Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (205)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.423$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Організація роботи класного керівника : Навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. Л. Кірдан; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 117 c. - Бібліогр.: 144 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади методики виховної роботи класного керівника. Розглянуто питання історії становлення і розвитку інституту класних керівників в офіційних документах та дослідженнях вітчизняних педагогів. Проаналізовано особливості виховної діяльності класного керівника сільської школи. Розкрито зміст, описано форми та методи організації виховної роботи.

Освещены теоретические основы методики воспитательной работы классного руководителя. Рассмотрены вопросы истории становления и развития института классных руководителей в официальных документах и исследованиях отечественных педагогов. Проанализированы особенности воспитательной деятельности классного руководителя сельской школы. Раскрыто содержание, изучены формы и методы организации воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423я73-1

Шифр НБУВ: ВА666469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кобзар Б. С. 
Класний керівник / Б. С. Кобзар; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 257 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

На підставі вивчення кращого педагогічного досвіду роботи класних керівників, запропоновано нову концепцію діяльності класних керівників за умов розбудови національної системи освіти. Визначено зміст, напрями, форми та методику діяльності класного керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Виховні технології у діяльності класного керівника : Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / ред.: Н. М. Стрельнікова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2003. - 258 c. - укp.

Висвітлено зміст виховних технологій у діяльності класного керівника. Описано технології організації діяльності школярів, їх громадянського, естетичного, трудового та екологічного виховання, організації пізнавальної діяльності, використання українознавства в системі позаурочної виховної роботи.

Освещено содержание воспитательных технологий в деятельности классного руководителя. Описаны технологии организации деятельности школьников, их гражданского, эстетического, трудового и экологического воспитания, организации познавательной деятельности, использования украиноведения в системе внеурочной воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423р20

Шифр НБУВ: В347179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Виховні технології у діяльності класного керівника : Навч.-метод. посіб. Ч. 3 / ред.: Н. М. Стрельнікова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2003. - 262 c. - Библиогр.: 66 назв. - укp.

Висвітлено технології морального, статевого, правового, фізичного виховання, організації вільного спілкування, роботи класного керівника з батьками учнів. Розглянуто питання профілактики адиктивної поведінки. Наведено психолого-педагогічну характеристику підлітка, який важко виховується. Проаналізовано взаємодію школи та сім'ї у підготовці дітей до навчання.

Освещены технологии морального, полового, правового, физического воспитания, организации свободного общения, работы классного руководителя с родителями учеников. Рассмотрены вопросы профилактики адиктивного поведения. Приведена психолого-педагогическая характеристика сложновоспитываемого подростка. Проанализировано взаимодействие школы и семьи в подготовке детей к обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423р20

Шифр НБУВ: В347179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кіщак Г. М. 
Підготовка класних керівників у системі післядипломної педагогічної освіти / Г. М. Кіщак // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 80-82. - укp.

Проаналізовано роль класного керівника як ключової фігури в процесі становлення інтелектуальної та особистісної зрілості дитини. Розглянуто зміну функцій класного керівника у зв'язку з гуманістичною парадигмою, її порівняння за умов авторитарної педагогіки. Надано програму розвитку професіоналізму класного керівника, запропоновану Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Харченко Л. І. 
Соціально-педагогічні умови взаємодії класних керівників з дитячими громадськими організаціями / Л. І. Харченко // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 161-168. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито проблему взаємодії класних керівників з дитячими громадськими організаціями, визначено соціально-педагогічні умови цієї взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч422

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кірдан О. Л. 
Виховні функції класного керівника в навчальних закладах України (середина ХІХ - початок ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Л. Кірдан; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 17 c. - укp.

Вивчено та узагальнено теоретичні надбання та практичний досвід формування основ класного наставництва в навчальних закладах України в середині ХІХ - на початку ХХ ст. Проаналізовано суспільно-політичні та культурно-освітні передумови становлення системи КН в Україні.Досліджено внесок відомих педагогів і громадських діячів у розробку теоретичних засад системи наставництва. Розкрито та узагальнено зміст, форми та методи роботи класних наглядачок і наставників, груповодів, класних керівників в українській школі даного періоду. Наведено зміст та форми роботи класних наставників (груповодів, класних керівників) з точки зору застосування позитивного досвіду минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бачинська Є. М. 
Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. М. Бачинська; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь. Обгрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Розкрито шляхи забезпечення єдності та послідовності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільової програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алпатова О. В. 
Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Алпатова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 16 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії у педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу навчання молодших школярів. Виявлено залежність між стилем керування навчанням і характером міжособистісних взаємин учнів, їх мотивацією та успішністю навчання, з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність навчання молодших школярів. Запропоновано теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на перебіг керування ним процесу навчання молодших школярів. Розроблено, обгрунтовано й апробовано програми формування емпатії вчителя у процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності навчання молодших школярів. Наведено рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шквир О. Л. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Шквир; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до класного керівництва у педагогічній теорії та методиці виховання. Визначено специфіку роботи класовода. Розглянуто сучасні підходи до підвищення ефективності класного керівництва в початковій школі. Розкрито суть базових понять дослідження, конкретизовано професіограму класного керівника, а також розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель і технологію підготовки майбутніх вчителів до зазначеної діяльності. Визначено критерії та рівні підготовки випускників педагогічних факультетів до виконання функцій класного керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Галич Т. В. 
Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого підходу до підлітків у системі виховної роботи класного керівника : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Галич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах. Обгрунтовано комплекс педагогічних умов ефективної реалізації такої діяльності у вихованні дітей підліткового віку. Проаналізовано проблеми реалізації особистісно орієнтованого підходу до підлітків у навчально-виховній практиці сучасної школи, наведено його характеристику та типологію. Розкрито роль сімейної комунікації та розглянуто питання роботи з батьківською громадою. Охарактеризовано вікові, фізіологічні та психологічні особливості виховання підлітків. Визначено шляхи підвищення педагогічної культури батьків. Розроблено технології взаємодії батьків і класних керівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.2 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Харченко Л. І. 
Підготовка класних керівників до взаємодії з дитячими громадськими організаціями в сучасних соціокультурних умовах : навч.-метод. посіб. для слухачів курсів підвищ. кваліфікації / Л. І. Харченко; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін, Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ, 2011. - 220 c. - Бібліогр.: 87 назв - укp.

Розглянуто зміст, завдання, функції та напрями діяльності класного керівника та дитячих громадських організацій за сучасних соціокультурних умов. Проаналізовано виховний потенціал взаємодії класного керівника та дитячих громадських організацій. Охарактеризовано сучасні технології підготовки класних керівників до взаємодії з дитячими громадськими організаціями на основі партнерських стосунків. Наведено практичні матеріали дитячих громадських організацій Луганщини та матеріали Луганського обласного центру розвитку дитячого руху "Лугарі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 я7 + Ч422(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Харченко Л. І. 
Зміст, структура та особливості проведення тренінгу для класних керівників "Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків" / Л. І. Харченко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості проведення тренінгу для класних керівників "Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків". Представлено зміст та структуру тренінгу. Описано інтерактивні технології та методи, які використовуються в процесі проведення тренінгу. Наголошено на необхідності застосування тренінгу для підготовки класних керівників у системі післядипломної педагогічної освіти з метою ефективного введення інноваційних змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Острянко Т. С. 
Організація співпраці класного керівника із соціальним педагогом у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 64-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність співпраці соціального педагога та класного керівника, проаналізовано їх спільні функції та напрями роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Окреслено систему їх взаємодії та обгрунтовано її обов'язковість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Люріна Т. І. 
Підготовка майбутнього вчителя до класного керівництва / Т. І. Люріна // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 105-110. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено історичний аспект підготовки майбутнього вчителя до класного керівництва і доцільність існування інституту класного керівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кузьмінський А. І. 
Настільна книга класного керівника : навч.-метод. посіб. / А. І. Кузьмінський, С. В. Омельяненко. - К. : Знання, 2012. - 262 c. - Бібліогр.: с. 231-262. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади роботи класного керівника, розкрито роль педагога, майстра, вихователя в житті людини, акцентовано на питаннях виховання всебічно розвиненої особистості. Основну увагу приділено діяльності класного керівника з вивчення учнів і первинного дитячого колективу, охарактеризовано систему діяльності з організації позакласної виховної роботи з дітьми. Розкрито особливості, форми і напрями роботи з батьками учнів, зокрема, питання організації та проведення батьківських зборів. Детально розглянуто планування роботи класного керівника. У додатках наведено нормативно-правові документи, що регулюють діяльність середніх загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Класний керівник: пошук інновацій (до курсу "Сучасні педагогічні технології") : навч.-метод. посіб. / ред.: Є. І. Коваленко; уклад.: В. М. Солова; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 333 c. - Бібліогр.: с. 211-214 - укp.

Розглянуто питання пріоритетності гуманістичної спрямованості виховання, діалогічності навчально-виховного процесу, розвиток особистості учня. Подано плани-конспекти особистісно орієнтованих класних годин на засадах педагогіки толерантності, виховання правосвідомості учнівської молоді, профілактики наркоманії, СНІД в учнівському середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 р + Ч421.3 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бачинська Є. 
Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як основа підготовки до виховної роботи в системі підвищення кваліфікації / Є. Бачинська // Рідна шк.. - 2006. - № 7. - С. 51-55. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Подано трактування поняття психолого-педагогічної компетентності класного керівника. Досліджено проблеми розробки моделі професійної компетентності. Здійснено спробу узагальнити наукові дослідження щодо визначення обсягу знань та вмінь педагога-вихователя. Розроблено модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як змістову основу його підготовки. Розкрито структуру моделі: блок знань; блок вмінь (гностичні, конструктивні та інші). Запропоновано оцінювання рівнів психолого-педагогічної компетенції (в балах) - дуже низький, низький, середній, високий. Визначено критерії репродуктивного, адаптивного, локально- та системно-моделюючого рівнів практичної діяльності класних керівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Конопля Т. 
Проектування доль і душ людських... Місце і роль куратора у процесі роботи школи повного дня / Т. Конопля // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 98-102. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто одну з найгостріших, найболючіших проблем сучасної школи - проблему класного керівника. Акцентовано увагу на ролі куратора в школі повного дня, функціях, які він має виконувати, використовуючи різні форми та методи роботи. Обгрунтовано беззаперечні переваги добре організованої і продуктивної виховної години, яку називають годиною спілкування, адже під час години спілкування формується моральна свідомість, відповідальність, об'єктивна самооцінка учнів. Вміщено кращі форми проведення виховних годин. Звернено увагу на творчі проекти, які допомагають у виховній роботі і спрямовані на розвиток особистості учня.

Рассмотрена однa из самых острых, болезненных проблем современной школы - проблема классного руководителя. Акцентировано внимание на роли куратора в школе полного дня, функциях, которые он должен выполнять, используя различные формы и методы работы. Обоснованы неоспоримые преимущества хорошо организованного и продуктивного воспитательного часа, который называют часом общения, ведь во время часа общения формируется моральное сознание, ответственность, объективная самооценка учеников. Приведены лучшие формы проведения воспитательных часов. Обращено внимание на творческие проекты, которые помогают в воспитательной работе и направлены на развитие личности ученика.

Are considered one of the most acute and painful problems of the modern school - the problem of the class teacher. The attention to the role of facilitator in school full-time, the functions that it must carry out, through various forms and methods ofwork. Rightly the indisputable advantages of a well-organized and productive educational hours, which is also called an hour of communication, since during the hours of communication formed the moral consciousness, responsibility, objective self-esteem of students. Abstract contains the best forms of educational hours. Attention is paid to creative projects that help in the educational work and are aimed at developing pupil's personality. There were a few friendly tips curator.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чешенко О. І. 
Організаційно-методичний супровід інноваційної діяльності класного керівника / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто методологію організаційно-методичного супроводу інноваційної діяльності класного керівника, що грунтується на засадах відкритої, системної, особистісно-орієнтованої, компетентнісної освіти в контексті розвитку та орієнтації освіти України в європейський простір. Виокремлено завданя, функції, форми реалізації організаційно-методичного супроводу як процесу педагогічної системи та технології. Акцентовано увагу на такій формі організаційно-методичного супроводу як обласний конкурс класних керівників. Висвітлено системи, моделі виховної діяльності класу, представлені переможцями та учасниками третього обласного конкурсу "Класний керівник - 2008": модель виховної системи класу "Серце в долонях", формування духовно багатої, здорової особистості, громадянина співтовариства, світу тощо. Актуальним напрямом подальших досліджень є створення систем інноваційної діяльності класного керівника,технологій, форм, методів, прийомів, що сприяють його фаховому зростанню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського