Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Іванова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Роль науки, релігії та суспільства у формуванні моральної особистості : матеріали ХХІII Міжнар. наук.-практ. конф., 16 трав. 2008 р., Донецьк / ред.: С. Б. Іванова; НАН України, Донец. облдержадмін., Держ. ун-т інф-ки і штуч. інтелекту. - Донецьк : Наука і освіта, 2008. - 335 c. - укp. - рус.

Проаналізовано сучасний стан і визначено загальні проблеми розвитку людини, розкрито питання становлення її духовності, збереження людяності, утвердження атмосфери толерантності, актуалізації ролі релігії та громадянського суспільства в національно-відроджувальному процесі. Розглянуто чинники деформацій ціннісних установок особистості в освітньому процесі, трансформації раціональності та їх соціальні наслідки, особливості підготовки молоді до сімейного життя, проблеми морального виховання культурної толерантності школярів. Визначено методологічний і морально-етичний компоненти фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців. Розкрито особливості східнослов'янської свідомості після прийняття християнства. Увагу приділено інформатизації вищої освіти та інформаційному забезпеченню системи управління якістю освіти в Україні.

Проанализировано современное состояние и определены общие проблемы развития человека, раскрыты вопросы становления его духовности, сохранения человечности, утверждения атмосферы толерантности, актуализации роли религии и гражданского общества в процессе национального возрождения. Рассмотрены факторы деформации ценностных установок личности в образовательном процессе, трансформации рациональности и их социальные последствия, особенности подготовки молодежи к семейной жизни, проблемы морального воспитания культурной толерантности школьников. Определены методологический и морально-этический компоненты фундаментализации математической подготовки будущих специалистов. Раскрыты особенности восточнославянского сознания после принятия христианства. Уделено внимание информатизации высшего образования и информационному обеспечению системы управления качеством образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР) + Э2 я431 + Ю704 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іванова С. Ю. 
Вплив блокади синаптичної передачі та гіпоглікемії на імпульсну нейронну активність у культурі нейронів гіпокампа щура / С. Ю. Іванова, М. В. Сторожук, О. П. Костюк, П. Г. Костюк // Фізіол. журн. - 2004. - 50, № 4. - С. 16-21. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177.522

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Іванова С. Ю. 
Збільшення ефективності ГАМКергічної синаптичної передачі після тривалої блокади ГАМКVАD-рецепторів у культурі нейронів гіпокампа щура / С. Ю. Іванова, П. Г. Костюк // Фізіол. журн. - 2004. - 50, № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177.522

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Костенко Є. Є. 
Дослідження взаємодії Zr(IV) з твердофазним реагентом сульфоназо III та його аналітичне застосування / Є. Є. Костенко, М. Й. Штокало, М. Г. Христіансен, С. М. Іванова // Фізика і хімія твердого тіла. - 2008. - 9, № 1. - С. 138-142. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено комплексоутворення Zr(IV) із металохромним індикатором сульфоназо III у твердій фазі. Одержано кількісні характеристики складу та стійкості утворюваної сполуки. Результати використано для створення методики твердофазного спектрофотометричного визначення Zr(IV).


Індекс рубрикатора НБУВ: Г124.42-5 + Г461.313.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чучіна І. М. 
Формування організаційно-економічного механізму інноваційного потенціалу підприємства / І. М. Чучіна, С. М. Іванова // Вісн. Кременчуц. держ. політехн. ун-ту. - 2009. - Вип. 2, ч. 1. - С. 117-120. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Рассмотрены актуальные проблемы инновационного развития Украины, проанализировано современное состояние инновационной сферы в Украине и обоснованы основные мероприятия со стороны государства относительно активизации инновационной деятельности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж606 + У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванова С. Ю. 
Дослідження пластичності ГАМКергічної синаптичної передачі в культурі нейронів гіпокампа щура : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.13 / С. Ю. Іванова; НАН України. Ін-т фізіології ім. О.О.Богомольця. - К., 2004. - 24 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177.522

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іванова С. А. 
Жанрова своєрідність і комунікативні властивості прози Наталі Саррот : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.04 / С. А. Іванова; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2001. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА)-4 Саррот Н.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іванова С. В. 
Населення ямної культурно-історичної спільноти Північно-Західного Причорномор'я (дослід соціальної інтерпретації поховальних пам'яток) : Автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.04 / С. В. Іванова; НАН України. Ін-т археол. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Вперше з позицій соціального структурування розглянуто культурно-атрибутивні компоненти поховального обряду. Виявлено закономірності та взаємозв'язки археологічних явищ культури, наведено нове розуміння деяких компонентів поховального обряду. На підставі системного розгляду поховальних комплексів виділено сукупність їх типологічних характеристик, що дозволило вийти на рівень соціологічної інтерпретації пам'яток. Встановлено функціонування декількох взаємопов'язаних структур, відображених у поховальному ритуалі: статевовікової, потестарної, функціональної, етносоціальної, а також двоскладовість суспільства. Відсутність спеціалізованої групи воїнів свідчить про аристократичний шлях політогенезу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т4(237УКР73)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Іванова С. В. 
Формування геометричних умінь старшокласників шкіл (класів) гуманітарного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Іванова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Визначено рівні і специфіку геометричної діяльності, розкрито зміст та операційний склад геометричних умінь учнів гуманітарного профілю навчання; обгрунтовано наукові принципи відбору загальних і окремих геометричних умінь. Доведено, що методика формування геометричних умінь учнів старшої школи гуманітарного профілю навчання має бути операційно-орієнтованою, враховувати особливості навчальної діяльності учнів цього профілю, рівні вимог до вироблення вмінь та психолого-методичні закономірності формування геометричних умінь учнів. Теоретично та експериментально обгрунтована методика (мета, зміст, методи, організаційні форми, прийоми і засоби) забезпечує ефективне формування геометричних умінь учнів-гуманітаріїв і може бути використана вчителями загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181р(4УКР)21-3,022

Шифр НБУВ: РА306262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми методики навчання математики. Компетентнісний підхід : матеріали ІІІ регіон. наук.-практ. конф., 15 - 16 квіт. 2009 р., Одеса / ред.: С. В. Іванова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського, Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : Наука і техніка, 2009. - 252 c. - укp.

Висвітлено основні етапи проектування компетентнісного підходу до моніторингу математичної підготовки школярів, вчителів фізики та математики. Розглянуто питання розвитку комунікативної компетенції молодших школярів на уроках математики. Розкрито зміст базових і спеціальних компетенцій майбутніх учителів математики, сутність їх ключових і спеціальних компетенцій у контексті сучасних тенденцій освіти в Україні. Описано методики навчання учнів знаходженню області значень функції різними способами, розв'язуванню геометричних задач алгебричним методом, вивчення логіки предикатів у шкільному курсі математики, використання дидактичних ігор під час навчання математики у початковій школі.

Освещены основные этапы проектирования компетентностного подхода к мониторингу математической подготовки школьников, учителей физики и математики. Рассмотрены вопросы развития коммуникативной компетенции младших школьников на уроках математики. Раскрыты содержание базовых и специальных компетенций будущих учителей математики, сущность их ключевых и специальных компетенций в контексте современных тенденций образования в Украине. Описаны методики обучения учеников нахождению области значений функции разными способами, решению геометрических задач алгебраическим методом, изучения логики предикатов в школьном курсе математики, использования дидактических игр при обучении математике в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА726064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми методики навчання математики : матеріали регіон. наук.-практ. конф., 6 - 7 черв. 2007 р., Одеса / ред.: С. В. Іванова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського, Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : Наука і техніка, 2007. - 199 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання методики навчання математики, пов'язані з проектуванням і реалізацією особистісно оргієнтованого навчання, впровадженням нових методичних систем в навчальний процес і забезпеченням наступності навчання математики у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. Проаналізовано особливості реалізації міжпредметних зв'язків математики й інших дисциплін на інтегрованих уроках у початковій школі. Розкрито проблеми вивчення теорії імовірностей у шкільному курсі математики. Запропоновано методику вивчення методу інтервалів під час розв'язання показникових і логарифмічних нерівностей і їх систем. Увагу приділено методиці підготовки учнів старшої школи до зовнішнього тестування, елемантам методики застосування інформаційних технологій під час вивчення основ стереометрії у загальноосвітній школі, сучасним вимогам до рівневої компетентності учителя математики.

Рассмотрены актуальные вопросы методики обучения математике, связанные с проектированием и реализацией личностно ориентированного обучения, внедрения новых методических систем в учебный процесс и обеспечения преемственности обучения математике в общеобразовательных и высших учебных заведениях. Проанализированы особенности реализации межпредметных связей математики и других дисциплин на интегрированных уроках в начальной школе. Раскрыты проблемы изучения теории вероятностей в школьном курсе математики. Предложена методика изучения метода интервалов при решении показательных и логарифмических неравенств и их систем. Уделено внимание методике подготовки учащихся старшей школы к внешнему тестированию, элементам методики применения информационных технологий при изучении основ стереометрии в общеобразовательной школе, современным требованиям к уровневой компетентности учителя математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Актуальні проблеми методики навчання математики : матеріали II регіон. наук.-практ. конф., 14 - 15 трав. 2008 р., Одеса / ред.: С. В. Іванова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського, Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : Наука і техніка, 2008. - 220 c. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) знань з математики. Проаналізовано особливості проектування навчання учнів розв'язуванню завдань з параметрами як складової загальної методики підготовки до ЗНО з математики, методичні особливості навчання учнів загальноосвітніх шкіл доведенню геометричних тверджень в контексті вимог ЗНО. Розглянуто питання використання прийомів евристичної діяльності на уроках геометрії в школах. Описано сучасні педагогічні технології як засіб розвитку творчої діяльності учнів на уроках математики. Визначено індивідуальні відмінності молодших школярів, що впливають на успішність засвоєння математики. Розкрито організаційно-методичні аспекти самостійної роботи студентів у системі сучасної професійної підготовки вчителів математики.

Освещены проблемы подготовки учеников к внешней независимой оценке (ВНО) знаний по математике. Проанализированы особенности проектирования обучения учеников решению задач с параметрами как составляющей общей методики подготовки к ВНО по математике, методические особенности обучения учеников общеобразовательных школ доказательству геометрических утверждений в контексте требований ВНО. Рассмотрены вопросы использования приемов эвристической деятельности на уроках геометрии в школах. Описаны современные педагогические технологии как средство развития творческой деятельности учеников на уроках математики. Определены индивидуальные отличия младших школьников, влияющих на успешность усвоения математики. Раскрыты организационно-методические аспекты самостоятельной работы студентов в системе современной профессиональной подготовки учителей математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА726407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петренко І. О. 
Кормова база бджільництва та запилення сільськогосподарських культур : навч. посіб. / І. О. Петренко, С. О. Іванова; Одес. держ. аграр. ун-т. - О., 2011. - 216 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Висвітлено питання створення кормової бази для медоносних бджіл та запилення ентомофільних сільськогосподарських культур (СГК). Проаналізовано особливості кормової бази бджільництва в контексті її покращення, наведено характеристику основних медоносних рослин, визначено місце їх вирощування, строків та тривалості цвітіння, медопродуктивності. Особливу увагу приділено використанню бджіл в теплицях та запиленню СГК.


Індекс рубрикатора НБУВ: П691-6 я73-1 + П126.421 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Роль науки, релігії та суспільства у формуванні моральної особистості. Релігійні цінності як фактор формування соціальної ідентичності : матеріали ХХVIII Міжнар. наук.-практ. конф., 26 листоп. 2010 р., Донецьк / ред.: С. Б. Іванова; Нац. акад. наук України, Донец. облдержадмін., Держ. ун-т інф-ки і штуч. інтелекту, Ін-т пробл. штуч. інтелекту МОН України і НАН України. - Донецьк : Наука і освіта, 2010. - 284 c. - укp. - рус.

Розглянуто тези учасників конференції, присвячені актуальним проблемам України в контексті викликів часу, релігійно-суспільної ситуації в українському соціумі та державно-церковних відносин, а також вирішенню сучасних педагогічних проблем, що визначають формування моральної особистості. Висвітлено питання релігійних цінностей та збереження довкілля. Визначено духовно-моральний потенціал традиційних релігій у формуванні толерантності майбутніх педагогів. Показано роль релігії у формуванні націольної свідомості українців. Розглянуто вплив християнської моралі на ставлення суспільства до дітей з особливими потребами. Осмислено природу як релігійну цінність в контексті розвитку соціальної держави. Розглянуто духовно-релігійну складову державоутворення України, соціально-політичні конфлікти в сучасному світі та безпеку життєдіяльності, роль і місце сучасної освіти в процесі формування соціальної ідентичності.

Приведены тезисы учасников конференции, посвященные актуальным проблемам Украины в контексте вызова времени, религиозно-общественной ситуации в украинском социуме и государственно-церковных отношений, а также решению современных педагогических проблем, определяющих формирование моральной личности. Освещены вопросы религиозных ценностей и сохранения окружения. Определен духовно-моральный потенциал традиционных религий в формировании толерантности будущих педагогов. Показана роль религии в формировании национального сознания украинцев. Рассмотрено влияние христианской морали на отношение общества к детям с особенными потребностями. Осмыслена природа как религиозная ценность в контексте развития социального государства. Рассмотрены духовно-религиозная составляющая государственного образования Украины, социально-политические конфликты в современном мире и безопасность жизнедеятельности, роль и место современного образования в процессе формирования социальной идентичности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.3 я431 + Ч421.350.4 я431 + Ч210.5 я431 + Э211.07 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іванова С. В. 
Розвиток професійної компетентності вчителів біології у закладах післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Іванова; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 18 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти. Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність реалізації моделі розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти: внесення змін в організацію педагогічного процесу, оновлення змісту (навчальних планів, програм тощо) діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти; побудова післядипломного педагогічного процесу на основі оптимального поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання, впровадження нових навчально-тематичних модулів; розробка навчально-методичного супроводу розвитку професійної компетентності вчителів біології у закладах післядипломної педагогічної освіти. Уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження (зокрема, сутність поняття "розвиток професійної компетентності вчителя біології у закладі післядипломної педагогічної освіти"), критерії та показники рівнів розвитку професійної компетентності вчителів біології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р7

Шифр НБУВ: РА386826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Іванова С. О. 
Особистісно-орієнтована освіта як чинник формування особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / С. О. Іванова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 47-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито головні принципи особистісно-орієнтованої освіти та їх значення для підготовки майбутніх спеціалістів у ВНЗ, надано велике значення саморозвитку особистості, її гуманістичному вихованню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іванова С. Д. 
Соціально-психологічні аспекти сучасної парадигми реформування освіти в Україні / С. Д. Іванова // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто деякі соціально-психологічні проблеми сучасного стану вітчизняної освіти та освітньої діяльності, що виникли на шляху її реформування та трансформацій за умов глобального освітнього процесу, а також психологічні особливості та результати впровадження у навчальний процес положень і вимог Болонської декларації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0 + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іванова С. В. 
Упровадження експериментальної технології розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти / С. В. Іванова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 127-133. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Проаналізовано процес впровадження експериментальної технології розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти на підготовчому, процесуальному та рефлексивно-оцінювальному етапах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Е. р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми методики навчання математики : матеріали IV - VI регіон. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2010р., 13 - 14 квіт. 2011 р., 4 - 5 квіт. 2012 р., Одеса / ред.: С. В. Іванова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського", Одес. обл. ін-т удосконалення вчителів. - О. : Бахва, 2012. - 315 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто порівняння компетентнісного та технологічного підходів до підготовки вчителів фізико-математичних дисциплін. Охарактеризовано формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вчителів математики у контексті розвитку їх методичної компетентності. Проаналізовано сучасні тенденції змісту геометричних задач математичних олімпіад для школярів. Проведено методичний аналіз геометричних задач підсумкової атестації для учнів IX класу. Розглянуто інформаційно-комунікаційні технології як засіб навчання математики в початковій школі. Надано рекомендації щодо поглиблення розуміння студентами будови та змісту математичних теорій. Акцентовано увагу на використанні сучасних інформаційних технологій у підготовці та проведенні педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладів : колект. моногр. / О. М. Спірін, С. М. Іванова, О. В. Новицький, В. А. Резніченко, З. В. Савченко; ред.: В. Ю. Биков, О. М. Спірін; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 175 c. - Бібліогр.: с. 144-160 - укp.

Розглянуто базові основи створення та функціонування інформаційного простору електронних бібліотек (ЕБ) наукових і навчальних закладів. Досліджено науково-термінологічний апарат створення та функціонування ЕБ, визначено їх функціональні можливості. Описано технологію створення ЕБ на основі програмного забезпечення EPrints. Розкрито передумови проектування та впровадження ЕБ наукових і навчальних закладів, проаналізовано зарубіжний досвід їх створення та використання. Розглянуто організаційно-інформаційне забезпеченя наукової діяльності в НАПН України. Висвітлено особливості підготовки науковців і бібліотечних працівників до роботи з ЕБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)8 + Ч734(4/8)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського