Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шапран О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шапран О. І. 
Сучасні аксіологічні підходи до підготовки майбутнього вчителя в умовах ННПК / О. І. Шапран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 14. - С. 83-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему наступності у формуванні професійних цінностей майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів.

Рассмотрена проблема последовательности формирования профессиональных ценностей будущего учителя в условиях учебно-научно-педагогических комплексов.

In paper the problem of a sequence of shaping of professional values of the future teacher in conditions of educational scientific and pedagogical complexes is surveyed.


Ключ. слова: аксіологія, педагогічна технологія, ціннісні орієнтації, ННПК, професійна спрямованість, рефлексія, "Я-концепція", гуманістична педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шапран О. І. 
Шляхи переходу до інноваційної освіти / О. І. Шапран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 26. - С. 32-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто закони перебігу інноваційних процесів, їх структуру та етапи функціонування інновацій. Проаналізовано процес сприйняття та впровадження педагогічних нововведень у практику роботи сучасних закладів освіти, готовність учителів до інноваційної діяльності.

Рассмотрены законы протекания инновационных процессов, их структура и этапы функционирования инноваций. Пранализирован процесс восприятия и внедрения педагогических нововведений в практику работы современных образовательных учреждений, готовность учителя к инновационной деятельности.

This article considers the rules of running the innovation process, it's structure and stages. The process of perception and application of the pedagogical innovations to practice in modern educational establishments and teachers readiness to innovation work are analyzed in this article.


Ключ. слова: педагогічні інновації, готовність до інноваційної діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.01

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шапран О. І. 
Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів : моногр. / О. І. Шапран; Держ. ВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". - Переяслав-Хмельниц. : Вид-во С.В.Карпук, 2007. - 370 c. - Бібліогр.: с. 323-358. - укp.

Розглянуто методологічні, наукові, організаційні та методичні засади системи інноваційної підготовки майбутнього вчителя за умов навчально-науково-педагогічних комплексів (ННПК). Здійснено структурний аналіз підготовки фахівців у рамках педагогічних комплексів як інноваційної системи, запропоновано модель професійної інноваційної підготовки вчителів за умов ННПК, визначено оптимальні шляхи її здійснення.

Рассмотрены методологические, научные, организационные и методические основы системы инновационной подготовки будущего учителя в условиях учебно-научно-педагогических комплексов (УНПК). Осуществлен структурный анализ подготовки специалистов в рамках педагогических комплексов как инновационной системы, предложена модель профессиональной инновационной подготовки учителей в условиях УНПК, определены оптимальные пути ее осуществления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шапран О. Є. 
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук / О. Є. Шапран; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 19 c. - укp.

Вивчено особливості діяльності промислових підприємств. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на реалізацію функцій маркетингової діяльності. Розглянуто комплекс маркетингу як основу маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до визначення суті та завдань діагностики, установлено доцільність її застосування до комплексу маркетингу промислового підприємства. Проведено групування виявлених підходів до оцінювання та діагностування комплексу маркетингу у діяльності підприємства. Запропоновано показники щодо діагностики комплексу маркетингу. Розроблено процедуру його діагностування на промисловому підприємстві. Визначено доцільність використання процесного підходу до формування інформаційного забезпечення даного діагностування. Запропоновано процедуру прогнозування обсягу реалізації продукції за результатами оцінювання впливу стану елементів комплексу маркетингу. Проведено апробацію розроблених процедур і рекомендації у діяльності промислових підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шапран О. І. 
Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. І. Шапран; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 40 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему інноваційної підготовки майбутнього вчителя за умов навчально-науково-педагогічних комплексів (ННПК). Систематизовано тезаурус освітньої інноватики, розкрито сутність поняття "інноваційна підготовка педагогічних кадрів за умов ННПК". З використанням структурно-функціонального методу визначено структуру підготовки майбутнього вчителя за умов ННПК як інноваційної педагогічної системи. Запропоновано критерії та показники готовності майбутніх учителів до інноваційної діагностики, розроблено методику визначення рівнів сформованості даної якості. Створено концептуальну модель інноваційної підготовки майбутніх учителів за умов педагогічних комплексів. Упроваджено інноваційні педагогічні технології у практику роботи вищої школи як складової ННПК. Проведено експериментальну перевірку моделі, доведено доцільність професійної підготовки у межах педагогічного комплексу, виявлено позитивну динаміку змін у рівнях готовності фахівця до інноваційної педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Доброскок І. І. 
Інноваційні педагогічні технології: теорія та практика використання у вищій школі : монографія / І. І. Доброскок, В. П. Коцур, С. О. Нікітчина, О. І. Шапран, Л. М. Різник, Т. Л. Деркач; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Переяслав-Хмельниц. : Вид-во С.В.Карпук, 2008. - 284 c. - укp.

Висвітлено проблеми використання інноваційних навчальних, виховних, управлінських і соціально-педагогічних технологій. Розглянуто технологію проведення комп'ютерного тестування як підсумкової форми контролю у вищій школі. Висвітлено можливості використання оздоровчих технологій у процесі підготовки педагогічних кадрів. Увагу приділено формуванню готовності майбутніх учителів до впровадження в практику роботи інноваційних технологій фізичного виховання, психологічним механізмам професійного самовдосконалення майбутнього вчителя, використанню соціально-педагогічних технологій у роботі соціального педагога. Запропоновано модель студентського самоврядування в педагогічному університеті.

Освещены проблемы использования инновационных учебных, воспитательных, управленческих и социально-педагогических технологий. Рассмотрена технология проведения компьютерного тестирования как итоговой формы контроля в высшей школе. Освещены возможности использования оздоровительных технологий в процессе подготовки педагогических кадров. Уделено внимание формированию готовности будущих учителей к внедрению в практику работы инновационных технологий физического воспитания, психологическим механизмам профессионального самоусовершенствования будущего учителя, применению социально-педагогических технологий в работе социального педагога. Предложена модель студенческого самоуправления в педагогическом университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Максимова Т. С. 
Комплекс маркетингу промислового підприємства (діагностика стану і прогнозування) : монографія / Т. С. Максимова, О. Є. Шапран; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: 179 назв. - укp.

Викладено основні теоретико-методичні положення щодо діагностики та прогнозування стану комплексу маркетингу (КМ) в контексті його діагностування на промислових підприємствах. Розглянуто питання застосування процесного підходу до формування інформаційного забезпечення діагностики КМ, а також прогнозування обсягу реалізації продукції машинобудівних підприємств за результатами оцінювання впливу стану елементів КМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Підготовка студентів до майбутньої професійної діяльності: теорія і практика : наук.-теорет. посіб. Вип. 3. ІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція "Сучасні проблеми професійної підготовки майбутнього фахівця: інноваційний досвід і перспективи", 13 - 14 трав. 2010 р., Переяслав-Хмельницький / ред.: В. П. Коцур, О. І. Шапран; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - Переяслав-Хмельниц., 2010. - 323 c. - укp.

Розглянуто питання підготовки психолога до роботи з акселерацією й ампліфікацією у молодших школярів (МШ). Розкрито сутність інноваційних технологій та особливості їх використання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Проаналізовано особливості розвитку самооцінки й її вплив на успішність навчання МШ, проблему розробки та застосування засобів виявлення творчого потенціалу школярів. Визначено педагогічну майстерність вчителя як передумову успішного розвитку учнів. Висвітлено аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до педагогічної діяльності, інноваційних методів підготовки сучасних педагогів до професійної діяльності.

Рассмотрены вопросы подготовки психолога к работе с акселерацией и амплификацией у младших школьников (МШ). Раскрыты сущность инновационных технологий и особенности их использования в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов. Проанализированы особенности развития самооценки и её влияние на успешность обучения МШ, проблема разработки и применения средств проявления творческого потенциала школьников. Определено педагогическое мастерство учителя как предпосылка успешного развития учеников. Освещены аспекты профессиональной подготовки будущих педагогов к педагогической деятельности, инновационных методов подготовки современных педагогов к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я431(4УКР)3

Шифр НБУВ: С11036/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шапран О. І. 
Створення та функціонування регіональних університетських комплексів у системі неперервної педагогічної освіти : монографія / О. І. Шапран; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - Переяслав-Хмельниц. : С.В.Карпук, 2007. - 160 c. - Бібліогр.: 251 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи та досвід роботи університетських регіональних комплексів у системі неперервної педагогічної освіти. Розкрито сутність і структуру підготовки фахівців до професійної діяльності за умов педагогічних комплексів. Розглянуто питання впровадження в практику роботи експериментальної програми розвитку регіонального педагогічного комплексу.

Освещены теоретические основы и опыт работы университетских региональных комплексов (УРК) в системе непрерывного педагогического образования. Раскрыты сущность и структура подготовки специалистов к профессиональной деятельности в условиях педагогических комплексов. Рассмотрены вопросы внедрения в практику работы экспериментальной программы развития регионального педагогического комплекса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шапран О. І. 
Словник термінів з професійної освіти / О. І. Шапран, Н. В. Ігнатенко, Ю. П. Шапран, Ю. Г. Підборський, Н. П. Онищенко; ред.: О. І. Шапран; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький : КСВ, 2013. - 275 c. - укp.

Наведено такі найпоширеніші поняття, терміни та категорії професійної освіти, як аспірант, безперервна освіта, бібліотечний каталог, виховання, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, диференційовано-психологічна компетентність, моральні цінності тощо. Зміст термінів розкрито на підгрунті новітніх досягнень професійної освіти, педагогіки, психології, соціології та філософії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шапран О. 
Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 31-33. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до модернізації та оновлення системи підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ у сучасній педагогічній літературі. Визначено основні завдання інноваційної підготовки майбутнього вчителя. Досліджено практичну складову професійної педагогічної підготовки. Доведено важливість досягнення єдності між традиціями та нововведеннями у професійній підготовці та використання власного творчого потенціалу у педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Максимова Т. С. 
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу / Т. С. Максимова, О. Є. Шапран // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 8. - С. 124-131. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сутність основних етапів діагностики маркетингової діяльності. Систематизовано сукупність аналітичних показників діагностики. Розраховано коефіцієнт стійкості розвитку комплексу маркетингу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шапран О. 
Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна шк.. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Відзначено, що системною базою університетського комплексу регіону є університети, які інтегрують увесь ланцюжок освітніх закладів (від дошкільних до вищих та закладів післядипломної освіти). Зауважено, що проблема розвитку університетської освіти набуває особливої актуальності в контексті Болонського процесу, що пов’язано із необхідністю адаптації вітчизняної вищої освіти до загальноєвропейських вимог та перспективою входження у світовий освітній простір. Проаналізовано досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ „Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті ім. Григорія Сковороди”, у структурі якого перебуває 20 установ. Встановлено, що функціонування університетського комплексу забезпечує вирішення трьох взаємопов’язаних завдань: вдосконалення освіти, пошук оптимального співвідношення загальноосвітньої та професійної підготовки, підвищення ефективності роботи освітніх установ.

Рассмотрены стратегические направления развития региональных университетских комплексов, обеспечивающих профессиональную подготовку будущих учителей. Отмечено, что системной базой университетского комплекса региона являются университеты, интегрирующие всю цепочку образовательных учреждений (от дошкольных до высших и заведений последипломного образования). Отмечено, что проблема развития университетского образования приобретает особую актуальность в контексте Болонского процесса, что связано с необходимостью адаптации отечественного образования к общеевропейским требованиям и перспективой вхождения в мировое образовательное пространство. Проанализирован опыт создания и функционирования университетского комплекса при ГВУЗ "Переяслав-Хмельницком государственном педагогическом университете им. Григория Сковороды", в структуре которого находится 20 учреждений. Установлено, что функционирование университетского комплекса обеспечивает решение трех взаимосвязанных задач: совершенствование образования, поиск оптимального соотношения общеобразовательной и профессиональной подготовки, повышение эффективности работы образовательных учреждений.

Considers the strategic direction of the regional university complexes, providing training of future teachers. It is noted that the university complex, systematic basis in the region are the universities that integrate the whole chain of educational institutions (from pre-school to higher and postgraduate education institutions). It is noted that the problem of university education is of particular relevance in the context of the Bologna process, which is related to the need to adapt the national education with European requirements and the prospect of integration into the global educational community. The experience of creation and functioning of the university complex in "Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Gregory Pansthe structure of which there are 20 institutions. Found that the functioning of the university complex provides the solution of three interrelated objectives: improving education, finding the optimal ratio of general education and vocational training, improve the efficiency of educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР-4КИЇ)711.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шапран О. 
Сутність здоров’язберігаючих технологій та особливості їх використання у вищій школі / О. Шапран // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 273-276. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність термінів "педагогічні технології" та "здоров'язберігаючі технології", запропоновано визначення сутності здоров'язберігальних технологій з урахуванням основних ознак педагогічних технологій. Розглянуто різновиди та особливості впровадження здоров'язберігальних технологій у практику роботи ВНЗ.

Раскрыта сущность терминов "педагогические технологии" и "здоровьесберегающие технологии", предложено определение сущности здоровьесберегающих технологий с учетом основных признаков педагогических технологий. Рассмотрены виды и особенности использования здоровьесберегающих технологий в практике работы ВУЗ.

The meaning of health protecting technologies, their types and peculiarities of their usage at higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шапран О. 
Технологічний підхід у формуванні пізнавальної активності школярів / О. Шапран // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 407-410. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сутність технологічного підхіду, доведено відмінність основних його категорій. Виокремлено різновиди педагогічних технологій, які сприяють розвитку пізнавальної активності учнів, з’ясовано їх специфіку у процесі формування пізнавальної активності школярів.

Рассмотрена сущность технологического подхода, доказано различие основных его категорий. Выделены типы педагогических технологий, способствующие развитию познавательной активности учащихся, определена их специфика в процессе формирования познавательной активности школьников.

The essence of technological approach is examined, proved the difference its main categories. Singled variety of pedagogical techniques that promote cognitive activity, to determine their specificity in the formation of cognitive activity of schoolchildren.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шапран О. Ю. 
Оцінювання результативності професійної діяльності державних службовців України у сфері надання соціальних послуг : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.03 / О. Ю. Шапран; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні основи підвищення ефективності оцінювання результативності професійної діяльності державних службовців України у сфері надання соціальних послуг. Виявлено підходи до оцінювання результативності діяльності державних службовців, визначено поняття "результативність надання державних соціальних послуг". Уточнено місце соціальних послуг у класифікації публічних послуг. Розроблено модель оцінювання результативності діяльності державного апарату, органів виконавчої влади та державних службовців з орієнтацією на особливості професійної діяльності у сфері надання соціальних послуг. Удосконалено інструменти оцінювання результативності для окремих видів соціальних послуг, зокрема розроблено методику оцінювання результативності соціального супроводу прийомних дітей та вихованців дитячих будинків сімейного типу. Обгрунтовано шляхи об'єктивізації оцінювання результативності професійної діяльності державних службовців, серед яких запровадження опитування отримувачів державних послуг, використання методу формульного розрахунку оцінки результативності надання соціальних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1 + Х819(4УКР)011.013.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шапран О. 
Шляхи формування управлінської компетентності майбутніх керівників у системі післядипломної педагогічної освіти / О. Шапран, Р. Довгій // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2013. - Вып. 28. - С. 373-377. - Бібліогр.: с. 377 (5 назв) - укp.

Розглянуто сутність поняття "управлінська компетентність" та шляхи її формування у процесі підготовки майбутніх керівників навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Висвітлено досвід роботи з формування управлінської компетентності на факультеті післядипломної освіти ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди" в процесі підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом". Обгрунтовано доцільність використання інтерактивних педагогічних технологій для розвитку у майбутніх управлінців критичного мислення, ініціативності, комунікабельності, самостійності, взаємодовіри, вміння точно висловлюватися, аргументувати власну думка. Показано, що використання інтерактивних технологій допомагає змінити звичну для студента роль пасивного спостерігача на активного учасника навчального процесу.

Рассмотрены сущность понятия "управленческая компетентность" и пути ее формирования в процессе подготовки будущих руководителей учебных заведений в системе последипломного образования. Представлен опыт работы по формированию управленческой компетентности на факультете последипломного образования ГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий ГПУ им. Г. Сковороды" при подготовке магистров по специальности "Управление учебным заведением". Обоснована целесообразность использования интерактивных педагогических технологий для развития у будущих управленцев критического мышления, инициативности, коммуникабельности, самостоятельности, взаимного доверия, умения аргументировать собственную мысль. Показано, что использование интерактивных технологий помогает изменить привычную для студента роль пассивного наблюдателя на активного участника учебного процесса.

In the article essence of concept "administrative competence" and way of its forming is examined in the process of preparation of future managers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шапран О. 
Реалізація компетентнісного підходу в системі неперервної освіти / О. Шапран // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 319-324. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Висвітлено прогресивність ідей компетентнісного підходу та його зв’язок з якістю освіти. Проаналізовано систему компетентностей в освіті. Розглянуто педагогічні технології, які обумовлюють упровадження компетентнісного підходу в практику роботи вищої школи. Охарактеризовано інноваційне освітнє середовище. Сформульовано основні принципи неперервної освіти. Розкрито шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти.

Посказаны прогрессивность идей компетентностного подхода и его связь с качеством образования. Проанализирована система компетенций в образовании. Рассмотрены педагогические технологии, которые обусловливают внедрение компетентностного подхода в практику работы высшей школы. Охарактеризована инновационная образовательная среда. Сформулированы основные принципы непрерывного образования. Раскрыты пути реализации компетентностного подхода в системе непрерывного образования.

The article expresses the progressive ideas of competence approach and its relation to the quality of education. Are considered the ways to implement the competence approach in continuing education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Помилуйко В. 
Підтримка психологічного здоров’я учнівської та студентської молоді в умовах регіональних університетських комплексів / В. Помилуйко, О. Шапран // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 223-227. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття «психологічне здоров’я» та педагогічні умови його підтримки в учнівської та студентської молоді в регіональних університетських комплексах: наступність формування психологічного здоров’я на різних вікових етапах життєдіяльності особистості, зняття емоційної напруги у стресових ситуаціях, сприятливий психологічний клімат на заняттях, можливість актуалізації власного потенціалу в процесі соціальних взаємодій.

Рассмотрены сущность понятия «психологическое здоровье» и педагогические условия его поддержки в ученической и студенческой молодежи в региональных университетских комплексах: преемственность формирования психологического здоровья на разных возрастных этапах жизнедеятельности личности, снятие эмоционального напряжения в стрессовых ситуациях, благоприятный психологический климат на занятиях, возможность актуализации собственного потенциала в процессе социальных взаимодействий.

The article deals with the problem of defining of the concept «psychological health» and creating of pedagogical favorable conditions for pupils’ and students’ psychological health support at regional university complexes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шапран О. І. 
Розвиток ключових компетентностей майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / О. І. Шапран // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8. - С. 132-138. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

The necessity of the formation of competence of teachers in the process of training at higher education institutions. Purpose is to identify ways of developing key competences of future teachers in the process of teaching disciplines. The essence and main features of key competences personality are determined. We considered the variety of key competencies in current European programs: DeSeCo, TUNING. "Key competences for lifelong learning. European information system". We analyzed the classification of key competencies of famous scientists (I. Zymnia, H. Selevko, A. Khutorskii). The conclusion about the absence of a single coherent classification of key competencies is made. Importance of social and personal competencies of experts as a kind of key is proved. The possibilities of development of key competence in the process of teaching their subjects through interdisciplinary integration are considered. The necessity to identify common educational courses of the leading ideas that provide the opportunity to develop professional skills, abilities, experience is proved. We proposed the complex of problematic tasks that actualize students' knowledge of the history of pedagogy and general pedagogy. We discovered new possibilities of interdisciplinary integration of in a magistracy, which summarizes students' knowledge obtained during the study of various subjects in previous courses, establish different causal educational ties. We proposed the using of the problematic tasks of integrated nature in the process of studying the course "Pedagogy of high school". There have been proved the necessity of stimulating of cognitive activity of students in the process of training through the use of various interactive gaming technologies. We defined the developing the potential of role playing games, where students act starring "scholars", "critical", "artist", "experts", "coordinators" and so on. We proposed the business simulation games in teaching of pedagogical disciplines, for the enforcement of actions of students and teachers, parents and class teacher, the director and his deputies and others. It was determined that the integration of educational disciplines and application of innovative learning technologies contribute to forming a system of knowledge of students a high level of generality, effectiveness and practicality of their key competencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського