Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (129)Книжкові видання та компакт-диски (1318)Журнали та продовжувані видання (1226)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 597
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Міщенко О. В. 
Аналіз форм фізичної культури в режимі дня молодших школярів / О. В. Міщенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 26. - С. 9-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Констатовано зниження рухового навантаження молодших школярів, пов'язане з особливостями навчання. Висвітлено роль позакласних форм фізичного виховання та заходів, спрямованих на вирішення зазначеної проблеми.


Ключ. слова: рухова активність молодших школярів, форми фізичного виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матеріали науково-практичної конференції на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти". 22 - 23 листоп. 1999 року / ред.: В. А. Мосіяшенко; Глухів. держ. пед. ін-т ім. С.М.Сергєєва-Ценського, Науково- практична конференція на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти" (1999). - Глухів, 1999. - 80 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до змісту професійної орієнтації підлітків, процес реформи математичної освіти на початку ХХ ст. та її вплив на початкову освіту, а також становлення світської системи освіти у Російській імперії на початку XVIII ст. Проаналізовано актуальні проблеми виховання молодших школярів, зокрема, виховання у підлітків творчого ставлення до праці, проведення професійної просвіти та діагностики вчителями початкових класів. Особливу увагу приділено питанням теорії та практики початкового навчання, ролі передового досвіду в удосконаленні системи початкової освіти, а також проблемам підготовки творчої особистості вчителя початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА595073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевчук І. В. 
Міжпредметні зв'язки на уроках математики в початкових класах / І. В. Шевчук. - К. : Знання, 1998. - 97 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкривається значення і можливості міжпредметних зв'язків у навчальному процесі. Показані різноманітні шляхи перебудови змісту і діяльності учнів початкових класів під впливом міжпредметних зв'язків з метою розвитку особистості сучасного школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5 + В1 р(4Укр)20-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок" : Зб. наук. пр. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 120 c. - укp.

Розглянуто деякі аспекти наукового дослідження з питань національного виховання в комплексі "школа - дитячий садок", проблеми розумового виховання дітей дошкільного віку в традиціях народної педагогіки, шляхи і форми удосконалення зв'язків наступності в естетичному вихованні старших дошкільників та першокласників тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч41 я43 + Ч421.221 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нові технології навчально-виховного процесу в початковій школі : Матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / ред.: Ю. М. Краснобокий; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 100 c. - укp.

Розглянуто теоретичні передумови розвитку творчих здібностей учнів середніх класів у вокально-хоровій діяльності, національні та культурно-історичні умови створення угорської музично-виховної системи, проблеми особистісного самовизначення старшокласників, диференційованого навчання у сучасній школі. Висвітлено питання формування пізнавальних інтересів молодших школярів засобами народознавчого матеріалу, шляхи підвищення ефективності уроку математики у початкових класах, психологічні механізми музичного сприймання, проблеми розвитку пізнавальних інтересів у теорії та практиці вивчення природознавства тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я431

Шифр НБУВ: ВА597758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кашуба О. М. 
Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини : Актуал. питання теорії і практики / О. М. Кашуба; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т., 1998. - 121 c. - укp.

Висвітлюється досвід організації навчального процесу в початкових школах Німеччини. Аналізується зміст освіти та проблема оцінювання в німецькій школі. Розглядаються питання планування навчального процесу, формування комунікативної культури учнів, а також досліджується роль комп'ютера у навчальному процесі. Підкреслюється, що при плануванні навчального процесу у початкових школах Німеччини основна увага зосереджується на формуванні в дітей культури спілкування, мовної етики, побудові текстів різних типів і стилів, розвитку мовленнєвої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ГЕР)714.0 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іванчук М. Г. 
Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі : Навч.-метод. посіб. / М. Г. Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 c. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

На підставі практичного досвіду та результатів наукових досліджень розглянуто одну з актуальних проблем сучасної педагогіки та методики навчання - виховання та розвиток молодших школярів у процесі навчальної діяльності на інтегрованих заняттях. Розкрито можливості об'єднання навчального матеріалу гуманітарних і природничо-математичних дисциплін з метою вироблення у школярів цілісного світосприйняття в усій його багатогранності, взаємозв'язку, гармонії з природою, суспільством, самим собою. Визначено й обгрунтовано фактори та педагогічні умови інтегрованих занять, розроблено методику їх проведення. Наведено варіанти тематичного планування, структурування уроків за різних форм їх проведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сіліна Г. О. 
Особливості формування творчої активності молодших школярів у ситуаціях педагогічного спілкування і взаємодії / Г. О. Сіліна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 15. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено, що формування творчої активності молодшого школяра як інтегративної якості особистості вимагає дотримання ряду психолого-педагогічних умов, найважливішою з який є створення ситуації педагогічного спілкування типу " учитель - учень". Розглянуто роль спільної діяльності, спілкування та діалогу вчителя й учнів у процесі формування їх творчої активності.


Ключ. слова: творча активність особистості, молодші школярі, спільна діяльність, педагогічна взаємодія.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кондратюк О. М. 
Проблема формування дії контролю молодших школярів в умовах організації навчального діалогу (Актуальність вивчення) / О. М. Кондратюк, І. М. Толмачова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 196-201. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проналізовано проблему формування дії контролю молодших школярів за умов організації навчального діалогу. Висвітлено основні підходи до формування дії контролю в традиційній системі та в системі Д.Б. Ельконіна - В.В.Давидова. Доведено, що ефективність різних видів контролю в учнів залежить від організації їх спільної діяльності. Це зумовило необхідність викладення проблеми організації навчальної взаємодії молодших школярів. Переміщення акцентів у формуванні навчальної взаємодії з підліткового на молодший шкільний вік є необхідним для становлення підлітка як суб'єкта спілкування. Цілеспрямоване формування здатності до навчальної взаємодії у молодших школярів можливе за умов організації навчання, заснованого на змістовному узагальненні навчального матеріалу. Висунуто тезу про необхідність подальшої розробки цих проблем з боку психологів і педагогів. Показано, що вчителі стикаються з серйозними труднощами під час формування дії контролю та пов'язаної з цим організації навчального діалогу. Зроблено висновок про актуальність розробки повноцінного дидактичного забезпечення цих проблем.


Ключ. слова: молодші школярі, дія контролю, самоконтроль, взаємоконтроль, навчальна взаємодія, навчальний діалог
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю983.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми переходу початкової школи на нову структуру і зміст навчання : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. у м.Донецьку 2 - 3 листоп. 2000 р. / Донец. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЕК", 2000. - 318 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади реформування початкової школи, науково-методичне забезпечення початкової освіти у період переходу на 12-річний термін навчання. Досліджено особливості та проблеми запровадження нового змісту у початковій освіті, проблеми підготовки шестирічних першокласників до навчання, підготовки сучасного вчителя початкової школи, введення стандартів освіти, а також організаційно-нормативні аспекти реформування початкової школи у системі загальної середньої освіти. Розглянуто сучасні проблеми наступності дошкільної та початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Вивчено розвиток емоційних почуттів і художніх уявлень дітей на уроках читання. Наведено головні напрямки реформування шкільної математичної освіти. Охарактеризовано роль мистецтва як освітньої галузі у розвитку особистісно-ціннісного ставлення школяра до навколишньої дійсності, роль комп'ютерно-ігрового комплексу в процесі підготовки дітей до школи, роль методичного об'єднання та методичних служб, адміністрації школи та психологічної служби у підготовці вчителя початкових класів до роботи у чотирирічній початковій школі. Запропоновано комплексний підхід до організації навчальної діяльності у чотирирічній початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 я431 + Ч421.221 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / уклад.: О. П. Никоненко, Н. С. Ярослав; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2000. - 31 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Наведено загальну характеристику віку та вікових меж. Проаналізовано соціальну ситуацію розвитку особистості дитини. Охарактеризовано особливості розвитку психічних пізнавальних процесів у молодших школярів, розвиток особистості та її мотиваційної сфери. Висвітлено індивідуально-психологічні особливості особистості. Запропоновано питання для самостійної роботи, альтернативно-тестові завдання для самоконтролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 я73 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Савельєва В. С. 
Розвиток сенсо-моторики у дітей дошкільного віку / В. С. Савельєва; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 36 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. - рус.

Розглядаються питання розвитку зорового сприйняття, фонематичного слуху, загальної та дрібної моторики. Встановлено, що найбільша ефективність при оволодінні мовою досягається за умови, якщо діти залучаються до активної мовленнєвої роботи, а взаємозв'язок мовленнєвого (оволодіння мовою) і розумового, пізнавального розвитків свідчать про велике значення мови для розвитку мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.221.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вільчковський Е. С. 
Система фізичного виховання молодших школярів : Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е. С. Вільчковський, М. П. Козленко, С. Ф. Цвек; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 230 c. - укp.

Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бенедь С. П. 
Фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку спеціальної медичної групи : Навч.- метод. посіб. / С. П. Бенедь; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Надстир'я, 1998. - 118 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Існуючий стан організації режиму навчально-виховного процесу в сучасній школі, інтенсифікація навчання, наростаюче зростання навчальної інформації вимагають від школярів все більшого напруження фізіологічних систем організму, особливо під час "задіяння" адаптаційних механізмів, нервово-емоційних навантажень. У школярів широкого поширення набувають хронічні неінфекційні захворювання дихальної, нервової, серцево-судинної, ендокринної та інших систем організму. Тому виникла необхідність висвітлити питання організації і проведення занять з дітьми молодшого шкільного віку, які за станом здоров'я віднесені до спеціальної медичної групи. Дається характеристика особливостей розвитку дитячого організму, наводяться комплекси загальнорозвиваючих та спеціальних вправ відповідно до специфіки захворювань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354я7 + Р128.94-541я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Когут І.  
Вплив умов навчання на показники здоров'я шестирічних першокласників [Електронний ресурс] / І. Когут // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2003/

Вивчення особливостей організації навчального процесу в початкових школах різного типу, що визначають руховий режим і його вплив на фізичний стан учнів, дозволить підібрати й рекомендувати оптимальні засоби, методи, форми в системі фізичного виховання молодших школярів для поліпшення їх фізичного здоров'я.

Изучение особенностей организации учебного процесса в начальных школах разного типа, определяющих двигательный режим и его влияние на физическое состояние учащихся, позволит подобрать и рекомендовать оптимальные средства, методы, формы в системе физического воспитания младших школьников для улучшения их физического здоровья.

Study of educational process organization peculiarities in primary of different types determining the motor regime and its impact on physical state of pupils will allow to select and recommend optimum means, methods and forms in the system of physicaleducation of junior school children for improvement of their physical health.


Ключ. слова: умови, навчання, першокласник
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гавриш В. П. 
Дифференцированный подход к выбору форм и методов совершенствования двигательных качеств младших школьников / В. П. Гавриш, Г. А. Литовченко // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 6. - С. 89-93. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Досліджено ефективність застосування диференційованого методу для удосконалення рухових якостей молодших школярів на уроках фізичного виховання.

Исследована эффективность применения дифференцированного метода для совершенствования двигательных качеств у школьников младшего возраста на уроках физического воспитания.

Improvement of movable qualities for junior schoolchildren of the physical training lessons is investing ated in the article.


Ключ. слова: оптимизация, эксперимент, эффективно
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гавриш В. П. 
Дифференцированный подход к выбору форм и методов совершенствования двигательных качеств младших школьников / В. П. Гавриш, Г. А. Литовченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 24. - С. 54-58. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Исследована эффективность применения дифференцированного метода для совершенствования двигательных качеств у школьников младшего возраста на уроках физического воспитания.

Improvement of movable qualities for junior schoolchildren of the physical training lessons is investing ated in the article.


Ключ. слова: оптимизация, эксперимент, эффективно
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483.1 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бен Жедду. Жедду 
До питання вдосконалення біомеханічної структури рухових механізмів нижніх кінцівок школярів в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Жедду. Жедду Бен // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2-3. - С. 83-85. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Наведено ретроспективний аналіз технологій, засобів і методів, направлених на вдосконалення рухової функції нижніх кінцівок дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання.

Представлен ретроспективный анализ технологий, средств и методов, направленных на совершенствование двигательной функции нижних конечностей детей младшего школьного возраста в процессе физического воспитания.

Retrospective analysis of technologies, means and methods aimed at improvement of motor function of lower extremities in children of primary school age in process of physical training is presented in the article.


Ключ. слова: вдосконалення, біомеханічна, структура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фролова Н.  
Ефективність спортивно-ігрового методу у формуванні спортивного стилю життя молодших школярів / Н. Фролова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 21. - С. 67-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі наукових досліджень розкрито проблему використання спортивно-ігрового методу у формуванні спортивного стилю життя молодших школярів.

На основе научных исследований раскрыта проблема использования спортивно-игрового метода в формировании спортивного стиля жизни младших школьников.

In this article on the base of my own scientific investigations the problem of sport games method in forming the younger schoolchildren's sport lifestyle is regarded.


Ключ. слова: спортивно-ігровий метод, спортивний стиль життя, молодший шкільний вік
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського