РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Інформаційні технології і засоби навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
420
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Гиря Н. П.
Эффективность применения модели смешанного обучения в курсе теории функций комплексного переменного
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2015. - № 2.
2.
Пінчук О. П.
Шкільний веб-сайт як фактор розвитку інформаційного освітнього середовища навчального закладу
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2013. - № 1.
3.
Колгатін О. Г.
Час виконання як один із показників якості тестових завдань
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2012. - № 5.
4.
Шишкіна М. П.
Хмаро-орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2013. - № 5.
5.
Бодненко Д. М.
Хмаро орієнтовані технології як чинник реалізації дослідницького навчання
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2015. - № 4.
6.
Маркова О. М.
Хмарні технології навчання: витоки
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2015. - № 2.
7.
Коноваленко С. М.
Хмарні сервіси в освітньому процесі студентів технологічних коледжів
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2017. - № 2.
8.
Білоусова Л. І.
Функціональний підхід до використання технологій візуалізації для інтенсифікації навчального процесу
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2017. - № 1.
9.
Крєпкий Ю. О.
Функціональний і структурний аналіз інформаційної системи обліку науково-педагогічних працівників
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2012. - № 2.
10.
Балалаєва О. Ю.
Функціональна детермінованість і комплементарність як принципи розробки електронних посібників
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2015. - № 2.
11.
Когут У. П.
Фундаментальні поняття як інтегративний компонент організації навчання дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2016. - № 2.
12.
Малицька І. Д.
Формування та оцінювання ІК-компетентності у школах Великої Британії: освітня реформа
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2014. - № 5.
13.
Бобрицька В. І.
Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2017. - № 2.
14.
Іванюк І. В.
Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2012. - № 5.
15.
Зимовець О. А.
Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2014. - № 6.
16.
Морзе Н. В.
Формування й оцінювання ІК-компетентностей науково-педагогічних працівників в умовах впровадження дистанційних технологій
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2012. - № 6.
17.
Осадчий В. В.
Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2017. - № 2.
18.
Бурау О. Ф.
Формування громадянської компетентності учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2013. - № 6.
19.
Гаврутенко Л. А.
Формування готовності до професійної діяльності майбутнього економіста
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2013. - № 6.
20.
Скрипка Г. В.
Формування в учнів навичок XXI століття засобами інформаційно-комунікаційних технологій
//
Інформ. технології і засоби навчання
: [електрон. журн.]. - 2016. - № 4.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського