Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Соловйов Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Здоров'я через освіту : матеріали Міжгалуз. регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2009 р., Донецьк: у 2 т. T. 1 / ред.: Ю. І. Соловйов; Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти, Упр. охорони здоров'я Донец. облдержадмін. - Донецьк : Каштан, 2009. - 396 c. - укp.

Розглянуто проблеми пошуку спільних підходів щодо збереження та зміцнення здоров'я дітей в освітньому середовищі з урахуванням локальних умов. Висвітлено питання навчання здорового способу життя на засадах формування життєвих навичок через систему шкільної освіти. Запропоновано концептуальну модель школи сприяння здоров'ю. Увагу приділено психологічним проблемам діяльності педагогів, формам і методам фізичного виховання дітей, впливу оздоровчої фізичної культури на організм людини.

Рассмотрены проблемы поиска общих подходов к сохранению и укреплению здоровья детей в образовательной среде с учетом локальных условий. Освещены вопросы обучения здоровому способу жизни на основе формирования жизненных навыков через систему школьного образования. Предложена концептуальная модель школы содействия здоровью. Уделено внимание психологическим проблемам деятельности педагогов, формам и методам физического воспитания детей, влиянию оздоровительной физкультуры на организм человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 я431 + Ю935.21-69 я431 + Р128 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351284/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Здоров'я через освіту : матеріали Міжгалуз. регіон. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2009 р., Донецьк: у 2 т. T. 2 / ред.: Ю. І. Соловйов; Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти, Упр. охорони здоров'я Донец. облдержадмін. - Донецьк : Каштан, 2009. - 324 c. - укp.

Висвітлено проблеми залучення дітей до здорового способу життя за умов дошкільного навчального закладу (ДНЗ), питання створення системи фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ на засадах розвивальної педагогіки оздоровлення. Увагу приділено науково-дослідницькій роботі учнів з проблеми "Вчимося бути здоровими", впливу комп'ютера та комп'ютерної мережі на здоров'я людини, питанням інформаційної безпеки дитини.

Освещены проблемы привлечения детей к здоровому способу жизни в условиях дошкольного учебного заведения (ДУЗ), вопросы создания системы физкультурно-оздоровительной работы в ДУЗ на основе развивающей педагогики оздоровления. Уделено внимание научно-исследовательской работе учеников по проблеме "Учимся быть здоровыми", влиянию компьютера и компьютерной сети на здоровье человека, вопросам информационной безопасности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 я431 + Р128 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351284/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соловйов Ю. І. 
Система підготовки вчителів початкової школи України (1991-1997 рр.) : Автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.01 / Ю. І. Соловйов; Донец. держ. ун-т. - Донецьк, 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителів початкової школи в незалежній Україні. В роботі доведена необхідність і напрямки реформування системи освіти. Простежені зміни в структурі навчальних закладів по підготовці вчителів означеної категорії. Обгрунтований та показаний процес переходу до безперервної ступеневої освіти в цій галузі. На основі вивчення стану матеріально-технічної бази навчальних закладів, недоліків у фінансуванні, окреслені можливі шляхи виходу з кризового стану. Досліджені проблеми оновлення змісту навчання та виховання майбутніх вчителів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соловйов Ю. Ю. 
Клініко-патогенетичне обгрунтування комплексного відновлювального лікування хворих на головний біль напруги на тлі остеохондрозу шийного відділу хребта : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.33 / Ю. Ю. Соловйов; ДУ "Укр. НДІ мед. реабілітації та курортології МОЗ України". - О., 2011. - 25 c. - укp.

Обстежено 150 хворих у віці від 22-х до 53-х років з головним болем напруги, у яких були незначні або помірні рентгенологічні зміни, характерні для остеохондрозу шийного відділу хребта, з переважними проявами рефлекторного синдрому. Всім їм використано єдиний комплекс тестів обстеження, що включає: загальноклінічне, неврологічне, ортопедичне, мануальне обстеження, рентгенологічне, доплеросонографічне дослідження, спеціальні опитувальники психологічного статусу та методи статистичної обробки даних. Аналіз безпосередніх результатів лікування пацієнтів на головну біль напруги на фоні шийного остеохондрозу показав переваги використання третього та другого комплексів лікування, що виражаються майже в повному відновленні функціонального стану шийного відділу хребта та вертебробазилярного кровообігу, внаслідок чого відбувся значний регрес усіх симптомів, які відзначаються у хворих на етапі відновлювального лікування. Стійкість лікування зберігається упродовж одного року і більше, що підтверджується даними, одержаними за допомогою "Щоденника головного болю напруги".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.250.401-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогічний менеджмент. Проблеми і перспективи вищої школи : монографія / В. В. Хачванкян, Н. Ю. Брюховецька, П. О. Плотніков, Л. П. Дядечко, Ю. І. Соловйов; ред.: В. В. Хачванкян; Донец. ун-т економіки та права, Донец. нац. ун-т, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонУЕП, 2012. - 154, [1] c. - Бібліогр.: с. 148-154 - укp.

Розглянуто управління освітніми процесами в контексті компетентнісного підходу. Розкрито основні тенденції розвитку освіти. Увагу приділено проблемам соціалізації молоді в Україні. Висвітлено регіональну доктрину з реалізації державної молодіжної політики як основу соціально-педагогічного менеджменту. Показано шляхи вдосконалення економічної й юридичної освіти, проаналізовано актуальні питання, що стосуються професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи. Розкрито особистісно-орієнтовані технології навчання та виховання, досліджено особливості мотиваційної сфери студентів. Визначено шляхи формування у студентів культури здоров'я, грунтуючись на ідеї інтеграції змісту знань з філософії, педагогіки, психології, медицини, біології, фізичної культури, які орієнтують студентів на саморозвиток і самооздоровлення на базі глибокого самопізнання та адекватної самооцінки стану власного здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соловйов Ю. 
Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2012. - № 7. - С. 15-20. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто стан освітньої галузі в Донецькій області. Проаналізовано статистичні дані, що характеризують діяльність освітніх закладів Донеччини. Наголошено, що Донецька область посідає четверте місце в Україні за охопленням дітей дошкільною освітою. Відзначено діяльність освітніх округів, основними завданнями яких є створення єдиного освітнього простору в межах адміністративно-територіальної одиниці та належних умов для забезпечення навчально-виховного процесу, реалізації допрофільної підготовки та профільного навчання, впровадження сучасних освітніх технологій. Виокремлено питання інформатизації освіти, головним завданням якої на сьогодні є розроблення та введення в дію єдиного інформаційно-освітнього порталу, що охоплюватиме всю область. Розкрито питання розвитку матеріально-технічної бази, проблеми та досягнення професійно-технічної та вищої освіти регіону. Зосереджено увагу на якості освіти на Донеччині, зокрема участі закладів освіти у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS. Зазначено результати втілення в життя проекту "Здоров'я через освіту", в рамках якого формується мережа шкіл сприяння здоров'ю. Визначено стратегію подальшого розвитку освіти Донецької області.

Рассмотрено состояние образования в Донецкой области. Проанализированы статистические данные, характеризующие деятельность ее образовательных учреждений. Отмечено, что область занимает четвертое место в Украине по охвату детей дошкольным образованием. Отмечена деятельность образовательных округов, основными задачами которых является создание единого образовательного пространства в пределах административно-территориальной единицы и надлежащих условий для обеспечения учебно-воспитательного процесса, реализации допрофильной подготовки и профильного обучения, внедрение современных образовательных технологий. Выделен вопрос информатизации образования, главной задачей которой на сегодня является разработка и введение в действие единого информационно-образовательного портала, охватывающего всю область. Раскрыты вопросы развития материально-технической базы, проблемы и достижения профессионально-технического и высшего образования региона. Сосредоточено внимание на качестве образования, в частности участия учебных заведений в международном сравнительном исследовании качества математического образования TIMSS. Указаны результаты воплощения в жизнь проекта "Здоровье через образование", в рамках которого формируется сеть школ содействия здоровью. Определена стратегия дальнейшего развития образования Донецкой области.

The article considers the state of the educational sector in the Donetsk region. Defined priorities and objectives of education development in the region. Analyzed statistics describing the activity of educational institutions of the Donetsk region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соловйов Ю. 
Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти" / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 4-5. - укp.

Розглянуто механізм організації навчального процесу у ліцеї при Донецькому національному університеті, що є і навчально-виховним закладом, і водночас науково-дослідною лабораторією, яка генерує й апробує педагогічні та управлінські інновації, пов'язані із соціальною і психологічною підтримкою обдарованих школярів Донеччини за обласною програмою "Обдаровані діти". Висвітлено основні методологічні положення організації навчання та констатовано, що наукові розробки педагогів ліцею збагатили сучасні теорії управління навчальними закладами, навчання і виховання старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соловйов Ю. 
Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано актуальні питання організації та управління освітою Донеччини як галуззю суспільного життя. Розглянуто основні принципи побудови регіональної моделі інноваційної освіти. Висвітлено проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.

Проанализированы актуальные вопросы организации и управления образованием Донецкой области как отраслью общественной жизни. Рассмотрены основные принципы построения региональной модели инновационного образования. Освещены проблемы организации деятельности учебных заведений, управления персоналом, вопросы стратегического и тактического менеджмента в образовании, психолого-педагогические аспекты внедрения инноваций и т.д. Раскрыты различные направления педагогической деятельности и прежде всего внедрение в учебно-воспитательный процесс образовательных учреждений региона новых педагогических технологий, базирующихся на различных инновациях, распространяющиеся в системе современного образования.

Analyzed the current organization and management of education as a branch of the Donetsk region social life. The basic principles of the regional model for innovative education. Highlighted the problem of how the educational institutions, personnel management, strategic and tactical management in education, psycho-pedagogical aspects of innovation, and so on. Revealed different trends and educational activities primarily in the implementation of the educational process of educational institutions in the region of new educational technologies, based on various innovations, extending the system of modern education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соловйов Ю. 
Забезпечення якості освіти / Ю. Соловйов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 6-14. - укp.

Охарактеризовано поняття якості освіти як багатоаспектне, багатовимірне, багатосуб'єктне та багатокритеріальне. Наведено схему структурної моделі якості загальної середньої освіти. Виокремлено проблеми основних напрямів моніторингу якості освіти: готовність освітян до змін, інновацій; якість ресурсного забезпечення (навчально-методичного, інформаційного, матеріально-технічного); інформаційно-методична забезпеченість освітнього процесу; якісне управління. Запропоновано нову програму моніторингу якості освіти й етапи реалізації цієї програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соловйов Ю. 
Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На прикладі становлення та розвитку освітніх округів в Донецькій області розглянуто теоретичні та законодавчо-нормативні аспекти концепту "освітній округ" в контексті становлення системи державно-громадського управління. Виокремлено наступні особливості соціально-педагогічної системи освітнього округу: управління, сутність та складові робочих навчальних планів навчальних закладів як суб’єктів округу, використання педагогічних технологій і методик, поєднання окремих елементів навчально-виховного процесу, спільні позаурочні заходи. Названо три моделі державно-громадського управління: модель структурно-громадського супроводу, модель інформаційно-громадського супроводу, модель субординаційно-проміжного партнерства. Охарактеризовано функції інноваційної моделі освітніх округів, обґрунтовано необхідність упровадження державно-громадського управління в загальноосвітніх школах.

На примере становления и развития образовательных округов в Донецкой области рассмотрены теоретические и законодательно-нормативные аспекты концепта "образовательный округ" в контексте функционирования системы государственно-общественного управления. Выделены следующие особенности социально-педагогической системы образовательного округа: управление, сущность и составляющие рабочих учебных планов учебных заведений как субъектов округа, использование педагогических технологий и методик, сочетание отдельных элементов учебно-воспитательного процесса, общие внеурочные мероприятия. Названы три модели государственно-общественного управления: модель структурно-общественного сопровождения, модель информационно-общественного сопровождения, модель субординационно-промежуточного партнерства. Охарактеризованы функции инновационной модели образовательных округов, обоснована необходимость внедрения государственно-общественного управления в общеобразовательных школах.

The article deals with the analysis of public background and various level reasons that caused the intensification of activities of educational districs asa new social-pedagogical system. The functions of educational districs’ innovative model are characterized, the necessity of implementation of state-public management in the schools justified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського