Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Єльникова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Єльникова Г. В. 
Сутність адаптивного управління, його закономірності і принципи / Г. В. Єльникова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 69-78. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито поняття адаптивного управління як варіативного сполучення функцій управління та самоуправління, за яким відбувається взаємоузгодження цілей людини й організації, де вона працює або вчиться, кооперативна взаємодія керівника та виконавців, спрямована на досягнення вищого ступеня партисипативності. Адаптивне управління має свої закономірності, на яких воно грунтується, сформовані на теоретичному рівні шляхом дедуктивного аналізу з синергетичних позицій ідеї спрямованої самоорганізації. Висунуто тезу про те, що доцільно ввести у професійну діяльність керівників закладів та установ освіти адаптивне управління, що сприятиме гуманізації та гуманітаризації стосунків, розвитку ініціативи та самоуправління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єльникова Г. В. 
Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова; Держ. акад. кер. кадрів освіти. - Х. : Крок, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 328 назв. - укp.

Висвітлено методологічні основи розвитку управління загальною середньою освітою (ЗСО) в регіоні. Проаналізовано напрямки цього розвитку за умов українського державотворення. Розкрито умови ефективного управління ЗСО в регіоні. Подано концепцію спрямованої самоорганізації, яку розглянуто як філософську основу розвитку управління ЗСО за умов переходу суспільства до ринкової економіки; концепцію освітнього моніторингу, реалізація якої забезпечує механізм спрямованої самоорганізації і є основним заохочуючим фактором створення наскрізно-адаптивного управління ЗСО. Розглянуто сутність учнівського, педагогічного, адміністративного, керівного моніторингу та моніторингу розвитку ЗСО в регіоні. Проаналізовано результати досліджень щодо їх використання в управлінській практиці. Висвітлено технологію забезпечення ефективності управління через інноваційну систему державного контролю за діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено напрямки подальшого розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч34(4УКР) к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єльникова Г. В. 
Методика викладання економічних дисциплін. Управління трудовими ресурсами : Навч. посіб. / Г. В. Єльникова; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. освіти. - К. : Міленіум, 2003. - 103 c. - укp.

Висвітлено питання педагогіки ВНЗ, описано методику підготовки різних видів занять з управління трудовими ресурсами, наведено державні вимоги до їх організації та проведення. Викладено методику формування педагогічної майстерності викладача ВНЗ, зокрема, системного планування, моделювання взаємодії зі студентами, розробки дидактичного і методичного супроводу навчальних занять, їх проведення, спостереження та самоаналізу, рефлексію подальшого професійного розвитку.

Освещены вопросы педагогики ВУЗ, описана методика подготовки разных видов занятий по управлению трудовыми ресурсами, приведены государственные требования к их организации и проведению. Изложена методика формирования педагогического мастерства преподавателя ВУЗ, в частности, системного планирования, моделирования взаимодействия со студентами, разработки дидактического и методического сопровождения учебных занятий, их проведения, наблюдения и самоанализа, рефлексия дальнейшего профессионального развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3я73 + У9(4УКР)240-21р3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єльникова Г. В. 
Основи адаптивного управління : Курс лекцій / Г. В. Єльникова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. Каф. менедж. освіти. - К., 2003. - 104 c. - укp.

Висвітлено місце адаптивного управління серед інших видів і типів управління. Наведено інструментальну базу освітнього моніторингу на різних рівнях організації загальної середньої освіти (ЗСО). Запропоновано способи розробки кваліметричних моделей діяльності у сфері ЗСО, розглянуто особливості їх використання на різних рівнях управління.

Освещено место адаптивного управления среди других видов и типов управления. Приведена инструментальная база образовательного мониторинга на различных уровнях организации общего среднего образования (ОСО). Предложены способы разработки квалиметрических моделей деятельности в сфере ОСО, рассмотрены особенности их применения на различных уровнях управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7 + Ч34(4УКР)кя7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єльникова Г. В. 
Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Єльникова; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 44 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади адаптивного управління закладами, яке забезпечує об'єктивно необхідний розвиток загальної середньої освіти за умов ієрархічної побудови регіональної системи управління шляхом введення наскрізної мети та варіативного механізму управління на базі спрямованої самоорганізації всіх його учасників. Запропоновано концепцію цієї самоорганізації та трансформації зовнішніх вимог у мотиви організаторів і учасників освітнього процесу. Створено структурну модель адаптивного управління загальною освітою в регіоні та визначено умови її ефективного використання. Наведено механізм адаптивного управління, який базується на менеджменті та здійснюється за використання освітнього моніторингу на різних рівнях загальної середньої освіти. Розроблено навчально-методичний комплекс і курс лекцій "Основи адаптивного управління" для підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів і установ у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єльникова Г. В. 
Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи : монографія / Г. В. Єльникова, Т. А. Борова, О. В. Єльникова, О. М. Касьянова, В. Ф. Петров, Г. А. Полякова; Ун-т менедж. освіти АПН України. - Чернівці : Технодрук, 2009. - 570 c. - укp.

Викладено концепцію спрямованої самоорганізації (СС) як філософської основи розвитку управління освітою на адаптивних засадах за умов інформаційного суспільства. Висвітлено концепцію освітнього моніторингу як теоретичне підгрунтя реалізації адаптивного управління (АУ), що забезпечує СС та рефлексивний саморозвиток учасників освітнього процесу. Розглянуто питання подальшого розвитку теорії АУ соціально-педагогічними системами. Проаналізовано еволюційний розвиток АУ та розробку й застосування відповідних технологій на різних рівнях організації загальної середньої школи.

Изложена концепция направленной самоорганизации (НС) как философской основы развития управления образованием на адаптивных основах в условиях информационного общества. Освещена концепция образовательного мониторинга как теоретическая основа реализации адаптивного управления (АУ), обеспечивающая НС и рефлексивное саморазвитие участников образовательного процесса. Рассмотрены вопросы дальнейшего развития теории АУ социально-педагогическими системами. Проанализированы эволюционное развитие АУ, разработка и применение соответственных технологий на разных уровнях организации общей средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к + Ч421.41 + Ч421.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єльникова Г. В. 
Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти : монографія / Г. В. Єльникова, В. І. Маслов, А. І. Чміль, Г. В. Федоров, О. І. Зайченко; ред.: Г. В. Єльникова; Акад. пед. наук України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К. : Книги - ХХІ, 2010. - 459 c. - укp.

Подано науково-теоретичне обгрунтування принципів, змісту та технології моделювання фахової компетентності керівників НЗ різних рівнів освіти для створення методологічної основи оперативного коригування управлінської діяльності керівника, забезпечення його мобільності та фахової конкурентоздатності за ринкових умов. Особливу увагу приділено розкриттю теоретичних, методологічних і технологічних засад моделювання фахової компетентності керівників НЗ, що складає основу для трансформації загальних управлінських компетенцій керівника у фахову компетентність керівника конкретного закладу освіти (дошкільного, загальноосвітнього, школи нової формації, позашкільного, ВНЗ I - IV рівнів акредитації).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Айстраханов Д. Д. 
Децентралізація управління професійно-технічною освітою : монографія / Д. Д. Айстраханов, Г. В. Єльникова, В. І. Свистун, Є. В. Кулик, Г. І. Лук'яненко, Л. М. Петренко, О. І. Щербак; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 355 c. - укp.

Досліджено широкий спектр методологічних, теоретичних практичних проблем децентралізації управління професійно-технічною освітою (ПТО). Проведено аналіз об'єктивних закономірностей децентралізації управління ПТО, пріоритетних чинників розвитку управління ПТО за умов його децентралізації. Обгрунтовано концептуальні засади, методологічні основи децентралізації управління ПТО за умов сучасного ринку праці. З'ясовано визначальні чинники розвитку управління освітою, здійснено порівняльну характеристику жорсткого вертикального та м'якого горизонтального управління ПТО, запропоновано можливі варіанти моделей децентралізації управління ПТО. Подано концептуальні підходи до розподілу повноважень органів освіти та науки на загальнодержавному та регіональному рівнях. Висвітлено концептуальні підходи до управління ПТНЗ за умов децентралізації управління ПТО, теоретичні та методичні засади децентралізації управління ПТНЗ і педагогічні засади управління ПТНЗ у регіоні. Розкрито економічні аспекти розвитку системи ПТО за умов сучасного ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єльникова Г. В. 
Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу : монографія / Г. В. Єльникова, А. Г. Гуралюк, В. І. Куценко, В. І. Маслов, В. К. Мельник, О. Г. Семеньков, Г. В. Федоров, К. М. Чернуха-Гадзецька, Н. В. Константонова; ред.: Г. В. Єльникова; Нац. акад. пед. наук України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" . - К. : Пед. думка, 2012. - 218 c. - Бібліогр.: с. 180-189. - укp.

Розглянуто систему підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, яка розкриває її зміст (опис змістового модуля), структуру (дві очні сесії - установча та підсумкова), етап дистанційного навчання та технологію їх здійснення. Висвітлено наукові та методичні засади підвищення фахової компетентності керівників загальноосвітньої сфери в закладах післядипломної педагогічної освіти. Значну увагу приділено розкриттю науково-обгрунтованої системи оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу на районному (міському) та шкільному рівнях. Науковому аналізу підлягають методологічні, теоретичні та методичні складові оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Свистун В. І. 
Взаємодія суб'єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика : монографія / В. І. Свистун, В. С. Болгаріна, В. А. Григор'єва, Г. В. Єльникова, П. Б. Семенов, Т. Ю. Чернова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 303 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні аспекти взаємодії суб'єктів управління освітніми системами, висвітлено сучасні проблеми взаємоадаптації суб'єктів управління, обгрунтовано зміст і технології розробки моделі адаптивного управління освітою в регіоні. Проаналізовано сучасні підходи до розуміння взаємодії як міждисциплінарної категорії. Надано сутнісну характеристику суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Обгрунтовано механізми взаємодії суб'єктів управління професійно-технічною освітою (ПТО) та комунікативні способи управлінського впливу в ситуації суб'єкт-суб'єктної взаємодії на рівні керівників ПТНЗ. Висвітлено культурологічні засади управлінської діяльності директора ПТНЗ як підгрунтя ефективної взаємодії, наведено соціально-культурні та педагогічні умови, способи реалізації культурологічного підходу до неї як суб'єкта управління. Розглянуто науково-методичні аспекти підготовки до взаємодії суб'єктів управління ПТО. Обгрунтовано роль функціональної компетентності директора ПТНЗ у забезпеченні його ефективної взаємодії, запропоновано модель її розвитку. Систематизовано основні аспекти розвитку соціального партнерства як форми взаємодії суб'єктів управління ПТО і роботодавців та як умови ефективної підготовки кваліфікованих робітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Децентралізація управління професійно-технічною освітою: теорія і практика : матеріали наук.-практ. семінару, 17 трав. 2012 р., Київ / ред.: В. О. Радкевич, Г. В. Єльникова, В. І. Свистун; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : ІПТО НАПН України, 2012. - 92 c. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції та проблеми децентралізації управління ПТНЗ. Виявлено сукупність вимог до індикаторів, які мають використовуватися в межах системи моніторингу готовності до введення профільного навчання. Проаналізовано сучасну проблему підготовки кваліфікованих працівників з обробки металів. Розкрито методичні засади правової готовності керівників ПТНЗ до здійснення управлінської діяльності. Визначено критерії оцінювання фахової компетентності техніків-механіків агропромислового виробництва. Показано особливості побудови інноваційного підручника. Розглянуто психологічні умови розвитку самоактуалізації керівників ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Система підвищення функціональної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів : всеукр. наук.-практ. семінар, 19 жовтн. 2011 р., Київ / ред.: В. О. Радкевич, Г. В. Єльникова, В. І. Свистун; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : ІПТО НАПН України, 2011. - 110 c. - укp.

Досліджено шляхи формування інноваційної діяльності керівника за сучасних умов. Проведено аналіз динаміки кількості учнів ПТНЗ за 1990 - 2009 рр. Висвітлено особливості інформаційно-аналітичної діяльності заступника директора ПТНЗ з навчальної роботи. Викладено основні аспекти підвищення рівня функціональної компетентності керівника ПТНЗ. Запропоновано інноваційні підходи до навчання фізики в системі професійно-технічної освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх робітників. Розкрито особливості управління інноваційно-зорієнтованим навчально-виробничим середовищем центру професійно-технічної освіти. Проведено характеристику професійно-педагогічної діяльності майстра виробничого навчання будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єльникова Г. 
Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 65-69. - укp.

Розкрито засадничі положення, враховані розробниками системи закономірностей адаптивного управління. Розглянуто вихідні теоретичні положення, які є підгрунтям управлінської діяльності й адаптивного управління. Виявлено закономірності адаптивного управління, зокрема, закономірність активізації природних механімів розвитку керованої системи та закономірність когерентного зближення різних за походженням процесів на підставі діалогічної адаптації взаємодіючих сторін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З965 + З965.931

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єльникова Г. 
Інформація про проведення міжнародної науково-практичної конференції "Адаптивне управління в освіті" / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 83-85. - укp.

Викладено основні положення доповідей учасників конференції. Особливу увагу звернено на виставку-ярмарок педагогічних ідей за темою "Шляхи модернізації навчально-виховного процесу в контексті європейського виміру".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4Укр)л0

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єльникова Г. 
Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльникова, О. Марчак // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Повідомлено, що у 2003 - 2005 рр. за ініціативою Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" в Україні створено громадсько-активні школи (ГАШ). Розкрито поняття "освітній моніторинг", його об'єкт, предмет, мету, функції, класифікації. Запропоновано авторську концепцію трансформації зовнішніх вимог у внутрішню , розроблену з метою здійснення освітнього моніторингу. Зазначено, що інструментарієм освітнього моніторингу є факторно-критеріальні моделі діяльності, що розробляються на основі кваліметричного підходу. Визначено поняття ГАШ, модель діяльності, особливості, складові: демократію, волонтерство, взаємовигідне партнерство в системі "школа - спільнота". Представлено базову кваліметричну модель ГАШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч30в6 + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Єльникова Г. 
Теоретичні основи адаптивного управління соціальними системами / Г. Єльникова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 59-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто адаптивне управління як управлінську систему, що забезпечує узгодження та адаптацію наскрізних цілей управління на всіх її рівнях. Висвітлено мету, функції та характерні ознаки адаптивного управління. Наведено схеми функціонального циклу адаптивного управління, наскрізно-рівневої взаємодії управлінської і виконавчої підструктур, модульного узгодження взаємодії в управлінському процесі та управління у спосіб субординаційно-проміжного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Єльникова Г. 
Організація моніторингу та підсумковий аналіз діяльності керівника загальноосвітніх навчальних закладів / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження інноваційної управлінської діяльності у реалізацію завдань управління освітою. Досліджено пріоритетні сучасні наукові підходи щодо управління загальноосвітніми навчальними закладами: синергетичний, системний, стратегічний та ін. Доведено пріоритетність визначених наукових підходів до управління ЗНЗ. Охарактеризовано низку протиріч між суспільною формою управлінської діяльності, колективним характером праці, що зумовлює міжособистісну взаємодію, та індивідуальною формою опанування управлінськими інноваційними технологіями кожним керівником ЗНЗ. Розглянуто компоненти, які змінюють показники інноваційної діяльності керівників в системі підвищення професійної кваліфікації. Вміщено таблиці найбільш значущих особистісних якостей керівників ЗНЗ та методики розрахунку рівнів підготовки керівника до інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Єльникова Г. 
Теоретико-методологічні основи моделювання освітніх систем загальноосвітнього навчального закладу в умовах інноваційного розвитку / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 82-88. - Бібліогр.: 21 назва. - укp.

Обгрунтовано потребу запровадження інноваційних стратегій моделювання освітніх систем для забезпечення своєчасного регулювання процесів розвитку освіти. Розглянуто концептуальну модель «освітньої системи» як спосіб вирішення проблем сучасної освіти. Розкрито особливості дитиноцентристської освітньої системи та доцільність її використання для переходу до багато варіативної освітньої системи. Значну увагу приділено використанню моделювання в створенні освітніх систем, та теоретико-методологічним основам моделювання інноваційного розвитку навчальних закладів. Відзначено умови успішного впровадження прогностичної моделі інноваційного розвитку ЗНЗ. Подано схему структурно-процесуальної моделі інноваційного розвитку навчального закладу. Наголошено на кореляціях моделей інноваційного розвитку та компонентів шкільної освітньої системи.

Обоснована необходимость внедрения инновационных стратегий моделирования образовательных систем для обеспечения своевременного регулирования процессов развития образования. Рассмотрена концептуальная модель «образовательной системы» как способ решения проблем современного образования. Раскрыты особенности детоцентристской образовательной системы и целесообразность ее использования для перехода к много вариативной образовательной системы. Значительное внимание уделено использованию моделирования в создании образовательных систем, и теоретико-методологическим основам моделирования инновационного развития учебных заведений. Отмечены условия успешного внедрения прогностической модели инновационного развития ОУЗ. Представлена схема структурно-процессуальной модели инновационного развития учебного заведения. Отмечены корреляции моделей инновационного развития и компонентов школьной образовательной системы.

Substantiated is the need for the introduction of innovative strategies for modeling educational systems to ensure the timely adjustment process of education. Considered is the conceptual model of "education system" as a way to solve the problems of modern education. Disclosed are the features of child centrist education system and feasibility of its use to go to the many variable educational system. Special attention is paid to the use of simulation in the creation of educational systems, and theoretical and methodological foundations of modeling the innovation of education. Marked are the conditions for successful implementation of innovative development of predictive models of CEI. Posted is the circuit structure-process model of innovative development of the institution. Among others, admitted is the correlation model innovation and components of school education system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шевченко С. О. 
Управління якістю освіти: досвід та інновації : колект. монографія / С. О. Шевченко, Г. В. Єльникова, Л. Л. Сушенцева, А. П. Самодрин, Л. М. Петренко; ред.: Л. Л. Сушенцева, Н. В. Житник. - Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2014. - 461 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми управління якістю освіти у вітчизняному освітньому просторі з позиції набутого досвіду та визначення інноваційних шляхів їх вирішення. Викладено методологічні засади управління якістю освіти, які виступають підгрунтям оновлення діяльності сучасної професійної школи. Розглянуто теоретичні аспекти вдосконалення якості освіти. Розкрито механізми забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Адаптивне управління: прикладний аспект, поширення в освітній системі України : колект. монографія. Кн. 2 / Г. В. Єльникова, І. С. Лапшина, Л. П. Коробович, В. В. Медведь, Р. М. Зуб'як; ред.: Г. В. Єльникова. - Тернопіль, 2015. - 420 c. - Бібліогр.: с. 385-420 - укp.

Висвітлено основи алгоритмізованого управління ЗНЗ із використанням інформаційно-комунікаційних технологій як різновиду адаптивного управління. Вивчено сучасний стан використання моніторингових досліджень у практиці управління загальною середньою освітою. Проаналізовано програмне забезпечення управлінської діяльності на районному рівні. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови здійснення моніторингових досліджень в управлінні районною системою освіти та здійснено їх експериментальну перевірку. Розроблено субмоделі діяльності педагогічного працівника ЗНЗ. Приділено увагу управлінню якістю підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ сільської місцевості на адаптивних засадах. Розглянуто діагностичний інструментарій цілеспрямованого розвитку управлінської культури у професійно-технічному навчальному закладі. Виконано моніторинг результативності навчального процесу приватного ВНЗ на адаптивних засадах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355964/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського