Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (22)Автореферати дисертацій (970)Реферативна база даних (8498)Книжкові видання та компакт-диски (1039)Журнали та продовжувані видання (76)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОМИЛК$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Лебедев-Любимов, А.
Психология рекламы [Електронний ресурс] / А. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер, 2007. - 267 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Данная книга является первым в России фундаментальным трудом, в котором изложены основы психологии рекламы как отрасли психологической науки. В ней наиболее полно представлены основные теоретические направления, история развития психологии рекламы, рассмотрены методы и результаты многочисленных исследований в этой области, а также проблемы, возникающие в связи с организацией научных и прикладных разработок. Книга расскажет о различных видах рекламной деятельности с точки зрения психологии; о механизмах воздействия рекламы на человека и о степени их эффективности; о положительном и отрицательном влиянии рекламы на культуру; о потенциальной возможности рекламы принимать форму взаиморазвивающего диалога. В книге излагается концепция, с точки зрения которой каждый человек является не только объектом воздействия рекламы, но и сам оказывается `рекламистом`, рекламируя купленные им товары или себя самого в общении с другими людьми. Книга адресована научным работникам, изучающим основы психологии рекламной деятельности; психологам-практикам, работающим в сфере рекламного бизнеса; рекламистам, занимающимся производством и распространением рекламной продукции; преподавателям и студентам; представителям общественных и политических организаций, а также всем тем, кого интересуют психологические аспекты рекламы.



Кл.слова:
масові комунікації -- реклама

   Тип видання:   словник   
2.

Погрібний, М. І.
Словник наголосів української літературної мови [Електронний ресурс] / М. І. Погрібний ; за ред. І. О. Варченка. - К. : Радянська школа, 1959. - 603 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Правильність усної мови визначається насамперед правильною вимовою звуків слова і правильним наголосом, а також правильним інтонуванням речення. Помилки в усній публічній мові не тільки утруднюють розуміння висловленого, але й заважають поширенню й усталенню норм літературної мови. Цей словник є першою спробою охопити і зафіксувати літературне наголошення в усіх уживаних словах, у багатьох формах слів та в окремих словосполученнях. Крім широко відомої лексики, словник відбиває обмежену кількість спеціальної термінології.



Кл.слова:
інтонація -- наголос -- орфоепія -- усна мова

   Тип видання:   методичний посібник   
3.


Основы теории коммуникации [Електронний ресурс] / сост. Ж. В. Николаева. - Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебно-методическое пособие соответствует требованиям государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования второго поколения по курсу «Основы теории коммуникации» и предназначено для студентов специальности «Связи с общественностью». Содержание пособия включает историю и современные проблемы теории коммуникации, исследуются различные виды и уровни коммуникации, функции, формы, модели и структурные компоненты коммуникационного процесса.



Кл.слова:
масові комунікації

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Антоненко-Давидович, Б. Д.
Як ми говоримо [Електронний ресурс] / Б. Д. Антоненко-Давидович. - К. : Радянський письменник, 1970. - 182 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга адресована тим, хто дбає про культуру мови і хоче уникнути помилкового слововживання, подолати лексичну відмінність у визначенні однакових понять, уникнути невластивих українській мовній традиції зворотів і висловів.



Кл.слова:
культура мови -- українська мова

   Тип видання:   підручник   
5.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   словник   
6.

Ставицька, Л.
Короткий словник жаргонної лексики української мови [Електронний ресурс] : містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень / Л. Ставицька. - К. : Критика, 2003. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей словник є спробою лексикографічно зафіксувати швидкозмінний та плинний за своєю природою сленґовий шар української мови - той його складник, якого, на переконання користувачів російської фєні, не існує (як, утім, і самої мови), а на переконання користувачів правдиво народної, джерельної, солов'їно-калинової мови, і не повинно існувати. Тим часом доктор філологічних наук, завідувачка відділу соціолінґвістики Інституту української мови НАН України Леся Ставицька, взявши за джерельну базу тексти художньої літератури, засобів масової інформації, наукових видань, або й просто зразки розмовної мови, уклала словник, який містить сучасну жарґонну лексику різнотипного соціяльного походження, а також лексику розширеного вживання, що поповнила жарґонізовану розмовну мову. "У професійного філолога і пересічного мовця, - пише авторка в передмові, - почасти складається уявлення про суто російський характер жарґонного слововживання, неконкурентноспроможність української мови у розмовних, стилістично знижених сферах комунікації, нездатність продукувати сучасні іронічні стилі спілкування. Варто вчитатись у зібрані тут репліки, діялоги, тексти, щоби пересвідчитись в українськості того жарґоновживання, яке, на перший погляд, може здатися прероґативою російських розмовних моделей. Крім того, суржикове слово у суто комунікативному аспекті не завжди свідчить про брак мовної культури чи незнання українського лексичного відповідника: нерідко, особливо в інтеліґентських дискурсах, чужомовність підсилює іронічне, сміхове начало, закладене у цій лексиці". Від того, наскільки присутній у свідомості українських мовців національний сміховий вербальний простір, великою мірою залежить виживання та зміцнення комунікативної потужности української мови. Словник містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень. Він розкриває значення кожного з них, подає його соціяльну та стилістичну характеристику, а часом також наводить короткий етимологічний коментар.



Кл.слова:
жаргон -- переклад -- правопис

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Моль, А.
Социодинамика культуры [Електронний ресурс] : пер. с фр. / А. Моль. - М. : Прогресс, 1973. - 408 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Абрахаам Моль (1920—1992) вошел в историю социологической мысли как один из крупнейших исследователей средств массовой коммуникации, создатель информационной концепции культуры. А. Молем написано множество работ, но широкую известность ему принесла книга «Социодинамика культуры», которая стала заметной вехой на пути развития новой отрасли социологического знания. В центре внимания Моля — исследование социальной роли средств массовой коммуникации в современном обществе, прежде всего радио и телевидения.



Кл.слова:
науково-технічний прогрес -- засіб масової комунікації

   Тип видання:   наукове видання   
8.

Морделл, Л.
Размышления математика [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Л. Морделл. - М. : Знание, 1971. - 32 с.. - (Математика, кибернетика)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга известного английского математика современности Л. Морделла (род, в 1888 г.), изданная в переводе на русский язык, рассказывает об особенностях математического творчества и подводит итог его многолетним наблюдениям за работой математиков. Автор затрагивает в ней как психологический, так и этический аспекты математического творчества. Книга рассчитана на широкую аудиторию читателей — математиков и нематематиков.



Кл.слова:
наука -- помилки математики -- пам'ять

   Тип видання:   монографія   
9.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.
 


Хоменко, Ірина Вікторівна.
Еристика: мистецтво полеміки [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. В. Хоменко. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До посібника включено теоретичні матеріали з основ мистецтва полеміки, практикуми та тексти для самостійного аналізу, що допоможуть студентам, особливо юристам, сформувати практичні навички та вміння успішної комунікації. Курс еристики апробований у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Інституті післядипломної освіти, Інституті адвокатури та інших вищих навчальних закладах. Розрахований на студентів юридичних і гуманітарних факультетів, а також на широке коло спеціалістів, професійна діяльність яких пов'язана з впливом на людей завдяки спілкуванню, зокрема, полеміці: політиків, педагогів, журналістів, менеджерів тощо.



Кл.слова:
риторика -- ораторська майстерність -- софізм -- критика -- аргументація -- маніпулювання

   Тип видання:   наукове видання   
11.

Антоненко-Давидович, Б. Д.
Як ми говоримо [Електронний ресурс] / Б. Д. Антоненко-Давидович. - К. : Видавничий дім "KM Academia", 1994. - 252 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця книга для тих, хто дбає про культуру мови та прагне запобігти помилковому вживанню слів, уникнути невластивих українській мовній традиції зворотів та висловів. Особливо актуальна в наш час, коли українська мова спотворена русизмами, діалектизмами та іншим непотребом.



Кл.слова:
культура мови -- вислів

   Тип видання:   монографія   
12.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Запорожан, В. М.
Оперативна гінекологія [Електронний ресурс] : практичний порадник / В. М. Запорожан. - К. : Фенікс, 2008. - 447 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У практичному пораднику «Оперативна гiнекологiя» наведені основні принципи гінекологічної хірургії, характеристика інструментарію, шовного матеріалу, описано методики найбільш важливих операцій, що сприятиме систематизації знань і навичок лікаря-гінеколога. Сучасний акушер-гінеколог має опанувати навики репродуктивного ендокринолога, перинатолога, колоректального хірурга, урогінеколога, гінекологічного онколога, уролога, мамолога і водночас працювати як сімейний лікар, що за умов сучасної високотехнологічної та доказової медицини майже неможливо. Втім, наше завдання полягає в тому, щоб надавати пацієнткам найвищий рівень акушерсько-гінекологічної допомоги. Отже, ми повинні працювати не як сімейні лікарі — фахівці первинної ланки медичної допомоги, а як гінекологічні хірурги. Тому слід зосередитися на клінічних і хірургічних проблемах акушерства та гінекології як унікальної хірургічної спеціальності. Вимогою часу є інтеграція у світовий лікувальний простір, що потребує ознайомлення українських студентів і лікарів із досвідом зарубіжних колег. У практичному пораднику, який пропонується широкому колу фахівців, перш за все, молодому лікарю, студенту, інтерну, систематизовано і разом із тим просто й лаконічно представлено хірургічну гінекологічну патологію, включаючи патогенез, клінічні симптоми, можливі лікувальні підходи, гістопатологію, методично, «крок за кроком», описано найактуальніші гінекологічні операції. При викладенні методик операцій описуються всі суттєві деталі, наводяться характерні помилки хірурга-початківця, надаються рекомендації щодо їх уникнення для виконання технічно коректного оперативного втручання. Слід пам'ятати, що необхідно постійно поновлювати, удосконалювати свої знання й навички, тому що нові діагностичні та лікувальні технології розвиваються дуже швидко. Наприклад, сьогодні застосовується щонайменше 5 різних технологій повної абляції ендометрія, жодної з яких не існувало 10 років тому. Нетримання сечі при напруженні взагалі вважалося урологічною проблемою, а нині в арсеналі гінекологів налічується не менше 6 методів хірургічного лікування цієї патології. Кардинально змінилися підходи до лікування генітальних пролапсів тощо. Базою для молодого гінеколога-хірурга повинні стати ґрунтовні знання тазової анатомії, бездоганне володіння хірургічною технікою, постійний і конструктивний зворотний зв'язок із вчителями, колегами і, безумовно, величезна щоденна практика. У книзі наведені основні принципи гінекологічної хірургії, характеристика інструментарію, шовного матеріалу, описано методики найбільш важливих операцій, що сприятиме систематизації знань і навичок лікаря-гінеколога.



Кл.слова:
хірургія -- знання -- навичка

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Мацько, Л. І.
Риторика [Електронний ресурс] / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. - 2-е вид., стер.. - К. : Вища школа, 2006. - 311 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто предмет риторики, основний зміст понять і всіх розділів класичної риторики. Висвітлено надбання цієї науки за всю історію її розвитку, які покладено в основу сучасних наук: стилістики, поетики, прагматики, теорії комунікації тощо. Посібник містить також дидактичний матеріал та зразки ораторської майстерності. Для студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
оратор -- поетика -- прагматика -- комунікація

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Караванський, С.
Пошук українського слова або боротьба за національне "Я" [Електронний ресурс] / С. Караванський. - К. : Академія, 2001. - 240 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пошук українського слова. — цикл популярних бесід про лексику нашої мови, розрахований стати у пригоді шукачам якісного українського слова. Він знайомить з найтиповішими помилками зрусифікованого українського мовлення. Заразом накреслює напрями вживання самобутніх українських словотворчих моделей, творення конкурентоздатної української термінології. Проаналізовано конкретні лексичні пошуки деяких лексикографів. Окремі міркування не позбавлені дискусійності. Адресовано шанувальникам українського слова та всім небайдужим до долі української мови в Україні.



Кл.слова:
лексика -- мовлення

   Тип видання:   наукове видання   
16.

Котлер, Ф.
Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.



Кл.слова:
прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші

   Тип видання:   довідник   
Категорія: Математика   
17.

Огиенко, Татьяна Михайловна.
Тропинка к знаниям [Електронний ресурс] : справочник младшего школьника / Т. М. Огиенко, Н. А. Филиппова, Л. Ф. Богданова, Н. Н. Кириченко. - Х. : Країна мрій, 2002. - 152 с.. - (Справочник младшего школьника)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Чтение Как рождается книга Первые шаги в библиотеке Как построена книга Устное народное творчество (фольклор) Основные жанры литературы Стили речи Текст Схема навыка чтения Упражнения для формирования навыка чтения Памятки Русский язык Звуки и буквы Алфавит Гласные звуки и буквы Согласные звуки и буквы Звуко-буквенный, или фонетический, разбор слова Слово. Состав слова Словари Части речи Имя существительное Имя прилагательное Имя числительное Местоимение Глагол Наречие Словосочетание. Предложение Члены предложения Текст Словарь Работа над ошибками Українська мова Звуки і букви Склад Наголос: Правила переносу Слово Будова слова Речення Члени речення Словосполучення. Зв'язок слів у реченні Текст Частини мови Іменник Прикметник Займенник Дієслово Числівник Прислівник Слова, правопис яких треба пам'ятати Робота над помилками Математика Натуральный ряд чисел Как устроены числа Состав многозначного числа Сложение Свойства сложения Основные способы сложения Таблицы сложения Вычитание Основные способы вычитания Таблица вычитания Умножение Законы умножения Основные случаи умножения Таблица умножения Деление Деление с остатком Среднее арифметическое Письменное деление Признаки делимости Выражения Уравнения Сравнение чисел Дроби Сравнение дробей Нахождение доли от числа Нахождение числа по его доле Латинский алфавит Римские цифры Геометрический материал Точка Прямая Луч Угол Отрезок Многоугольники Задачи Составные части задачи Простые задачи Обратные задачи Задачи на движение Составные задачи Разные способы решения задач Виды составных задач



Кл.слова:
читання -- математика -- закон множення

   Тип видання:   підручник   
18.

Різун, В. В.
Літературне редагування [Електронний ресурс] / В. В. Різун. - К. : Либідь, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це — перший в Україні підручник із літературного редагування, адресований безпосередньо журналістам. Пропонований підручник допоможе майбутнім працівникам засобів масової комунікації опанувати фах літературного редактора. Становлення професії літературного редактора, історичні, теоретичні й методичні засади його діяльності, технологія редакторської праці у ЗМК, автоматизація технологічних процесів — такою є проблематика, що знайшла ґрунтовне висвітлення на сторінках підручника. Для студентів факультетів журналістики. Може бути корисним працівникам засобів масової комунікації, видавцям, філологам.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   підручник   
19.

Різун, В. В.
Маси [Електронний ресурс] : текст лекцій / В. В. Різун. - К. : ВПЦ "Київський унiверситет", 2003. - 118 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книгу присвячено центральному питанню масової комунікації - психологічній масі як соціальному суб'єктові. Маси розглядаються у зв'язку з такими явищами масового спілкування, як журналістика, засоби масової інформації і комунікації.



Кл.слова:
журналістика -- засіб масової інформації

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Ольжич, О.
Дух руїни [Електронний ресурс] / О. Ольжич. - 2-е вид.. - К. : Смолоскип, 2008. - 52 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


1940 року молодий поет, інтелектуал і політик Олег Ольжич поставив перед собою гостре питання: що заважало українцям упродовж тисячі років мати власну державу? Відповідь втілено у брошурі «Дух руїни»: міжусобиці, внутрішній розбрат, патологічна неспроможність політиків забути про особисті інтереси та об'єднати зусилля. «Смолоскип» перевидає цю глибоку й блискучу працю, доповнену ґрунтовною розвідкою академіка Івана Дзюби, до 100-річчя від дня народження О. Ольжича. Тема, на жаль, не втратила актуальності — національно-демократичні сили сучасної України вкотре повторюють помилки своїх попередників: взявши владу після Помаранчевої революції, вони не змогли її втримати саме через внутрішньокоаліційні суперечки. Тож мета цього видання — нагадати можновладцям про трагічну і руйнівну роль міжусобиць в українській історії.



Кл.слова:
український народ -- соборність -- незалежність
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського