Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Чепіль М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чепіль М.  
Проблеми національного виховання у матеріалах Першого Українського Педагогічного Конгресу / М. Чепіль // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 109-118. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито основні ідеї Першого Українського Педагогічного Конгресу, який відбувся у Львові 2 - 3 листопада 1935 р., а також визначено завдання сучасного виховання. Конгрес підкреслив, що єдино доцільною є система виховання, заснована на християнській вірі, науці та моралі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1я431(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чепіль М. М. 
Формування національної свідомості учнів у педагогічній спадщині Антона Крушельницького / М. М. Чепіль // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 181-190. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Рассмотрена проблема формирования национального сознания учащейся молодёжи в педагогическом наследии Антона Крушельницкого (1878 - 1937 гг.). Известный политический деятель и педагог считал, что возрождение украинской школы необходимо начинать с обеспечения учебного процесса качественно новыми учебниками, которые отвечали бы национальным потребностям и дидактическим требованиям. Подготовленные учеными учебники для обучения детей родному языку имеют неоценимое значение в формировании национальной сознательности учащихся и являются образцом составления учебников для современной украинской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чепіль М.  
Роль Пласту у вихованні національно свідомої молоді Галичини / М. Чепіль // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 7. - С. 9-20. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Зазначено, що для української молоді "Пласт" був школою, яка готувала їх до громадського життя. Наголошено, що сьогодні "Пласт" допомагає молоді розвивати найкращі якості характеру та є школою виховання розумних, кмітливих, здорових і сильних, духовно багатих, національно свідомих українців, активних громадян самостійної української держави. Розглянуто особливості педагогіки українського "Пласту", методологія якої грунтується на засадах козацької педагогіки, дотриманні норм християнської моралі, вимог європейської культури.


Ключ. слова: Пласт, виховання, молодь, національна свідомість, Галичина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вишневський О.  
Теоретичні основи педагогіки : Підруч. для студ. / О. Вишневський, О. Кобрій, М. Чепіль; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. Каф. педагогіки. - Дрогобич : Вид. фірма "Відродження": Полігр. фірма "Коло", 2001. - 268 c. - укp.

Наведено перспективи розвитку української освіти та становлення системи виховання, розглянуто можливості застосування новітніх технологій у діяльності вчителя та вихователя. Визначено зміст понять структури навчально-виховного процесу, форм і принципів навчання, виховання, вихованості. Описано особливості формування мотивації навчання. Запропоновано систему цінностей, її класифікацію, розглянуто гармонію, дисгармонію, кодекс цінностей. Проаналізовано структуру змісту виховання, зокрема, її моральний, національно-патріотичний, громадянський (цивільний), родинний, особистісний, валео-екологічний аспекти. Висвітлено сутність народної педагогіки та етнопедагогіки, обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання етнопедагогіки в практиці сучасної школи, наведено оцінку деяких чинників виховання, обговорено форми методичної роботи з учителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чепіль М. М. 
Теорія і практика формування національної свідомості дітей та молоді Галичини (друга половина XIX - перша третина XX ст.) / М. М. Чепіль. - Дрогобич : Відродження, 2001. - 503 c. - Бібліогр.: 977 назв. - укp.

На підставі вивчення широкої джерельної бази (історичних документів, законодавчих актів, архівних матеріалів) висвітлено розвиток теорії та практики формування національної свідомості дітей та молоді Галичини протягом 1848 - 1939 рр. Розглянуто особливості даного процесу через призму суспільно-політичного, соціально-економічного та культурно-освітнього розвитку краю. Наведено форми, методи та засоби формування національної свідомості дітей та молоді краю, які використовувалися в досліджуваний період. Вперше відтворено цілісну картину спільної діяльності сім'ї, школи, церкви, просвітницьких і молодіжних організацій щодо формування національної свідомості юнацтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч311.352.13 + Ч313(4УКР)52 + Ф51(4УКР) + Ф75(4УКР331)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чепіль М. М. 
Естетичне виховання учнівської молоді на Закарпатті (1919 - 1939 pp.) / М. М. Чепіль, Т. М. Цибар. - Дрогобич : РВВ Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. І.Франка, 2007. - 262 c. - Бібліогр.: с. 189-226. - укp.

На підставі широкої джерельної бази проаналізовано внесок українських педагогів і культурно-просвітницьких діячів Закарпаття у розробку теоретичних засад естетичного виховання (ЕВ) у міжвоєнний період (1919 - 1939 рр.). Висвітлено особливості та тенденції ЕВ учнівської молоді, розглянуто його зміст, форми, методи та засоби. Обгрунтовано можливості творчого використання історичного досвіду ЕВ за сучасних умов. Визначено соціально-економічний, суспільно-політичний, культурно-освітній провідні чинники ЕВ.

На основе широкой источниковой базы проанализирован вклад украинских педагогов и культурно-просветительских деятелей Закарпатья в разработку теоретических основ эстетического воспитания (ЭВ) в междувоенный период (1919 - 1939 гг.). Освещены особенности и тенденции ЭВ учащейся молодежи, рассмотрены его содержание, формы, методы и средства. Обоснованы возможности творческого применения исторического опыта ЭВ в современных условиях. Определены социально-экономический, общественно-политический, культурно-образовательный ведущие факторы ЭВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Європейський спільний освітній простір та освітні перетворення в Польші й Україні 1989 - 2006: Перспективи і проблеми : матеріали наук. конф., Люблін / ред.: М. Чепіль. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка; Люблін, 2007. - 498 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми реформування української та польської систем освіти у світлі вимог Болонського процесу. Розкрито еволюцію релігійної освіти, особливості підготовки вчителя до реалізації завдань громадянськго виховання у контексті інтеграції освітньої системи України в європейський простір. Розглянуто деструктивні прояви особистості у взаємодії з оточуючими, роль мас-медіа у процесі соціалізації дітей, проблеми формування інформаційної культури підлітка, гендерні особливості ціннісних орієнтацій сучасної української молоді. Проаналізовано зміни в художній едукації у польській школі, а також роль едукації у формуванні споживацької свідомості дитини.

Освещены актуальные проблемы реформирования украинской и польской систем образования в свете требований Болонского процесса. Раскрыты эволюция религиозного образования, особенности подготовки учителя к реализации заданий гражданского воспитания в контексте интеграции образовательной системы Украины в европейское пространство. Рассмотрены деструктивные проявления личности при взаимодействии с окружающими, роль масс-медиа в процессе социализации детей, проблемы формирования информационной культуры подростка, гендерные особенности ценностных ориентаций современной украинской молодежи. Проанализированы изменения в художественной эдукации в польской школе, а также роль эдукации в формировании потребительского сознания ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)я43 + Ч34(4ПОЛ)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чепіль М. М. 
Творчий пошук педагогів Франкового університету : моногр. / М. М. Чепіль. - Дрогобич : РВВ Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. І.Франка, 2007. - 80 c. - укp.

Розглянуто історію становлення, сьогодення та перспективи розвитку кафедри педагогіки Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка. Викладено відомості про членів кафедри, основні напрями наукових досліджень, досягнення та творчі надбання. Охарактеризовано стан підготовки науково-педагогічних кадрів.

Рассмотрены история становления, современный период и перспективы развития кафедры педагогики Дрогобицкого государственного педагогического университета им. И.Франко. Изложены сведения о членах кафедры, основных направлениях научных исследований, достижениях и творческих результатах. Охарактеризовано состояние подготовки научно-педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чепіль М. М. 
Формування національної свідомості учнівської молоді Галичини (1848 - 1939 рр.) : Навч. посіб. для студ. пед. спец. / М. М. Чепіль. - Дрогобич : Коло, 2005. - 539 c. - Бібліогр.: с. 426-485. - укp.

Викладено теоретичні та практичні аспекти формування національної свідомості (НС) учнівської молоді Галичини протягом 1848 - 1939 рр. Розглянуто складові НС в українській педагогіці даного періоду, а також форми, методи та засоби формування НС української молоді краю. Проаналізовано діяльність школи, церкви, просвітницьких і молодіжних організацій у напрямку формування НС підростаючого покоління.

Изложены теоретические и практические аспекты формирования национального сознания (НС) ученической молодежи Галиции на протяжении 1848 - 1939 гг. Рассмотрены слагаемые НС в украинской педагогической науке данного периода, а также формы, методы и средства формирования НС украинской молодежи края. Проанализирована деятельность школы, церкви, просветительских и молодежных организаций в направлении формирования НС подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР331)0-298 + Ф51(4УКР331) + Ч33(4УКР3)5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чепіль М.  
Педагогічні технології : навч. посіб. / М. Чепіль, Н. Дудник; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 242 c. - Бібліогр.: с. 229-238. - укp.

Проаналізовано різні концепції та погляди щодо проблем виховання дитини. Розглянуто історію виникнення інноваційного навчання, охарактеризовано педагогічні технології М. Монтессорі, П. Петерсена, Р. Штайнера, В. Біблера, Л. Занкова, В. Давидова. Увагу приділено організації групової діяльності школярів, сучасним засобам телекомунікацій в освітньому процесі, професійним вимогам до особистості педагога.

Проанализированы разные концепции и взгляды на проблемы воспитания ребенка. Рассмотрена история возникновения инновационного обучения, охарактеризованы педагогические технологии М. Монтессори, П. Петерсена, Р. Штайнера, В. Библера, Л. Занкова, В. Давыдова. Уделено внимание организации групповой деятельности школьников, современным средствам телекоммуникаций в образовательном процессе, профессиональным требованиям к личности педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73 + Ч33(0)6-2я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чепіль М. М. 
Підготовка вчителя трудового навчання: історія, реалії та перспективи : монографія / М. М. Чепіль, А. В. Федорович. - Дрогобич, 2008. - 240 c. - Бібліогр.: с. 209-227. - укp.

Висвітлено історію становлення, розвитку та функціонування системи професійно-педагогічної підготовки учителів трудового навчання у педагогічних ВНЗ України протягом другої половини XX - початку XXI ст. Розглянуто зміст і методи підготовки вчителів трудового навчання, описано форми організації навчально-виховного процесу. Визначено міжнародні тенденції її розвитку освіти, розглянуто зарубіжний досвід структурних модифікацій професійної підготовки вчителів (на прикладі країн Західної Європи). Досліджено інноваційні процеси у вітчизняній освітній системі у контексті інтеграції України в європейський освітній простір, охарактеризовано її сучасний стан й обгрунтовано необхідність реформування, зокрема, впровадження кредитно-модульної системи. Розкрито національний аспект підготовки вчителів трудового навчання у незалежній Україні (1991 - 2007). Наведено рекомендації щодо організації проектно-технологічної та пошуково-дослідної діяльності студентів, запропоновано методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання до виховної роботи з учнівською молоддю.

Освещена история становления, развития и функционирования системы профессионально-педагогической подготовки учителей трудового обучения в педагогических ВУЗ Украниы на протяжении второй половины XX - начале XXI в. Рассмотрены содержание и методы подготовки учителей трудового обучения, описаны формы организации учебно-воспитательного процесса. Определены международные тенденции развития системы образования, проанализирован зарубежный опыт структурных модификаций профессиональной подготовки учителей (на примере стран Западной Европы). Исследованы инновационные процессы в отечественной системе образования в контексте интеграции Украины в европейское образовательное пространство, охарактеризовано ее современное состояние и обоснована необходимость реформирования, в частности, внедрения кредитно-модульной системы. Раскрыт национальный аспект подготовки учителей трудового обучения в независимой Украине (1991 - 2007). Разработаны рекомендации по организации проектно-технологической и поисково-исследовательской деятельности студентов, приведены методики подготовки будущих учителей трудового обучения к воспитательной работе с учащейся молодежью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.513.(4УКР)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чепіль М. М. 
Теорія і практика формування національної свідомості дітей та молоді Галичини (друга половина ХІХ ст. - 1939 р.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. М. Чепіль; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2001. - 44 c. - укp.

Висвітлено тенденції формування національної свідомості молоді Галичини протягом кінця XIX ст. - 1939 р., визначено етапи формування та особливості цього процесу. Доповнено педагогічну теорію науковими знаннями про еволюцію поняття "національна свідомість", уточнено зміст, форми та методи формування національної свідомості української молоді. Зроблено висновки щодо ефективності виховної діяльності сім'ї, школи, церкви, "Просвіти", "Рідної школи", молодіжних організацій у формуванні національної свідомості дітей та молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чепіль М. М. 
Антін Лотоцький - педагог, громадський діяч (1881 - 1949) : монографія / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. - Дрогобич : Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, 2008. - 264 c. - Бібліогр.: 364 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічну та громадську діяльність українського педагога А. Лотоцького у контексті суспільно-політичного розвитку Галичини другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Розкрито соціокультурні передумови формування світогляду педагога, концептуальні засади виховання в його творчому доробку. Визначено педагогічну спрямованість літературно-художньої творчості А. Лотоцького, його внесок у розвиток методики виховання дітей у позаурочний час. Розглянуто питання використання творчої спадщини А. Лотоцького в навчально-виховному процесі сучасної школи.

Проанализированы педагогическая и общественная деятельность украинского педагога А. Лотоцкого в контексте общественно-политического развития Галиции второй половины ХІХ - начала ХХ ст. Раскрыты социокультурные предпосылки формирования мировоззрения педагога, концептуальные основы воспитания в его творческом наследии. Определены педагогическая направленность литературно-художественного творчества А. Лотоцкого, его вклад в развитие методики воспитания детей во внеурочное время. Рассмотрены вопросы использования творческого наследия А. Лотоцкого в учебно-воспитательном процессе современной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6дЛотоцький,А. + Т3(4УКР331)6-8Лотоцький

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукова діяльність кафедри педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка, 1991 - 2009 : наук.-допом. бібліогр. покажч. / уклад.: М. М. Чепіль; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2010. - 108 c. - укp.

Наведено інформацію щодо витоків становлення та діяльності кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка протягом 1991 - 2001 рр., перелік публікацій, іменний і предметний покажчик. Матеріали розташовано за хронологією (за роками), у межах року - монографії, підручники, посібники під грифом МОН України й університету, статті у наукових фахових виданнях, затверджених ВАК України, публікації в інших наукових виданнях, збірники - за алфавітом.

Приведена информация относительно истоков становления и деятельности кафедры общей педагогики и дошкольного образования Дрогобычского государственного педагогического университета им. И. Франко на протяжении 1991 - 2001 рр., перечень публикаций, именной и предметный показатель. Материалы размещены по хронологии (по годам), в рамках года - монографии, учебники, пособия под грифом МОН Украины и университета, статьи в научных специализированных изданиях, утвержденных ВАК Украины, публикации в других научных изданиях, сборники - по алфавиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)718.2 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Опіка і виховання дітей: історія і сучасність : зб. наук. пр. / ред.: М. Чепіль. - Дрогобич : Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, 2010. - 383 c. - укp.

Проведено зіставний аналіз теоретико-методологічних аспектів опіки та виховання. Висвітлено філософські аспекти виховання, зокрема в історії європейської культури, гуманістичні ідеї педагогіки Я. Корчака, форми та види опіки над дітьми-сиротами у творчому доробку Ю. Бабіцького. Розкрито особливості духовного становлення дитини за умов родини, роль батька у вихованні дитини в українській сім'ї, вплив сімейного спілкування на розвиток особистості підлітка, основні засади їх морального й естетичного виховання. Розглянуто проблему виховання громадянськості старшокласників у позаурочній діяльності.

Проведен сопоставительный анализ теоретико-методологических аспектов опеки и воспитания. Освещены философские аспекты воспитания, в частности в истории европейской культуры, гуманистические идеи педагогики Я. Корчака, формы и виды опеки над детьми-сиротами в творческом наследии Ю. Бабицкого. Раскрыты особенности духовного становления ребенка в условиях семьи, роль отца в воспитании ребенка в украинской семье, влияние семейного общения на развитие личности подростка, основы их морального и эстетического воспитания. Рассмотрена проблема воспитания гражданственности старшеклассников во внеурочной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43 + С5*644.123я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чепіль М. М. 
Педагогічні технології : навч. посіб. / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. - К. : Академвидав, 2012. - 222 c. - (Серія "Альма-матер"). - Бібліогр.: с. 215-222. - укp.

Висвітлено теоретичні, прикладні, особистісні аспекти використання педагогічних технологій. Розкрито сутність, типологічну структуру, історію розвитку, специфіку найпоширеніших у світовій і вітчизняній практиці педагогічних технологій. Розглянуто концептуальні основи технології вільного виховання М. Монтессорі та раннього навчання Г. Домана, загальні засади школи успіху та радості С. Френе, принципи та особливості школи діалогу культур В. Біблера. Показано перспективи впровадження інформаційних технологій у сучасній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чепіль М. М. 
Підручник як чинник родинного виховання молодших школярів у Західній Україні (1919 - 1939 рр.) : монографія / М. М. Чепіль, Л. Г. Стахів. - Дрогобич : Ред.-вид. від. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І.Франка, 2010. - 356 c. - укp.

Вперше в історико-педагогічній науці системно досліджено зміст україномовних підручників як засіб родинного виховання молодших школярів у Західній Україні міжвоєнного періоду (1919 - 1939 рр.). Увагу приділено вивченню еволюції таких понять, як підручник і родинне виховання. Визначено етапи розвитку підручників на західноукраїнських землях. Розкрито тенденції розвитку підручника як носія цінностей родинного виховання. Обгрунтовано перспективи творчого використання змісту підручників у родинному вихованні молодших школярів за сучасних умов.

Впервые в историко-педагогической науке системно исследовано содержание украиноязычных учебников как средство семейного воспитания младших школьников в Западной Украине межвоенного периода (1919 - 1939 гг.). Уделено внимание изучению эволюции таких понятий, как учебник и семейное воспитание. Определены этапы развития учебников на западноукраинских землях. Раскрыты тенденции развития учебника как носителя ценностей семейного воспитания. Обоснованы перспективы творческого использования содержания учебников в семейном воспитании младших школьников в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4УКР3)61 + Ч421.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чепіль М.  
Порівняльна педагогіка : навч.-метод. посіб. / М. Чепіль, А. Возняк; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2010. - 133 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: с. 130-133. - укp.

Висвітлено основні положення порівняльної педагогіки, тенденції розвитку системи освіти в закордонних країнах. Визначено напрями змін у змісті, формах, методах виховання та навчання, шляхи підвищення ефективності освіти у розвинених країнах та в Україні. Увагу приділено дошкільному вихованню у різних освітніх системах, розвитку системи середньої та професійної освіти, перспективам розвитку вищої освіти.

Освещены основные положения сравнительной педагогики, тенденции развития системы образования в зарубежных странах. Определены направления изменений в содержании, формах, методах воспитания и обучения, пути повышения эффективности образования в развитых странах и в Украине. Внимание уделено дошкольному воспитанию в разных образовательных системах, развитию системы среднего и профессионального образования, перспективам развития высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ч34(4/8)7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соціально-гуманітарний факультет (1999 - 2009) : ювіл. кн., приуроч. 10-річчю ф-ту / упоряд.: М. Чепіль; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 167 c. - укp.

Відображено витоки становлення, формування та розвитку соціально-гуманітарного факультету впродовж першого десятиліття. Висвітлено важливі віхи життя, навчальної, наукової та виховної діяльності професорсько-викладацького складу факультету від часу його створення до сьогодення. Розкрито пріоритетні напрями діяльності колективів кафедр на сучасному етапі, наведено стислі біографії викладачів і вчених та вміщено переліки їх наукових публікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чепіль М. М. 
Теорія і практика формування творчої особистості підлітків у позакласній виховній роботі (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : монографія / М. М. Чепіль, А. Б. Возняк; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 288 c. - Бібліогр.: 477 назв. - нім.

Обгрунтовано зміст формування творчої особистості підлітків (ТОП) у загальноосвітній школі (ЗОШ) другої половини ХХ - початку ХХІ ст., етапи становлення і розвитку проблеми формування ТОП у позакласній виховній роботі ЗОШ. Проаналізовано зміст даної роботи з творчими підлітками у досліджуваний період, її форми та методи для формування ТОП.

Обоснованы содержание формирования творческой личности подростков (ТЛП) в общеобразовательной школе (ООШ) второй половины ХХ - начала ХХІ ст., этапы становления и развития проблемы формирования ТЛП во внеклассной воспитательной работе ООШ. Проанализированы содержание данной работы с творческими подростками в исследуемый период, её формы и методы для формирования ТЛП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч421.385 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720526 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського