Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (167)Журнали та продовжувані видання (282)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 286
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рева Ю. Ф. 
Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ю. Ф. Рева; Криворожский педагогический институт. - Кривой Рог, 1994. - 166 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44632 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Рева Ю. Ф. 
Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ю. Ф. Рева; Криворожский педагогический институт. - Кривой Рог, 1994. - 166 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44632 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Рева Ю. Ф. 
Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ю. Ф. Рева; Криворожский педагогический институт. - Кривой Рог, 1994. - 166 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44632 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Рева Ю. Ф. 
Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ю. Ф. Рева; Криворожский педагогический институт. - Кривой Рог, 1994. - 166 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44632 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Кравців Р. Й. 
Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти / Р. Й. Кравців, Р. М. Ступницький, Б. І. Козій. - К. : Урожай, 1998. - 115 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано основні моменти підготовки комп'ютерів та комп'ютерних класів до роботи, послідовні етапи роботи з операційною системою, основні команди вводу та виводу інформації, елементи програмування на різних версіях мови Бейсик для початківців. Висвітлено також досвід застосування модульно-рейтингової оцінки знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.253.1 + Е60*73 я73-9 + П817.1 я73-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пастовенський О. В. 
Вивчення провідника Windows у школі / О. В. Пастовенський // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 4. - С. 41-43. - укp.

Запропоновано методичні поради для вивчення Провідника Windows у школі на основі використання його аналогій з російською версією Norton Commander 5.0.

Предложены методические советы для изучения Проводника Windows в школе на основе использования его аналогий с русской версией Norton Commander 5.0.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Міхеєв В. В. 
Використання багатопрофільної комп'ютерної системи лінійного тестування в процесі навчання / В. В. Міхеєв, Г. М. Міхеєва // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 3. - С. 31-33. - укp.

Описано призначення, функції та застосування багатопрофільної комп'ютерної системи лінійного тестування в процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ясінський А. М. 
Формування основ інформаційної культури школярів засобами інтегрованих завдань з інформатики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. М. Ясінський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему формування основ інформаційної культури учнів. Виділено етапи формування основ інформаційної культури учнів на уроках інформатики. Використання комп'ютерних технологій у навчальному процесі створює нові умови інтеграції навчальних дисциплін, інтенсифікації навчального процесу та індивідуалізації навчання. Розроблено систему інтегрованих завдань з інформатики. Виділено структуру завдань, сформовано критерії добору їх змісту. Експериментально перевірено ефективність використання системи інтегрованих міжпредметних завдань з інформатики у поєднанні з іншими методами, прийомами і формами роботи на уроках з метою формування основ інформаційної культури учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з97р(4УКР)2 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кєдровіч Г.  
Теорія і практика застосування комп'ютерних технологій у загальноосвітніх і професійних навчальних закладах Польщі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. Кєдровіч; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 46 c. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні та методичні засади застосування комп'ютерів та інформаційних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх і професійних шкіл, а також вищих навчальних закладів, які готують майбутніх учителів інформатики. Висвітлено організаційно-педагогічні, економічні, технічні та умови ефективного використання комп'ютерних технологій у загальноосвітній і професійній школі. Виявлено можливості використання в процесі підготовки викладачів інформатики педевтологічних теорій професійної майстерності, функціональної орієнтації навчання викладачів, синергетичного підходу, проаналізовано проект програми навчання викладачів (за А.Пірсоном). На основі моделі професійної майстерності педагога розроблено, теоретично обгрунтовано і експериментально перевірено концепцію підготовки вчителів до навчання інформатики та застосування комп'ютерних технологій під час вивчення природничих і гуманітарних дисциплін. Показано, що важливим фактором успішної інформатизації освіти, особливо за умов реформи освітньої системи в Польщі, є забезпечення шкіл необхідною кількістю комп'ютерних лабораторій і викладачами високої кваліфікації, які висловили бажання підвищити свою кваліфікацію в галузі інформатики. Значну увагу приділено аналізу деяких загальноосвітніх курсів у зв'язку з використанням комп'ютерної техніки в їх вивченні. Експериментально досліджено ефективність застосування комп'ютерів під час вивчення загальноосвітніх курсів, рівень знань з інформатики учнів і вивчено думки учителів щодо необхідності підвищення їх кваліфікації з інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч34(4ПОЛ)с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Семенов М. А. 
Гуманізація навчально-виховного процесу в старших класах загальноосвітніх середніх шкіл в умовах інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. А. Семенов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади гуманізації навчально-виховного процесу в старших класах з використанням комп'ютерних технологій. Розроблено та запропоновано систему гуманізації навчально-виховного процесу з залученням інформаційних технологій, реалізовану в системі адаптованого вибору методів навчання залежно від індивідуальних особливостей учня. Встановлено ефективність різних методів навчання для учнів з різними рівнями пам'яті, уваги та мислення. Запропоновано схему використання інформаційних технологій у вихованні учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ващук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Полька Н. С. 
Гігієнічне обгрунтування принципів і критеріїв безпечного застосування комп'ютерної техніки у навчанні молодших школярів : Автореф. дис... д-ра мед. наук : 14.02.01 / Н. С. Полька; Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзеєва АМН України. - К., 2001. - 35 c. - укp.

Показано гігієнічно значимі чинники, які виникають в середовищі навчальних закладів під час використання комп'ютерів і доведено їх негативний вплив на здоров'я учнів. Встановлено закономірності змін працездатності, функцій зору, центральної нервової системи і опорно-рухового апарату та визначено вікові розбіжності в адаптаційно-компенсаторних реакціях дітей залежно від вираженості чинників учбового середовища кабінетів комп'ютерної техніки, організації робочого місця, якості комп'ютерів і тривалості роботи учнів на комп'ютерах. Експериментально підтверджено нормативи електромагнітних опромінень, продукованих комп'ютерами. Обгрунтовано якісно нові принципи та критерії оцінки безпечного застосування комп'ютерної техніки у навчальному процесі, розроблено адресні профілактичні заходи та гігієнічні регламенти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-38 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кивлюк О. П. 
Педагогічна сутність формування елементів комп'ютерної грамотності молодших школярів / О. П. Кивлюк // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2. - С. 34-38. - укp.

Рассмотрено использование новых информационных технологий в образовании за рубежом и в нашей стране. Определены задачи, выполнение которых предшествует преподаванию начального курса "Информатика" в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Галамага Т. Ю. 
Співвідношення вербальних і візуальних каналів щодо набуття інформації підлітками / Т. Ю. Галамага // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 8. - С. 165-171. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено шляхи отримання інформації, встановлено співвідношення вербальних і візуальних каналів в інформаційному середовищі, розглянуто їх вплив на формування особистості сучасних підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Терещенко Т. П. 
Комп'ютеризоване навчання як форма організації навчального процесу / Т. П. Терещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. Розкрито психолого-педагогічні аспекти взаємодії між викладачем, учнем і комп'ютером. Запропоновано методичні, педагогічні, психологічні вимоги до побудови комп'ютерних навчальних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Naujokaitis D. M. 
National and International Collaboration in Web-Based Learning: Making Our World One Classroom / D. M. Naujokaitis, E. K. Naujokaitis // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 849-852. - англ.

Представлено численні Web-сайти, створені Далею Наужокайтіс та її учнями (школа Св.Єлизавети, Оттава, Канада); розглянуто окремі аспекти проблеми міжнародної співпраці шкіл в Інтернет, у тому числі, переваги такого співробітництва.

Представлены многочисленные Web-сайты, созданные Далей Наужокайтис и ее учениками, рассмотрены отдельные аспекты проблемы международного сотрудничества школ в Интернет, в том числе, и преимущества такого сотрудничества.

This workshop showcases many of the national and international websites created by Dalia Naujokaitis and her students, and will offer her insights into the special problems and rewards of international collaboration between schools on the Internet. Teachers and children's librarians who attend are warned that they will be shamelessly recruited to participate in existing and future international projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253ж

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Naujokaitis D. M. 
Children's Project-Based Learning on the Internet: Telecommunications, Teamwork and the Transformation of Teaching / D. M. Naujokaitis // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 835-840. - англ.

Представлено нову модель навчальної програми для обдарованих дітей, яка одержала премію Прем'єр-міністра Канади і Генерал-губернатора Оттави. Програма базується на активному використанні телекомунікацій та інформаційних технологій у ході класних занять, колективній участі учнів у міждисциплінарних проектах, трансформації форм і результатів навчання внаслідок створення спільними зусиллями власного Web-сайту учнів. Розглянуто методи, використані автором, і шляхи їх реалізації. Використання Інтернету вчителями і бібліотекарями як посередниками у навчальній та видавничій діяльності учнів сприяло більш активному залученню школярів до творчої роботи, а також спілкуванню та обміну ідеями між дорослими та дітьми в спільній навчальній роботі.

Автором была разработана и реализована новая модель учебной программы для одаренных детей, получившая премию Премьер-министра Канады и Генерал-губернатора Оттавы. Программа основана на активном использовании телекоммуникаций и информационных технологий в ходе классных занятий, коллективном участии учащихся в междисциплинарных проектах, трансформации форм и результатов обучения в результате создания совместными усилиями собственного Web-сайта учащихся. В докладе рассмотрены методы, использованные автором, и пути их реализации. Использование Интернета учителями и библиотекарями как посредниками в учебной и издательской деятельности учащихся также способствовало более активному привлечению учеников к творческой работе, а также общению и обмену идеями между взрослыми и детьми в совместной учебной работе.

The author has developed and implemented an award-winning new model of children's education, based upon the extensive classroom use of telecommunications and information technology, student teamwork in interdisciplinary projects of discovery, and a transformation of the teaching process and learning outcomes through a focus on collaborative website creation. The paper explores her methods and their implications. Use of the Internet by teachers and librarians as a student learning and publishing medium encourages student participation, creative resource building and above all communication and the sharing of ideas between adults and children in a mutual educational effort. A new paradigm of education is the result.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч739.4(7Кан)84

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 334 с. - укp.

Висвітлено елементи теорії міри в структурі професійних знань учителя математики. Проаналізовано математичні пакети як засіб формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики. Охарактеризовано напрямки використання сучасних мережевих інформаційних технологій у навчанні. Описано методи оцінювання семантично різнорідної відповіді у системі комп'ютерного тестування знань. Розглянуто питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Особливу увагу приділено можливостям новітніх інформаційних технологій у підготовці педагогічних кадрів.

Освещены элементы теории меры в структуре профессиональных знаний учителя математики. Проанализированы математические пакеты как средство формирования мотивов учебно-познавательной деятельности учеников при обучении математики. Охарактеризован гуманитарный потенциал использования современных сетевых информационных технологий в обучении. Описаны методы оценивания семантически разнородного ответа в системе компьютерного тестирования знаний. Рассмотрены вопросы общих критериев оценивания уровня сформированности базовых понятий школьного курса физики. Особое внимание уделено возможностям новейших информационных технологий в подготовке педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + В1р(4УКР)2-366я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ермаков С. С. 
Интернет в системе подготовки подростков к самостоятельным занятиям физической культурой / С. С. Ермаков // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 2. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано шляхи використання ресурсів глобальної комп'ютерної мережі Інтернет, які містять значну кількість інформації та методичних матеріалів щодо організації самостійних занять фізичною культурою для підлітків.


Ключ. слова: Интернет, физическая культура, самостоятельные занятия, подросток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шандригось В. І. 
Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури на основі рекомендацій комп'ютерної технології / В. І. Шандригось // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 16. - С. 24-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі одержаних даних доведено ефективність використання комп'ютерної технології в організації навчальної роботи вчителя фізичної культури.

На основании полученных данных доказана эффективность использования компьютерной технологии в организации учебной работы учителя физической культуры.

Efficiency of the organization of study of the teacher of physical training with the help of computer technology is proved.


Ключ. слова: організація навчальної роботи, фізична підготовленість, першокласники, комп'ютерна технологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського