Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Булда А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Булда А. А. 
Практична підготовка вчителів історії в педагогічних навчальних закладах України (етапи і особливості) / А. А. Булда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К, 1999. - 498 c. - Бібліогр.: с. 431-497. - укp.

Викладено теоретичні і методичні основи практичної підготовки вчителів історії в педагогічній науці і практичній роботі вищих педагогічних навчальних закладів України. Висвітлено становлення і розвиток пріоритетних напрямків практичної підготовки вчителів історії в діяльності педагогічних навчальних закладів України (кінець другого - початок третього десятиріччя XX століття). Розглянуто особливості практичної підготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін в педагогічних вузах України в 20-30-х роках, проблеми єдності і протиріччя ідеологічного і практичного формування особистості вчителя історії в 40-50-х роках, формування готовності до практичної роботи в школі студентів історичних факультетів педвузів України в 60-90-х роках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3 + Ч484.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Булда А. А. 
Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін : Навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, М. М. Роговенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 236 c. - Бібліогр.: с. 159-175. - укp.

Розглянуто питання розвитку інтелектуально-логічного, інтелектуально-евристичного та комунікативно-творчого компонентів творчих здібностей учнів X - XI класів у процесі вивчення історії, суспільствознавства. Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу, нормативно-правові документи, навчально-методичний комплекс, визначено критерії та показники рівня розвитку творчих здібностей старшокласників у навчальному процесі. Значну увагу приділено методиці розвитку творчих здібностей школярів на засадах послідовного застосування навчальних блоків: інформаційно-теоретичного, практичного, контролю знань і презентації творчих завдань.

Рассмотрены вопросы развития интеллектуально-логического, интеллектуально-эвристического и коммуникативно-творческого компонентов творческих способностей учеников X - XI классов в процессе изучения истории, обществоведения. Проанализированы психолого-педагогическая и методическая литература, нормативно-правовые документы, учебно-методический комплекс, определены критерии и показатели уровня развития творческих способностей старшеклассников в учебном процессе. Значительное внимание уделено методике развития творческих способностей школьников на основе последовательного применения учебных блоков: информационно-теоретического, практического, контроля знаний и презентации творческих заданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР) + Ч421.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щербань П. М. 
Формування педагогічної культури майбутніх учителів історії і права засобами навчально-педагогічних ігор : навч. посіб. / П. М. Щербань, А. А. Булда; Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 203 c. - Бібліогр.: с. 127-141. - укp.

Показано роль гри в історії педагогіки, проаналізовано вплив ігор на розвиток і формування особистості. Розкрито значення педагогічної культури у професійно-педагогічній діяльності вчителя. Запропоновано методику створення та проведення педагогічних ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів. Розглянуто педагогічну техніку як елемент майстерності та педагогічної культури. Увагу приділено педагогічним етиці вчителя, такту та майстерності вчителя. Висвітлено особливості розвитку пізнавального інтересу студентів засобами навчально-педагогічних ігор.

Показана роль игры в истории педагогики, проанализировано влияние игр на развитие и формирование личности. Раскрыто значение педагогической культуры в профессионально-педагогической деятельности учителя. Предложена методика создания и проведения педагогических игр по формированию педагогической культуры будущих учителей. Рассмотрена педагогическая техника как элемент мастерства и педагогической культуры. Внимание уделено педагогическим этике учителя, такту и мастерству учителя. Освещены особенности развития познавательного интереса студентов средствами учебно-педагогических игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 я7 + Ч314 я7 + Ю936.12 я7 + Ч489.518.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Булда А. А. 
Теоретичні основи практичної підготовки вчителів історії в педагогічних навчальних закладах України (історико-педагогічний аспект) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / А. А. Булда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 36 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні проблеми, спрямовані на вивчення і формування стратегії та тактики практичної підготовки вчителів історії та інших суспільно-політичних дисциплін у педагогічних навчальних закладах України на різних етапах її розвитку. Розкрито зміст і мету, завдання, організаційні форми практично-методичної підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін у педагогічних навчальних закладах України від періоду УНР до початку 90-х рр. ХХ ст. На підставі аналізу архівних джерел, психолого-педагогічних та історичних досліджень сформульовано перспективні напрямки створення певної моделі оптимальної системи поєднання академічної та практично-методичної підготовки вчителів історії у вищих навчальних закладах країни. Вперше в історико-педагогічному плані на підставі системного аналізу розкрито головні складові практично-методичної підготовки учителя як важливої частини професійного становлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.518.5 + Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Булда А. А. 
Права дитини : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, І. І. Смагін, Т. М. Смагіна, О. О. Субіна; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - К., 2012. - 256 c. - Бібліогр.: 49 назв - укp.

Висвітлено проблеми правового захисту дитинства та нормативного забезпечення прав дитини в Україні. Розглянуто права дитини на майно, житло, освіту, працю, підприємницьку діяльність, свободу пересування, об'єднання в громадські організації. Охарактеризовано права й обов'язки батьків щодо виховання та розвитку дитини. Розкрито сутність таких понять, як абілітація, багатодітна сім'я, батьки-вихователі, дитина-біженець, дитячий будинок сімейного типу, економічне насильство в сім'ї. Запропоновано методичні розробки уроків для початкової, основної та старшої школи з проблематики прав дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 я7 + Х809(4УКР)342 я7 + Х839(4УКР)742 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Булда А. А. 
Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства : навч.-метод. посіб. / А. А. Булда, Т. М. Смагіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 86 c. - Бібліогр.: 265 назв. - укp.

Висвітлено методику формування громадянської компетентності учнів (ГКУ) у процесі навчання правознавства, етапи в історії розвитку компетентнісного підходу в освіті. Визначено міжпредметний підхід у формуванні ГКУ, умови їх формування на уроках правознавства, а також компоненти, зокрема, знаннєвий, ціннісний, діяльнісний, процесуальний (особистісно-творчий). Розкрито зміст правознавчої освіти у відповідності з Державним стандартом у сфері правознавства, наведено державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х. р(4УКР)3-3 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Булда А. А. 
Методика організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики : навч.-метод. посіб. для вчителів та студ. / А. А. Булда, О. В. Журба; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 225 c. - Бібліогр.: с. 211-224 - укp.

Розкрито роль і місце шкільного курсу етики як навчального предмета й основні методичні умови організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики. Сформульовано рекомендації для вчителів етики щодо організації пізнавальної діяльності учнів на уроках з предмета. Показано, що організація пізнавальної діяльності учнів є сферою творчості кожного вчителя, адже він самостійно варіює матеріалом, на власний розсуд будує заняття, відбираючи форми, методи та засоби навчання. Обгрунтовано необхідність створення умов для формування в учнів здатності оцінювати власну поведінку та поведінку інших з позиції добра та зла, моральних норм та етикетних правил, вимог культурного спілкування та толерантності, а також запровадження самооцінювання учнів і взаємооцінювання учнями один одного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 я7 + Ю7 р20 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Булда А. А. 
Організація профільного навчання у старшій школі Іспанії : навч.-метод. посіб. для студентів і вчителів / А. А. Булда, І. В. Кобилянська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 235 c. - Бібліогр.: с. 148-162 - укp.

Висвітлено досвід організації профільного навчання у старшій школі Іспанії. Проаналізовано офіційні документи з питань організації профільної освіти, довідкову літературу навчальних закладів Іспанії, аналітичні матеріали та матеріали педагогічної періодики. З'ясовано сутність поняття "профільне навчання". Охарактеризовано сучасну систему освіти Іспанії та визначено місце і роль старшої профільної школи в загальноосвітньому процесі цієї країни. Досліджено теоретичні основи становлення та розвитку профільного навчання в Іспанії, розкрито його зміст, форми та методи організації. Розроблено рекомендації щодо використання досвіду організації профільного навчання Іспанії в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ІСП) + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Булда А. А. 
Методика формування екологічної культури учнів загальноосвітніх закладів Німеччини : навч.-метод. посіб. для вчителів та студентів / А. А. Булда, І. М. Лобачук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. - 230 c. - Бібліогр.: с. 174-203 - укp.

Визначено зміст і завдання екологічної освіти у педагогічній науці та науковій думці України та Німеччини. Проаналізовано провідні педагогічні концепції екологічної освіти Німеччини. Обгрунтовано принципи модернізації екологічної складової змісту освіти у загальноосвітніх школах Німечиини у другій половині ХХ ст. Приділено увагу відображенню зазначеної складової змісту освіти в нормативних освітніх документах федеральних земель Німеччини. З'ясовано специфіку впровадження пректної форми організації екологічної освіти. Охарактеризовано взаємодію державних органів, громадських об'єднань та освітніх установ у реалізації завдань екологічної освіти в позашкільній роботі навчальних закладів Німеччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27(4НІМ) + Б1 р(4НІМ)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Булда А. А. 
Диференційоване навчання історії у старшій школі: теорія, методика, практика : навч. посіб. для студентів ф-тів сусп.-гуманітар. напряму / А. А. Булда, Ю. П. Олексін; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 233, [122] c. - укp.

Висвітлено проблематику диференційованого навчання історії у старшій школі. Проаналізовано підходи до диференціації навчання в історичній ретроспективі. Визначено основні психолого-педагогічні, соціальні, організаційні та нормативні засади диференціації навчання, проаналізовано наукові підходи та практику внутрішньої і зовнішньої диференціації у навчанні історії старшокласників. Визначено концептуальні засади методичної системи диференційованого навчання. Запропоновано методичну систему диференційованого навчання старшокласників історії та рекомендовано методику її практичної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Булда А. А. 
Професійна підготовка вчителів гуманітарних спеціальностей у системі педагогічної освіти України (друга половина XIX - початок XX століття) : [навч. посіб.] / А. А. Булда, І. Г. Западинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - 208 c. - Бібліогр.: с. 181-201 - укp.

Висвітлено науково-методологічні підходи до проблеми підготовки педагогічних кадрів гуманітарних спеціальностей досліджуваного періоду. Охарактеризовано чинники становлення системи освітніх закладів з підготовки вчителів для гімназій та прогімназій. Викладено результати аналізу поглядів провідних освітніх і суспільних діячів другої половини XIX - початку XX ст. Розкрито сутність і зміст загальнотеоретичної та практичної підготовки вчителів гуманітарних спеціальностей. Увагу приділено соціально-економічним і організаційно-педагогічним чинникам становлення педагогічної освіти в Україні у другій половині XIX - початку XX ст., особливостям формування ідеалу вчителя-гуманітарія у вітчизняній педагогічній думці зазначеного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я73 + С. р(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Правничо-політологічні виміри освіти : До 180-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова / Б. І. Андрусишин, О. О. Морозова, А. А. Карнаух, З. Ю. Шевчук, Л. Ф. Купіна, Р. Г. Пєсцов, О. В. Бабкіна, А. А. Булда, Р. В. Губань, С. П. Дмитренко, Р. М. Вернидуб; ред.: Б. І. Андрусишин; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017. - 269 c. - укp.

Розглянуто передумови виникнення та розвиток Інституту політології та права, наведено короткі історії кафедр (теорії та історії держави і права, цивільного та трудового права, кримінального права та процесу, політичних наук, теорії та методики викладання соціально-гуманітарних дисциплін, правознавства, політології та державного управління, освітньої політики), біографічні довідки про викладачів інституту та списки випускників за 1998 - 2015 рр. Увагу приділено навчальній, методичній, науковій і виховній роботі інституту. Подано інформацію про міжнародні зв'язки, концепцію розвитку Інституту політології та права в 2015 - 2020 рр., а також стратегію його розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829618 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського