Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Якухно І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Духовна культура особистості в контексті розвитку громадянського суспільства : Наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький, І. І. Якухно; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 142 c. - укp.

Проаналізовано роль релігії у формуванні моральних якостей особистості. Розглянуто питання застосування "кодексу цінностей молодшого школяра" як засобу формування моральності. Висвітлено основні тенденції розвитку моральності. Розкрито вплив усної народної творчості на становлення особистості. Наведено класифікацію дитячої віктимності, концептуальні та процесуальні характеристики психотерапії.

Проанализирована роль религии в формировании моральных качеств личности. Рассмотрены вопросы применения "кодекса ценностей младшего школьника" как средства формирования моральности. Освещены основные тенденции развития моральности. Изучено влияние устного народного творчества на становление личности. Приведены классификация детской виктимности, концептуальные и процессуальные характеристики психотерапии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352я43 + С5*671.132я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петронговський Р. Р. 
Українське народознавство : Навч.-метод. посіб. / Р. Р. Петронговський, І. І. Якухно; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир : Полісся, 2002. - 135 c. - укp.

Висвітлено фізико-географічне положення України, її кордони, природу, екологію. Розглянуто шляхи розвитку української народності та нації, національної символіки, мови. Описано особливості етнографічного районування та складу населення України. Висвітлено духовну культуру українського народу, зокрема, його звичаї, вірування, обряди (свято Івана Купала, колядування, Святий вечір). Наведено форми організації побутового самоврядування та самоуправління, описано види господарської діяльності, а також етнічні масиви й етнографічні групи населення України. Проаналізовано місце рослин і тварин у побуті та звичаях українців.

Освещены физико-географическое положение Украины, ее границы, екология. Рассмотрены пути развития украинской народности и нации, национальной символики, языка. Описаны особенности этнографического районирования и состава населения Украины. Освещена духовная культура украинского народа, в частности, обычаи, верования, обряды (праздник Ивана Купала, колядование, Святой вечер). Приведены формы организации бытового самоспасения и самоуправления, описаны виды хозяйственной деятельности, а также этнические массивы и этнографические группы населения Украины. Проанализировано место растений и животных в быту и обычаях украинцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Якухно І. І. 
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: історія та розвиток / І. І. Якухно, М. Ю. Костриця, В. Ф. Денисенко. - Житомир : Полісся, 2007. - 112 c. - укp.

Висвітлено історію створення, становлення, розвитку, основні завдання та напрями роботи, особливості формування наукового колективу Житомирського обласного інституту удосконалення вчителів (післядипломної педагогічної освіти). Наведено біографічні відомості й охарактеризовано наукові досягнення працівників інститу.

Освещены история создания, становления, развития, основные задачи и направления работы, особенности формирования научного коллектива Житомирского областного института усовершенствования учителей (последипломного педагогического образования). Приведены биографические сведения и охарактеризованы научные достижения сотрудников института.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якухно І. І. 
Українознавство : навч. посіб. / І. І. Якухно; Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2006. - 163 c. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Проаналізовано особливості фізико-географічного положення України, її кордони, природу, екологію. Розглянуто шляхи розвитку української народності і нації, національної символіки, мови, етнографічне районування та склад населення. Висвітлено основні галузі господарства українців, їх побут, духовну культуру, зокрема її звичаї, вірування та обряди.

Проанализированы особенности физико-географического положения Украины, её границы, природа, экология. Рассмотрены пути развития украинской народности и нации, национальной символики, языка, этнографическое районирование и состав населения. Освещены основные отрасли хозяйства украинцев, их быт, духовная культура, в частности её обычаи, верования и обряды.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якухно І. І. 
Інноваційний розвиток післядипломної педагогічної освіти регіонального рівня / І. І. Якухно // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан національної системи післядипломної освіти фахівців та висвітлено перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти України у світлі глобалізаційних процесів. Запропоновано конкретні кроки щодо підвищення ефективності функціонування обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти як органічної складової національної системи вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Якухно І. І. 
Наукові основи інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти : монографія / І. І. Якухно; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир : Полісся, 2010. - 520 c. - укp.

Визначено теоретичні основи інноваційного розвитку регіональних систем післядипломної освіти педагогічних працівників. Розглянуто інноваційний розвиток як провідний принцип кардинальних перетворень, спрямованих на забезпечення конкурентоспроможності післядипломної освіти за умов глобалізації ринків праці й освітніх послуг. Увагу приділено особливостям функціонування, тенденціям і суперечностям розвитку післядипломної освіти, показано значення інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення інноваційного розвитку післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якухно І. І. 
Післядипломна педагогічна освіта Житомирщини: історія становлення та розвитку / І. І. Якухно, В. Ф. Денисенко; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - Житомир : Полісся, 2011. - 372 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Висвітлено історію створення та інноваційного розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти як форми підвищення освітнього і кваліфікаційного рівнів, оновлення професійних та загальноосвітніх навичок педагогічних працівників. Проаналізовано особливості науково-методичного забезпечення системи підвищення кваліфікації педагогів, навчально-виховного процесу у закладах освіти, розробки, підтримки, апробації та впровадження новітніх технологій у практику. Увагу приділено формам і методам навчання як засобу відображення цілісного і загального змісту професійної діяльності, технологіям, які сприяють засвоєнню ефективних способів вирішення фахових проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пастовенський О. В. 
Шкільна освіта Житомирщини: інноваційний розвиток / О. В. Пастовенський, І. І. Якухно, В. Ф. Денисенко. - Житомир : Полісся, 2010. - 520 c. - укp.

Висвітлено історію освіти районів та міст Житомирщини, окремих навчальних закладів, сучасний стан галузі в частині загальної середньої дошкільної та позашкільної освіти. Проаналізовано проблеми інноваційного розвитку, удосконалення освіти на підставі нових прогресивних концепцій.

Освещены история образования районов и городов Житомирской области, отдельных учебных заведений, современное состояние отрасли в части общего среднего дошкольного и внешкольного образования. Проанализированы проблемы инновационного развития, усовершенствования образования на основе новых прогрессивных концепций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР-4ЖИТ) + Ч424(4УКР-4ЖИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Якухно І. І. 
Компетентнісний підхід у сучасній післядипломній педагогічній освіті / І. І. Якухно // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 27-34. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні аспекти концепції компетентнісного підходу (КП) в контексті її запровадження в практику інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти України. Запропоновано шляхи визначення змісту післядипломної освіти педагогічних працівників відповідно до вимог КП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Якухно І. І. 
Науково-методичний потенціал освіти Житомирщини / І. І. Якухно, В. Ф. Денисенко; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Житомир. обл. від-ня Пед. тов-ва України. - Житомир : Полісся, 2013. - 278 c. - укp.

Узагальнено матеріали про історію створення районних і міських методичних кабінетів, основні етапи їх діяльності з забезпечення рівного доступу до якісної освіти шляхом загальної та професійної культури педагогів, створення умов для безперервної фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів. Акцентовано увагу на науково-методичному забезпеченні загальної середньої та дошкільної освіти, впровадженні досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду, інформаційному супроводі навчальних закладів і педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЖИТ) к22 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО32032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Якухно І. 
Післядипломна педагогічна освіта в контексті інноваційного розвитку / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано особливості моделей післядипломної освіти фахівців у різних регіонах світу та висвітлено досвід організації післядипломного навчання в Україні. Розглянуто форми навчання в існуючій системі підвищення кваліфікації, окреслено шляхи розбудови та модернізації післядипломної освіти педагогічних кадрів у відповідності до концепції навчання впродовж життя. Подано пропозиції щодо забезпечення відповідним нормативно-правовим супроводом процесу адаптації системи вищої освіти України до норм, стандартів та основних принципів загальноєвропейського освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Якухно І. 
Компетентнісний підхід у сучасній післядипломній педагогічній освіті / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто компетентнісний підхід, який є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи професійної підготовки педагогічних кадрів та їх післядипломної освіти. Визначено основні компетенції фахівця. Проаналізовано професійну компетентність учителя як єдність трьох складових. Зазначено, що упровадження компетентнісного підходу стає нагальною потребою для забезпечення конкурентоспроможності національної системи післядипломної педагогічної освіти за умов формування єдиного європейського простору в галузі вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Якухно І. 
Науково-методичне забезпечення інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти сільського регіону / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 22-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

В контексті розроблення теорії, методики і шляхів реалізації сукупності засобів навчання педагогів-практиків за умов підвищення кваліфікації розглянуто інноваційний розвиток системи післядипломної педагогічної освіти (ППО) з урахуванням регіональної специфіки. За допомогою сучасних педагогічних досліджень визначено концептуальний підхід до обгрунтування системи педагогічного інструментарію в забезпеченні післядипломної освіти. З'ясовано, що для інноваційного розвитку ППО сільського регіону науково-методичне забезпечення має стратегічне значення і має вибудовуватися відповідно до певної моделі організації процесу підвищення кваліфікації педагогічних кадрів (компетентнісної, диференційованої, диверсифікованої, пролонгованої, особистісно орієнтованої, кредитно-модульної).

В контексте разработки теории, методики и путей реализации совокупности средств обучения педагогов-практиков в условиях повышения квалификации рассмотрено инновационное развитие системы последипломного педагогического образования (ППО) с учетом региональной специфики. С помощью современных педагогических исследований определен концептуальный подход к обоснованию системы педагогического инструментария в обеспечении последипломного образования. Выяснено, что для инновационного развития ППО сельского региона научно-методическое обеспечение имеет стратегическое значение и должно выстраиваться в соответствии с определенной моделью организации процесса повышения квалификации педагогических кадров (компетентностной, дифференцированной, диверсифицированной, пролонгированной, личностно ориентированной, кредитно-модульной).

In the context of the theory, methods and ways of implementing the set of training teachers, practitioners in training considered innovative development of postgraduate pedagogical education (PPE), taking into account regional specificities. With the help of modern educational research identified a conceptual approach to the justification of pedagogical tools in providing postgraduate education. Found that for the innovative development of rural region PPE scientific and methodological support of strategic importance and should be designed in accordance with a specific model of organization of training of teaching staff (competence, differentiated, diversified, prolonged, learner-oriented, credit-module).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Якухно І. 
Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою оптимізації трансформаційних процесів у національній системі післядипломної освіти педагогічних кадрів відповідно до Болонських зобов'язань України проаналізовано досвід в організації післядипломного навчання. Визначено і сформульовано основні суперечності та ключові проблеми інноваційного розвитку, головною серед яких є суперечність між потребою кардинального оновлення функцій системи післядипломної педагогічної освіти, її змісту та організаційних форм і відсутністю сучасної нормативно-правової бази для запровадження відповідних нововведень. Запропоновано низку заходів для розв'язання існуючих суперечностей інноваційного розвитку системи післядипломної педагогічної освіти як чинника забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних фахівців на міжнародному ринку праці.

С целью оптимизации трансформационных процессов в национальной системе последипломного образования педагогических кадров в соответствии с Болонскими обязательствами Украины проанализирован опыт в организации последипломного обучения. Определены и сформулированы основные противоречия и ключевые проблемы инновационного развития, главным среди которых является противоречие между потребностью кардинального обновления функций системы последипломного педагогического образования, его содержания и организационных форм и отсутствием современной нормативно-правовой базы для внедрения соответствующих нововведений. Предложен ряд мероприятий для решения существующих противоречий инновационного развития системы последипломного педагогического образования как фактора обеспечения конкурентоспособности отечественных специалистов на международном рынке труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Якухно І. 
Організаційно-методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів під час дистанційного навчання / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 61-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито специфіку дистанційного навчання. Визначено принципові організаційно-методичні засади дистанційної освіти на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено значення експерименту, проведеного на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів щодо організації дистанційного навчання як альтернативної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Проаналізовано специфічні вимоги до науково-педагогічних працівників обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, що висуває організація підвищення кваліфікації педагогічних кадрів за дистанційною формою на основі використання ІКТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Якухно І. 
Проектування розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 9-11. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано питання педагогічного проектування (ПП) як діяльності, яка синтезує переосмислення того, що має бути, і, одночасно з цим, розгортання процесів реалізації цілеспрямованих дій. Предметом ПП є створення умов для переходу ситуації з незадовільного стану в позитивний, у процесі чого вирішуються такі завдання: обгрунтування конкретних напрямів пошуку в створенні умов розвитку системи, просування розвитку, висунення нових цілей організаційної діяльності, організація процесів, що забезпечує досягнення цієї мети, аналіз і корекція діяльності. Виокремлено принципи ПП інноваційного розвитку регіональних систем післядипломної педагогічної освіти, пріоритетними з яких названо методологічне визначення підходів до обгрунтування цілей, системність проектування як прояв взаємодії його різних компонентів, неперервність та логічну завершеність, відповідність об'єктивній логіці розвитку складних соціальних систем.

Актуализирована проблема педагогического проектирования (ПП) как синтеза переосмысления того, что должно быть, и, одновременно с этим, развертывания процессов реализации целенаправленных действий. Предметом ПП является создание условий для перехода ситуации из неудовлетворительного состояния в положительное, в процессе чего происходит обоснование конкретных направлений поиска в создании условий развития системы, продвижение развития, выдвижение новых целей организационной деятельности, организация процессов, обеспечивающих эту цель, анализ и коррекция деятельности. Выделены приоритетные принципы ПП инновационного развития региональных систем последипломного педагогического образования: методологическое определение подходов к обоснованию целей системность проектирования как проявление взаимодействия его различных компонентов, непрерывность и логическая завершенность, соответствие объективной логике развития сложных социальных систем.

The article treats the method of pedagogical projects as an instrument of innovative development of a regional system of postgraduate a professional education of teachers. Principles of pedagogical forecast are revealed and levels of innovative transformations are given as criteria for analysis of educational innovations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Якухно І. І. 
Теоретико-методичні основи інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти регіону : монографія / І. І. Якухно; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Житомир : Полісся, 2014. - 479 c. - Бібліогр.: с. 377-421 - укp.

Вперше досліджено комплекс проблем інноваційного розвитку регіональних систем післядипломної педагогічної освіти, обгрунтовано поняття та визначено сутнісні ознаки інноваційної післядипломної освіти (ІППО) шляхом уточнення класифікації. Досліджено й обгрунтовано чинники створення інноваційного педагогічного середовища післядипломної освіти. Визначено поняття, сутність і структуру інноваційних процесів в післядипломній освіті. Обгрунтовано логічну, психологічну та технологічну моделі процесу проектування інноваційних педагогічних систем в ІППО, сформульовано принципи проектування інноваційних педагогічних систем. Теоретично обгрунтовано алгоритм і технологію проектування інноваційних педагогічних систем. Визначено особливості розвитку, поняття, сутність, структуру та логіку формування соціальних і професійних компетентностей майбутнього педагога. Розроблено та теоретично обгрунтовано концептуальну модель формування інноваційного середовища системи післядипломної освіти. Набули подальшого розвитку наукові уявлення про сучасні інформаційно-комунікаційні технології й їх значення для інноваційного розвитку післядипломної освіти, проектування інноваційного розвитку регіональної системи післядипломної освіти. Викладено методику організації навчального процесу у закладах післядипломної освіти на основі кредитно-модульної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Якухно І. 
Післядипломна освіта Житомирщини на шляху інноваційного розвитку / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - укp.

Розглянуто діяльність Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ОІППО) згідно плану дій МОНМС України щодо реформування педагогічної післядипломної освіти. Вказано, що Інститут надає вирішального значення питанням інноваційного розвитку післядипломної освіти. Відмічено, що до 5 тис. фахівців педагогічних спеціальностей щорічно проходять планове навчання на курсах при ОІППО, що дає можливість у міжатестаційний період оновити професійні знання, навички та уміння усіх освітянських кадрів регіону. Звернуто увагу на ролі тематичних семінарів, обласних творчих груп, обласних щорічних виставок, конкурсів учнівської творчості, учнівських олімпіад, територіального відділення Малої академії наук України, роботу вченої ради інституту в справі інноваційного розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр-4Жит)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Якухно І. 
Управління інноваційним розвитком регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 141-147. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні основи управління інноваційним розвитком регіональних систем післядипломної педагогічної освіти, його сутність, принципи та методи. Надано визначення понять "інноваційний процес" та "інноваційний розвиток". Розкрито перспективні напрями інноваційного розвитку післядипломної освіти педагогічних працівників у регіонах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського