Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (27)Автореферати дисертацій (329)Реферативна база даних (3913)Книжкові видання та компакт-диски (1279)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>K=ТУРИСТИЧН$<.>+<.>K=ІНФРАСТРУКТУРА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Гонтаржевська, Лариса Іванівна.
Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розкрито теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг. Висвітлено історію формування та сучасні тенденції ринку туристичних послуг, розкрито методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні. Викладено базові положення маркетингової та інноваційної стратегій менеджменту туристичних підприємств, їх зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано стратегію виходу України на світовий ринок туристичних послуг. Охарактеризовано сучасні аспекти філософії туризму. Навчальний посібник рекомендовано студентам, науковцям ВНЗ з туристичних спеціальностей, фахівцям з туристичного профілю.



Кл.слова:
туризм -- рекреаційна зона -- візовий режим

   Тип видання:   підручник   
Категорія: Будівництво   
2.

Малоян, Г. А.
Основы градостроительства [Електронний ресурс] / Г. А. Малоян. - М. : Издательство Ассоциации строительных вузов, 2004. - 126 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебник по основам градостроительства и архитектуры. Переданы краткие сведения о принципах формирования расселения и организации систем населенных мест. Освещены функционально-территориальные и инфраструктурные основы планировки городов. Рассмотрены факторы формирования жилой среды, вопросы социально-пространственной, инженерно-технической и архитектурно-композиционной организации жилых комплексов, особенности их проектирования в условиях реконструкции.



Кл.слова:
генплан -- інфраструктура -- житловий сектор -- розселення

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Боголюбов, В. С.
Экономика туризма [Електронний ресурс] / В. С. Боголюбов. - М. : Академия, 2005. - 311 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Отрасль экономики туризма в системе национального хозяйства; Межотраслевой баланс как инструмент изучения межотраслевых связей; Условия формирования отрасли туризма; Условия функционирования отрасли туризма; Структура отрасли и организационно -экономические процессы; Экономическая сущность результата деятельности отрасли; Специализация и кооперация в отрасли; Концентрация производства в туризме; Территориальное размещение предприятий отрасли; Особенности спроса в туризме; Поведение потребителя комплексной туристской услуги; Статистика международного и внутреннего туризма; Туристская дестинация; Социально-культурное и экологическое воздействие туризма; Воздействие туризма на национальную экономику; Планирование развития отрасли туризма; Ресурсы отрасли туризма; Эффективность использования туристских ресурсов; Инвестиционные планы и программы развития туризма; Основные принципы обеспечения устойчивого функционирования и развития отрасли.



Кл.слова:
туристична індустрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Жукова, М. А.
Менеджмент в туристском бизнесе [Електронний ресурс] : учебное пособие / М. А. Жукова. - М. : КНОРУС, 2006. - 192 с.

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Изучается теория и практика организации туристского бизнеса. Приведены примеры реальных ситуаций, в которых оказываются организации индустрии туризма. Рассматриваются вопросы достижения конкурентных преимуществ на рынке туризма, в частности проблемы управления брендом туристской организации, другие маркетинговые мероприятия. Большое внимание уделяется управлению персоналом туристской организации.



Кл.слова:
маркетинговий хід -- туристичний маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.
 



Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв [Електронний ресурс] / П. Горішевський [та ін.]. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної індустрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, використання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.



Кл.слова:
туризм -- музей -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
6.

Сокол, Т. Г.
Основи туристичної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Г. Сокол. - К. : Грамота, 2006. - 264 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику описані основи туризму як соціально-економічного явища, історія його розвитку, висвітлена класифікація його структури за видами й формами, наведені визначення основних понять і термінів, а також подана концепція підготовки менеджерів туризму. Розглядаються основні принципи організації туристичної діяльності, основи туроперейтінгу та екскурсознавства. Наприкінці кожного розділу сформульовані контрольні запитання та завдання. Для учнів професійних ліцеїв, вищих професійних училищ, профільних шкіл, гімназій, студентів коледжів, навчальних закладів туристичного профілю різних рівнів акредитації та для широкого кола читачів.



Кл.слова:
туризм -- туроперейтінг -- екскурсознавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Саак, А. Э.
Менеджмент в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 512 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии рассмотрены теоретические основы менеджмента в социально-культурном сервисе и туризме, его специфика, цели и задачи управления турпредприятием, внешняя и внутренняя среда туристской организации. Подробно описаны организационные формы и структуры управления, методология процесса разработки управленческого решения, коммуникации в процессе управления, система мотивации труда на предприятиях сферы сервиса и туризма. Особое внимание уделено вопросам организации труда менеджера и управления персоналом в данной сфере. Пособие предназначено для студентов и преподавателей, а также для специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
турпідприємство -- туристична організація -- управління персоналом

   Тип видання:   підручник   
8.

Кіптенко, В. К.
Менеджмент туризму [Електронний ресурс] / В. К. Кіптенко. - К. : Знання, 2010. - 502 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на сучасному рівні розглянуто сутність і найважливіші сторони менеджменту туризму, історію розвитку управління туристичною діяльністю, визначено систему, об’єкти і суб’єкт управління в туризмі, розкрито особливості управління внутрішнім і зов­нішнім середовищем, сполучними процесами, персоналом та процесами праці в туризмі, управління, орієнтованого на клієнта, функції, принципи і методи менеджменту туризму. Особливу увагу приділено управлінню туристичними територіями і регіонами. Теоретичні положення підкріплено прикладами і практичними рекомендаціями. У кінці книги до кожного розділу наведено практикум, до складу якого входять тестові завдання, ситуаційні завдання і теми для обговорення. Для студентів географічних, історичних та економічних факультетів, які вивчають дисципліну “Менеджмент туризму”, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі туризму.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туристична організація

   Тип видання:   підручник   
9.

Мілаш, В. С.
Господарське право [Електронний ресурс] : курс лекцій: в 2 т. / В. С. Мілаш. - Х. : Право, 2008-2010

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 2008. - 496 с.

Ч. 2. - 2010. - 336 с.


Курс лекцій з господарського права присвячено загальним питанням становлення та розвитку господарського права в Україні. У систематизованому вигляді розглядаються ключові положення господарського права, серед яких поняття господарської діяльності та її різновидів, особливості правового регулювання відносин, що виникають під час організації та провадження господарської діяльності, господарська інфраструктура та майнова основа її функціонування, питання державного регулювання господарської діяльності та основні засади конкурентного права, система господарських договорів тощо. Видання розраховане на студентів, аспірантів, викладачів юридичних вузів та факультетів.



Кл.слова:
правознавство -- господарство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
10.

Мацюк, О.
Замки і фортеці Західної України [Електронний ресурс] : історичні мандрівки / О. Мацюк. - Вид. 2-е, випр. і допов.. - Л. : Центр Європи, 2005. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Замки і фортеці Західної України — розповідь про туристичні маршрути до пам'яток оборонного будівництва Західної України. Львів і Кам'янець-Подільський, Жовква і Лаврів, Острог і Крилос, Тернопіль і Бучач, Дубно і Болехів, Олесько і Кременець, — ось далеко не повний перелік міст і селищ, де зможе побувати допитливий читач, знайомлячись із замками і монастирями, городищами і церквами, костелами і синагогами — пам'ятками нашої старовини.



Кл.слова:
замок -- фортеця -- туризм

   Тип видання:   підручник   
11.

Ростовський, В. С.
Барна справа [Електронний ресурс] : підручник / В. С. Ростовський, С. М. Шамян. - 2-е вид.. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 395 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У зв’язку із західноєвропейською інтеграцією України та вступом до СОТ швидкого розвитку набуває в Україні туристична індустрія, курортна діяльність. Тому в багатьох вищих навчальних закладах, технічних та кулінарних училищах планується підготовка спеціалістів, бакалаврів із нової спеціальності 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». У підручнику розглядаються питання організаційної структури барів в Україні, їх технічного оснащення, технології приготування коктейлів та напоїв, організації роботи барменів. Видання розраховане на підготовку менеджерів у галузі барної справи.



Кл.слова:
готельно-ресторанна справа -- кулінарія -- напій

   Тип видання:   підручник   
12.

Мальська, М. П.
Готельний бізнес: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику систематизовано виклад організаційних, управлінських та технологічних засад вивчення готельної сфери як навчальної дисципліни теоретико-методологічного та прикладного спрямування. Послідовно розкрито питання еволюції сфери гостинності, проаналізовано проблему типології та класифікації готельних підприємств, організації та управління, технології обслуговування, архітектурно-планувальні особливості споруд готельних підприємств. Підручник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати у сфері туризму, викладачів вищих навчальних закладів, працівників готельної та туристичної сфери, усіх, хто цікавиться розвитком сфери гостинності.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Прокопенко, О. В.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро та мікро) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.



Кл.слова:
маркетинг -- кон'юнктура ринку

   Тип видання:   підручник   
14.


Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : теоретичні засади / за ред. О. О. Шубіна. - К. : Знання, 2009. - 379 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику на системній основі розглядаються найважливіші елементи інфраструктури ринку товарів і посліг як передумови забезпечення ефективного функціонування національної економіки. Узагальнено великий практичний досвід з вивчення розвиненої інфраструктури західних країн, висвітлено способи його адаптації до умов транзитивної економіки України. Особливе місце відведено практичній діяльності комерційних посередників, їхній ролі в інфраструктірі товарного ринку, логістичним аспектам загальної системи розподілу, зберігання та продажу товарів. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також науковцям і фахівцям-практикам у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.



Кл.слова:
логістика -- маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Бєлявцев, М. І.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] / М. І. Бєлявцев, Л. В. Шестопалова. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 416 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник складений відповідно до програми дисципліни "Інфраструктура товарного ринку". У посібнику розглянуті суть, призначення і склад інфраструктури товарного ринку, характеризуються складові частини інфраструктурного комплексу товарного ринку. Особлива увага приділена специфічним особливостям роботи оптових посередників в сучасних умовах господарювання. Матеріал викладений логічно і послідовно, представлені основні поняття і терміни. Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований, студентам, аспірантам, викладачам вузів економічного профілю, практичним працівникам, фахівцям у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.



Кл.слова:
продавець -- покупець -- асортимент -- конкуренція

   Тип видання:   монографія   
16.


Національний інформаційний суверенітет у контексті розвитку новітніх інформаційних технологій [Електронний ресурс] / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.]. - К. : НБУВ, 2011. - 160 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.22 Мб


У монографії розглядається поняття національного інформаційного суверенітету, інфраструктура його забезпечення, організаційно-методологічна база використання, збереження й поповнення суверенних інформаційних ресурсів. Орієнтована на науковців, практиків у сфері інформатизації, широкий загал читачів, що цікавляться даною проблемою.



Кл.слова:
комп’ютерні технології -- електронний ресурс -- інформаційно-комунікаційні технології

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
18.

Мальська, М. П.
Мiжнародний туризм i сфера послуг [Електронний ресурс] / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. - К. : Знання, 2008. - 661 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку и механізми його регулювання. Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
мікроекономіка -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
19.


Фондовий ринок [Електронний ресурс] : підручник : у 2 кн. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка ; за ред. В. Д. Базилевича. - Київ : Знання, 2015-2016. - (Класичний університетський підручник)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Кн. 1. - 2015. - 624 с.

Кн. 2. - 2016. - 688 с.


Підручник “Фондовий ринок” є логічним продовженням виданого раніше підручника “Цінні папери” за редакцією професора В.Д. Базилевича. У пропонованому виданні ґрунтовно висвітлюються теоретичні засади функціонування фондового ринку, його інституційна структура та інфраструктура, особливості проведення різноманітних торговельних операцій з цінними паперами, здійснення різних видів професійної діяльності. За глибиною висвітлення тем, урахуванням сучасних реалій, специфіки функціонування міжнародного та вітчизняного фондових ринків підручник є якісно новим явищем серед навчальних видань з цієї тематики. Він може бути надійним джерелом знань для фахівців з питань фондового ринку, здатних професійно діяти в сучасних умовах. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, спеціалістів-практиків, державних службовців, підприємців, усіх, кого цікавлять особливості функціонування фондового ринку.



Кл.слова:
цінні папери -- емітенти -- брокери -- дилери -- хеджування

   Тип видання:   підручник   
20.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського