Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Реферативна база даних (221)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (801)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Заблоцька, О. І.
Дизайн та реклама керамічних виробів [Електронний ресурс] : курс лекцій / О. І. Заблоцька ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”, Інженерно-технологічний інститут. - К. : [б. в.], 2010. - 28 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


ЗМІСТ 1. Основи дизайну Дизайн як вид естетичної діяльності Формотворення та композит дизайну 2. Дизайн керамічних виробів 2.1. Стилі дизайну 2.2. Формотворення грубої кераміки 2.3. Формотворення тонкої кераміки 3. Основи реклами 3.1. Загальні відомості про рекламу 3.2. Дизайн реклами 3.3. Реклама та дизайн фірмової символіки підприємства керамічних виробів



Кл.слова:
гончарство -- порцеляна -- торгівля

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Обритько, Борис Абрамович.
Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу — від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії і практиці рекламних комунікацій. Висвітлено місце й роль реклами в системі маркетингу. Дія студентів, викладачів і менеджерів, які працюють у сфері маркетингових комунікацій і рекламного бізнесу.



Кл.слова:
маркетинг -- історія реклами -- психологія реклами -- рекламне законодавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Обрытько, Борис Абрамович.
Рекламный менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; Межрегиональная академия управления персоналом. - К. : [б. в.], 2000. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В конспекте лекций освещены все этапы рекламного процесса - от исследований рьшка с целью определения необходимости в рекламе до разраоотки планов рекламнои кампании и оценки зффективности воздеиствия рекламних обращений на целевую аудиторию. Для студентов, изучающих маркетинговую политику коммуникаций и рекламний менеджмент, а также работников рекламних служб, маркетологов и предпринимателей, занимающихся планированием и проведением рекламних кампаний



Кл.слова:
рекламна кампанія -- маркетингова політика

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Попова, Л. В.
Рекламознавство та підготовка рекламних виданнь [Електронний ресурс] / Л. В. Попова ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : [б .в.], 2010. - 65 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
економіка -- реклама -- продукт
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського