Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Пальчук М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пальчук М. І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики учнів вищого професійного училища кулінарного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Пальчук; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади організації та проведення виробничої практики у вищому професійному училищі (ВПУ) кулінарного профілю. Запропоновано науково-методичний і психолого-педагогічний комплекс, який має забезпечити профільну підготовку кваліфікованих робітників і молодших спеціалістів з використанням визначених критеріїв ефективності проведення практики. Визначено основні організаційно-педагогічні умови професійного навчання спеціалістів зазначеного профілю, а саме: системність, поєднання теоретичного матеріалу і виробничої практики, оволодіння універсальними вміннями та навичками, здійснення практичного навчання за умов, максимальною мірою наближених до реальних, зокрема, у процесі роботи на діючих підприємствах різної форми власності, взаємодія інженерно-педагогічного колективу з соціальними партнерами. Відзначено, що значну увагу у практичній підготовці має приділятися формуванню певних соціальних якостей, зокрема, самосвідомісті, впевненості у собі, вмінню працювати у колективі, готовності до навчання упродовж життя за мінливих умов динамічного розвитку суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л99 р(4УКР)2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пальчук М. І. 
Компетентність педагога професійної школи як інтегральна характеристика його професійних і особистісних якостей / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 35-42. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто пріоритетні напрямки інноваційного пошуку вирішення проблеми вдосконалення системи формування компетентностей педагога професійної школи. Акцентовано увагу на теорії та практиці розвитку інформаційної компетентності педагога як одного з найважливіших компонентів його професійної культури.

Рассмотрены приоритетные направления инновационного поиска решения проблемы усовершенствования системы формирования компетентностей преподавателя профессиональной школы. Акцентировано внимание на теории и практике развития информационной компетентности преподавателя как одного из важнейших компонентов его профессиональной культуры.

The priority directions of an innovative search of the solution of the problem of improving the system of a professional school pedagogue's competences formation are considered. The attention is paid to the theory and practice of a pedagogue's information competence development as one of the most important parts of his professional culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.421

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пальчук М. 
Науково-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання у професійній освіті / М. Пальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 37-44. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти педагогічних і психологічних проблем формування змісту освіти на основі особистісно орієнтованих технологій навчання у професійній школі. Розкрито сутність поняття "педагогічна технологія" як системного методу створення і застосування процесу викладання та засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів. Проаналізовано актуальні проблеми та пріоритетні напрями розвитку педагогічних технологій, які базуються на парадигмі особистісно орієнтованого навчання. Висвітлено основні теоретичні положення, соціально-педагогічні умови, завдання, принципи, критерії та зміст особистісно орієнтованого підходу в системі професійно-технічної освіти.

Рассмотрены теоретические аспекты педагогических и психологических проблем формирования содержания образования на основе личностно ориентированых технологий обучения в профессиональной школе. Раскрыта сущность понятия "педагогическая технология" как системного метода создания и применения процессов преподавания и усвоения знаний с учетом технических и человеческих ресурсов. Проанализированы актуальные проблемы и приоритетные направления развития педагогических технологий на основе парадигмы личностно ориентированного обучения. Раскрыты основные теоретические положения, социально-педагогические условия, задачи, принципы, критерии и содержание личностно ориентированного подхода в системе профессионально-технического обучения.

The theoretical aspects of personality-centered education at a professional school are considered. A short analysis of the problems and priority directions of the development of pedagogical technologies based on the personality-centered education paradigm is made. Basic theoretical provisions, social and pedagogical conditions, tasks, principals, criteria, personality-centered education content in the system of professional and technical education are exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.223.7

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пальчук М. 
Міграційні процеси виробничого персоналу сфери послуг у країнах Європейського Союзу / М. Пальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 133-142. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено процеси міжнародної міграції виробничого персоналу сфери послуг у країнах Європейського Союзу з точки зору глобалізаційної та регіональної політики. Розглянуто підходи, концепції теорій різних наукових шкіл до міграції, що є невід'ємною частиною розвитку глобального економічного простору, як до міждисциплінарного явища. Зазначено, що мотиваційними факторами міграції наприкінці ХХ ст. були етнічні та політичні причини, а на початку третього тисячоліття домінуючою складовою виступає економічний фактор. Проаналізовано види міждержавної трудової міграції, висвітлено проблеми, які вона створює, та визначено необхідність забезпечення сумісності права людства на пересування з потребою світового співтовариства у стабільності.

Исследованы процессы международной миграции производственного персонала сферы услуг в странах Европейского Союза с точки зрения глобализационной и региональной политики. Рассмотрены подходы, концепции теорий различных научных школ к миграции, которая является неотъемлемой частью развития глобального экономического пространства, как к междисциплинарному явлению. Указано, что мотивационными факторами миграции в конце ХХ в. являлись этнические и политические причины, а в начале третьего тысячелетия доминирующей составляющей выступает экономический фактор. Проанализированы виды межгосударственной трудовой миграции, освещены вызванные ею проблемы и определена необходимость обеспечения совместимости права человечества на передвижение с потребностью мирового сообщества в стабильности.

The article focuses on the migration processes of labor force in the sphere of services in EU members-states in the context of globalisation and regional policy. Theories, concepts and approaches of different scientific schools towards the migration process are treated as interdisciplinary phenomenon. It is analyzed the types of cross-border movements, and emphasized on the inter-states status of work-force migration. Special attention is paid to relevant programmes of the international organizationswhich work in this field.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)240.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пальчук М. 
Розвиток педагогічної освіти у Франції: сучасні підходи / М. Пальчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 131-138. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено мету порівняльної педагогіки (компаративістики) та висвітлено особливості системного, аксіологічного та культурологічного підходів до вивчення досягнень педагогічної науки та практики за кордоном, а також можливості використання інновацій міжнародного педагогічного досвіду у системі вітчизняної педагогічної освіти. Розглянуто рівні й моделі підготовки майбутніх учителів і охарактеризовано теоретичні та практичні компоненти системи педагогічної освіти в зарубіжних країнах. Акцентовано увагу на діяльності Центрів педагогічної документації, які забезпечують інформаційними, технологічними та методичними ресурсами педагогічні кадри Франції.

Определена цель сравнительной педагогики (компаративистики) и освещены особенности системного, аксиологического и культурологического подходов к изучению достижений педагогической науки и практики за рубежом, а также возможности использования инноваций международного педагогического опыта в системе отечественного педагогического образования. Рассмотрены уровни и модели подготовки будущих учителей и охарактеризованы теоретические и практические компоненты системы педагогического образования в The theoretical and practical components of the professional education in France being observed. The value of comparative pedagogy (comparativistics) for studying the achievement of pedagogical science and practice abroad and also possibilities of using the innovation of international pedagogical experience in the system of domestic pedagogical education are being defined. The emphases are given to the information support of the pedagogical staff in France.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пальчук М. 
Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії / М. Пальчук // Вища шк.. - 2011. - № 2. - С. 85-98. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість проведення порівняльного аналізу стану та розвитку освітніх систем країн - членів ЄС для практичного використання вітчизняною системою професійної освіти та вивчення їх передового досвіду, зокрема дослідженої ступеневої моделі професійної підготовки виробничого персоналу у Великобританії - країні другого етапу євроінтеграції. Подано систему середньої освіти Великої Британії, її структуру, а також систему подальшої (післяшкільної) освіти Великої Британії. Зазначено, що Україна має реальний шанс успішної інтеграції до постіндустріальної глобальної ринкової економіки та міжнародного ринку робочої сили за умови збереження своєї національної ідентичності.

Обоснована важность проведения сравнительного анализа состояния и развития образовательных систем стран - членов ЕС для практического использования отечественной системой профессионального образования и изучения их передового опыта, в частности исследованной ступенчатой модели профессиональной подготовки производственного персонала в Великобритании - стране второго этапа евроинтеграции. Представлена система среднего образования Великобритании, ее структуру, а также систему последующего (послешкольного) образования Великобритании. Указано, что Украина имеет реальный шанс успешной интеграции в постиндустриальной глобальной рыночной экономики и международного рынка рабочей силы при условии сохранения своей национальной идентичности.

Substantiated the importance of conducting a comparative analysis of the status and development of educational systems of the countries - EU member states for the practical use of the national system of vocational education and study their best practices, in particular explored step model of training of production staff in the UK - the country of the second phase of European integration. The system of secondary education, the UK, its structure, as well as follow-up system (post-secondary education) UK. Pointed out that Ukraine has a real chance of successful integration in the post-industrial global market economy and the international labor market while maintaining their national identity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пальчук М. 
Професійна орієнтація як фактор особистісно-орієнтованої освіти / М. Пальчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 84-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на створенні динамічної моделі, де школа, професійно-технічні, вищі навчальні заклади та взагалі освіта стають здатними до розвитку й оновлення, що стимулюють випускника у свідомому виборі професії. Визначено залежність ефективності процесу професійної орієнтації особистості як збігу психофізіологічних можливостей і вимог професійної діяльності від здатності особистості до професійного розвитку, росту, професійної компетентності, оптимальної побудови своєї кар'єри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пальчук М. 
Підручник нового покоління - один із чинників підвищення якості освіти / М. Пальчук // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему адекватності підручника системи ПТО вимогам державних стандартів і суспільства загалом. Окреслено інформаційно-комп'ютерну парадигму освіти, що передбачає, зокрема, використання програмних продуктів - комп'ютерних енциклопедій і довідників, електронних підручників і навчальних посібників Розкрито недоліки та переваги електронних підручників. У зв'язку з розвитком інтерактивних форм навчання акцентовано увагу на електронний підручник, як ядро навчально-методичного забезпечення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.7

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пальчук М. І. 
Інноваційні пошуки у професійній освіті / М. І. Пальчук // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 35-37. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто кроки реалізації Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти. Викладено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема створення електронної бібліотеки. Зазначено, що заходи з комплексної модернізації спрямовані на створення центрів з упровадження інноваційних технологій, оснащення сучасними комп'ютерними комплексами, організацію електронних бібліотек, перетворення традиційних бібліотек на інформаційно-консультаційні бібліотечні центри.

Рассмотрены шаги реализации Государственной целевой программы развития профессионально-технического образования. Изложены особенности внедрения информационно-коммуникационных технологий, в частности создание электронной библиотеки. Отмечено, что мероприятия по комплексной модернизации направлены на создание центров по внедрению инновационных технологий, оснащение современными компьютерными комплексами, организацию электронных библиотек, превращение традиционных библиотек в информационно-консультационные библиотечные центры.

examined the steps of implementing the State target program of development of vocational education. Features of the introduction of information and communication technologies, in particular the creation of electronic libraries. It is noted that the activities of the comprehensive modernization should lead to the creation of centers for the introduction of innovative technology, modern computer equipment complexes, the organization of digital libraries, the transformation of traditional libraries in the information and advice library centers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пальчук М. І. 
Глобалізаійні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічних розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

З'ясовано вплив глобалізаційних процесів на стратегічний розвиток професійної освіти. Поняття глобалізації детерміновано як потік технології, економіки, знань, людей, цінностей та ідей, як завершення інтернаціоналізації, що охоплює всі сфери життя. Зазначено, що під впливом глобалізації якісних змін зазнають зміст і принципи професійної освіти, породжуючи певні проблеми і суперечності (проблеми гармонізації процесів глобалізації та регіоналізації, відповідності європейським тенденціям, стандартизації). Висвітлено наслідки впливу глобалізаційних тенденцій на професійну освіту: виникнення нових форм освіти, інтернаціоналізація освіти, зміни функцій держави в галузі профосвіти, упровадження інноваційних технологій до освітнього процесу, диверсифікація систем професійної освіти (поява навчальних закладів нового типу). Наведено ключові компетентності Робочої програми Європейської комісії: спілкування рідною та іноземною мовами, математична і базові компетентності в галузі науки і техніки, цифрова компетентність, уміння вчитися, міжособистісна, міжкультурна й соціальна компетентності, громадянська компетентність, підприємливість, культурна виразність.

Выяснено влияние глобализационных процессов на стратегическое развитие профессионального образования. Понятие глобализации детерминировано как поток технологии, экономики, знаний, людей, ценностей и идей, как завершение интернационализации, охватывающей все сферы жизни. Указано, что под влиянием глобализации качественных изменений претерпевают содержание и принципы профессионального образования, порождая определенные проблемы и противоречия (проблемы гармонизации процессов глобализации и регионализации, соответствия европейским тенденциям, стандартизации). Освещены последствия влияния глобализационных тенденций на профессиональное образование: появление новых форм образования, интернационализация образования, изменение функций государства в области профобразования, внедрение инновационных технологий в образовательный процесс, диверсификация систем профессионального образования (появление учебных заведений нового типа). Приведены ключевые компетентности Рабочей программы Европейской комиссии: общение на родном и иностранном языках, математическая и базовые компетентности в области науки и техники, цифровая компетентность, умение учиться, межличностная, межкультурная и социальная компетентности, гражданская компетентность, предприимчивость, культурная выразительность.

The problems of impact of globalization processes on the development of professional education under condition o the all-European integration have been scrutinized. Peculiar features of professional education system in EU countries have been discovered. The necessity to focus professional education on the world labor market has been substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч454(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пальчук М. 
Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 96-102. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні особливості системи професійної освіти та навчання (ПОН) Фінляндії, в основі якої є концепція "суспільства, що навчається" та продуктивного навчання. Експліковано структуру та рівні системи ПОН, виокремлено рівні системи вищої освіти, систему освіти для дорослих. Доведено, що передумовою розвитку системи ПОН є тісна кооперація професійних навчальних закладів з Конфедерацією фінської промисловості, Асоціацією роботодавців, Конфедерацією роботодавців фінської індустрії обслуговування, Асоціацією фінських готелів і ресторанів, Федерацією фінських підприємців. Особливу увагу приділено висвітленню питання підготовки та підвищення професійного рівня вчителів та уніфікації стандартів їх навчання. Констатовано необхідність вивчення особливостей системи ПОН Фінляндії для модернізації української системи ПОН.

Рассмотрены концептуальные особенности системы профессионального образования и обучения (ПОО) Финляндии, в основе которой - концепция "общества, которое учится" и концепция продуктивного обучения. Эксплицированы структура и уровни системы ПОО, выделены уровни системы высшего образования, система образования для взрослых. Доказано, что предпосылкой развития системы ПОО является тесная кооперация профессиональных учебных заведений с Конфедерацией финской промышленности, Ассоциацией работодателей, Конфедерацией работодателей финской индустрии обслуживания, Ассоциацией финских гостиниц и ресторанов, Федерацией финских предпринимателей. Особое внимание уделено освещению вопроса подготовки и повышения профессионального уровня учителей и унификации стандартов их обучения. Констатирована необходимость изучения особенностей системы ПОО Финляндии для модернизации украинской системы ПОО.

The article is focused on the tendencies of educational system development in Finland - the country which is considered to have of the most Уeffective educational system in the world. The author justifies the importance of practical use of that progressive achievement in the notional educational system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФІН) + Ч34(4ФІН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пальчук М. І. 
Система професійної підготовки виробничого персоналу в наукових дослідженнях і педагогічній теорії / М. І. Пальчук // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 6-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено огляд наукових досліджень щодо проблемних питань професійної підготовки виробничого персоналу. Розкрито перспективи розвитку системи професійної освіти за сучасних умов у контексті науково-практичного підходу. Визначено суперечності між пропозиціями ринку освітніх послуг і вимогами ринку праці.

Представлен обзор научных исследований по проблемным вопросам профессиональной подготовки производственного персонала. Раскрыты перспективы развития системы профессионального образования в современных условиях в контексте научно-практического подхода. Определены противоречия между предложениями рынка образовательных услуг и требованиями рынка труда.

The author shows the review of scientific research works on the most problematical issues in the personnel training. The author debates about the perspectives of professional education development on the basis of scientific and practical approach in the present circumstances. The contradictions between the market offers of educational services and labor market demands have been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пальчук М. Б. 
Контроль фізичного розвитку учнів при переході з середньої до старшої школи в умовах навчального процесу з фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / М. Б. Пальчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано організаційно-методичні умови забезпечення наступності процесу фізичного виховання під час переходу з середньої до старшої школи. На підставі цілісного наукового аналізу визначено основні підходи щодо диференціації засобів фізичного виховання відповідно до функціональних можливостей школярів під час переходу з середньої до старшої школи для адекватного планування навчального матеріалу. Встановлено, що після тривалого періоду відпочинку - літніх канікул - знижуються показники функціонального стану дихальної системи (тривалість затримки дихання на вдиху та видиху), фізичних якостей (сили, бистроти, витривалості, швидкісно-силових), фізичної роботоздатності школярів, відповідно до яких потребують корекції зміст і структура фізичного виховання під час переходу з освітнього (середня школа) до результативного етапу спеціальної спрямованості (старша школа).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пальчук М. 
Модель сучасного інноваційного закладу / М. Пальчук // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 1. - С. 12-14. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ресурсні основи діяльності інформаційно-консультаційного бібліотечного центру (ІКБЦ) і перетворення його в інформаційну платформу для експериментально-дослідних майданчиків. Вивчено світовий досвід з питань використання інноваційних педагогічних та виробничої технологій і матеріалів із метою узагальнення його та надання тренінгової, консультативної, інформаційної, посередницької допомоги іншим навчальним закладам і установам: формування пропозицій щодо вдосконалення робочих навчальних програм із предметів професійно-теоретичної підготовки. Зроблено спробу визначити стратегії відбору матеріалів для переведення їх у електронну форму, інтеграції здобутків з професійного спрямування для підтримки та розвитку усіх підрозділів навчального закладу.

Теоретически обоснованы и экспериментально проверены ресурсные основы деятельности информационно-консультационного библиотечного центра (ИКБЦ) и превращения его в информационную платформу для экспериментально-исследовательских площадок. Изучен мировой опыт по вопросам использования инновационных педагогических и производственных технологий и материалов с целью обобщения их и предоставления тренинговой, консультативной, информационной, посреднической помощи другим учебным заведениям и учреждениям: формирование предложений по совершенствованию рабочих учебных программ по предметам профессионально-теоретической подготовки. Сделана попытка определить стратегии отбора материалов для перевода их в электронную форму, интеграции достижений с профессиональному направлению для поддержки и развития всех подразделений учебного заведения.

Theoretically substantiated and experimentally verified the resource bases of information and consultation Library Center (IKBTS) and its transformation into an information platform for experimental research sites. Studied international experience in the use of innovative teaching and production technologies and materials in order to generalize it and providing training, advice, information, mediation by other educational institutions and agencies: the formation of proposals to improve job training programs on subjects of vocational theoretical training. An attempt was made to define strategies for selecting materials to transform them into electronic form, integrating advances with professional direction and other literature to support and develop all parts of the school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч732 в2:З97 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пальчук М. І. 
Дидактичні підходи до створення професійних стандартів компетентності на прикладі професії «Кухар» / М. І. Пальчук // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 183-191. - укp.

Обгрунтувано доцільність створення професійних стандартів нового покоління. На основі проекту галузевої рамки кваліфікацій підприємств ресторанного господарства наведено дидактичні підходи до проектування стандарту компетентності з професії «Кухар».

Обоснована целесообразность создания профессиональных стандартов нового поколения, основанных на компетенциях. Представлены дидактические подходы к проектированию стандарта компетентности по профессии «Повар» на основе отраслевой рамки квалификаций предприятий ресторанного хозяйства.

Focuses on substantiation of the necessity to elaborate new generation professional standards. The author provides didactical approaches to formation of competence standard for the profession of cook using restaurant service enterprises draft qualification benchmarking as a basis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л99р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пальчук М. І. 
Дистанційне навчання у професійній освіті / М. І. Пальчук // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розробки навчально-методичного забезпечення та апробації системи дистанційного навчання у професійній освіті. Проведено дослідження можливості застосування електронного навчального середовища за допомогою сформованої педагогічної комунікації. Уточнено значення терміна «дистанційне навчання» (ДН). Викладено переваги застосування компетентнісного підходу в ДН. Розкрито питання проектування змісту додаткової професійної освіти на основі модульних технологій навчання. На сайті Центру on-line навчання GDSI представлено приклади пілотних модулів, у яких застосовано відкриті технології підготовки робітників з дистанційною формою навчання. Підсумовано, що використання модульних програм ДН у поєднанні з традиційною освітою є платформою для вдосконалення навчального процесу, адекватного реаліям сучасного інформаційного суспільства.

Обоснована необходимость разработки учебно-методического обеспечения и апробации системы дистанционного обучения в профессиональном образовании. Проведено исследование возможности применения электронной учебной среды с помощью сложившейся педагогической коммуникации. Уточнено значение термина «дистанционное обучение» (ДО). Изложены преимущества применения компетентностного подхода в ДО. Раскрыты вопросы проектирования содержания дополнительного профессионального образования на основе модульных технологий обучения. На сайте Центра on-line обучения GDSI представлены примеры пилотных модулей, в которых применены открытые технологии подготовки рабочих по дистанционной форме обучения. Подытожено, что использование модульных программ ДО в сочетании с традиционным образованием является платформой для совершенствования учебного процесса, адекватного реалиям современного информационного общества.

Approaches to learning, we show the main features of the formation of an electronic learning environment. Disclosed the design the content of Continuing Professional Education additional based on modular technology education, are examples of pilot modules presented at the Center of online training GDSI.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пальчук М. И. 
Системы подготовки производственного персонала сферы услуг в странах Европейского Союза: тенденции и перспективы развития : монография / М. И. Пальчук; ред.: Н. Г. Ничкало; НАПН Украины, Ин-т пед. образования и образования взрослых. - Киев : Квадрат, 2015. - 479 c. - Библиогр.: с. 400-470 - рус.

Рассмотрены тенденции в развитии систем профессиональной подготовки производственного персонала сферы услуг на пяти этапах европейской интеграции. Проанализированы основные направления обучения производственного персонала в контексте фундаментализации и инновационности профессионального образования в начале XXI в. Изложена общая характеристика профессионального образования и обучения в странах Европейского Союза на примере Франции, Великобритании, Финляндии, Польши, Румынии. Обоснована структура многосторонних альянсов в организации социального партнерства с целью обновления содержания профессионального образования, обеспечения его качества, конкурентоспособности и профессиональной мобильности различных категорий населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203(4) + У9(4)442.0-640.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пальчук М. И. 
Проблемы формирования единого европейского пространства высшего образования: вторая половина XX - начало XXI ст. / М. И. Пальчук // Гуманіт. науки. - 2014. - № 2. - С. 54-63. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Интеграционные процессы являются ответом на вызовы глобализационного штра. Создание условий для расширения образовательных грaниц, воспитание в духе европейского сознания, строительство "общеевропейского дома" - фундамент новых возможностей народов европейского континента, географические координаты которого простираются от Атлантического океана до Урала. Охарактеризованы этапы деятельности ЕС, направленные на принятие деклараций и стратегий, формирующих единое образовательное пространство профессионального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)6

Рубрики:


      
Категорія:    
19.

Пальчук М. І. 
Тенденції розвитку систем професійної підготовки виробничого персоналу сфери послуг у країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. І. Пальчук; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.

Узагальнено результати комплексного дослідження теорії і практики розвитку систем професійної підготовки виробничого персоналу сфери послуг в країнах-членах ЄС на різних етапах європейської інтеграції з метою використання конструктивних ідей досвіду у системі вітчизняної професійної освіти і навчання (ПОН). Проаналізовано філософські, психолого-педагогічні, культурологічні, соціально-економічні й інші концепції, теорії інтелектуального, соціального та людського капіталу. Висвітлено функції багатосторонніх альянсів соціального партнерства між ПОН і всіма зацікавленими інституціями - бізнесом, професійними співтовариствами, громадськими організаціями, державними та фінансовими структурами, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами різних рівнів і форм власності. Виявлено соціально-економічні закономірності розвитку ПОН на основі багатосторонніх альянсів, соціального партнерства з урахуванням перерозподілу людських ресурсів на національних і галузевих ринках праці. Розкрито сучасні підходи до підготовки педагогічного персоналу для систем ПОН у контексті професійного становлення і неперервного саморозвитку за умов впровадження інноваційних методик професійної підготовки виробничого персоналу сфери послуг. Проаналізовано взаємозв'язок фундаментальності й інноваційності в ПОН як ключових чинників забезпечення якості професійної підготовки виробничого персоналу сфери послуг з метою розвитку його професійної мобільності та конкурентоспроможності на ринку праці. Охарактеризовано національні системи ПОН у країнах ЄС на прикладі Франції, Великої Британії, Фінляндії, Польщі, Румунії. Визначено перспективні напрями модернізації систем професійної підготовки виробничого персоналу сфери послуг за умов європейської інтеграції на початку XХI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)442-640 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мезенцев К. В. 
Публічні простори через призму партисипативного міського планування - приклад Києва / К. В. Мезенцев, Н. І. Провотар, М. В. Пальчук // Укр. геогр. журн.. - 2020. - № 2. - С. 30-37. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета статті - аналіз розподілу та ступеня репрезентації різних типів публічних просторів у різних планувальних зонах та зонах містобудівної цінності, а також виявлення особливостей впровадження засад партисипативного міського планування у Києві. Публічні простори певною мірою є відображенням успішності розвитку міста. Їх розподіл в межах міста, створення нових, оновлення зумовлюють рівень просторової справедливості. Значну кількість досліджень присвячено вивченню публічних просторів міст США, Великої Британії, Німеччини, Австралії, Китаю, натомість недостатньо їх щодо пострадянських міст, зокрема міст України. Автори намагаються дати відповідь на питання, наскільки рівномірним та справедливим є розподіл публічних просторів у Києві. Підтверджується гіпотеза нерівномірності їх просторового розподілу. Шляхи подолання несправедливості у розподілі, доступності та якості публічних просторів повіязані із залученням мешканців до міського планування. Тому другим ключовим питанням є оцінка впливу впровадження засад партисипативного міського планування на забезпеченість та якість публічних просторів Києва, зокрема аналіз місця та специфіки проектів публічних просторів у бюджеті участі міста залежно від їх розміщення за напрямом центр-периферія.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н8 + У049(4Укр-2К)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14560 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського