Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=СОЦІОКУЛЬТУРНА$<.>+<.>K=КОМПЕТЕНЦІЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Запитує: юлія (18.04.2011) Тема запиту: Допоможіть будь ласка. Тема курсової "Вправи на формуваня (англійська)іншомовної лексичної компетенції учнів 5 класу" Дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ключові слова: іншомовна лексична компетенція
Шановна Юліє! Маємо надію, що підібрані нами матеріали стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА661682 Мартинова, Раїса Юріївна. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов [Текст] / Р. Ю. Мартинова. - К. : Вища школа, 2004. - 456 с. - , РА360524 Лінгводидактичні засади навчання лексики німецької мови учнів 7 - 8 класів спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Церна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp., Р87837 Литвинюк, Ольга Іванівна. Навчально- методичний комплекс "Україна" для викладання іноземних мов в 5-6 класах середньої школи: методична концепція та шляхи її реалізації [Текст] / О. І. Литвинюк ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Д. : Видавництво ДДУ, 1992. - 13 с., ВА577761 Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах [Текст] / С. Ю. Ніколаєва [та ін]. - К. : Ленвіт, 1997. - 110 с Раїса ЯНІВ, СКЛАДОВІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ, ЇХ ВИДИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ, Логвіна С.А. ДО ПРОБЛЕМИ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ “ІНШОМОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ СЛОВНИК”, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / О.П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 3. |
Запитує: Наталія (06.12.2012) Тема запиту: Комунікативна компетентність фахівця (педагога) |
Примітка: Статті з періодик (друковані та електронні видання) Ключові слова: професійно-комунікативна компетенція -- педагогічна майстерність -- професійні якості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористатись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА737558 Дегтярьова, Галина Семенівна. Теоретичні та методичні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування [Текст] : навч.-метод. посіб. / Г. С. Дегтярьова, Л. А. Руденко ; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти НАПН України. - К. : Педагогічна думка, 2010. - 189 с. , ВС51097 Акмеологія - наука XXI століття : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 лют. 2011 р., Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. акад. акмеол. наук / Ред.: В. О Огнев'юк. — К., 2011. — 229 с. ( Розглянуто питання розвитку в освіті ВНЗ акме-компетентнісного потенціалу майбутнього фахівця. Розкрито сутність, зміст і структуру педагогічного професіоналізму як акмеологічної категорії, акмеологічні засади професійного становлення викладачів педагогіки та методики початкової освіти, підготовки керівників навчальних закладів (НЗ) до впровадження освітніх інновацій. Викладено акмеологічні підходи до визначення сутності педагогічної обдарованості, вивчення психологічної компетентності керівників загальноосвітніх НЗ щодо подолання професійних криз. Висвітлено досвід і перспективи та передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала.), ВА720047 Актуальні проблеми підготовки фахівців у галузі соціально-педагогічної діяльності: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 7 листоп. 2009 р., Ніжин / Ін-т пробл. виховання АПН України, Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Ред.: А.І. Конончук. — Ніжин, 2009. — 240 с. , Ж15641 Ковальчук В. Роль професійно-комунікативної компетенції в діяльності директора ПТНЗ / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2009. — N 1. — С. 122-132., Ж15566 Рубан С. Інформаційні технології в управлінні школою / С. Рубан // Освіта і упр . — 2006. — N 2. — С. 44-45. ( Узагальнено досвід упровадження сучасних інформаційних технологій в навчальний процес та управління школою, що великою мірою залежить від керівника закладу, його професійної компетенції, організаторських і моральних якостей, здатності бути адекватним вимогам сучасного суспільства.), Ж15566 Синицина Н. Надання управлінських послуг державними службовцями: питання професійної компетентності / Н. Синицина // Освіта і упр . — 2011. — N 1. — С. 25-30., Ж15641 Ковальчук В. Роль професійно-комунікативної компетенції в діяльності директора ПТНЗ / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2009. — N 1. — С. 122-132. , Ж22469 Колодько Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько // Рідна шк . — 2006. — N 7. — С. 38-41., Ж16367 Кудряшова Н. Формування готовності до професійного спілкування у майбутніх фахівців сфери обслуговування / Н. Кудряшова // Проф.-техн. освіта . — 2009. — N 4. — С. 30-31., Ж15685 Бірюк Л. Аксіологічний підхід до формування майбутнього вчителя початкової ланки освіти / Л. Бірюк // Шлях освіти . — 2009. — N 4. — С. 24-27. , Ж14642 Пляка Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія . — 2011. — N 1. — С. 74-78., Ж15641 Глушаниця М. Ретроспективний аналіз дослідження проблеми формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції вітчизняними та зарубіжними вченими / Н. Глушаниця // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2011. — N 3. — С. 194-202. , Ж16225 Петрук А. П. Авторитет викладача вищого навчального закладу як підгрунтя забезпечення якості освіти студентів / А.П. Петрук, О.М. Петрук // Наука і освіта . — 2009. — N 10. — С. 142-145. Гордієнко Н. В. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ / Н. В. Гордієнко // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Випуск 203. - Ч. 3. - С. 23-27., Князєва С. В. СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРАВОЗНАВСТВА [Електронний ресурс] / С. В. Князєва. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_13/files/P1311_17.pdf. - Назва з екрану., Олійник Г. М. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Г. М. Олійник. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ped/2011_20/olijnik.pdf. - Назва з екрану.
|
| 4. |
Запитує: Квітковська Христина (22.03.2013) Тема запиту: Формування іншомовної (англійської) фонетичної компетенції учнів 5 класу |
Примітка: статті, книжки,підручники Ключові слова: фонетична компетенція -- фонетика англійської мови -- формування мовних компетенцій -- навчання англійської мови
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА670976 Паращук В. Ю. Теоретична фонетика англійської мови: Навч. посіб. / В.Ю. Паращук. — Вінниця: Нова кн., 2005. — 228 с. , ВА686859 Фонематична, складова та інтонаційна структура англійської мови : навч. посіб. / Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Уклад.: Л.Б. Карпусь. — Ніжин, 2007. — 52 с. , ВА671284 Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) [Текст] : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с., ВА758686 Барабанова Г. В. Лингводидактическая игра в обучении английскому языку в средней школе [Текст] : [учеб. пособие] / Г. В. Барабанова. - Севастополь : СевНТУ, 2012. - 82 с., ВС36330 Методика викладання іноземних мов [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 с., ВА701523 Гороть Є. І. Корективний фонетико-орфографічний курс сучасної англійської мови: навч. посіб. / Є.І. Гороть, Т.Ю. Лісінська, Л.К. Малімон, А.Б. Павлюк, О.О. Рогач ; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2008. — 304 с. , ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. - (Бібліотечка журналу "Іноземні мови" ; вип. 2). , ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту іноземних мов / Л. С. Панова ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : [б.в.], 1999. - 108 с., ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - К. : [б.в.], 2004. - 123 с. Мірошник І. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Мірошник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2011_20/Miroshnyk.pdf. - Назва з екрану., Москалюк Л. В. Експериментальна перевірка ефективності методики вмотивованого контролю рівня сформованості англомовної лексичної компетенції у молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. В. Москалюк. - Режим доступа. - URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2009_16/16.pdf. - Назва з екрану., Шастова І. В. Зміст компетенції в техніці читання на початковому ступені навчання (школа з поглибленим вивченням англійської мови) [Електронний ресурс] / І. В. Шастова. - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2012_21/Shastova.pdf. - Назва з екрану.
|
| 5. |
Запитує: Інна (02.04.2013) Тема запиту: Диференційований підхід до оцінювання рівня комунікативної компетенції студентів-медиків |
Примітка: маю підготувати доповідь на зазначену тему Ключові слова: комунікативна компетенція студентів-медиків -- оцінювання рівня
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Малашевська К. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / К. О. Малашевська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvvnu/ped/2010_13/R2/Malashevska.pdf . - Назва з екрану., Чорновіл І. С. Комунікативна компетенція медичних працівників середньої ланки як одна з їх головних професійних якостей [Електронний ресурс] / І. С. Чорновіл. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_16/files/P1611_45.pdf . - Назва з екрану., Мельник А. І. Сучасні тенденції іншомовної підготовки фахівців медичної галузі [Електронний ресурс] / А. І. Мельник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Melnyk.pdf . - Назва з екрану., Бай Ш. М. Роль терминологической лексики в формировании коммуникативной компетенции студентов / Ш. М. Бай // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2012. – Вып. 34 : Педагогические науки. – С. 61-64., Алексеєнко Т. М. Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу / Т. М. Алексеєнко, Т. А. Іванова, Т. Є. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2008. – Вип. 12. – С. 18-23., Бухальська С. Компетентнісний підхід. Теоретичний аналіз ключових дефініцій вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Бухальська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npd/2009_2/Buhalska%20S.pdf . - Назва з екрану., Вороненко Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 6-17., Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда, І. Я. Заліпська, В. І. Зевако [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 74-76., Кахно І. В. Детермінанти особистісного становлення студентів-медиків на етапі професійного навчання / І. В. Кахно // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2010. - Вип. 8. - С. 418-428., Банчук М. Моделі оцінювання підготовки спеціаліста-медика на різних рівнях, спрямовані на протидію зловживанням та корупції [Електронний ресурс] / М. Банчук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/PSF/2009_11/Banchuk.pdf . - Назва з екрану., Лимар Л. В. Аналіз дослідження сформованості готовності до безконфліктної взаємодії з пацієнтами студентів-медиків [Електронний ресурс] / Л. В. Лимар. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/psy/2010_82_1/limar.pdf . - Назва з екрану.
|
| 6. |
Запитує: Viki (18.06.2013) Тема запиту: Здравствуйте, уважаемые библиографы. Помогите, пожалуйста, найти литературу по теме дипломной работы: "Интерпретация феномена библиотеки в контексте классической культуры". Спасибо Вам. |
Ключові слова: Бібліотека -- культура -- соціокультурна діяльність
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Радимо, також, звернутися за додатковою інформацією до читального залу бібліотекознавчої літератури НБУВ та читального залу відділу довідково-бібліографічного обслуговування ( Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА606679 Книга и библиотека в контексте национальной культуры [Текст] / сост. и науч. ред. З. А. Сафиуллин ; Казанский гос. ин-т искусств и культуры. - Казань : Медицина, 1995. - 120 с., ДС49469 Слободяник М. С. Наукова бібліотека: еволюція структури і функцій в період освоєння інформаційних технологій [Текст] : дис... д-ра іст. наук: 05.25.03 / Слободяник Михайло Семенович ; НАН України, Центральна наукова бібліотека ім. В.І.Вернадського. - К., 1995. - 400 л., Ж73672/2010/9 Ціборовська-Римарович І.О. Бібліотеки римо-католицьких монастирів Волині XVI-XVIII ст.: історична доля, роль у монастирській діяльності, сучасний стан фондів (за фондами Національної б-ки України ім. В.І. Вернадського) / І.О. Ціборовська-Римарович // Актуальні питання культурології. – Рівне: РДГУ, 2010. – Вип. 9. – С. 9-14. І.В. Лісова. Приватна бібліотека в українській культурі (ХІ-ХVIII ст.) // І.В. Лісова / Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. – 2011. Т 2, № 11. - С 20–25., Воскобойнікова-Гузєва О. Наукова бібліотека XXI століття в європейському соціокультурному вимірі / О. Воскобойнікова-Гузєва // Бібліотечний вісник. Науково-теоретичний та практичний журнал. - 2008 — N 6. – C 33-36., Матвійчук О. Є. Закономірності розвитку бібліотек як соціокультурних центрів в Україні [Електронний ресурс] / . – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/kis/2009_2/15.pdf. – Назва з екрану., Матвійчук О.Є. Тенденції розвитку соціокультурної діяльності бібліотек / О.Є. Матвійчук // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. – 2010. Т. 2, Вип 16. - C. 133–138, Матвійчук О.Є. Соціокультурна діяльність бібліотек: термінологічний аспект [Електронний ресурс] / О.Є. Матвійчук . – Режим доступу : URL :http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Api/2009_23/4.pdf. – Назва з екрану., Маркова Т.Б. Библиотека как феномен культуры Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата философских наук Специальность 09.00.13 (философия культуры и философская антропология). - СПб., 1999., Читальний зал бібліотекознавчої літератури, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 7. |
Запитує: Катерина (17.02.2015) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов". |
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція -- контроль рівня сформованості -- зміст та форми -- учні 10-11 класів шкіл
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА750366 Стратегії іншомовної комунікації : колект. моногр. / Л. О. Ковальчук, Я. А. Костін, І. Д. Ярощук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 162 c. (Досліджено проблеми категоризації комунікативних одиниць, теорії міжкультурної комунікації у царині академічного економічного дискурсу з ідентифікацією її теоретичного значення. Зосереджено увагу на питаннях формування комунікативної компетентності в процесі вивчення фахової іноземної мови та пошуку шляхів його інтенсифікації за умови концентрації на мовно-інтелектуальній діяльності особистості, яка грунтується на поняттях мовної комунікації, функціональних властивостей мови та мовлення в їх нерозривній єдності. Значну увагу приділено дотичним до економічної сфери терміносистемам, а також визначено лінгвістичні умови функціонування фахових термінів у наукоих текстах. Проаналізовано мовні засоби актуалізації навчальних матеріаліыв з іноземної мови, спрямованих на підготовку студента з високим рівнем комунікативної компетенції, де особлива увага приділяється комунікативній наповненості дієслівних граматичних структур. Наголошено на важливості перекладу в міжкультурній комунікації.), РА403654 Грабар Е. В. Тестовий контроль сформованості іншомовної комунікативної компетенції в учнів середніх шкіл США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Е. В. Грабар ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 21 c. (Досліджено проблему тестового контролю сформованості іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) у шкільній освіті. Вперше у вітчизняній науковій практиці на основі компаративно-педагогічного аналізу з'ясовано особливості тестового контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Виокремлено етапи розвитку тестології як науки у хронологічній послідовності. Досліджено проблему підготовки змісту та технологій використання тестових завдань для контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Визначено умови, що забезпечують ефективне використання тестових завдань. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей досвіду США з тестування у системі шкільної освіти України. Розроблено рекомендації для вдосконалення тестового контролю у загальноосвітніх навчальних закладах України.), Ж70200 Кабусь Н. Д. Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. - Харків, 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. (На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.), Ж68690 Кухта І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови / І. В. Кухта // Вісн. Вінниц. політехн. інституту. - 2008. - № 4. - С. 27-32. (Розкрито зміст та структуру іншомовної компетентності. Доведено важливість її опанування студентами у процесі вивчення іноземної мови, оскільки іншомовна компетентність складає основу іншомовної культури, а отже, забезпечує високий рівень володіння іноземною мовою.), Ж24028 Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. (Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.) Каменський О. І. Методика формування англомовної компетенції студентів економічних спеціальностей засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Каменський ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2009. - 20 с. (Визначено зміст і структуру англомовної компетенції студентів-економістів, встановлено критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування даної якості у студентів-економістів з використанням комп'ютерних технологій (змістова й процесуальна єдність навчання на основі інтеграції колективної та самостійної форм навчальної діяльності, інтеграція англомовних комунікативних та інформаційно-когнітивних умінь на основі використання комп'ютерних технологій, забезпечення свідомого засвоєння навчального матеріалу комунікативно орієнтованою системою вправ). Розкрито зміст понять "іншомовна професійно-комунікативна компетенція" та "інформаційно-когнітивна компетенція". Розроблено й апробовано циклічно-концентричну модель і методику формування англомовної компетенції студентів-економістів засобами комп'ютерних технологій. Удосконалено зміст курсу з навчальної дисципліни "Англійська мова" для економічних факультетів.), Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. А. Бігунова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 19 с. (Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультуринх цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.), Якимчук Ю. В. Психологічні особливості інтенсифікації розвитку комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2008. - 20 с. (Запропоновано визначення поняття та розкрито психологічну сутність комунікатиних здібностей, описано їх структуру. Розкрито психологічні особливості іншомовної комунікації майбутніх фахівців міжнародних відносин, обгрунтовано умови інтенсифікації, критерії, показники та рівні розвитку їх комунікативних здібностей. Шляхом емпіричного дослідження простежено динаміку розвитку іншомовних комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин у процесі вивчення іноземної мови. Розроблено методику розвитку іншомовних комунікативних здібностей студентів ВНЗ, наведено рекомендації щодо інтенсифікації даного процесу.), Канюк О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Канюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2009. - 20 с. (Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.), Гапоненко Л. П. Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до іншомовного спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гапоненко ; Криворіз. держ. пед. університет. - Кривий Ріг, 2003. - 20 с. (Розкрито сутність готовності до іншомовного спілкування, виявлено основні характеристики даної здібності, визначено структурні компоненти її змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості даного важливого показника професіоналізму у студентів. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію комунікативно-ситуативного моделювання, яка стимулює ріст рівня готовності студентів до використання іноземної мови як засобу спілкування. Конкретизовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують результативність підготовки студентів до іншомовного спілкування.), Козак С. В. Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Козак ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2001. - 20 с. (Досліджено закономірності формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання іноземної мови. Теоретично обгрунтовано сутність і конкретизовано структуру феномена іншомовної комунікативної компетенції як професійно важливої якості фахівця. Виявлено рівні іншомовної комунікативної компетенції та розроблено методику їх діагностики. Визначено дидактичне забезпечення базового етапу навчання іноземної мови у вищому морському навчальному закладі на засадах комунікативного, контекстного й особистісно-орієнтованого підходів. З'ясовано умови та експериментально апробовано ефективність технології формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів морської академії, спроектованої на засадах принципу рольової перспективи у навчанні іноземної мови.), Татаріна І. О. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Татаріна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2005. - 21 с. (Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики. Розроблено дидактичну модель формування даної культури студентів, етапами якої є когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, конструктивно-творчий. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Виявлено критерії та показники, рівні розвитку іншомовної комунікативної культури студентів засобом педагогічної риторики.), Кухта І. В. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Кухта ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - 22 с. Обгрунтовано суть і структуру іншомовної комунікативної культури (ІКК) майбутніх фахівців туристичної сфери. Розкрито особливості та концептуальні підходи до формування ІКК, визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномену. Створено модель формування ІКК у процесі професійної підготовки. Визначено етапи (підготовчий, початковий, творчий) і педагогічні умови її ефективної реалізації. Уточнено суть поняття "іншомовна комунікативна культура майбутнього фахівця туристичної сфери".), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 8. |
Запитує: Анастасія (25.03.2015) Тема запиту: Прошу надати мені інформацію з теми: Теоретичні основи формування іншомовної граматичної компетентності в учнів ЗНЗ. Дякую. |
Ключові слова: іншомовна граматична компетенція -- шкільний граматичний мінімум -- навчання іноземної мови учнів початкової загальної школи
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук за ключовими словами, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА653515 Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 с., ВА724002 Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л. С. Панова [та ін.]. - К. : Академія, 2010. - 328 с. , ВС52776 Кузьмінський А. І. Методика навчання англійської мови в аспекті комунікативно-когнітивного підходу : навч.-метод. посіб. / А. І. Кузьмінський, О. І. Вовк; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 315 c., РА304537 Мельник Є. Ю. Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Мельник Євгеній Юрійович ; Київський держ. лінгвістичний університет. - К., 1998. - 16 с., РА399929 Мірошник І. В. Методика формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мірошник Ірина Василівна ; Київ. нац. лінгв. університет. - К., 2013. - 22 с. , Ж16225 Пономарьова В. А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 205-210. Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. К. Скляренко. - Режим доступу : URL : http://www.inozemnimovu.org/Ukrain/journal/111/Skliarenko.pdf. - Назва з екрана., Тишкевич Ю. М. Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Електронний ресурс] / Ю. М. Тишкевич. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12391/1/%D0%A2%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf. - Назва з екрана., Грабовська Ю. А. Навчання учнів початкової ланки зворотному зв’язку в парній та груповій роботі засобами іноземної мови / Ю. А. Грабовська, М. В. Шорнікова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 3. - С. 119-124., Скальська О. В. Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі / О. В. Скальська // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2011. - Вип. 9. - С. 316-321., Гешеліна Т. Б. Створення позитивної мотивації для успішної іншомовної діяльності учнів / Т. Б. Гешеліна, К. П. Переведенець // Пед. пошук. - 2013. - № 3. - С. 50-52., Антощенко М. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації учнів за допомогою мультимедійних презентацій / М. В. Антощенко // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 2. - С. 111-116., Полонська Т. К. Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи / Т. К. Полонська // Проблеми сучасн. підручника : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 14. - С. 554-563., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 9. |
Запитує: Світлана (12.01.2016) Тема запиту: Утворення української Директорії, її склад, компетенція та діяльність |
Ключові слова: Директорія -- УНР
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури скористайтесь архівом довідок за ключовим словом "Директорія УНР", також рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА662548 Лозовий В. С. Внутрішня та зовнішня політика Директорії Української Народної Республіки (Кам'янецька доба) / В. С. Лозовий. - Київ; Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2005. - 224 c., ВА674162 Соловйова В. В. Дипломатична діяльність українських національних урядів 1917 - 1921 рр. / В. В. Соловйова. – Київ, Донецьк, 2006. - 394 c., ВА733566 Стопчак М. В. Утворення і діяльність Директорії Української Народної Республіки (1918 - 1920 рр.) : історіогр. нарис / М. В. Стопчак. - Вінниця, 2010. - 809 c., ВА606660 Яблонський В. М. Від влади п'ятьох до диктатури одного : Іст.-політ. аналіз Директорії УНР / В. М. Яблонський; Київ. держ. лінгв. ун-т. - Київ : Альтерпрес, 2001. - 160 c., ВА599416 Литвин С. Х. Симон Петлюра у 1917 - 1926 роках : Історіографія та джерела / С. Х. Литвин; НАН України. Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М.С.Грушевського. - Київ : Аквілон-Прес, 2000. - 462 c., В349399 Директорія, Рада Народних Міністрів Української Народної Республіки. 1918 - 1920 : Док. і матеріали: У 2-х т., 3-х ч. Т. 1 / ред.: В. Ф. Верстюк. - Київ : Вид-во ім. О.Теліги, 2006. - 687 c., Р83531 Пижик А. М. Культурно-просвітня діяльність уряду УНР в період Директорії / А. М. Пижик. - Київ : Четверта хвиля, 1998. - 35 c., Р83534 Пижик А. М. Реформування системи національної освіти в добу Директорії УНР / А. М. Пижик. - Київ : Знання, 1998. - 44 c., Ж27747 Землянська В. Судове законодавство Директорії / В. Землянська // Право України. - 2000. - № 1. - С. 125-128., Ж27747 Кравчук К. З досвіду державотворення України періоду Директорії / К. Кравчук // Право України. - 2005. - № 2. - С. 114-117., Ж14441 Гриценко А. Прем'єр-міністри України часів Директорії (кінець 1918 - 1920 рр.) / А. Гриценко // Київ. старовина. - 2001. - № 4. - С. 141-150., Ж14441 Гриценко А. Прем'єр-міністри України часів Директорії (кінець 1918 - 1920 рр.) / А. Гриценко // Київ. старовина. - 2001. - № 5. - С. 96-109., Ж14441 Гриценко А. Прем'єр-міністри України часів Директорії (кінець 1918 - 1920 рр.) / А. Гриценко // Київ. старовина. - 2001. - № 6. - С. 154-163., Ж27630 Дацків І. Б. Дипломатичні стосунки Директорії УНР із радянськими урядами Росії та України / І. Б. Дацків // Укр. іст. журн. - 2009. - № 3. - С. 108-122. РА338234 Іванова А. Ю. Законодавчий процес і законодавча техніка у період Центральної Ради, Гетьманату та Директорії : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01 / А. Ю. Іванова; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - Київ, 2005. - 20 c., РА358536 Мина Ж. В. Збройні сили Директорії УНР та їх боротьба за державну незалежність України (листопад 1918 р. - листопад 1920 р.) : автореф. дис... канд. іст. наук / Ж. В. Мина; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2008. - 20 c., Яцюк М. В. Військово-політична діяльність Директорії УНР (1918 - 1920 рр.) : автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.01 / М. В. Яцюк; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2000. - 19 c., Васковський Р. Ю. Діяльність Директорії УНР (листопад 1918 р. - квітень 1919 р.) : автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.01 / Р. Ю. Васковський; Дніпропетр. держ. ун-т. - Донецьк, 1999. - 20 c., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 10. |
Запитує: Потапенко Елизавета (23.02.2016) Тема запиту: Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку. |
Ключові слова: іншомовна лексична компетенція -- середній дошкільний вік
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА690843 Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика : теорія і методика навчання дітей рідної мови: підручник для студ. вищ. пед. навч. закладів, які навчаються за спец. "Дошкільне виховання" / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - Київ : Вища школа, 2007. - 542 с., ВА634731 Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика / А. М. Богуш. - Запоріжжя : Просвіта, 2002. - 216 с., ВА737532 Аніщук А. М. Дошкільна лінгводидактика : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. спец. "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук. - Ніжин : [Вид-во НДУ ім. М. Гоголя], 2011. - 246 с., ВА668287 Котик Т. М. Українська дошкільна лінгводидактика: історія, здобутки, перспективи / Т. М. Котик. - Одеса : СВД М.П.Черкасов, 2005. - 295 с. Чувакова Т. Г. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2013. - № 5. - С. 223-226., Грицик Н. В. Сучасні тенденції розвитку дошкільної іншомовної освіти в контексті європейського освітнього простору / Н. В. Грицик // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 67-70. , Кирста Н. Р. Формування лексичної компетенції старших дошкільників засобами поетичних творів українських письменників / Н. Р. Кирста // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2012. - Вип. 13. - С. 137-142., Рібцун Ю. В. Формування лексичної складової імпресивного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. В. Рібцун // Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Сер. Соц.-педагогічна. - Кам'янець-Подільськ, 2011. - Вип. 17(2). - С. 294-301., Василенко О. Ігрова діяльність як основний спосіб оволодіння іншомовною компетентністюдітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Василенко. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/1887/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2B2.Pdf. - Назва з екрана., Формування освітніх компетенцій дитини:проблеми, розвиток, збірник матеріалів II Всеукраїнського науково-методичного семінару для науковців, практичних працівників та студентів (27 березня 2014 року) / гол. ред. І. П. Рогальська-Яблонська [та ін.]. – Умань: АЛМІ, 2014. – 116 с., Казачінер О. С. Усі заняття з англійської мови в ДНЗ (за базовим компонентом дошкільної освіти) / О. С. Казачінер. — Харків : Вид. група «Основа», 2014. — 285 [3] c., Книжкові видання, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 11. |
Запитує: Христина (21.11.2016) Тема запиту: Формування соціокультурної компетенції на уроках літературного читання. |
Ключові слова: літературне читання -- соціокультурна компетенція
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА787694 Шуляр В. І. Сучасний урок української літератури / В. І. Шуляр. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 552 c. , ВА764857 Науменко В. О. Психолого-педагогічні основи навчання читання у початковій школі : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. О. Науменко. - Київ, 2012. - 121 c. Ніколаєску І. О. Формування соціальної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів : наук.-метод. посіб. / І. О. Ніколаєску. - Черкаси : ОІПОПП, 2014. - 76 с., Вітюк В. Основні шляхи формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. Вітюк. - Режим доступу : URL : http://ddpu.drohobych.net/native_word/wp-content/uploads/2016/04/2013-60.pdf. - Назва з екрана., Корицька Г. Реалізація соціокультурної змістової лінії на уроках української мови [Електронний ресурс] / Г. Корицька. - Режим доступу : URL : http://lad-osvita.at.ua/PDF/Na-dopomogu/realizacija_sociokulturnoji_zmistovoji_liniji.pdf. - Назва з екрана., Дідух І. О. Формування соціокультурної компетенції учнів молодшого шкільного віку на прикладах народної казки [Електронний ресурс] / І. О. Дідух. - Режим доступу : URL : http://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/05/%D0%94%D1%96%D0%B4%D1%83%D1%85-%D0%86.%D0%9E.pdf. - Назва з екрана., Матвійчук К. В. Формування високої мовленнєвої компетентності особистості як шлях до її успішної соціалізації / К. В. Матвійчук, К. І. Санталова // Тавр. вісн. освіти. - 2013. - № 4. - С. 166-175., Татаровська О. В. Стратегії читання та мовна компетенція під час вивчення англійських літературних текстів / О. В. Татаровська // Вісн. Львів. держ. ун-ту безпеки життєдіяльності : зб. наук. праць. - Львів, 2013. - № 7. - С. 291-298., Марущак О. М. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М.Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 7., Нацюк М. Б. Психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури / М. Б. Нацюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 151-156., Васильєва О. В. Комунікативний підхід на уроках літературного читання в початковій школі / О. В. Васильєва // Пед. альманах : зб. наук. праць. - Херсон, 2015. - Вип. 25. - С. 69-74., Копелюк С. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках літературного читання / С. Копелюк // Гір. шк. Укр. Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 163-165., Калініна Л. В. Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи / Л. В. Калініна // Наук. зап. [Нац. ун-ту "Острозька академія"]. Сер. Філологічна. - Острог, 2013. - Вип. 33. - С. 179-182., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 12. |
Запитує: Александр (27.02.2017) Тема запиту: Добрый день. Скажите такая диссертация была защищена или написана. «Формування гендерної компетенції керівників та у майбутніх керівників навчальних закладів» |
Ключові слова: гендерна компетенція керівників
У фондах НБУВ зберігається наступна дисертація. Видання є в НБУВ: ДС127122 Нежинська О. О. Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Нежинська Олена Олександрівна ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". - Київ, 2011. - 272, [5] арк. : табл.
|
| 13. |
Запитує: Вікторія (19.04.2017) Тема запиту: Прошу підібрати літературу до теми "Використання петриківського розпису у соціокультурній реабілітації підлітків". |
Ключові слова: Соціокультурна реабілітація -- підлітки -- Петриківський розпис
Доброго дня! Інформація за темою Вашого запиту відсутня. Ознайомтеся із наступними джерелами: Видання є в НБУВ: ВА739132 Роганова М. В. Виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів в інтегрованих групах навчання: теорія і практика / М. В. Роганова. - Краматорськ, 2010. - 365 c. , ВА713747 Юр'єва Л. М. Реабілітація підлітків, позбавлених батьківського піклування / Л. М. Юр'єва, Е. І. Гура. - Дніпропетровськ : Журфонд, 2009. - 117 с. Суханова А. Є. Критерії ефективності процесу соціально-педагогічної реабілітації безпритульних підлітків / А. Є. Суханова // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Харків, 2012. - Вип. 36. - С. 287-293., Пліско Є. Ю. Застосування особистісно орієнтованого підходу в реабілітаційній роботі з важковиховуваними підлітками / Є. Ю. Пліско // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім.Тараса Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 10(4). - С. 185-190., Сергеєва К. В. Сутність програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / К. В. Сергеєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 11(2). - С. 200-205., Суханова А. Є. Виховання та освіта безпритульних підлітків у процесі соціально-педагогічної реабілітації / А. Є. Суханова // Педагогіка формування творчої особистості у вищ. і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2013. - Вип. 33. - С. 381-385., Капська А. Й. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2014. - № 2. - С. 77-81., Клименюк Н. В. Використання інтегрованої арт-терапії в процесі соціокультурної реабілітації дітей з особливими потребами / Н. В. Клименюк // Наук. пр. Миколаїв. держ. гуманітар. ун-ту ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. Пед. науки. - Миколаїв, 2008. - Т. 97, Вип. 84. - С. 46-52., Федан Т. В. Методичні аспекти проведення гурткової роботи з трудового навчання на прикладі гуртка "Петриківський розпис" / Т. В. Федан // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 289-292. , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 14. |
Запитує: Олена (23.02.2018) Тема запиту: Тьютор, тьюторська компетентність вчителя, тьюторський супровід, тьюторська діяльність |
Ключові слова: тьютор -- тьюторська компетенція вчителя -- тьюторський супровід -- тьюторська діяльність
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Іващенко М. В. Формування готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до діяльності тьютора : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Іващенко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2011. - 20 с. (Розкрито сутність понять "тьютор", "діяльність тьютора". Визначено сутність та структуру готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до діяльності тьютора, яку розглянуто як сукупність мотиваційно-ціннісного, теоретичного, практичного й особистісно-рефлексивного компонентів. Розроблено технологію формування готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до діяльності тьютора в дистанційному навчанні, яка передбачає мотиваційно-підготовчий, змістовий, оцінно-коригувальний етапи. Експериментально доведено її ефективність. Уточнено критерії та показники рівнів готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до діяльності тьютора.), Журкіна С. В. Історія впровадження системи тьюторства в університетах США / С. В. Журкіна // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 158-165. (Розглянуто історію впровадження тьюторської системи в американських університетах, проаналізовано зміни в системі вищої освіти в США з кінця ХІХ ст. до 1970-х рр. та упровадження системи наставництва, а також вплив британської тьюторської системи на американську вищу освіту. На конкретних прикладах доведено, що впровадження тьюторської моделі навчання в американських університетах зазнало поразки, хоча значно вплинуло на розвиток і формування системи вищої освіти в США.Рассмотрена история внедрения тьюторской системы в американских университетах, проанализированы изменения в системе высшего образования США с конца XIX в. до 1970-х гг. и внедрение системы наставничества, а также влияние британской тьюторской системы на американское высшее образование. На конкретных примерах доказано, что внедрение тьюторской модели обучения в американских университетах потерпело поражение, хотя значительно повлияло на развитие и формирование высшего образования в США.), Журкіна С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британiї / С. В. Журкіна // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 148-152., Дуніна І. М. Функції тьютора в дистанційному навчанні Франції [Електронний ресурс] / І. М. Дуніна // Наук. вісн. Донбасу. - 2012. - № 3. - Режим доступу : URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_3_7 . - Назва з екрана., Пахомова Т. Шляхи впровадження тьюторської системи освіти у зарубіжних країнах / Т. Пахомова // Проблеми підгот. сучас. вчителя : зб. наук. праць. - Умань, 2012. - № 5, ч. 1. - С. 220-224., Семененко І. Є. Роль тьюторства в технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах / І. Є. Семененко // Акт. проблеми держ. упр., педагогіки та психології : зб. наук. праць. - Херсон, 2013. - Вип. 2. - С. 402-406., Пикина А. Л. Опыт тьюторского сопровождения развития одарённого ребёнка в условиях взаимодействия общего, дополнительного и профессионального образования / А. Л. Пикина // Теоретико-метод. проблеми виховання дітей та учнів. молоді : зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Вип. 17, кн. 2. - С. 161-170., Голубєва М. О. Порівняльна характеристика діяльності куратора академічної групи українського ВНЗ і тьютора британського університету / М. О. Голубєва, А. М. Жулківська // Наук. зап. НаУКМА. Пед., психол. науки та соц. робота. - Київ, 2012. - Т. 136. - С. 19-22., Олейников Н. Н. Роль преподавателя-тьютора в системе высшего образования Украины / Н. Н. Олейников // Проблеми сучас. пед. освіти. Педагогіка і психологія. - Ялта, 2013. - Вип. 39, ч. 1. - С. 42-45., Сторожук Н. А. Структурно-функціональний аналіз основ діяльності тьютора в системі організації та супроводу навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі / Н. А. Сторожук, О. Ф. Сальнікова, Л. О. Ряба // Зб. наук. пр. Військ. ін-ту Київ. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. - Київ, 2013. - Вип. 44. - С. 238-245., Шаран Р. В. Вимоги до професійної компетентності тьюторів у системі дистанційного навчання США [Електронний ресурс] / Р. В. Шаран // Вісн. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. - 2011. - Вип. 5. - Режим доступу : URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_5_25 . - Назва з екрана., Бойко А. Тьютор – якісно вища педагогічна позиція і новий простір духовно-моральної взаємодії / А. Бойко // Пед. науки : зб. наук. праць. - Полтава, 2011. - Вип. 2. - С. 4-10., Настенко Л. Г. Тьюторство як прогресивна технологія індивідуалізації освіти у вищій школі / Л. Г. Настенко // Гуманіт. освіта у техн. вищ. навч. закладах : зб. наук. праць. - Київ, 2010. - Вип. 21. - С. 259-269., Бойко А. Тьюторство як засіб задоволення освітніх потреб особистості, країни і суспільства / А. Бойко // Пед. науки : зб. наук. праць. - Полтава, 2010. - Вип. 1. - С. 4-11., Калєніченко Л. І. Тьютор як новий вид викладача у системі вищої освіти / Л. І. Калєніченко // Вісн. Харків. нац. ун-ту внутр. справ. - Харків, 2010. - № 1. - С. 298-304., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
|
|
|