Методологічні основи формування змісту шкільного курсу хімії / М. М. Савчин // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2. - С. 24-28. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. Думка, 2000. - 195 с. - укp.

Розглянуто особливості процесу складання підручників з природничо-математичних дисциплін і технологій. Детально проаналізовано роль підручника з іноземної мови у диференційованому навчанні школярів. Значну увагу приділено організаційно-педагогічному дизайну підручника та принципам його реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вербицька П. В. 
Організаційно-педагогічні засади громадянської освіти старшокласників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / П. В. Вербицька; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему організаційно-педагогічних засад розвитку громадянської освіти старшокласників у навчально-виховному процесі загальнооосвітньої школи. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо реалізації системи громадянської освіти. Проаналізовано стан даної освіти в Україні та перспективи її розгортання. З'ясовано її концептуальні положення та зміст. Висвітлено основні засади реалізації системи громадянської освіти у навчально-виховній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Розглянуто сучасні технології громадянської освіти. Запропоновано оптимальні підходи до організації процесу демократичного виховання старшокласників. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови активізації процесу розвитку громадянської освіти. Досліджено й обгрунтовано доцільність запровадження громадянської освіти у навчально-виховний процес вітчизняної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соколовська А. П. 
Діяльність закладів післядипломної освіти з удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. П. Соколовська; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 16 c. - укp.

Викладено авторські позиції щодо вдосконалення шкільного педагогічного процесу за рахунок подолання вузькопредметного підходу в системі підвищення кваліфікації освітян. Розкрито фактори, які під час післядипломного навчання вчителів сприяють ефективному розвиткові шкільної практики, або, навпаки, гальмують цей процес. Обгрунтовано важливі теоретико-методологічні положення, на яких базується дієвий вплив закладів післядипломної освіти на вдосконалення шкільного педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Родигіна І. В. 
Гуманізація та гуманітаризація природничо-наукової освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Родигіна; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 18 c. - укp.

Розроблено цілісну систему гуманізації та гуманітаризації шкільної природничо-наукової освіти, яка містить принципи, зміст, шляхи, методи і форми гуманізації та гуманітаризації освіти. Обгрунтовано доцільність спільного комплексного розгляду завдань гуманізації та гуманітаризації освіти у зв'язку з існуванням спільних для них шляхів реалізації. Встановлено, що головними шляхами гуманізації та гуманітаризації природничо-наукової освіти є реалізація міжпредметних зв'язків, особливо з гуманітарними дисциплінами - історією та літературою. Висвітлено зв'язки людини і навколишнього світу з позицій екології, регіональності та практичної направленості освіти. Експериментально перевірено ефективність системи, а також наведено методичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311393 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського