Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Іщенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Іщенко Л. В. 
Наступність у екологічному вихованні старших дошкільників і першокласників / Л. В. Іщенко. - К. : Наук. світ, 2001. - 112 c. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Розроблено модель реалізації наступності на базі сукупних педагогічних умов і поєднання різноманітних форм, методів та засобів екологічного виховання дітей віком 6 - 7 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)210-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іщенко Л. В. 
Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку : навч.-метод. посіб. / Л. В. Іщенко. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 95 c. - Бібліогр.: с. 68-69. - укp.

Розкрито методику формування елементарних математичних уявлень дітей дошкільного віку. Особливу увагу приділено розвитку логіко-математичної сфери дошкільників за умов індивідуалізації та диференціації навчання. Наведено рекомендації щодо формування у дітей часових уявлень, просторових орієнтацій, уявлень про форму предметів і геометричні фігури.

Раскрыта методика формирования элементарных математических представлений детей дошкольного возраста. Особое внимание уделено развитию логико-математической сферы дошкольников в условиях индивидуализации и дифференциации обучения. Приведены рекомендации по формированию у детей временных представлений, пространственных ориентаций, представлений о форме предметов и геометрических фигурах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іщенко Л. В. 
Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Л. В. Іщенко. - Умань : Софія, 2008. - 96 c. - Бібліогр.: с. 68-69. - укp.

Розкрито методику формування елементарних математичних уявлень дітей дошкільного віку. Увагу приділено розвитку логіко-математичної сфери дошкільників за умов індивідуалізації та диференціації навчання.

Раскрыта методика формирования элементарных математических представлений у детей дошкольного возраста. Уделено внимание развитию логико-математической сферы дошкольников в условиях индивидуализации и дифференциации обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383я7

Шифр НБУВ: ВА708659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бiлик Р. I. 
Перспективи дiагностики лейкозу великої рогатої худоби методом ПЛР iз використанням проб молока / Р. I. Бiлик, Л. М. Іщенко, С. Д. Мельничук, О. М. Якубчак, В. Г. Спиридонов // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2008. - № 1. - С. 109-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено особливостi адаптацiї методу полiмеразної ланцюгової реакцiї для дiагностики та монiторингу лейкозу великої рогатої худоби з використанням молока, одержаного вiд корiв рiзної стадiї лактацiї.


Індекс рубрикатора НБУВ: П872.132.1-911-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Філіпченко Л. Л. 
Морфологія хронічного гастриту в осіб, що проживають у радононебезпечному регіоні / Л. Л. Філіпченко, Л. О. Іщенко // Мед. перспективи. - 2009. - 14, № 2. - С. 118-121. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Изучена морфология хронического гастрита у 60-ти лиц, проживающих в двух радоноопасных районах г. Кривой Рог, где активность радона в воздухе жилых домов превышала допустимый уровень до шести раз. Превалирующей формой хронического гастрита является атрофический (83,3 %), который протекает со значительным уменьшением количества желез и параллельной перестройкой его эпителия по пилорическому типу, эти изменения обусловливают снижение секреторной функции органа. В результате дисгенераторных процессов в покровно-ямочном эпителии, возникающих при хроническом атрофическом гастрите, в 8-ми случаях отмечена его выраженная дисплазия, а в 13-ти - кишечная метаплазия (всего 35,0 %). Эти больные составляют группу с повышенной онкологической настороженностью и находятся на учете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.201.1-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іщенко Л. М. 
Лежкоздатні і споживні властивості сортів картоплі вітчизняної селекції : Автореф. дис. канд. с.-г. наук : 05.18.03 / Л. М. Іщенко; Нац. аграр. ун-т. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Проведено комплексний науково обгрунтований аналіз нових та перспективних сортів картоплі вітчизняної селекції за господарськими та споживчими ознаками. Виявлено, що господарські і споживчі властивості картоплі залежать від сорту і метеорологічних умов вегетаційного періоду. Встановлено нормативи окремих компонентів хімічного складу картоплі за групами стиглості та кліматичними зонами, нижче яких їх вводити в реєстр сортів рослин України недоцільно. Проведено оцінку вітчизняних сортів картоплі за сукупністю фізичних, теплофізичних і фізіологічних властивостей. Встановлено вплив на збереженість бульб механічних пошкоджень та ураженості паршею. Виявлено найбільш конкурентноздатні сорти картоплі. Розроблено методику визначення конкурентоздатності сортів картоплі. Визначено граничні нормативи хімічних показників картоплі для грунтово-кліматичних зон України, нижче яких районувати нові сорти недоцільно. Проведено економічну оцінку ефективності збереження бульб картоплі вітчизняної селекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П215.1-36(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іщенко Л. Ф. 
Розробка системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет : автореф. дис... канд. екон. наук / Л. Ф. Іщенко; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. - О., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні підходи до розробки системи моніторингу з урахуванням взаємозв'язку об'єктивних і суб'єктивних чинників впливу на попит з метою вдосконалення функціонування учасників ринку послуг мережі Інтернет. Проаналізовано сфери застосування та закономірності побудови систем моніторингу. Визначено стан і тенденції розвитку даного ринку. Установлено, що розробка систем моніторингу відіграє важливу роль в управлінні ринковими послугами мережі Інтернет. Досліджено моніторинг як інструмент цього управління. Визначено чинники впливу на попит і методичні аспекти його прогнозування у відповідній системі. Обгрунтовано процес прогнозування попиту як елемент системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет (СМРПМІ), визначено взаємозв'язок об'єктивних і суб'єктивних чинників впливу на попит. Визначено елементи й обгрунтовано етапи розробки СМРПМІ. Запропоновано методичні рекомендації застосування системи моніторингу як інструменту прийняття управлінських рішень на підставі аналізу, прогнозування, постійного відстеження тенденцій, які виникають на даному ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)390

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іщенко Л. О. 
Гігієнічна оцінка особливостей формування рівнів радону та доз опромінення населення Криворізького залізорудного регіону : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.02.01 / Л. О. Іщенко; Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзєєва АМН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості формування рівнів радону та його дочірніх продуктів розпаду в повітрі будинків, розташованих у промислових зонах залізорудного регіону, з'ясовано сезонну варіабельність значень активності радону. Проведено радіаційно-гігієнічні дослідження в повітрі будинків, за якими визначено рівні об'ємної активності й еквівалентної рівноважної об'ємної активності радону та відповідні ефективні дози опромінення населення. На підставі дослідження захворюваності населення Кривого Рогу на злоякісні новоутворення легенів встановлено напрямки динаміки та ризики захворення на дану патологію. Одержані результати щодо варіабельності значень активності радону є основою для обгрунтування концепції регіонального нормування активності радону. Розроблено "Систему заходів щодо протирадіаційного захисту населення залізорудного регіону", яка включає радіаційно-гігієнічнє обстеження повітря житлових будинків і залізорудних шахт, інженерне- й організаційно-технічні та інші заходи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р361 + Р126.691

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Спиридонов В. Г. 
Ідентифікація пандемічного штаму вірусу грипу A/H1N1 методом ПЛР в реальному часі / В. Г. Спиридонов, Л. М. Іщенко, Д. Л. Мартиненко, С. Д. Мельничук, М. Д. Мельничук // Мікробіол. журн. - 2010. - 72, № 1. - С. 47-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розроблено та практично апробовано методику ідентифікації пандемічного штаму вірусу грипу A/H1N1 за методом одностадійної реверс-транскрипційної полімеразної ланцюгової реакції (РТ-ПЛР). Адаптовано рекомендований ВООЗ протокол для проведення диференціальної діагностики вірусу грипу A/H1N1 за умов сучасних ПЛР-лабораторій України. Знижено вартість дослідження за рахунок відпрацювання методики виділення вірусної РНК та використання загальновживаних ферментних систем для ПЛР аналізу. Показано ефективність даної методики в порівнянні із одностадійною РТ-ПЛР, рекомендованою ВООЗ з використанням комерційних ПЛР наборів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е326.222.15 в764 + Р514.31-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Іщенко Л. В. 
Проблема розвитку мовленнєвої творчості дітей 5 - 6 років / Л. В. Іщенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 178-182. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему розвитку дитячої творчості, висвітлено педагогічну спадщину В. Сухомлинського з розвитку мовлення дошкільників засобами казки.

Исследована проблема развития словесного творчества, освещено педагогическое наследие В. Сухомлинского по развитию речи детей 5 - 6-ти лет средствами сказки.

The article reveals the problem of development of children’s creation in pedagogical heritage of V. Sukhomlyns’kyi.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іщенко Л. В. 
Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі навчання дітей елементів математики / Л. В. Іщенко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 169-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування пізнавальної активності дітей, як одного з факторів їх розумового розвитку. Надано визначення поняття "пізнавальна активність". Підкреслено, що без спеціального комплексного впливу пізнавальна активність не переходить в адекватну діяльність, як наслідок відсутності керування виникає зниження ефективності мислення. Проаналізовано форми та методи навчання елементів математики, які ефективно впливають на формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку, зокрема: логіко-математичні завдання, вправи з елементами пошукової діяльності, дидактичні ігри, задачі, задачі-жарти, лічилки, загадки математичного змісту.

Рассмотрена проблема формирования познавательной активности детей, как одного из факторов их умственного развития. Дано определение понятия "познавательная активность". Подчеркнуто, что без специального комплексного воздействия познавательная активность не переходит в адекватную деятельность, как следствие отсутствия управления возникает снижение эффективности мышления. Проанализированы формы и методы обучения элементам математики, которые эффективно влияют на формирование познавательной активности детей старшего дошкольного возраста, в частности: логико-математические задачи, упражнения с элементами поисковой деятельности, дидактические игры, задачи, задачи-шутки, считалки, загадки математического содержания.

The problem of formation of the cognitive activity of children as a factor in their mental development. Given the definition of "cognitive activity". It was stressed that without a special complex influence cognitive activity does not go to work adequately, as a consequence there is no loss of efficiency of management thinking. The forms and methods of teaching the elements of mathematics, which effectively influence the formation of the cognitive activity of children under school age, in particular,logical-mathematical problems, exercises with elements of search activity, educational games, goals, objectives, jokes, rhymes, riddles, mathematical content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іщенко Л. М. 
Співпраця ПОІППО із зарубіжними навчальними закладами / Л. М. Іщенко // Постметодика. - 2007. - № 6. - С. 55-58. - укp.

Висвітлено міжнародну діяльність Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського у 2001 - 2007 рр. Розглянуто участь його працівників у заходах, що проводяться за кордоном: співпрацю з міжнародними освітніми фондами та програмами сприяння навчально-методичному забезпеченню навчального процесу закордонних закладів післядипломної педагогічної освіти; переклад і використання науково-педагогічних праць провідних зарубіжних фахівців.

Освещена международная деятельность Полтавского областного института последипломного педагогического образования им. М.В.Остроградского в 2001 - 2007 гг. Рассмотрено участие его сотрудников в мероприятиях, проводимых за рубежом: сотрудничество с международными образовательными фондами и программами; содействие учебно-методическому обеспечению учебного процесса зарубежных учреждений последипломного педагогического образования; перевод и использование научно-педагогических трудов зарубежных специалистов.

This paper presents INSET-Poltava international cooperation andactivities on a period of 2001 - 2007. These are participation of its workers in international activities on abroad; cooperation with international educational funds and programms; assistance in educational methodological support of educational process of in-service pedagogical education institution on abroad; translation and using of science pedagogical works of foreign masters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч30е(4УКР)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стоцька О. В. 
Якою буде школа через 20 років? / О. В. Стоцька, Л. М. Іщенко // Постметодика. - 2008. - № 2. - С. 64. - укp.

Наведено результати тренінгу "Школа майбутнього: мрія, образ, проект", який проведено у Полтавському інституті післядипломної педагогічної освіти у межах українсько-голландського проекту "Громадські платформи освітніх реформ в Україні". Зроблено висновок, що основна мета школи майбутнього - забезпечення зростання особистого потенціалу дитини.

Приведены результаты тренинга "Школа будущего: мечта, образ, проект", который состоялся в полтавском институте последипломного педагогического образования в рамках украинско-голландского проекта "Общественные платформы образовательных реформ в Украине". Сделан вывод, что основная цель школы будущего - обеспечение возрастания личного потенциала ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іщенко Л. 
Інновації в освіті Нідерландів / Л. Іщенко // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 64-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто тенденції інноваційного розвитку освіти Нідерландів, місце інновацій у діяльності закладів початкової та середньої освіти цієї країни. Відзначено, що першочерговим завданням даної держави, що прагне до підвищення результативності навчання дітей, є неухильне дотримання інноваційності в освіті, автономія школи, адресне фінансування шкіл у формі грантів. Висвітлено такі інноваційні напрями: проекти з цифровими ресурсами, завдяки яким учителі упорядковують власні навчальні програми та відкривають до них доступ учням; взаємозбагачувальна інноваційна співпраця між ВНЗ та школами; застосування в основі програм з усіх предметів художніх дисциплін. Виділено інноваційні концепції у базових школах, об'єднаних метою формування дитини як самостійної і відповідальної особи. Підсумовано, що єдиним шляхом для освіти Нідерландів є прагнути кращого, передавати знання та досвід, бути незалежним інноватором, проводити дослідження.

Рассмотрены тенденции инновационного развития образования Нидерландов, место инноваций в деятельности учреждений начального и среднего образования Нидерландов. Отмечено, что первоочередной задачей этого государства, стремящегося к повышению результативности обучения детей, является неукоснительное соблюдение инновационности в образовании, автономия школы, адресное финансирование школ в форме грантов. Освещены такие инновационные направления: проекты с цифровыми ресурсами, благодаря которым учителя приводят в порядок собственные учебные программы и открывают им доступ учащимся; взаимнообогащающее инновационное сотрудничество между ВУЗ и школами; применение в основе программ по всем предметам художественных дисциплин. Выделены инновационные концепции в базовых школах, объединенных целью формирования ребенка как самостоятельной и ответственной личности. Подытожены, что единственным путем для образования Нидерландов является стремиться к лучшему, передавать знания и опыт, быть независимым инноватором, проводить исследования.

The tendencies of innovation development of education of the Netherlands, a place of innovation in the institutions of primary and secondary education, the Netherlands. It is noted that the first priority of the state seeking to improve the learning outcomes of children is strict observance of innovation in education, school autonomy, targeted funding for schools in the form of grants, as well as the schools themselves may seek assistance from the government support structures, in addition, active participants upgrade education receive financial incentives. Are illuminated, such innovative areas: projects with digital resources which teachers are busy cleaning their own training programs and offer them access to students; mutually enriching innovative collaboration between universities and schools; application programs based on all subjects of artistic disciplines, enhances motivation and maximizing their own style of learning style student (Lyceum "Amadeus"). Identifies five innovative concepts inbasic schools, united to form the child as an independent and responsible person: daltonskie schools, schools Fran, Jena Plan schools, Montessori schools and Free Waldorf Schools. Conclude that the only way for the formation of the Netherlands is to strive for the better, to transfer knowledge and experience to be an independent innovator, conduct research, to support other initiatives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІД) + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іщенко Л. М. 
Програма Ради Європи «Песталоцці»: як учителям узяти участь? / Л. М. Іщенко // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 57-60. - укp.

Висвітлено мету, головні теми та основні напрями діяльності освітньої програми Ради Європи «Песталоцці», що спрямована на післядипломну професійну підготовку педагогічних працівників із урахуванням нових вимог до педагога з боку суспільства, шкіл та учнів. Вміщено перелік правил та вимог до кандидатів на навчання, порядок реєстрації заявок для участі та реєстраційні форми. Наведено приклад участі українських учителів у семінарі, що проводився у рамках програми Ради Європи «Песталоцці».

Освещены цели, главные темы и основные направления деятельности образовательной программы Совета Европы «Песталоцци», направленной на последипломную профессиональную подготовку педагогических работников с учетом новых требований к педагогу со стороны общества, школ и учащихся. Помещен перечень правил и требований к кандидатам на обучение, порядок регистрации заявок для участия и регистрационные формы. Приведен пример участия украинских учителей в семинаре, который проводился в рамках программы Совета Европы «Песталоцци».

Paper tells about flagship programme of the Council of Europe for the professional development of teachers and education actors 'Pestalozzi' and how to participate in it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)78 ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Спиридонов В. Г. 
Валідація методики якісного та кількісного визначення генетично модифікованих зернових культур методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі / В. Г. Спиридонов, Л. М. Іщенко, С. Д. Мельничук // Біотехнологія. - 2010. - 3, № 4. - С. 96-101. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено внутрішньолабораторну валідацію методики якісного та кількісного визначення генетично модифікованих зернових культур методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі. Для запобігання аналітичним помилкам, псевдопозитивним та псевдонегативним результатам дослідження запропоновано системи контролю та стратегію оброблення даних, що забезпечує максимальний ступінь вірогідності одержаних результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212-313 в76

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100178 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іщенко Л. 
Художнє слово як засіб мовленнєвої підготовки дітей до школи / Л. Іщенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 88-91. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено проблему мовленнєвої готовності дітей до школи засобами художньої літератури, визначено вплив художнього слова на розвиток мовлення дітей дошкільного віку.

Исследована проблема речевой готовности детей к школе средствами художественной литературы, определено влияние художественного слова на развитие речи детей дошкольного возраста.

The article reveals the problem of speech skills formation of preschool children by means of fiction, and the influence of fiction on the development of speech of preschool children is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іщенко Л. М. 
Ліпідний склад сироватки крові овець за експериментального зараження вірусом лейкозу ВРХ / Л. М. Іщенко, С. Д. Мельничук, В. Д. Іщенко, С. В. Сисолятін, В. Г. Спиридонов // Біологія тварин. - 2014. - 16, № 4. - С. 43-49. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П872.132.1-931

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23570 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Іщенко Л. В. 
Підготовка майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників у вищому навчальному закладі : монографія / Л. В. Іщенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2015. - 391 c. - Бібліогр.: с. 329-368 - укp.

Обгрунтовано методологічні концепти, педагогічні умови реалізації, моделі й експериментальні методики підготовки у ВНЗ майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності старших дошкільників. Визначено систему категорій і понять, які розкривають сутність педагогічної діяльності, специфіку професійно-педагогічної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу і відповідної підготовки. Запропоновано моделі, а також діагностувальні й експериментальні методики підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку, зокрема, конструювання змісту, розроблення тестів і тренінгів, міжпредметних навчально-професійних завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Іщенко Л. В. 
Формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку : навч. посіб. / Л. В. Іщенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О.О., 2015. - 163 c. - Бібліогр.: с. 142-152 - укp.

Розкрито теоретико-методичні основи формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. Висвітлено погляди видатних педагогів минулого та сучасності на означену проблему. Викладено методику (методи, форми, засоби) організації педагогічного процесу з формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.388*334 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798050 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського