Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Огнев'юк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Огнев'юк В. О. 
Людина - культура - історія / В. О. Огнев'юк, П. А. Кравченко. - К. : Генеза, 1999. - 156 c. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Міститься філософсько-соціологічне дослідження взаємозв'язків людини, культури та історії. Розглянуто методологічні основи, своєрідність, соціальні функції історії як науки та навчального предмету, місце та роль історії в культурі, освіті та вихованні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671 + Т0 + Ч111.156 + Ю6*671

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Огнев'юк В. О. 
Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку : Моногр. / В. О. Огнев'юк. - К. : Знання України, 2003. - 450 c. - Бібліогр.: с. 437-448. - укp.

У контексті цінностей сталого людського розвитку наведено результати новітніх досліджень вітчизняної сфери освіти. На підставі філософського осмислення історично зумовлених тенденцій у розвитку сучасної освіти запропоновано нову модель, що формується в процесі трансформації українського суспільства та глобальних змін у світі.

В контексте ценностей устойчивого развития человечества приведены результаты новейших исследований отечественной сферы образования. С учетом философского осмысления исторически обусловленных тенденций в развитии современного образования предложена новая модель, формирующаяся в процессе трансформации украинского общества и глобальных изменений в мире.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ю252:Ч30 + Ю217

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Огнев'юк В. О. 
Осягнення освіти: підсумки ХХ століття / В. О. Огнев'юк. - К. : Навч. кн., 2003. - 112 c. - Бібліогр.: с. 107-111. - укp.

Розглянуто історично зумовлені процеси розвитку вітчизняної освіти ХХ ст. Проаналізовано вплив переломних періодів історії на формування відповідних освітніх моделей. Визначено нові функції освіти, висвітлено особливості процесів її денаціоналізації та русифікації. Розглянуто сутність освітньої політики в сучасній державі.

Рассмотрены исторически обусловленные процессы развития отечественного образования ХХ ст. Проанализировано влияние переломных периодов истории на формирование соответствующих им образовательных моделей. Определены новые функции образования, освещены особенности процессов ее денационализации и русификации. Рассмотрена сущность образовательной политики в современном государстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Огнев'юк В. О. 
Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (світоглядно-методологічний аспект) : Автореф. дис. д-ра філос. наук : 09.00.03 / В. О. Огнев'юк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 36 c. - укp.

Розроблено принципово нову цілісну соціально-філософську концепцію освіти як соціокультурного феномену, осмислено її ціннісний потенціал і процеси зміни парадигм сучасної української освіти на основі цінностей сталого людського розвитку. У контексті розгляду освіти як соціального інституту показано, що до її основних компонентів входять не тільки відповідні галузі освітянських знань, а й властиві саме для неї: сукупність форм людської діяльності; певний ансамбль відносин, що складаються між людьми у царині освіти; своєрідна система цінностей і норм у сфері освіти; специфічна для освіти мережа організацій, закладів і установ. Дано філософсько-аксіологічне осмислення освіти як однієї з найважливіших людських цінностей, її місця та ролі в системі цінностей сталого соціального розвитку, на який зорієнтовані трансформаційні процеси у нашій країні, і, відповідно - системи освітянських цінностей і норм, оскільки вона не тільки становить одну з визначальних внутрішніх, органічних компонент освіти як цілісного і водночас структурованого соціального інституту, а й істотно впливає на характер і темпи соціодинаміки системи цінностей сучасного українського суспільства в цілому. З'ясовано, що поступ у царині освіти є лінійно-поступальним процесом, і уможливлюється завдяки постійному поверненню, кожного разу вже за інших умов, до певних наскрізних освітніх інваріантів - зразків, образів, моделей, установок тощо, - особливе місце серед яких посідають самобутні духовні цінності української культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю217 + Ч30 в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

1020-річчя історії шкільної освіти в Україні: традиції, сучасність, перспективи : зб. матеріалів міжнар. наук. конф., 23 квіт. 2009 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; АПН України, Ін-т історії НАН України, Т-во "Знання" України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2009. - 188 c. - укp.

Розкрито історичні витоки шкільної освіти в Україні, визначено місце церковнопарафіяльних училищ у розвитку народної освіти Катеринославщини у другій половині ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто питання розвитку шкільництва в Україні в 1920 - 1950 рр. Проаналізовано християнські засади патріотичного виховання молоді у педагогічній спадщині (ПС) Г. Ващенка, етнокультурні засади ПС Б.Д. Грінченка. Висвітлено проблеми трудового виховання у ПС відомого педагога-новатора І.Г. Ткаченка, просвітницько-педагогічну діяльність Т.Г. Шевченка, Лесі Українки, І. Франка. Викладено періодизацію реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. Визначено освітньо-виховні цінності та ідеали української школи, етнопедагогічні засади виховання молодших школярів за умов глобалізації, шляхи вирішення розвитку педагогічних ідей полікультурного виховання в системі початкової освіти.

Раскрыты исторические истоки школьного образования в Украине, определено место церковнопарафияльных училищ в развитии народного образования Катеринославского региона во второй половине ХІХ - начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы развития школьного дела в Украине в 1920 - 1950 гг. Проанализированы христианские основы патриотического воспитания молодежи в педагогическом наследии (ПН) Г. Ващенко, этнокультурные основы ПН Б.Д. Гринченко. Освещены проблемы трудового воспитания в ПН известного педагога-новатора И.Г. Ткаченко, просветительско-педагогическая деятельность Т.Г. Шевченко, Леси Украинки, И. Франко. Представлена периодизация реформирования школьного образования в Украине в ХХ ст. Определены образовательно-воспитательные ценности и идеалы украинской школы, этнопедагогические основы воспитания младших школьников в условиях глобализации, пути решения развития педагогических идей поликультурного воспитания в системе начального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я431(0) + Ч424(4УКР)я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Акмеологія - наука XXI століття : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 лют. 2011 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. акад. акмеол. наук. - К., 2011. - 229 c. - укp.

Розглянуто питання розвитку в освіті ВНЗ акме-компетентнісного потенціалу майбутнього фахівця. Розкрито сутність, зміст і структуру педагогічного професіоналізму як акмеологічної категорії, акмеологічні засади професійного становлення викладачів педагогіки та методики початкової освіти, підготовки керівників навчальних закладів (НЗ) до впровадження освітніх інновацій. Викладено акмеологічні підходи до визначення сутності педагогічної обдарованості, вивчення психологічної компетентності керівників загальноосвітніх НЗ щодо подолання професійних криз. Висвітлено досвід і перспективи та передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала. Описано акмеологічні технології особистісно-професійного зростання майбутніх психологів. Визначено шляхи підвищення акмеологічної спрямованості професійної підготовки студентів-магістрантів. Проаналізовано досвід впровадження акмеологічних ідей у педагогічну практику.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2я431(0) + Ч311.328я431(0)

Шифр НБУВ: ВС51097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 квіт. 2011 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, Н. М. Віннікова; МОНМС України, Голов. упр. освіти на науки виконав. органу Київ. міськ. ради, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благод. фонд сприяння розв. освіти ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 270 c. - укp.

Визначено стратегію впровадження регіональної освітньої політики на основі державного законодавства та науково обгрунтованих досліджень (досвід США). Розглянуто формування мовленнєво-комунікативної компетенції студентів класичного університету в процесі вивчення педагогічних дисциплін. З'ясовано вплив соціально-психологічного клімату колективу на формування професійної ідентичності майбутніх учителів. Розглянуто особливості роботи сільських опорних дошкільних закладів у другій половині XX ст. Розкрито деякі аспекти професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів. Увагу приділено специфіці етикету традиційного й електронного епістолярного дискурсу в сучасному діловому спілкуванні. Наведено класифікацію українських жіночих імен за семантико-словотвірною та лексико-семантичною структурами. Визначено психосемантичні особливості регіональних ментальностей України. Розглянуто сучасні освітньо-інформаціологічні тенденції становлення студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Перевозчиков В. І. 
Історія економіки українських земель (кінець IX - початок XX ст.) : курс лекцій / В. І. Перевозчиков, О. А. Тимчик; ред.: В. О. Огнев'юк; МОНМС України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 472 c. - Библиогр.: 133 назв - укp.

Висвітлено питання історії економіки українських земель від часів Київської Русі до початку XX ст. Охарактеризовано етапи розвитку вітчизняної економіки, фактори виробництва та спеціалізацію господарств в різні історичні періоди. Проаналізовано структуротвірні складові, які розкривають сутність економічного розвитку українських земель. Наведено інформацію про вотчинне господарство та його структуру, торгове купецтво, гроші Київської Русі, князівські методи розподілу накопиченого багатства, експансію Литовського князівства та Королівства Польського на українські землі, магнатське землеволодіння, особливості промислово-аграрного розвитку країни на початку XX ст., економічну програму гетьманату П. Скоропадського, економічну політику радянської влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР) я73-2 + Т3(4УКР)0-2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Огнев'юк В. О. 
"Мрії, вистраждані життям...": до 145-ї річниці з дня народження Б.Д. Грінченка : монографія: у 2 ч. Ч. 1 / В. О. Огнев'юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек, А. М. Гальчинський, Н. М. Дятленко, С. І. Сафарян, О. О. Тарасенко, О. Є. Матвійчук, В. І. Бобрицька, Ю. І. Ковбасенко; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2009. - 260 c. - укp.

Проаналізовано творчий доробок визначного українського вченого Б.Д. Грінченка. Висвітлено проблеми українського шкільництва, визначено аксіологічні домінанти педагогіки вченого, культуро- та мовознавчий аспекти його творчої спадщини. Розкрито основні засади сімейного виховання в родині Грінченків, педагогічні основи виховання у працях вченого. Розглянуто питання використання дитячих оповідань Б.Д. Грінченка у формуванні особистості учня початкових класів, його роль в українському національному відродженні.

Проанализировано творческое наследие выдающегося украинского учёного Б.Д. Гринченко. Освещены проблемы украинского школьного дела, определены аксиологические доминанты педагогики учёного, культуро- и языковедческий аспекты его творческого наследия. Раскрыты основы семейного воспитания в семье Гринченко, педагогические основы воспитания в трудах учёного. Рассмотрены вопросы использования детских рассказов Б.Д. Гринченко в формировании личности ученика начальных классов, его роль в украинском национальном возрождении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4Грінченко,Б.Д.3 + Ч33(4УКР)52-8Грінченко,Б.

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352175/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 13 - 14 трав. 2010 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, В. Ю. Биков; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благод. фонд сприяння розв. освіти ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 152 c. - укp.

Висвітлено етапи розвитку шкільної інформатики в Україні, розкрито теоретичні та практичні аспекти застосування нових інформаційних технологій в освіті. Розглянуто актуальні питання інформатизації позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування. Надано оцінку фундаментальності змісту шкільної інформаційної освіти за рівнем стандарту. Досліджено віртуальні характеристики педагогічної реальності. Визначено інформаційно-комунікаційні й інформатичні компетентності вчителя інформатики. Запропоновано модель підготовки викладачів ВНЗ до здійснення дистанційного навчання. Висвітлено проблему підвищення ефективності електронного навчання у шкільній практиці. Розглянуто питання побудови програмних комплексів обробки текстів. Розкрито технології стандартизації програмного забезпечення. Визначено дидактичні засади оцінювання якості програмних засобів навчального призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431(4УКР) + З970.4 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15 груд. 2010 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; НАПН України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. акад. акмеол. наук. - К., 2010. - 192 c. - укp.

Визначено цінності та ідеали освіти в сучасному суспільстві у контексті їх відображення у парадигмах освітньої практики. Розглянуто питання професійної підготовки майбутнього вчителя в аспекті загальноцивілізаційних тенденцій. Проаналізовано інноваційний розвиток вищої освіти України у період соціоекономічних трансформацій. Розглянуто проблеми вдосконалення освітньої політики у вимірах сучасної цивілізації. Викладено культурологічний підхід до виховання у контексті оновлення парадигм сучасної освіти. Увагу приділено естетичному вихованню як фактору естетизації соціокультурного середовища особистості. Висвітлено роль духовної компетентності вчителя у формуванні його акмеологічної культури. Розкрито особливості запровадження дистанційних технологій навчання у ВНЗ за умов соціоекономічних трансформацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВС51096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Роль педагогічної етики у професійній підготовці сучасного вчителя : матеріали всеукр. наук.-метод. конф., 15 - 16 трав. 2008 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 202 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні питання формування професійної етики (ПЕ) вчителя як базової складової його фахової підготовки. Розкрито методологічні аспекти прикладної етики, її деонтологічні основи, практику реалізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії на засадах етики. Розглянуто проблеми співвідношення моральних цілей і засобів у педагогічній діяльності, морального самовдосконалення в історії педагогічної етики. Проаналізовано роль ПЕ у становленні колегіальних відносин у педагогічному колективі. Визначено толерантність як складову сучасних глобалізаційних процесів, етичну складову професійно-педагогічної підготовки студентів ВНЗ у контексті євроінтеграційних процесів. Увагу приділено проблемам формування педагогічної етики як інваріантного компоненту професійної культури вчителя, етичним засадам його професійно-педагогічної культури.

Освещены теоретические и методические вопросы формирования профессиональной этики (ПЭ) учителя как базовой составляющей его профессиональной подготовки. Раскрыты методологические аспекты прикладной этики, её деонтологические основы, практика реализации субъект-субъектного взаимодействия на основах этики. Рассмотрены проблемы соотношения моральных целей и средств в педагогической деятельности, морального самоусовершенствования в истории педагогической этики. Проанализирована роль ПЭ в становлении коллегиальных отношений в педагогическом коллективе. Определены толерантность как составляющая современных глобализационных процессов, этическая составляющая профессионально-педагогической подготовки студентов ВУЗ в контексте евроинтеграционных процессов. Внимание уделено проблемам формирования педагогической этики как инвариантного компонента профессиональной культуры учителя, этическим основам его профессионально-педагогической культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1:Ч30я431 + Ч311я431

Шифр НБУВ: ВС49489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Селянство у ХХ столітті: моделі соціальної поведінки та участь у соціокультурних процесах : матеріали наук. конф., 22 квітня 2010 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 105 c. - укp.

Висвітлено діяльність органів селянського самоврядування на Поділлі, запроваджених від реформи 1861 р. - до періоду революцій початку ХХ ст. Проаналізовано діяльність агентурної мережі органів державної безпеки УСРР за умов підготовки та здійснення суцільної колективізації у 1928 - 1930 рр., особливості опору селян колективізації в УСРР - УРСР у 1930-ті рр., наслідки "нового піднесення" колгоспного руху в 1931 р. Вивчено антинацистську інформаційно-пропагандистську діяльність ОУН та УПА серед селянства окупованої України під час Другої світової війни. Визначено сільську медицину як фактор впливу на соціальну структуру українських сіл середини 1950 - 1960-х рр. Розкрито становище сільських населених пунктів України в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. Увагу приділено проблемам екології земельних ресурсів в 1991 - 2009 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-283я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Україна між Росією та Європейським Союзом: пошук ідентичності : матеріали Міжнар. наук. конф., 19 трав. 2011 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 148 c. - укp.

Розглянуто питання формування новітньої інтеграційної стратегії України на основі альтернативного та синергетичного підходів, її інтеграції в міжнародні системи за умов глобалізації, а також інтеграційних процесів на просторі СНД. Висвітлено історичні та геополітичні передумови європейської інтеграції України. Проаналізовано роль держави у забезпеченні гендерної рівності в країнах ЄС. Визначено європейський вектор реформи вищої освіти у контексті міжнародної інтеграції України, суспільно-політичну ідентифікацію як чинник сучасної міжнародної інтеграції. Розкрито особливості зовнішньополітичного курсу України у Чорноморському регіоні (1991 - 2001 рр.), перспективи співробітництва з НАТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР),9(4),03 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кремень В. Г. 
Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наук. пр. за матеріалами Першої Всеукр. наук.-практ. конф. "Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти" / В. Г. Кремень, О. В. Сухомлинська, І. Д. Бех, В. О. Огнев'юк, В. М. Ткаченко; НАПН України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 150 c. - (Освітологія). - укp.

Висвітлено погляди вчених на феномен сучасної освіти. Розкрито роль освіти як сфери людинотворення. Розглянуто основні проблеми та суперечності сучасної освіти. Розкрито філософські основи становлення та розвитку освітології в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)л0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тадеуш Левовицький - учений, педагог, громадський діяч : біобібліогр. покажч. до ювілею видат. пол. вченого / ред.: В. О. Огнев'юк; упоряд.: С. О. Сисоєва, І. В. Соколова, Пер.: А. Р Івашко, О. А Івашко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Едельвейс, 2012. - 95 c. - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях, науковий доробок відомого польського вченого, хабілітованого доктора гуманістичних наук в галузі педагогіки, професора, іноземного члена НАПН України, почесного ректора Вищої педагогічної школи Спілки польських вчителів (м. Варшрва) Т. Левовицького. Вміщено бібліографію його праць за 1970 - 2011 рр., а також українські видання, які висвітлюють діяльність вченого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ПОЛ)6-8 Левовицький Т.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Освітологія: витоки наукового напряму : монографія / В. О. Огнев'юк, С. О. Сисоєва, Л. Л. Хоружа, І. В. Соколова, О. М. Кузьменко; ред.: В. О. Огнев'юк; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Едельвейс, 2012. - 334 c. - Бібліогр.: с. 310-334 - укp.

Розкрито витоки сучасного наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології. Проаналізовано роль освіти у формуванні цінностей демократичного суспільства, становлення та розвиток освітології в Україні. розглянуто тезаурус наукового дослідження сучасної освіти як цілісний суспільний феномен, наведено методику його формування. Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку освітології в Україні. Досліджено принципи відбору та класифікації понять у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4 + Ч30 в2 + Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІ щорічної Всеукр. наук.-практ. конф., 19 квіт. 2012 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, С. О. Сисоєва; Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київ. міськради, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благод. фонд сприяння розвитку освіти ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 359 c. - укp.

Досліджено науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу вчительських інститутів України у другій половині XIX - на початку XX ст. Викладено результати експериментальної поведінки ефективності моделі формування методичної компетентності майбутніх вчителів гуманітарного профілю. Наведено окремі аспекти готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки дітей та молоді. Висвітлено передумови та шляхи подолання комунікативних бар'єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей. Розглянуто інноваційні технології у навчальному процесі як засіб підвищення продуктивності вищої освіти. Подано сутнісні характеристики поняття "інформаційно-комунікаційні технології в освіті".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ш.я431(4УКР)

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА764503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін ціннісної парадигми суспільства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.,17-18 лют. 2010 / ред.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа; Акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Київ. міськрада, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 142 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності за умов змін ціннісної парадигми суспільства. Акцентовано увагу на специфіці діяльності молодого вчителя, визначено науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення. Розглянуто здатність до саморегуляції як визначальний фактор формування особистості професіонала. Проаналізовано роль медіаосвіти у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Охарактеризовано неперервну освіту як засіб професійного становлення і розвитку фахівця за умов інформаційно-технологічного суспільства. Розкрито педагогічні умови професійного розвитку та стратегію професійної адаптації вчителя. Наведено критерії продуктивності професійно-педагогічної діяльності вчителя словесника, особливості професійної адаптації майбутніх учителів географії у процесі проходження педагогічної практики, формування методологічної компетенції магістрів з дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2012 р. / ред.: В. О. Огнев'юк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. акад. акмеол. наук, Благод. фонд сприяння розв. освіти ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 979 c. - укp.

Розкрито сучасні тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні, основні напрямки міжнародної співпраці українських університетів. Розглянуто проблеми освіти дорослих у нашій державі в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції. Увагу приділено питанням підготовки наукової еліти в університетах України за умов нового інформаційного суспільства. Проаналізовано психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоспроможності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки. Розкрито ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації. Висвітлено досвід застосування комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі. Розглянуто компетентнісно-орієнтований освітній простір як основу модернізації вищої мистецької освіти. Охарактеризовано інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта. Описано досвід використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін. Обгрунтовано формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)711 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського