Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Овдієнко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Івер В. В. 
Тактика ведення хворих на артеріальну гіпертензію в поліклінічних умовах / В. В. Івер, Л. В. Овдієнко, В. П. Малий, Н. А. Антропова, Т. Ю. Кисельова // Медицина залізнич. трансп. України. - 2003. - № 1. - С. 93-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основании списка вопросов для изучения факторов риска развития артериальной гипертензии (АГ) и измерения "случайного" артериального давления среди больных, состоящих на диспансерном учете по артериальной гипертензии, была выделена группа больных, в отношении которых существует угроза развития осложнений АГ. Применение комплекса профилактических мероприятий позволило снизить заболеваемость и смертность у больных АГ.


Ключ. слова: поліклініка, артеріальна гіпертензія, чинники ризику, профілактика ускладнень
Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Овдієнко Л.  
Мораль і право у системі соціальних уявлень / Л. Овдієнко // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 121-128. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на значущості вивчення соціальних уявлень як специфічної форми пізнання світу, а також дослідження особливостей морально-правових уявлень учнівської і студентської молоді за умов суспільних трансформацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.1 + Ч311.350.0 + Ю703.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Івер В. В. 
Профілактика серцево-судинних ускладнень у працівників локомотивних бригад / В. В. Івер, Л. В. Овдієнко, Ю. В. Єгорова, Г. М. Начевна // Медицина трансп. України. - 2008. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Комплексно оценены факторы сердечно-сосудистого риска работников локомотивных бригад на станции Днепропетровск, страдающих гипертонической болезнью, а также влияния терапии на риск развития фатальных сердечно-сосудистых событий, оцененный по шкале SCORE. Стратификация риска позволяет выделить среди пациентов группу высокого риска для интенсификации лечения и коррекции факторов риска. Выявлено снижение риска фатальных сосудистых событий под влиянием проводимой терапии у работников локомотивных бригад, что способствует повышению безопасности движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.522-4 + Р410-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кириленко С. В. 
Мала гуманітарна академія: від ідеї до створення : навч.-метод. посіб. / С. В. Кириленко, Л. К. Овдієнко, С. І. Подмазін, О. І. Сібіль, О. В. Синьогіна; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Всеукр. асоц. шкіл майбутнього, Запоріз. загальноосвіт. навч.-вихов. комплекс "Мала гуманіт. акад.". - К. : Букрек, 2012. - 151 c. - ("Школа майбутнього"). - укp.

Розглянуто питання логіки дослідно-експериментальної роботи навчального закладу (НЗ). Досліджено моніторинг ефективності освітнього закладу. Висвітлено управління науково-методичною роботою за умов педагогічного експерименту. Розкрито роль кафедри технології та методики виховної роботи в науково-методичному забезпеченні експериментальної роботи. Увагу приділено управлінським аспектам координації взаємодії загальноосвітньої школи та дитячої школи мистецтв. Наведено шляхи взаємодії та вищого НЗ в межах навчально-наукового комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЗАП-2З) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Черкашина Л. Г. 
Особливості перебігу гіпертонічної хвороби та оцінка ефективності диспансерного нагляду у працівників локомотивних бригад Придніпровської залізниці / Л. Г. Черкашина, Ю. В. Єгорова, Л. В. Овдієнко, Г. М. Начевна // Медицина трансп. України. - 2012. - № 2. - С. 5-9. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проанализированы данные диспансерного наблюдения работников локомотивных бригад с гипертонической болезнью, в том числе распространенность факторов риска, особенности течения заболевания, а также эффективность проводимой терапии. При диспансеризации необходимо выявлять и корригировать факторы риска, которые оказывают влияние на прогноз заболевания. Благодаря профессиональному отбору и эффективному лечению возможно снизить среди работников локомотивных бригад количество пациентов с тяжелой артериальной гипертензией и уменьшить число сердечно-сосудистых осложнений, что обеспечит безопасность движения на железнодорожном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Овдієнко Л. Н. 
Гуманістична освітня парадигма і зміст шкільного навчання / Л. Н. Овдієнко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Овдієнко Л. Н. 
Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н. Овдієнко // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 56-63. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Розглянуто соціально-історичну сутність освіти. Зауважено, що освіта дуалістична за своєю природою і має щонайменше дві основи: безпосередню потребу виробництва і культуру; але якщо культура прагне розширення життєвого простору й розглядає людину як самомету, то виробництво, навпаки, привласнює людські сутнісні сили. У зв’язку з цим проаналізовано сучасний стан функціонування освіти в системі суспільних відносин, виявлено її больові проблеми, зокрема, споживацьке корисливе ставлення до освіти як до товару, на відміну від сутнісного її розгортання як способу життєдіяльності. Запропоновано бачення освіти як універсальної форми розвитку культури, її рухливого образу. Аргументовано, що такий підхід міг би надати освіті випереджальній інтенції і дещо допомогти подолати суперечності, які виникають між виробництвом і освітою, виробництвом і культурою.

Рассмотрена социально-историческая сущность образования. Отмечено, что образование дуалистично по своей природе и имеет два основания: непосредственную потребность производства и культуру; но если культура стремится к расширению жизненного пространства и рассматривает человека как самоцель, то производство, наоборот, присваивает человеческие сущностные силы. В связи с этим проанализировано современное функционирование образования в системе общественных отношений, выявлены его болевые проблемы, в частности, отношение к образованию как к товару, в отличие от сущностного понимания его как способа жизнедеятельности. Предложено видение образования как универсальной формы развития культуры, ее подвижного образа. Аргументировано, что такой подход мог бы придать образованию опережающие интенции и в некоторой степени помочь преодолеть противоречия между образованием и производством, производством и культурой.

Examined the socio-historical nature of education. Noted that education is dualistic in nature and has two bases: the immediate needs of production and culture, but if the culture tends to expand living space and views a person as an end in itself, the production, by contrast, assigns human essential powers. In this regard, the current functioning of the education system of social relations was analyzed, revealed its pain problems, particularly related to education as a commodity, as opposed to intrinsic understanding of it as a way of life. Vision of education as a universal form of culture, its way of rolling was proposed. Argued that such approach could give education outstripping intentions and to some extent help to overcome the contradiction between education and production, production and culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського