Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьмінська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Філіпенко А. С. 
Економіка зарубіжних країн : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. закл. освіти / А. С. Філіпенко, В. А. Вергун, І. В. Бураківський, В. Д. Сікора, О. І. Рогач, Р. Л. Балакін, М. А. Дудченко, О. К. Кузьмінська, О. І. Шнирков. - 2-ге вид. - К. : Либідь, 1998. - 416 c. - Бібліогр.: с. 409. - укp.

Розглядаються загальні економічні основи сучасної цивілізації, грунтовно аналізуються головні сфери світової економіки, регіональні особливості економічного розвитку держав (країн Західної та Східної Європи, СНД і Балтії, Північної і Латинської Америки, США, Африки, Близького та Середнього Сходу, Південно-Східної Азії, Південної Азії, Далекого Сходу) із екстраполяцією на проблеми, інтереси та потреби України. Головна увага приділяється факторам та джерелам економічного зростання зарубіжних країн, питанням створення та функціонування ринкової інфраструктури в державах світу, узагальненню досвіду здійснення радикальних економічних реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузьмінська О. Е. 
Звітність банків : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / О. Е. Кузьмінська, В. Б. Кириленко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 457 c. - Бібліогр.: с. 254-256. - укp.

Викладено теоретичні засади складання звітності в банках України, запропоновано методику складання форм фінансової, статистичної, податкової звітності, а також звітності за основними банківськими операціями. Наведено звіт про фінансові результати діяльності банку, рух грошових коштів, власний капітал, обороти та залишки на рахунках, а також звітність за кредитними, касовими, депозитними, кредитними операціями й операціями банку з цінними паперами.

Изложены теоретические основы составления отчетности банками Украины, предложена методика составления форм финансовой, статистической, налоговой отчетности, а также отчетности по основным банковским операциям. Приведены отчеты о финансовых результатах деятельности банка, движении денежных средств, собственном капитале, оборотах и остатках на счетах, а также отчетность по кредитным, кассовым, депозитным, кредитным операциям и операциям банка по ценным бумагам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)226.210-15 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьмінська О. Е. 
Організація обліку в банках : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / О. Е. Кузьмінська, В. Б. Кириленко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 282 c. - Бібліогр.: с. 279-281. - укp.

Визначено засади та принципи організації бухгалтерського обліку. Проаналізовано організаційну побудову облікового підрозділу, розглянуто організацію праці обліковців. Проаналізовано особливості організації облікових номенклатур і носіїв облікової інформації, документообігу та діловодства, обліково-операційної роботи в банках України, а також обліку касових, кредитних, депозитних операцій банку. Висвітлено особливості організації обліку основних засобів банку, операцій в іноземній валюті, а також внутрішньобанківських операцій.

Определены основы и принципы организации бухгалтерского учета. Проанализировано организационное построение учетного подразделения, рассмотрена организация работы учетчиков. Проанализированы особенности организации учетных номенклатур и носителей учетной информации, документооборота и делопроизводства, учетно-операционной работы в банках Украины, а также учета кассовых, кредитных, депозитных операций банка. Освещены особенности организации учета основных средств банка, операций в иностранной валюте, а также внутрибанковских операций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)226.210я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьмінська О. В. 
Аліментарні чинники ризику виникнення залізодефіцитних станів у молодих жінок : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.02.01 / О. В. Кузьмінська; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К., 2001. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р411.033.2-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмінська О. Г. 
Розвиток інтелектуальної активності ліцеїстів у процесі навчання інформатики : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Г. Кузьмінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено понятійний апарат, структуру й особливості розвитку інтелекту старшокласників, технологію розвитку інтелектуальної активності та методи діагностики сформованості інформативної компетентності учнів як результату навчання інформатики за умов ліцею. Вирішено завдання стосовно розробки компонентів методичної системи розвитку інтелектуальної активності ліцеїстів на базі системи компетентнісних задач з інформатики. Описано технологію створення таких задач, модель інтелектуально-насиченого компетентнісного середовища як засобу розвитку інтелектуальної активності ліцеїстів у процесі навчання даної дисципліни та методичні рекомендації щодо її впровадження до навчального процесу. Відповідно до сучасних вимог створено програмно-методичний комплекс з інформатики, який містить друкований і електронний підручники, робочий зошит для учнів і методичні рекомендації щодо організації навчального процесу відповідно до розробленої моделі інтелектуально-насиченого навчального середовища, що забезпечує високий рівень інтелектуальної активності учнів під час навчання, посилює прикладне спрямування курсу інформатики, стимулює мотивацію учнів і створює умови для набуття ними інформативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 + Ч421.220 + З970 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузьмінська О. 
Забезпечення умов набуття професійної компетентності педагогів в умовах інформаційного суспільства / О. Кузьмінська // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено загальні підходи та досвід використання в Національному університеті біоресурсів і природокористування України (НУБП), Київ, дистанційних технологій підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а також доступності та якості освіти в цілому. Відзначено, що реалізацію розробленої у НУБП моделі на практиці забезпечує інноваційний тип навчання, що складається з двох підходів: компенсаторного (забезпечується наявністю нових засобів подання інформації та способами доступу до неї) та дистанційного (базується на комп'ютерних мережах, дозволяє частково зняти когнітивну, навчальну та інші проблеми). Виділено особливості педагогіки мережевих спільнот: навчання визначається інструментами й об'єктами, якими користується студент, середовищем, в якому відбувається продукування нових знань, навчання відбувається через обмін знаннями, де початківці поступово стають експертами завдяки активній практичній діяльності.

Освещены общие подходы и опыт использования в Национальном университете биоресурсов и природопользования Украины (НУБП), Киев, дистанционных технологий повышения квалификации педагогических работников, а также доступности и качества образования в целом. Отмечено, что реализация разработанной в НУБП модели на практике обеспечивает инновационный тип обучения, состоящий из двух подходов: компенсаторного (обеспечивается наличием новых средств представления информации и способами доступа к ней) и дистанционного (базируется на компьютерных сетях, позволяет частично снять когнитивную, учебную и другие проблемы). Выделены особенности педагогики сетевых сообществ: обучение определяется инструментами и объектами, которыми пользуется студент, средой, в которой происходит продуцирование новых знаний, обучение происходит через обмен знаниями, где начинающие постепенно становятся экспертами благодаря активной практической деятельности.

This article discusses the development of a continuity of studying in postgraduate education of teachers. The article deals with general approaches of use of the distance technologies having the purpose to graduate acquisition of professional competence of teachers in an information society and increasing of availability and quality of education resources and social services are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Морзе Н. В. 
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська, В. П. Вембер, О. В. Барна // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 23-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження компетентнісного підходу за умов переходу до неперервної освіти. Висвітлено загальні підходи до використання компетентнісних завдань задля забезпечення формування інформатичної компетентності, яка на сьогодні є інваріантною в системі ключових компетентностей, за умов інформаційного суспільства та підвищення якості освіти в цілому. Наведено приклади застосування компетентнісних завдань з інформатики на різних етапах навчання в системі неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Виноградова О. П. 
Обгрунтування використання призматичних композиційних алмазовмісних породоруйнівних елементів у буровому інструменті / О. П. Виноградова, Р. К. Богданов, І. А. Свєшніков, П. Г. Людвиченко, О. М. Кузьмінська // Інструмент. світ. - 2013. - № 3/4. - С. 65-69. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено вплив конфігурації робочого шару алмазовмісних породоруйнівних елементів із славутича на ефективність руйнування кутової зони спряження поверхонь вибою як керну, так і свердловини гірських порід під час динамічного навантаження. Виявлено переваги роботи призматичних алмазовмісних елементів із славутича у порівнянні з циліндричними елементами з плоским торцем. Використання перших забезпечує підвищення швидкості руйнування гірських порід буровим інструментом та рівномірний знос його торця в радіальному напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131-561.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Морзе Н. В. 
Педагогічні аспекти використання хмарних обчислень / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 20-29. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Сучасні досягнення комп'ютерних наук у сфері забезпечення надлишковості та захисту призвели до спільного використання даних у багатьох різних сховищах. Сучасна інфраструктура зробила хмарні обчислення захищеними та надійними, а поширення таких обчислень кардинально змінює уявлення про використання ресурсів та послуг. Визначено педагогічні можливості використання хмарних обчислень для організації навчання на основі компетентнісного підходу та моніторингу успішності учнів (студентів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ципріян В. І. 
Фактичне харчування осіб з низькими енерговитратами / В. І. Ципріян, О. В. Кузьмінська, Л. Б. Єльцова, Д. І. Єльцов, М. В. Ципріян // Військ. медицина України. - 2004. - 4, № 1/2. - С. 84-89. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

За допомогою анкетно-опитувального методу вивчено харчування осіб, що мають низькі енерговитрати (2 100 - 2 500 ккал.). Одержані дані свідчать, що такі енерговитрати є фактором ризику виникнення полінутрієнтних дефіцитів. Так, близько 50 % опитуваних мають гіпотрофію, дефіцит харчових речовин (повноцінного білка, аскорбінової кислоти, заліза) в організмі. Це підтверджено патологічними клінічними ознаками стану шкіри, слизових оболонок, волосся та нігтів, суб'єктивного самопочуття, а також зниженням середньодобового споживання різних груп продуктів (недостатня кількість м'яса, риби, молочних продуктів, овочів, надмірна кількість хліба, круп'яних виробів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Р123.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузьмінська О. Г. 
Інформаційні технології : навч. посіб. для студентів ОС "Магістр" спец. "Автоматизоване управління технологічними процесами" / О. Г. Кузьмінська, С. Г. Литвинова, Т. П. Саяпіна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ : Компринт, 2015. - 340 c. - Бібліогр.: с. 331-340 - укp.

Подано дані щодо класифікації сучасних інформаційних технологій від Веб1.0 до Веб3.0. Висвітлено результати огляду систем управління навчанням, сервісів для створення персональних сторінок (блогів), сервісів Office 365 та інтеграції їх у хмароорієнтовані середовища для забезпечення вседоступності і навчальної мобільності. Увагу приділено питанням проектування хмароорієнтованого персонального середовища, оскільки за його умов розширюються межі доступу до якісних електронних ресурсів, що визначаються такими характеристиками, як адаптивність, мобільність, повномасштабна інтерактивність, вільний мережевий доступ, уніфікована інфраструктура, забезпечення універсального підходу до роботи. Запропоновано методичні рекомендації щодо використання інформаційних технологій та хмаринних сервісів для організації самостійної роботи та висвітлення результатів її виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Морзе Н. В. 
Система інформаційної підтримки набуття магістрами наукової складової ІКТ-компетентності [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 6. - С. 42-56. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1146

Висвітлено питання системного підходу до формування ІКТ-компетентності магістрів за умов сучасного університету: розробка і затвердження корпоративного стандарту, визначення необхідних і достатніх умов для його забезпечення, розробка інструментів для оцінювання сформованості ІКТ-компетентності магістрів і механізмів інтеграції ІКТ у систему навчання. Наведено приклад одного зі шляхів формування ІКТ-компетентності у процесі здійснення наукової діяльності магістрів шляхом проведення навчання за спеціально розробленим навчальним курсом, який може стати прикладом відкритого курсу у неформальному навчанні, і систему оцінювання рівня їх сформованості на основі використання ресурсів е-середовища університету.

Освещены вопросы системного подхода к формированию ИКТ-компетентности магистров в условиях современного университета: разработка и утверждение корпоративного стандарта, определение необходимых и достаточных условий для его обеспечения, разработка инструментов для оценки ИКТ-компетентности магистров и механизмов интеграции ИКТ в систему обучения. Приведен пример формирования ИКТ-компетентности в процессе осуществления научной деятельности магистров путем проведения обучения с использованием специально разработанного учебного курса, который может стать примером открытого курса при неформальном обучении, и система оценки уровня их сформированности на основе использования ресурсов е-среды университета.

The article is devoted to a systematic approach to the formation of the masters’ ICT competence in the modern university: development and approval of corporate standard, identification of necessary and sufficient conditions for its software, development of tools for the evaluation of the masters’ ICT competence and mechanisms for the integration of ICT in education system. There is presented the example of one of the ways of forming the masters’ ICT competence in the process of scientific activity bytraining on a specially designed course of study, which can serve as an example of open course in informal learning, and evaluation system of their formation through the use of the University e-learning resources.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кузьмінська О. Г. 
Освітня політика та інформаційні технології: як досягти системного ефекту? [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, Т. В. Нанаєва // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 2. - С. 121-132. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1376

Розглянуто питання системного підходу до формування освітньої ІКТ-політики на рівні держави, регіону, навчального закладу. На основі аналізу міжнародного досвіду з питань трансформації систем освіти визначено характеристики освітньої політики та роль ІКТ-політики в процесі здійснення трансформаційних змін, запропоновано інструменти для розробки та рекомендації щодо застосування ІКТ-політики. Наведено результати апробації розробленого корпорацією Intel® Інструментарію трансформації ІКТ-політики в освіті. Означено переваги створення спільної платформи для поширення інновацій та імплементації проектів з розробки ІКТ-політики.

Рассмотрены вопросы реализации системного подхода к формированию образовательной ИКТ-политики на уровне государства, региона, учебного заведения. На основе анализа международного опыта по трансформации систем образования определены характеристики образовательной политики и роль ИКТ-политики в процессе осуществления трансформационных изменений; предложены инструменты для разработки и рекомендации по внедрению ИКТ-политики. Приведены результаты апробации разработанного корпорацией Intel® Инструментария трансформации ИКТ-политики в образовании. Отмечены преимущества создания общей платформы для распространения инноваций и имплементации проектов по разработке ИКТ-политики.

The article is devoted to a systematic approach to formation of educational ICT policy at the state and regional level and at the level of educational institution. Key characteristics of educational policy and the role of ICT policies in the process of transformational changes were identified, based on analysis of international experience in the transformation of education systems, policy development tools and recommendations for the use of ICT policy were proposed. The results of testing of the Intel® Education Transformation Policy Tool, developed by Intel®, were presented. Authors determined the benefits of creating a common platform for the dissemination and implementation of innovation projects for development of the ICT policy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч234(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кузьмінська О. Г. 
Перевернуте навчання: практичний аспект / О. Г. Кузьмінська // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 26. - С. 86-98. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження технології "перевернутого" навчання у практику вишів: визначено принципи побудови технології та надано модель організації навчального процесу; означено необхідність побудови інформаційної підтримки; пропоновано онлайн-платформи та ресурси; розроблено рекомендації щодо проектування електронних навчальних курсів та організації діяльності студентів у процесі реалізації пропонованої моделі, а також інструменти оцінювання ефективності її застосування. Надано опис сценарію організації "перевернутого" навчання в умовах вишу та сформульовано припущення щодо використання даної моделі як механізму збільшення ефективності навчального процесу в ІКТ-насиченому середовищі: використання засобів централізованих навчальних платформ (LMS) та персональних навчальних середовищ (PLE) учасників освітнього процесу. Запропоновано приклад реалізації моделі "перевернутого" навчання при вивченні дисципліни інформаційні технології в НУБІП України. Наведено приклади завдань, пропонованих ресурсів і сервісів, результатів дослідницької діяльності студентів, а також приклад персональної навчальної мережі, створеної у процесі реалізації моделі "перевернутого" навчання, і елементів цифрових портфоліо студентів. Надано результати моніторингу навчальної діяльності та рефлексії студентів. Сформовано застереження щодо масового впровадження моделі без моніторингу готовності учасників освітнього процесу до її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хухліна О. С. 
Ефективність метаболічного впливу S-аденозилметіоніну та мельдонію на показники ліпідного спектра крові та інсулінорезистентності за коморбідного перебігу неалкогольного стеатогепатиту, ожиріння та хронічної хвороби нирок I - III стадій / О. С. Хухліна, А. А. Антонів, О. С. Воєвідка, О. Б. Кузьмінська // Запорож. мед. журн.. - 2018. - 20, № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Цель работы - выяснить воздействие комплекса средств S-аденозилметионина (Агепта) и мельдония (Вазонат) на течение неалкогольный стеатогепатит (НАСГ) на фоне ожирения и хронической болезнью почек (ХБП) состояние липидного спектра крови, степень инсулинорезистетности. Обследовано 75 больных НАСГ с коморбидным ожирением (Ож) I степени и ХБП I - II стадий. Для определения эффективности лечения сформированы 3 группы пациентов, которые рандомизированы по возрасту, полу, степени Ож, активности цитолитического синдрома НАСГ и стадии ХБП (хронический неосложненный пиелонефрит с латентным течением в фазе стихания обострения). Контрольная группа (24 человека) получала гипокалорийную диету, метформин по 500 мг 2 раза/день, розувастатин 10 мг 1 раз в сутки, эссенциале Н в качестве гепатопротекторного препарата (по 1 капсуле 3 раза/день), канефрон (по 50 мг 3 раза/день) в течение 90 дней. Вторая группа (2) (26 человек) получала гипокалорийную диету, метформин по 500 мг 2 раза/день, розувастатин 10 мг 1 раз в сутки, канефрон (по 50 мг 3 раза/день), S-аденозилметионин (Агепта) (SAM) в качестве гепатопротекторного препарата (по 200 мг 3 раза в день сублингвально) в течение 90 дней. Третья группа (25 человек) получала гипокалорийную диету, метформин по 500 мг 2 раза/день, розувастатин 10 мг 1 раз в сутки, канефрон (по 50 мг 3 раза/день), SAM (Агепта) (по 200 мг 3 раза/день сублингвально) и мельдоний (Вазонат) (по 250 мг 2 раза/день) на протяжении 90 дней. Анализ клинических проявлений НАСГ и ХБП I - II стадий, биохимических, лабораторных показателей функционального состояния печени, почек, эндотелия, ультрасонографические данные исследовали в динамике через 30, 90 дней лечения, а также через 3 месяца после проведенного лечения. В результате исследования установлено, что S-аденозилметионин (Агепта) и мельдоний (Вазонат) у больных НАСГ на фоне Ож и ХБП I - II стадий производят положительные метаболические эффекты, которые потенцируют влияние статинов и инсулиновых сенситайзеров (метформина) с коррекцией тощаковой и постпрандиальной гликемии, снижением степени ИР, оптимизацией липидного спектра крови, снижением степени стеатоза печени. Выводы: комплексная терапия S-аденозилметионином (Агепта) и мельдонием (Вазонат) выше по эффективности в отношении коррекции дисметаболических проявлений НАСГ, ожирения и ХБП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.51 + Р415.202.1 + Р414

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хухліна О. С. 
Клінічні та патоморфологічні зміни печінки у хворих на неалкогольний стеатогепатит на тлі ожиріння та гіпертонічну хворобу / О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, А. А. Антонів, О. Б. Кузьмінська, І. В. Дудка, Т. В. Дудка // Журн. клініч. та експерим. мед. дослідж.. - 2018. - 6, № 2. - С. 200-206. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено дані щодо морфологічних особливостей перебігу неалкогольного стеатогепатиту (НС) за коморбідності із ожирінням та гіпертонічною хворобою (ГХ) II стадії у порівнянні з ізольованим перебігом неалкогольного стеатогепатиту шляхом вивчення частоти й інтенсивності провідних клінічних і біохімічних синдромів НС, порівняння морфологічної характеристики НС залежно від наявності ГХ II стадії. В результаті дослідження було установлено, що за коморбідності ожиріння та НС із ГХ II стадії зростають ступінь стеатозу, балонної, гіаліново-краплинної дистрофії, дистрофічні зміни гепатоцитів. Перебіг НС із ГХ II стадії характеризується вірогідно вищою частотою виникнення й інтенсивністю клінічних синдромів, ступенем біохімічної та гістологічної активності, що призводить до прогресування фібротичних змін у печінці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.51 + Р415.202.1 + Р410.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/мед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Глазунова О. Г. 
G Suit for Education як середовище для організації навчальної практики студентів / О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська, Т. В. Волошина, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 2. - С. 7-19. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано можливості та переваги використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps) під час навчальної практики студентів. У ході дослідження спроектовано е-середовище на базі G Suit for Education та методика його використання для ефективної організації навчальної практики з інформаційних технологій. Побудовано модель е-навчального середовища для організації групової проектної роботи під час навчальної практики на базі Google Classroom. Обгрунтовано проектну методику як одну з найбільш ефективних для організації навчальної практики з інформаційних технологій. Досліджено етапи реалізації проектного завдання під час навчальної практики, а також інструменти, досягнуті компетентності, особливості діяльності викладачів та студентів на кожному етапі. Наведено приклади завдань, ресурсів і сервісів, які використовувалися для досягнення результатів проекту. Продемонстровано виконання окремих етапів реалізації проекту в е-середовищі на базі Google Classroom, зокрема, планування етапів проекту, додавання нових сервісів в е-середовище, спільна робота з документами, елементи портфоліо, рефлексія студентів. Проаналізовано результати опитування студентів стосовно організації навчальної практики з використанням методу проектів та е-середовища на базі використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.255с51

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хухліна О. С. 
Патогістологічні та гістохімічні особливості змін тканини печінки при неалкогольному стеатогепатиті залежно від наявності ішемічної хвороби серця / О. С. Хухліна, О. Б. Кузьмінська, І. С. Давиденко, А. А. Антонів, Т. М. Антофійчук, З. Я. Коцюбійчук // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 167-173. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.51 + Р514.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Архітектура гібридного хмаро-орієнтованого середовища навчального закладу : [колект.] монографія / О. Г. Глазунова, М. В. Мокрієв, О. Г. Кузьмінська, О. В. Якобчук; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - 237 c. - Бібліогр.: с. 218-230 - укp.

Розглянуто та проведено науково-методологічне обгрунтування потреби створення інформаційно-освітнього середовища для навчального закладу, а особливо для ВНЗ. Зроблено огляд сучасних ІКТ і підходів до побудови е-середовища навчального закладу. Наведено концепцію проектування архітектури інформаційно-освітнього середовища, зокрема викладено сучасні підходи до архітектури таких середовищ. Показано, які бізнес моделі можуть бути при цьому задіяні. Викладено технічні підходи до організації інформаційно-освітнього середовища з точки зору налаштування серверів, віртуалізації та інтеграції різних підсистем в єдине середовище.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Хухліна О. С. 
Патогістологічні та гістохімічні особливості змін тканини печінки при неалкогольному стеатогепатиті залежно від наявності ішемічної хвороби серця / О. С. Хухліна, О. Б. Кузьмінська, І. С. Давиденко, А. А. Антонів, Т. М. Антофійчук, З. Я. Коцюбійчук // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 167-173. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.51 + Р514.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського