Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрющенко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Хлус К. М. 
Використання природничих музейних колекцій у біомоніторингових дослідженнях / К. М. Хлус, І. В. Скільський, Л. М. Хлус, Т. Г. Андрющенко // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2002. - Т.17. - С. 21-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*881

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Андрющенко Т. К. 
Формування ціннісного ставлення до власного здоров'я в дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. К. Андрющенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито суть поняття "ціннісне ставлення до власного здоров'я" у контексті його формування в дітей старшого дошкільного віку. Досліджено педагогічні умови, що сприяють формуванню ціннісного ставлення до власного здоров'я, а саме: підготовку вихователів до зазначеної діяльності; співпрацю педагогів і батьків з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; впровадження до навчально-виховного процесу методики, розробленої відповідно до суті дослідженого поняття. Визначено критерії, показники та діагностовано рівні його сформованості в дітей. Розроблено методичні рекомендації для вихователів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.354.2 + Р128.93-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андрющенко Т. Ю. 
Автоматизація та системи підтримки прийняття рішень на поліграфічних підприємствах / Т. Ю. Андрющенко // Системи оброб. інформації. - 2010. - Вип. 7. - С. 134-141. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Стан поліграфічної галузі в Україні свідчать про те, що сучасне підприємство, для одержання прибутків та свого зростання, повинно відповідати таким вимогам, як швидкість реагування на сучасні технології, якість продукції, що виготовляє підприємство, кількість замовлень. Для досягнення поставленої мети необхідно модернізувати не тільки устаткування, а також впроваджувати автоматизовані системи контролю й керування друкованими процесами; застосовувати робочі потоки на всіх стадіях видавничо-поліграфічного процесу та так само впроваджувати автоматизовані системи керування підприємством і системи підтримки прийняття рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зинченко А. А. 
Количественное определение хондроитина сульфата в многокомпонентных препаратах методом эксклюзионной хроматографии / А. А. Зинченко, Т. Л. Андрющенко // Фармаком. - 2011. - № 1/2. - С. 52-60. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Предложена методика количественного определения высокомолекулярного действующего вещества - натриевой соли хондроитина сульфата в многокомпонентных препаратах методом эксклюзионной хроматографии. Показаны приемлемые условия хроматографирования, обеспечивающие выполнение требований к метрологическим характеристикам для методик количественного определения при 5 % допуске содержания действующего вещества. Приведены основные валидационные характеристики методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрющенко Т. К. 
Сучасні вимоги до освіти дорослих / Т. К. Андрющенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 12-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано особливості розвитку педагогів на різних етапах професійної діяльності, визначено завдання та принципи неперервної освіти, а також загальні вимоги щодо організації післядипломної освіти дорослих як складової неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрющенко Т. К. 
Формування здоров'язбережувальної компетентності як соціально-педагогічна проблема / Т. К. Андрющенко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 7. - С. 123-127. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи формування здоров'язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Уточнено зміст поняття "здоров'язбережувальна компетентність". Надано аналіз сутності здоров'я за різними підходами. Представлено перелік життєвих навичок, що сприяють здоров'ю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зинченко А. А. 
Определение концентрации амлодипина методом спектрофлуориметрии в средах растворения при контроле качества таблеток по показателю "Растворение" / А. А. Зинченко, М. Е. Боброва, Т. Л. Андрющенко, И. А. Зинченко // Фармаком. - 2012. - № 3. - С. 93-97. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Разработана методика определения концентрации амлодипина в растворах при контроле таблеток амлодипина по показателю "Растворение" методом спектрофлуориметрии и проведены исследования ее метрологических характеристик. Валидационные характеристики методики изучены в диапазоне от 1 до 13 мкг/мл. Показано, что спектрофлуориметрический метод может быть использован для контроля качества дозированных форм амлодипина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9 + Л663.35-7 + Р282.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрющенко Т. К. 
Організаційно-методичні аспекти формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності / Т. К. Андрющенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 85-92. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність компетентнісного підходу. Визначено актуальність формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності. Наведено форми та методи, які доцільно використовувати в процесі формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності, а також методику підготовки вихователів до реалізації зазначеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андрющенко Т. 
Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної освіти / Т. Андрющенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 99-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито характерні особливості, притаманні навчанню дорослих у системі післядипломної освіти, з підвищення кваліфікації. Окреслено шляхи забезпечення освіти дорослих з урахуванням зазначених особливостей. Визначено принципи, на основі яких має будуватися навчальний процес фахівців, а також методи, які доцільно використовувати під час навчання дорослих.

Раскрыты характерные особенности, присущие обучению взрослых в системе последипломного образования, повышения квалификации. Намечены пути обеспечения образования взрослых с учетом указанных особенностей. Определены принципы, на основе которых должен строиться учебный процесс специалистов, а также методы, которые целесообразно использовать при обучении взрослых.

Revealed characteristics of an adult learning in the system of postgraduate education and training. Ways of providing adult education in the light of these features. The principles on which the educational process should be based specialists, as well as methods that are appropriate to use when teaching adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лохвицька Л. В. 
Для здоров'я малечі - цікаві речі / Л. В. Лохвицька, Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2009. - № 2. - С. 53-56. - укp.

Охарактеризовано комплект навчально-методичних посібників "Дошкільникам про основи здоров'я", "Веселка здоров'я" та зошит з основ здоров'я для дошкільнят старшого віку. Наведено творчі завдання та інтелектуальні вправи для використання під час занять вдома і альтернативних формах навчання дітей, що допоможуть старшим дошкільникам закріпити і розширити знання про власне здоров'я, одержані на заняттях і у повсякденному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андрющенко Т. К. 
Пріоритетні тенденції забезпечення освіти дорослих / Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2011. - № 2. - С. 11-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації неперервної освіти дорослих, які визначаються потребами, мотивами та професійними проблемами дорослих, сутністю реалізації їх "Я-концепції". Окреслено та конкретизовано завдання на кожному із чотирьох етапів професійного розвитку педагогів у контексті їх професійної діяльності. Визначено загальні вимоги до освіти дорослих. Доцільним, на думку автора, є актуальність систематичної освіти впродовж життя як для професійного зростання, так і для пристосування до життя, ефективності подальшого розвитку системи післядипломної освіти. Наголошено на доцільності врахування комплексу індивідуальних вимог і підходів, змістовності і збалансованості її форм, що є необхідним для прогнозування стратегії розвитку системи освіти для дорослих та проведення дослідження тенденцій її розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андрющенко Т. К. 
Традиції "школи під блакитним небом" - у сучасний дошкільний навчальний заклад / Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на гуманістичних тенденціях, що визначають спрямованість сучасної освіти, провідним принципом якої є особистісно-орієнтований підхід. Дана парадигма сучасної освіти яскраво відображена в державних документах. Аргументовано, що тільки творча особистість може виховати творчу дитину. Розглянуто програму розвитку, яка пропонує дивитись на дитину очима творчого вихователя, який вміло розкриє талановиті задатки, закладені природою, та за допомогою креативної лінії розвитку спрямовує становлення творчої особистості. Зазначено, що вихователі дошкільних навчальних закладів намагаються адаптувати та впроваджувати в практику творчі знахідки видатного педагога - "школа під блакитним небом", уроки мислення на природі, кімната думки, культ книги, свято казки та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.223.7 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Андрющенко Т. К. 
Сучасні підходи до підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти У контексті вимог Програми "Впевнений старт" / Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 13-15. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему повного охоплення дошкільною освітою дітей старшого дошкільного віку та підготовки вихователів до взаємодії з ними та їх сім'ями. Описано особливості організаційних форм роботи з педагогами на курсах підвищення кваліфікації щодо роботи з батьками, діти яких не відвідують ДНЗ, створеним банком педагогічних технологій. Висвітлено заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності роботи з дітьми п'ятирічного віку в межах Програми "Впевнений старт". Виокремлено інтерактивні форми та методи навчання, які сприяють вдосконаленню професійної компетентності вихователів ДНЗ для реалізації ідей, закладених в Програмі "Впевнений старт".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрющенко Т. 
Забезпечення професійного зростання педагогів в умовах післядипломної освіти / Т. Андрющенко // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 6-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення самоактуалізації й саморозвитку як засобів професійного зростання особистості педагогічного працівника (ПП). Окреслено шляхи професійного й особистісного зростання ПП відповідно до вимог сучасності за умов післядипломної освіти. Визначено сучасні ефективні форми і методи підвищення кваліфікації ПП. Висвітлено досвід підготовки ПП на кафедрі освітнього менеджменту та педагогічних інновацій Черкаського ОІППО та основні завдання щодо професійного зростання ПП. Підсумовано, що описані види освітньої діяльності сприяють забезпеченню ПП регіону інформацією новітніх технологій, технік сприяння особистісному зростанню та саморозвитку вихованців, оволодінню освітянами основами інноваційної діяльності, технологіями дослідно-експериментальної роботи. Рекомендовано з метою підвищення ефективності системи післядипломної освіти враховувати різноманітність індивідуальних вимог і підходів до навчання дорослих, забезпечувати змістовність і збалансованість форм навчання.

Раскрыто значение самоактуализации и саморазвития как средств профессионального роста личности педагогического работника (ПР). Намечены пути профессионального и личностного роста ПР в соответствии с требованиями современности в условиях последипломного образования. Определены современные эффективные формы и методы повышения квалификации ПР. Освещен опыт подготовки ПР на кафедре образовательного менеджмента и педагогических инноваций Черкасского ОИППО и основные задачи профессионального роста ПР. Подытожено, что описанные виды образовательной деятельности способствуют обеспечению ПР региона информацией о новейших технологиях, техниках содействия личностному росту и саморазвитию воспитанников, овладению педагогами основами инновационной деятельности,технологиями опытно-экспериментальной работы и т.д. Рекомендовано с целью повышения эффективности системы последипломного образования учитывать разнообразие индивидуальных требований и подходов к обучению взрослых, обеспечивать содержательность и сбалансированность форм обучения.

In the article the role of post-graduate education, value of self-actualization and self-development, opens up in professional growth of personality. Maintenance and forms of organization of educational activity of teachers is presented on the coursesof in-plant training and in an intercourse period.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Андрющенко Т. 
Організація освітнього процесу в контексті формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров'я / Т. Андрющенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито напрями роботи дошкільних навчальних закладів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я. Охарактеризовано принципи, на яких базується освітній процес. Подано методичні рекомендації, що конкретизують зміст діяльності педагогів.

Раскрыты направления работы дошкольных учебных заведений по формированию у детей ценностного отношения к собственному здоровью. Охарактеризированы принципы, на которых базируется образовательный процесс. Представлены методические рекомендации, конкретизирующие содержание деятельности педагогов.

In the article work assignments of preschool educational establishments are exposed from forming at the children of the valued attitude toward an own health. Principles which an educational process is based on are described. Methodical recommendations which specify maintenance of activity of teachers are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Андрющенко Т. 
Формування в дітей дошкільного віку здоров’язбережувальних життєвих навичок / Т. Андрющенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 18-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальність формування в дітей дошкільного віку здоров'язберігальної компетентності. Подано перелік життєвих навичок, які сприяють збереженню здоров'я і є складовими здоров'язберігальної компетентності. Розкрито шляхи формування їх у дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу.

Рассмотрена актуальность формирования у детей дошкольного возраста здоровьесберегающей компетентности. Дан перечень жизненных навыков, которые способствуют сохранению здоровья и являются составляющими здоровьесберегающей компетентности. Раскрыты пути формирования их у детей в образовательном процессе дошкольного учебного заведения.

The relevance of the formation in preschool children health keeping competence os considered. The list of the life skills that contribute to the preservation of the health and are parts health keeping competence is goven. It is exposed the ways of their formation at children in the education process of preschool educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Андрющенко Т. К. 
Компетентнісний підхід в контексті сучасних наукових поглядів / Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 21-23. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено сутність понять «компетентнісний підхід» і «компетентність». Проаналізовано наукові погляди на розкриття значення цих понять. Виокремлено структурні компоненти компетентності. Зазначено про актуальність компетентнісного підходу в дошкільній освіті, оскільки вона є першою сходинкою у системі неперервної освіти, і пріоритетні напрями її розвитку мають відповідати напрямам модернізації освітнього процесу в початковій та основній школі. Підкреслено, що однією з основних засад Базового компонента дошкільної освіти виступає компетентнісний підхід до розвитку особистості, збалансованість набутих знань, умінь, навичок, сформованих бажань, інтересів, намірів та особистісних якостей і вольової поведінки дитини.

Определена сущность понятий «компетентностный подход» и «компетентность». Проанализированы научные взгляды на раскрытие значения данных понятий. Выделены структурные компоненты компетентности. Отмечена актуальность компетентностного подхода в дошкольном образовании, поскольку она является первой ступенью в системе непрерывного образования, и приоритетные направления ее развития должны соответствовать направлениям модернизации образовательного процесса в начальной и основной школе. Подчеркнуто, что одним из основных принципов Базового компонента дошкольного образования выступает компетентностный подход к развитию личности, сбалансированность приобретенных знаний, умений, навыков, сформированных желаний, интересов, намерений и личностных качеств и волевого поведения ребенка.

Defines the essence of the concepts of "competence approach" and "competence". Analyzed are scientific views on the disclosure of the value of these concepts. Determined are the structural components of competence. Noted is the urgency of the competence-based approach to early childhood education, as it is the first step in continuing education, and the priorities of its development must comply with directions of modernization of the educational process in primary and primary school. Emphasized is that one of the basic principles of the Basic component of early childhood education advocates competence-based approach to personal development, balance of acquired knowledge, skills, formed desires, interests, intentions and strong-willed personality and behavior of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пушкар О. І. 
Комп'ютеризовані системи і технології видавничо-поліграфічних виробництв : монографія / О. І. Пушкар, Т. Ю. Андрющенко, О. Б. Бережна, І. О. Бондар, В. В. Браткевич; ред.: О. І. Пушкар. - Харків : ІНЖЕК, 2012. - 335 c. - укp.

Проаналізовано основи комп'ютеризації та специфіку побудови систем автоматизації поліграфічного виробництва. Наведено методичну базу здійснення процесу автоматизації. Досліджено питання щодо використання виробничих інформаційних систем у процесі оформлення поліграфічних замовлень, планування й диспетчеризації виробництва. Приділено увагу застосуванню систем підтримки прийняття рішень на прикладі вирішення проблем, притаманних додрукарській стадії виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8-5-05 + З970.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Андрющенко Т. 
Аксіологічний аспект проблеми формування здоров'язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку / Т. Андрющенко // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 78-81. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обговорено сутність понять “аксіологія”, “аксіологічний підхід”, “ціннісне ставлення”, “ціннісне ставлення до здоров’я”. Розкрито аксіологічний аспект педагогічних умов, етапів навчальної діяльності та змісту формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Зазначено, що експериментальна модель формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку передбачає проведення поетапної цілеспрямованої роботи. Виділено три послідовні та взаємопов’язані етапи такої роботи – мотиваційний, теоретичний і практичний. Підкреслено, що збереженню соціального здоров’я сприяють такі навички: ефективного спілкування; співчуття; розв’язування конфліктів, поведінки за умов тиску, погроз (уміння виявляти прояви дискримінації, відстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій); спільної діяльності (вміння бути “членом команди”, визнавати внесок інших у спільну роботу). З’ясовано, що одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти є формування в дітей дошкільного віку здоров’язбережувальної компетентності на основі аксіологічного підходу.

Обсуждена сущность понятий “аксиология”, “аксиологический подход”, “ценностное отношение”, “ценностное отношение к здоровью”. Раскрыт аксиологический аспект педагогических условий, этапов учебной деятельности и содержания формирования сохраняющей здоровье компетентности у детей дошкольного возраста. Замечено, что экспериментальная модель формирования сохраняющей здоровье компетентности у детей дошкольного возраста предусматривает проведение поэтапной целенаправленной работы. Выделены три последовательные и взаимосвязанные этапы такой работы − мотивационный, теоретический и практический. Подчеркнуто, что сохранению социального здоровья способствуют навыки эффективного общения, сочувствия, решения конфликтов, поведения в условиях давления, угроз, совместной деятельности. Выяснено, что одной из приоритетных задач дошкольного образования является формирование у детей дошкольного возраста сохраняющей здоровье компетентности на основе аксиологического подхода.

Discussed the nature of the concepts of “axiology”, “axiological approach”, “value ratio” and “value related to health”. It’s disclosed axiological aspect of pedagogical conditions, stages of learning activity and the content of the formation of preserving the health of competence in preschool children. It’s noted that the experimental model of the health-preserving competence in preschool children provides for a phased purposeful work. It’s divided into three consecutive and interlinked stages of this work − motivational, theoretical and practical. Stressed that the preservation of the social health contribute to effective communication skills, empathy, conflict resolution, behavior in the face of pressure, threats (the ability to identify discrimination, to defend its position and refuse unwanted sentences); joint activity (the ability to be a “team member”, to recognize the contributions of others to work together). It was found that one of the priorities of preschool education is to develop in children of preschool age preserving health competence on the basis of axiological approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Андрющенко Т. К. 
Формування здоров'язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку : монографія / Т. К. Андрющенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О.О., 2014. - 383 c. - Бібліогр.: с. 348-383 - укp.

Викладено теоретико-методичні та концептуальні засади формування здоров'язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Розроблено та науково обгрунтовано модель і методику формування такої компетентності у дітей дошкільного віку на основі життєвих навичок, що сприяють збереженню їх фізичного, соціального, психічного та духовного здоров'я. Визначено педагогічні умови забезпечення ефективності формування у дітей здоров'язбережувальної компетентності в умовах дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.354.2 + Р128.93-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792530 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського