Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Світлична С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Світлична С. П. 
Реалізація фізичного напрямку технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 98-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито особливості роботи з дітьми старшого дошкільного віку з різним рівнем розвитку Я-концепції за фізичним напрямком розробленої технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини.

Раскрыты особенности работы с детьми старшего дошкольного возраста с разным уровнем развития Я-концепции по физическому направлению разработанной технологии воспитания детей старшего дошкольного возраста средствами народной педагогики Слобожанщины.

In clause the features of work with children of the senior preschool age with a different level of development of the I - concept on a physical direction of author's technology of education of children of the senior preschool age by means of national pedagogics Slobozhanshiny are opened.


Ключ. слова: фізичний напрямок, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Світлична С. П. 
Становлення Я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 3. - С. 57-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито проблеми становлення Я-концепції дитини-дошкільника, подано результати констатуючого експерименту, що дозволили визначити рівні сформованості загальних критеріїв складових Я-концепції за різними напрямками розвитку: фізичним, соціальним, інтелектуальним, емоційно-ціннісним.

Раскрыты проблемы становления Я-концепции ребенка- дошкольника, представлены результаты констатирующего эксперимента, по результатам которых были определены уровни становления общих критериев составных Я-концепции по разным направлениям развития: физическому, социальному, интеллектуальному, эмоционально-ценностному.

In the article the problems of development of the I - concept of the child of preschool age are opened, the results of experiment are submitted, by results of which the levels of development of general(common) criteria of the compound I - concept on different directions of development were determined: physical, social, intellectual, is emotional.


Ключ. слова: особистість, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.2

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Світлична С. П. 
Становлення я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 22. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми становлення Я-концепції дитини-дошкільника. Подано результати констатуючого експерименту, які дозволили визначити рівні сформованості загальних критеріїв складових Я-концепції за різними напрямками розвитку: фізичним, соціальним, інтелектуальним, емоційно-ціннісним.

Рассмотрены проблемы становления Я-концепции ребенка-дошкольника, представлены результаты констатирующего эксперимента, на основе которых определены уровни становления общих критериев составных Я-концепции по разным направлениям развития: физическому, социальному, интеллектуальному, эмоционально-ценностному.

In the article the problems of development of the I - concept of the child of preschool age are opened, the results of experiment are submitted, by results of which the levels of development of general(common) criteria of the compound I - concept on different directions of development were determined: physical, social, intellectual, is emotional.


Ключ. слова: особистість, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-34 + Ю983.22-953.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Світлична С. П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. П. Світлична; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні підходи до проблеми виховання ціннісного ставлення до себе. Розкрито сутність поняття "ціннісне ставлення до себе", визначено його структуру, основні форми прояву й особливості розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії та показники сформованості даної якості. Розкрито можливості застосування засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у дітей сташого дошкільного віку. Розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.328 + Ч411,01 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Альошинський Є. С. 
Можливості раціоналізації процесу виконання митних операцій на припортових залізничних станціях / Є. С. Альошинський, С. О. Світлична, Т. Г. Стягіна, І. О. Тушкіна // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 2/3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено аналіз сучасного стану технології переробки міжнародних контейнерних вантажопотоків. Розглянуто питання щодо раціоналізації процесу виконання контролюючих операцій із метою скорочення часу на проходження митного огляду та оформлення документів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Альошинський Є. С. 
Аналіз можливості організації місцевої роботи на залізничних станціях в умовах впровадження швидкісного пасажирського руху / Є. С. Альошинський, О. С. Губачова, Г. О. Сіваконева, С. О. Світлична, Т. О. Ланчак // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 2/3. - С. 42-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано можливість обслуговування під'їзних колій після реконструкції станції Лозова за впровадження швидкісного пасажирського руху. Проведено розрахунок резерву пропускної спроможності станції за умови невизначеності перспективних обсягів поїзної та маневрової роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Світлична С. Ю. 
Особливості розвитку недільних шкіл у Великій Британії у XVII - XVIII ст. / С. Ю. Світлична // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 53-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку недільних шкіл у Великій Британії, як центру просвітницької діяльності для найбідніших верств населення в історико-педагогічному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ВЕЛ)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Світлична С. П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини : монографія / С. П. Світлична; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 243 с. - Бібліогр.: с. 206-240 - укp.

Подано теоретичне обгрунтування проблеми виховання та розвитку ціннісного ставлення до себе крізь призму філософських, психолого-педагогічних досліджень. Визначено структуру, критерії та показники, описано цілісну методику діагностування ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників. Розкрито можливості використання засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у цієї категорії дошкільнят. Запропоновано особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411,01 + Ч411.352 + Ч311.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Світлична С. Ю. 
Зміст, форми та методи організації навчання у недільних школах Великої Британії як центру просвітницької діяльності для найбідніших верств населення в історико-педагогічному аспекті / С. Ю. Світлична // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 198-207. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто зміст, форми та методи організації навчання у недільних школах Великої Британії як центр просвітницької діяльності для найбідніших верств населення в історико-педагогічному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ВЕЛ)761

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Альошинський Є. С. 
Концепція диверсифікації залізничного транспорту України на основі створення регіональних транспортно-логістичних кластерів / Є. С. Альошинський, Є. І. Балака, Ю. В. Шульдінер, С. О. Світлична, Г. О. Сіваконева // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 6. - С. 24-28. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Запропоновано основні етапи горизонтальної диверсифікації залізничного транспорту в Україні на підставі участі в регіональних транспортно-логістичних кластерах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2,0 + У9(4УКР)372.0-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Світлична С. П. 
Сутність та характеристика особистісно орієнтованої технології виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини / С. П. Світлична // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 373-376. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

З урахуванням теоретичного аналізу проблеми та практики роботи вихователів ДНЗ запропоновано технологію особистісно орієнтованого виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини. Визначено суперечності між об'єктивними та суб'єктивними причинами становлення виховання на основі засобів народної педагогіки, узагальнено змістовий компонент технології виховання ціннісного ставлення старших дошкільників. Наведено структурні змістові блоки даної технології: концептуальна основа, змістова, процесуальна та діагностична частини, виділено педагогічні умови оптимізації процесу ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників. Описано зміст роботи за фізичним, інтелектуальним, соціально-моральним, емоційним напрямами. Висвітлено специфічні особливості кожного напряму, форми, методи роботи з дітьми.

С учетом теоретического анализа проблемы и практики работы воспитателей дошкольных учебных заведений представлена модель личностно ориентированной технологии воспитания ценностного отношения к себе у старших дошкольников средствами народной педагогики Слобожанского региона. Определены противоречия между объективными и субъективными причинами становления воспитания на основе средств народной педагогики. Обобщен содержательный компонент технологии воспитания ценностного отношения старших дошкольников. Представлены структурные содержательные блоки данной технологии: концептуальная основа, содержательная, процессуальная и диагностическая части, выделены педагогические условия оптимизации процесса ценностного отношения к себе у старших дошкольников. Описано содержание работы по физическим, интеллектуальным, социально- нравственным, эмоциональным направлениям. Освещены специфические особенности каждого направления, формы, методы работы с детьми.

The article presents the essence and contents of the author's personality oriented technology of educating senior preschoolers' value attitude to themselves by means of folk pedagogy of Slobozhanshchyna.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Світлична С. П. 
Використання особливостей народної педагогіки Слобожанщини у процесі виховання ціннісного ставлення дитини до себе / С. П. Світлична // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 153-157. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розкрито основні підходи до розуміння сутності понять «народна педагогіка», «етнопедагогіка», «народна педагогіка Слобожанщини», «засоби народної педагогіки Слобожанщини». Виявлено специфіку етнокультурних рис населення Слобожанщини, що зумовлюють вибір засобів виховання ціннісного ставлення до себе у дітей. Визначені особливості засобів народної педагогіки Слобожанщини.

Раскрыты основные подходы к пониманию сущности понятий «народная педагогика», «этнопедагогика», «народная педагогика Слобожанщины», «средства народной педагогики Слобожанщины». Выявлена специфика этнокультурных черт населения Слобожанщины, которые предопределяют выбор средств воспитания ценностного отношения к себе у детей. Определены особенности средств народной педагогики Слобожанщины.

The main approaches to the understanding of concepts “National pedagogics”, “Ethnic pedagogics”, on the basis of that essence of concept “National pedagogics of Slobozhanschyna”, “means of national pedagogics of Slobozhanschyna” is certain. The specific of ethnic cultural lines of population of Slobozhanschyna is educed, that predetermine the choice of facilities of education of the valued attitude toward itself for children. Certain features of facilities of national pedagogics of Slobozhanschyna.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)5 + Ч411.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Світлична С. Ю. 
Освітньо-виховна діяльність недільних шкіл у Великій Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. Ю. Світлична; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Комплексно проаналізовано освітньо-виховну діяльность недільних шкіл у Великій Британії. З'ясовано особливості становлення та розвитку цих закладів релігійної освіти. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення освітньо-виховної роботи британських недільних шкіл. Окреслено загальні напрями теоретичної розробки проблеми організації освітньо-виховної діяльності цих шкіл у Великій Британії. Розглянуто зміст, форми, методи, специфіку та основні напрями освітньої та виховної роботи британських недільних навчальних закладів. Визначено можливі шляхи реалізації позитивних здобутків британського досвіду організації діяльності недільних шкіл в освітньому просторі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411429 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського