Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (100)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бельський О. М. 
Навчання плаванню школярів в умовах літніх оздоровчих таборів / О. М. Бельський, Т. П. Колодяжна, В. В. Порядіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено комплекси спеціально-підготовчих вправ на суші та у воді, що сприяють удосконаленню спортивної техніки плавання та розвивають основні рухові якості плавців.


Ключ. слова: школяр, плавання, навчання, табір
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Биковська О. В. 
Організація відпочинку та оздоровлення дітей: концепції, технології, досвід / О. В. Биковська, С. І. Вагнер, В. М. Горбинко, Т. М. Гулечко, О. М. Денисюк; Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді. - К., 2004. - 208 c. - укp.

Наведено концептуальні підходи до організації відпочинку та оздоровлення дітей в Україні. Запропоновано концепцію діяльності дитячих оздоровчих закладів (ДОЗ), розглянуто тематичні зміни в ДОЗ. Проаналізовано Постанову Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 04.03.2004 N 15 "Про фінансування в 2004 р. оздоровлення дітей за кошти соціального страхування з тимчасової втрати працездатності".

Приведены концептуальные подходы к организации отдыха и оздоровления детей в Украине. Предложена концепция деятельности детских оздоровительных заведений (ДОЗ), рассмотрены тематические изменения в ДОЗ. Проанализировано Постановление Фонда социального страхования по временной потере трудоспособности от 04.03.2004 N 15 "О финансировании в 2004 г. оздоровления детей за средства социального страхования по временной потере трудоспособности".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.7 я8 + Ч421.385.81 к1 + Ч422(4УКР)113.858.1 к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Організація літнього відпочинку дітей і молоді : Навч.-метод. посіб. / уклад.: С. Я. Харченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 244 c. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти діяльності педагога-організатора в оздоровчому таборі під час літнього відпочинку дітей і молоді. Наведено загальну характеристику студентської практики, розглянуто її нормативно-правову базу. Визначено обов'язки студентів, керівників практики та адміністрації (установ і організацій). Наведено методику роботи з тимчасовим дитячим та молодіжним колективом (на прикладі оздоровчого табору). Подано методичні розробки щодо проведення комплексних дозвільно-виховних та оздоровчих заходів, зокрема, сценарії дитячих і молодіжних свят, ігор, змагань, конкурсів.

Освещены теоретические аспекты деятельности педагога-организатора в оздоровительном лагере во время летнего отдыха детей и молодежи. Приведена общая характеристика студенческой практики, рассмотрена ее нормативно-правовоя база. Установлены обязанности студентов, руководителей практики и администрации (учреждений и организаций). Приведена методика работы с временным детским и молодежным коллективом (на примере оздоровительного лагеря). Представлены методические разработки по проведению комплексных воспитальных и оздоровительных мероприятий, в частности, предложены сценарии детских и молодежных праздников, игр, соревнований, конкурсов, рассмотрены различные виды педагогических ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Розпутняк Б. Д. 
Навчання дітей плавання в оздоровчому таборі / Б. Д. Розпутняк, Я. М. Ніфака // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 214-218. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано результати дослідження методики навчання плавання дітей у літніх оздоровчих таборах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч517.175

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чечуй В. В. 
Теоретичні засади формування творчої активності підлітків у літніх оздоровчих центрах / В. В. Чечуй // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 135-140. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено й теоретично обгрунтовано концептуальні ідеї та підходи щодо формування творчої активності підлітків у тимчасових учнівських об'єднаннях літнього оздоровчого центру, здійснено аналіз форм і методик цієї роботи. Визначено, що сучасні літні оздоровчі центри за змістом і спрямованістю діяльності поступово стають центрами, насамперед, мотиваційного розвитку, формування творчої активності, самореалізації та самоствердження, компенсуючи недоліки системи освіти в цілому. Акцентовано на важливості діяльнісного підходу у вихованні. Виділено критерії відбору навчально-виховного змісту, який максимально сприяє формуванню творчої активності: актуальність та зв'язок з місцевими проблемами, доступність розуміння проблеми, наявність елементу новизни та індивідуальна і суспільна значущість, зв'язок змісту роботи з уже засвоєними знаннями, уміннями та навичками.

Определены и теоретически обоснованы концептуальные идеи и подходы к формированию творческой активности подростков во временных ученических объединениях летнего оздоровительного центра, осуществлен анализ форм и методик этой работы. Определено, что современные летние оздоровительные центры по содержанию и направленности деятельности постепенно становятся центрами, прежде всего, мотивационного развития, формирования творческой активности, самореализации и самоутверждения, компенсируя недостатки системы образования в целом. Акцентировано на важности деятельностного подхода в воспитании. Выделено критерии отбора учебно-воспитательного содержания, который максимально способствует формированию творческой активности: актуальность и связь с местными проблемамидоступность понимания проблемы, наличие элемента новизны и индивидуальная и общественная значимость, связь содержания работы с уже усвоенными знаниями, умениями и навыками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткаченко І. В. 
Виховання школярів у літніх оздоровчих таборах із використанням етнопедагогічних традицій / І. В. Ткаченко // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 162-165. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість національної спрямованості в сучасному навчально-виховному процесі для виховання соціально відповідальної, творчої особистості. Висвітлено особливості виховання школярів у літніх оздоровчих таборах з ефективним використанням виховних можливостей впливу на особистість головних структурних елементів національного виховання: мови, становлення українського характеру, формування національної самосвідомості та ідеї.

Обоснована важность национальной направленности в современном учебно-воспитательном процессе для воспитания социально ответственной, творческой личности. Освещены особенности воспитания школьников в летних оздоровительных лагерях с эффективным использованием воспитательных возможностей влияния на личность главных структурных элементов национального воспитания: языка, становления украинского характера, формирования национального самосознания и идеи.

The article considers some features of national direction of educational process in summer recovery camps. Main attention is paid to the structure elements of national education: language, formation of Ukrainian character, national self-actualization and ideas.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оздоровча та фізкультурно-спортивна робота у літньому таборі : посібник / уклад.: О. М. Ванджура; М-во України у справах сім'ї, молоді та спорту. - Т. : Горлиця, 2008. - 120 c. - Бібліогр.: с. 120. - укp.

Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації відпочинку та оздоровлення дітей у літніх таборах. Розкрито особливості проведення занять з фізичного виховання та організації оздоровчої роботи, викладено практичні рекомендації для інструктора фізичної культури і спорту. Розглянуто руховий режим і норми рухової активності школярів. Викладено правила техніки безпеки, встановлено гігієнічні та фізіологічні вимоги щодо проведення занять і рухливих ігор, розглянуто засоби профілактики травматизму та способи надання долікарської допомоги. Описано форми фізкультурно-оздоровчих занять, розроблено сценарії проведення спортивних свят у літньому таборі.

Освещены вопросы нормативно-правового обеспечения организации отдыха и оздоровления детей в летних лагерях. Раскрыты особенности проведения занятий по физическому воспитанию и организации оздоровительной работы, приведены практические рекомендации инструктору физической культуры и спорта. Установлены двигательный режим и нормы двигательной активности школьников. Приведены правила техники безопасности, обоснованы гигиенические и физиологичекие требования к проведению занятий и подвижных игр, рассмотрены методы профилактики травматизма и оказания доврачебной помощи. Описаны формы физкультурно-оздоровительных занятий, разработаны сценарии проведения спортивных праздников в летнем лагере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 я7 + Ч421.354 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Грановський В. Г. 
Режим дня для підлітків у літньому таборі відпочинку як чинник формування здорового способу життя / В. Г. Грановський // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 41-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито роль режиму дня для підлітків як чинника формування здорового способу життя під час їх відпочинку в літньому оздоровчому таборі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч421.354.5 + Р128.94-362.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соколенко Л. С. 
Науковий підхід до оздоровлення дітей в літній період / Л. С. Соколенко // Пед. вісн.. - 2009. - № 2. - С. 57-59. - укp.

Виділено чинники незадовільного стану здоров'я сучасних школярів. Звернуто увагу на необхідність створення нової гуманістичної моделі розвитку фізичної культури і спорту, основну увагу якої зосереджено на інтересах, потребах, мотивах та здоров'ї конкретного школяра. Звернуто увагу на фізичне виховання дітей як невід'ємну частину виховної роботи в літньому оздоровчому таборі та основні форми фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лещак О. М. 
Фізична підготовленість і рухова активність дітей молодшого шкільного віку в умовах літнього спортивно-оздоровчого табору / О. М. Лещак // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Показано, що умови спортивно-оздоровчого табору можуть забезпечити правильний руховий режим для дітей під час канікул і є потужним оздоровчим засобом. Неоднорідність фізичного розвитку, фізичної підготовленості, стану соматичного здоров'я, функціональних можливостей дітей молодшого шкільного віку визначає необхідність розподілу їх за групами для заняття фізичними вправами в корекційно-оздоровчому, розвивальному чи спортивному режимі. Це надає змогу здійснювати розподіл дітей на групи для занять фізичними вправами відповідно до рівня їх соматичного здоров'я; переорієнтовувати фізичне виховання на корекційно-оздоровчу спрямованість, збільшити час, відведений на фізичне виховання в спортивно-оздоровчому таборі, до 2 год на день.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Філоненко О. С. 
Підготовчий етап літньої виховної практики студентів університету в дитячих літніх оздоровчих таборах / О. С. Філоненко // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 258-262. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано підготовчий етап літньої виховної практики студентів в дитячих оздоровчих таборах. Розглянуто діяльність студента-практиканта в цей період. Розкрито значення підготовчого етапу практики для ефективної виховної діяльності вожатого в таборі.

Охарактеризован подготовительный этап летней воспитательной практики студентов в детских оздоровительных лагерях. Рассмотрена деятельность студента-практиканта в этот период. Раскрыто значение подготовительного этапа практики для эффективной воспитательной деятельности вожатого в лагере.

It is characterized preparatory stage of the summer educating students practice in children's health camps. It's examined the activities of the student-trainee during this period. It's disclosed the value of the preparatory phase of practice for effective educational activities counselor at the camp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Долгая Н. В. 
Із досвіду підготовки студентів до педагогічної практики у літніх оздоровчих таборах / Н. В. Долгая // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 65-68. - укp.

Розглянуто структуру підготовки студентів ІІІ курсу Криворізького державного педагогічного університету до літньої педагогічної практики у дитячому оздоровчому таборі. Розкрито зміст семінарських занять з курсу "Методика виховної роботи" та зміст інструктивного тижневого семінару. Подано тематичний план семінару з підготовки студентів до літньої педагогічної практики.

Рассмотрена структура подготовки студентов ІІІ курса Криворожского государственного педагогического университета к летней педагогической практике в детском оздоровительном лагере. Раскрыто содержание семинарских занятий по курсу "Методика воспитательной работы" и содержание инструктивного недельного семинара.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тихенко Л. 
Організаційно-педагогічні аспекти діяльності Всеукраїнської літньої хіміко-біологічної школи МАН України / Л. Тихенко // Рідна шк.. - 2011. - № 12. - С. 28-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено організаційно-технологічні та психолого-педагогічні засади навчально-виховної роботи у Всеукраїнській літній хіміко-біологічній школі Малої Академії наук України. Розкрито використання сучасних форм і методів, спрямованих на формування та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнівської молоді до пошуково-дослідницької діяльності у третьому оздоровчо-виховному семестрі. Проаналізовано роботу з організації та проведення занять Всеукраїнської літньої хіміко-біологічній школи Малої Академії наук України. Доведено, що проведення таких заходів сприяють не лише оволодінню методами творчого одержання знань, а й розвитку необхідних для науково-дослідної діяльності індивідуальних особливостей - прагнення до оригінальності у вирішенні науково-дослідних завдань, зацікавленості у пошуку нового, самостійності, наполегливості у досягненні мети, винахідливості, гнучкості мислення, сміливості.

Освещены организационно-технологические и психолого-педагогические основы воспитательной работы во Всеукраинской летней химико-биологической школе Малой Академии наук Украины. Раскрыто использование современных форм и методов, направленных на формирование и развитие интеллектуальных и творческих способностей учащейся молодежи к поисково-исследовательской деятельности в условиях третьего оздоровительно-воспитательного семестра. Проанализирована работа по организации и проведению занятий Всеукраинской летней химико-биологической школы Малой Академии наук Украины. Доказано, что проведение таких мероприятий способствует не только овладению методами творческого получения знаний, но и развитию необходимых для научно-исследовательской деятельности индивидуальных особенностей - стремления к оригинальности в решении научно-исследовательских задач, заинтересованности в поиске нового, самостоятельности, настойчивости в достижении цели, изобретательности, гибкости мышления, смелости.

Highlights the organizational and technological, psychological and pedagogical foundations of educational work in the Ukrainian chemical and biological summer school of the Small Academy of Sciences of Ukraine. Discloses the use of modern forms and methods aimed at the formation and development of intellectual and creative abilities of students to search and research activities in the third semester, recreational and educational. Analyzed the work of organizing and conducting training of Ukrainian chemical and biological summer school of the Small Academy of Sciences of Ukraine. It is proved that such activities not only promotes the mastery of creative methods of acquiring knowledge, but also necessary for the development of research activities of individual features – the desire for originality in solving research problems of interest in finding a new, self-reliance, persistence in achieving goals, ingenuity , flexibility of thinking, courage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Губ'як В. Д. 
Організація діяльності дитячих літніх оздоровчих закладів на засадах педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / В. Д. Губ'як // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 134-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему вивчення досвіду роботи ЛОТ Павлиської СШ Кіровоградської області на засадах педагогічних ідей В. О. Сухомлинського, який за сучасних умов має виняткове значення. Зазначено, що виховання сучасного школяра вимагає нових підходів і технологій виховного процесу. Однак, результати будуть досягнуті лише за умови перевірених стилів і методів виховання на основі досвіду визначних педагогів України.

Рассмотрены вопросы воспитания школьников в оздоровительных лагерях, которые должны базироваться на идеях педагогического воспитания В. Сухомлинского, А. Макаренко и других выдающихся педагогов. Отмечено, что воспитание школьников сегодня требует новых эффективных технологий воспитательного процесса с учетом международного опыта деятельности лагерей.

The problem of adopting methods of practical activities of Children ‘s summer sanitation camp of Pavlisk secondary school in Kirovograd region according to V. O. Sukhomlinskiy ‘s pedagogical ideas is very important in our days. Education of contemporary children needs new methods and ways for educational process However, the results will be reached only after using new ways and methods of education, especially the experience of a great Ukrainian teacher V. O. Sukhomlinskiy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Голоденко О. М. 
Організаторська педагогічна діяльність та підготовка майбутніх учителів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах / О. М. Голоденко, С. М. Голоденко, М. М. Голоденко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 186-193. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто організаційні основи педагогічної діяльності у літньому оздоровчому таборі. На основі теоретичного аналізу вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної літератури, результатів досліджень педагогічної діяльності встановлено певні вимоги до особистості педагога як організатора виховного процесу. На підставі експериментальних досліджень зроблено висновок, що основою організаторських умінь є знання і творчий підхід учителя до організаторської роботи.

Рассмотрены организационные основы педагогической деятельности в летнем оздоровительном лагере. На основе теоретического анализа отечественной и зарубежной психолого-педагогической литературы, результатов исследований педагогической деятельности установлены определенные требования к личности педагога как организатора воспитательного процесса. На основании экспериментальных исследований сделан вывод, что основой организаторских умений являются знания и творческий подход учителя к организаторской работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах : навч. посіб. / ред.: В. В. Молодиченко; уклад.: М. І. Воровка, Г. Г. Петрученя, Л. І. Кучина. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 234 c. - Бібліогр.: 65 назв - укp.

Розглянуто проблеми організації літнього відпочинку дітей. Висвітлено мету та завдання літньої педагогічної практики, показано її місце в системі професійної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано психолого-педагогічні й управлінські аспекти діяльності вожатого. Подано психолого-педагогічну характеристику дітей різних вікових груп. Наведено інформацію про класифікацію тимчасових дитячих об'єднань, типологію та причини педагогічних конфліктів в дитячому оздоровчому закладі, прийоми оптимізації педагогічної взаємодії вожатого з колегами та вихованцями. Охарактеризовано форми та зміст педагогічної діяльності в різні періоди табірної зміни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч34(4УКР) к1 + Х819(4УКР)143-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рибалко П. Ф. 
Система оздоровчих занять з дітьми 11 - 15 років в умовах літнього оздоровчого табору : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Ф. Рибалко; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасні напрямки роботи науковців з питань організації дитячого відпочинку й оздоровлення, документи нормативної бази оздоровлення. З метою визначення особливостей фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми 11 - 15-ти років визначено анатомічні, фізіологічні та психологічні особливості підліткового віку. Розроблено експрес-методику оцінювання фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11 - 15-ти років. Доведено доцільність розподілу дітей за п'ятьма групами: спортивна, підтримуюча, розвиваюча, підготовча, спеціальна. Визначено зміст, форми та методи фізичного виховання навчальних програм фізичного виховання оздоровчої спрямованості для кожної групи. Наведено результати впровадження у роботу заміських оздоровчих таборів, моделі навчальних програм оздоровчої спрямованості та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цуприк С. І. 
Підготовка студентів вищих педагогічних навчальних закладів до роботи в літніх оздоровчих таборах : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. І. Цуприк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст підготовки студентів, визначено структуру, критерії, показники та рівні їх готовності до роботи в літніх оздоровчих таборах. Проаналізовано дану проблему та обгрунтовано педагогічні умови, розроблено та описано методику. Визначено способи надання особистісного смислу здобутим у ВНЗ знанням студентів, шляхи здійснення їх позааудиторної підготовки та методи проведення моніторингу рівнів готовності до роботи з дітьми під час літнього відпочинку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Організаційно-методичні засади виховної роботи в літніх оздоровчих таборах : метод. посіб. / В. Д. Гаврішко, І. М. Шоробура, Л. А. Машкіна, Н. В. Казакова; Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельницький : Вид-во ХГПА, 2011. - 255 c. - Бібліогр.: с. 197-198. - укp.

Висвітлено нормативно-правову базу діяльності дитячих оздоровчих закладів. Розкрито особливості організації виховної роботи за умов літніх оздоровчих таборів. Увагу приділено дитячому самоврядуванню, з'ясовано його функції та принципи формування. Наведено методичні матеріали для роботи педагогів-організаторів і вожатих у літніх оздоровчих таборах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Андрєєва О. В. 
Технологія розробки рекреаційно-оздоровчих програм у літньому оздоровчому таборі / О. В. Андрєєва, А. В. Гакман // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 4. - С. 216-220. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано та представлено технологію організації рекреаційно-оздоровчих занять у літньому таборі відпочинку з урахуванням соціально-педагогічних особливостей тимчасового дитячого колективу. Розкрито та проаналізовано етапи технології, представлено зміст рекреаційно-оздоровчої програми згідно з періодом перебування дитини в літньому оздоровчому таборі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Р11(4УКР)442.7 л76

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського